29 april 2024, 10:37:31

Kamervoliere

Gestart door Kolkkie, 26 mei 2003, 03:11:23

« vorige - volgende »

Speedy

Hoi Mariska,

Klopt, de boutjes zijn standaard van de voliere zelf....dus we hebben niks hoeven slopen.

Succes ermee.....o ja en het gras tapijt is met dubbeltape vastgezet.


Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

In de vorige kooi zat maar 1 deurtje, en de bovenkant kon open. Als Coco uit de kooi wilde, ging hij voor het deurtje zitten of hij ging over de bodem lopen.
Nu weet hij niet meer voor welk deurtje hij moet gaan zitten. Het bovenste grote deurtje gooi ik tot nu toe nog meestal open. Dan gaat hij daarvoor lopen ijsberen. Dan ga ik m ekker pesten door de onderste deur open te gooien. Als hij dan weer in de kooi is, gaat hij dus weer voor de onderste ijsberen. :D. Zo leert hij het beste de deurtjes kennen. :D.
Wat een pestkop ben ik he?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

demi

hier een foto van een van mijn villa`s villavalkjesgek met balou de witkop op de voorgrond


binkie

Niet voor altijd hoor. Binkie en ik konden heel goed met elkaar opschieten, wij hebben ons vlak voor mijn vertrek stiekum verloofd. Paul weet het nog niet, maar zodra zij de kans krijgt zal ze haar vleugels uitslaan en naar mij in Amsterdam toe vliegen.  ;D :D  :P

Groetjes,

stttttttttttttttttt niet alles vertellen er wort hier mee gelezen hoor Casper:)

Kolkkie

.Hey Binkie,

Alles goed met jou?
Waar woon je nou eigenlijk, R'dam of A'dam, ik weet er af en toe geen eind meer aan? Of ben ik nou zo dom :-/
Kunnen jullie niet iets regelen om bij elkaar te komen? Dat moet wel mogelijk zijn hoor ;).
Bovendien heb ik hier een popje genaamd Einstein in de aanbieding hoor.  Bezorgen jullie mij eerst een nestje, en gaan dan zelf aan de slag :D.

Kriebels,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

binkie

Hallo mariska
ik woon nog gewoon in rotterdam bij mijn papa en mama hoor:)
meestal lees ik met froutje stiekem mee terwijl ik over haar toetsebort heen huppel en overal ++++++++jes neer zet zodra ik een scherm zie waar ik kan tiepen
maar ik zag ineens dat casper hier was dus ben ik stiekem ingelogt toen het froutje sliep:)
en ik denk dat caasper en ik neit veel kans maken bij elkaar te komen helaas xdat finden onze baasjes maar een rot plan
en ik woon nu met plukkie samen in de kinderkooi:)
allemaal leuke speeltjes erin en gezelleg tussen baasje en froutje in zodat we goet kunnen zien wat die uitspoken en zij wat wij utispoken ook:-s maar ik denk dat als ik mijn papa en mama is lief aan kijk dat ze mischien wel een zusje die net zo lief is als mij willen maken dat lijkt me ebst gezelleg en die kan dan later als ze groot is mischien wel bij casper gaan wonen dat is voor casper ook wel leuk een speel frindinnetje erbij

mischien kom ik nog wel is bij je langs
en doe je broertje maar de groetjes van mij :p

groetjes
binkie

en een pik door ze veertjes voor kasper

casper

Hoi Mariska,

Binkie woont nog gewoon in Rotterdam bij Paul, maar ik zou het heel leuk vinden als ze bij mij zou intrekken; ruimte zat in mijn kooi. Helaas houden ze in Rotterdam altijd de ramen en deuren dicht als de valkjes eruit zijn, anders was Binkie allang naar mij toegekomen. Toen Binkie net een week of 5-6 oud was en mijn baasje op bezoek was wilde ze al mee naar Amsterdam (ze had zich verstopt onder zijn trui) maar Paul wilde Binkie niet laten gaan :-[ , hij vindt haar te bijzonder (en dat is ze zeker :D:D)

En Binkie, hartstikke leuk dat jij nou ook op het forum zit, kunnen we nog een beetje contact houden. En anders kun je me altijd een e-mailtje sturen, sinds gisteren heb ik m'n eigen plekje op Internet, casper@valkparkiet.com[/i], kan toch niet mooier?  ;D 8) 8)

Groetjes,


Casper Valkparkiet

Kolkkie

Hoi Casper,

Ik ga binnenkort op bezoek bij Binkie. Als ik haar nou stiekem meeneem voor jou. Dan ontmoeten we elkaar ergens anders :D.

Of vind je mijn lieve Einstein leuk. Dan mag je zo bij mij komen logeren.



Kriebels,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

binkie

en hoe meot dat dan met die arme plukkie???
we hebben nu heel gezelleg nog ons ijge huisje met ze 2tjes
en dan blijft arme plukie helemaal aleen bij al die grote fogels hier
ik hep mijn papa en mama al heel leif aan gekeken en ik denk dat die ebst nog wel een zusje willen maken:)
dat lijkt mij ook wel gezelleg voor ene poosje die mag dan best een poosje bij plukkie en mij in onze kidnerkooi komen wonen en daarnaa kan hij zo verhuizen naar casper
ik zal mijn baasje wel de weg wijzen als ie die vergeten mogt zijn:)

groetjes
biinkie

Kolkkie

7 juni 2003, 02:19:54 #39 Last Edit: 7 juni 2003, 02:20:13 by kolkkie
Hoi Binkie,

Plukkie heeft dan nog 16 valkenvriendjes over. Is toch zat, of heb je toch stiekum een oogje op Plukkie ;)? Groeit hier iets moois op tussen jullie 2.

Kriebels,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

binkie

hoi kolkienou het is best gezelleg hoor zo saampjes in die kinderkooi allemaal leuke speeltjes erin en een mooie rouw ring waar ik heerlek in kan zitte dutten
en het is zoooooo leuk om een beetje met plukkie te kroelen hij is zo lekker zagt he
en soms maken we samen een frolek hups dansje over de bodem fan de kooi
maar soms is plukkie ook wel een schreewert hoor dan ga ik snel eruit en bij me froutje zitten beetje over haar tafel heen snuffele meestal fint ik wel een stukje gerst wat ik lekker op kan peuzelen maar daarnaa ga ik wel weer snel trug want dan mist plukkie mij al en dan stop ie wel weer met ze GEKRIJS gelukkeg dus dan gaan we weer gezelelg kroelen saampjes:)
en die andere zijn allemaal al hele grote falkjes hoor dat is tog niet leuk maar mijn pappa en mamma zitten ook hele dag te kroele saampjes dus ik denk egt wel als ik mijn mama lief aankijk dat ik een zusje mag hebben ffan haar:)

groetjes
binkie

binkie

PIEPPPPPPPPPPPPPPPP
die rouw ring dat moet dus een touw ring zijn
nou ja ik ben nog jong dus moet nog een beetje lere de goeie lettertjes te finden op het toetsebort fan het froutje:)

Kolkkie

Hey Bink,

Leuk om te horen hoor dat je zo goed met Plukkie kan omgaan. Maak er wat van joh.

Kriebels,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Hoi Paul,

Gaan jouw valkjes ook overdwars in de voerbakken zitten. Witje zit er helemaal in en Coco doet het eigenlijk ook.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Mariska,
Hier doen sommige het wel eens maar meestal zitten ze met een stuk of 8 tegelijk te eten en dat is natuurlijk het voordeel van die dubbele bakjes, dan kunnen er meer tegelijk eten :-)

Groetjes,  Paul