28 maart 2024, 19:52:34

Kamervoliere

Gestart door Kolkkie, 26 mei 2003, 03:11:23

« vorige - volgende »

demi

villavalkjesgek :D

groetjes diana

Kolkkie

Ik heb er nog geen naam voor. Alle suggesties zijn dus welkom.
Ik neem er gewoon 1 bij. In 1 kat kunnen wel 10 valkjes, dus mag ik nog ff :D aangezien hij 2 katten heeft. Bovendien vind ik katten meer zooi maken als valkjes. Bovendien staan ze op mijn kamer dus heeft hij er doorgaans geen last van. Coco komt wel eens beneden. Dat moet hij maar accepteren. De katten komen ook overal, muv van mijn valkendomijn natuurlijk.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

casper

Hoi Mariska,

Gefeliciteerd met je voliere.:) Ik heb hem gezien tijdens mijn verblijf in Rotterdam. Maar toen waren er al zoveel vaste bewoners dat ik een plaatsje in een andere kooi kreeg, samen met Binkie! ;)

CitaatVoordat ik het vergeet. De ruimte is idd veel groter. Het smaakt natuurlijk naar meer valkjes ;D. Dat zal mijn broertje niet echt leuk vinden. Jullie  hadden het gezicht moeten zien dat hij trok toen ik zei dat Binkie van mij werd (Binkie blijft natuurlijk gewoon bij Paul hoor, voordat jullie je dat afvragen).

Niet voor altijd hoor. Binkie en ik konden heel goed met elkaar opschieten, wij hebben ons vlak voor mijn vertrek stiekum verloofd. Paul weet het nog niet, maar zodra zij de kans krijgt zal ze haar vleugels uitslaan en naar mij in Amsterdam toe vliegen.  ;D :D  :P

Groetjes,


Mandy

27 mei 2003, 01:32:18 #18 Last Edit: 27 mei 2003, 01:36:20 by Mandy
 :DHahahaha Casper toch, je bent er al vroeg bij dan, zo heb ik je niet opgevoed hoor! ;D

Hij is mooi hoor Mariska! ;)
Misschien dat ik ook nog eens zoiets neem voor buiten om valken of grasparkieten apart in te kunnen zetten. Dan hou ik tegen die tijd marktplaats enzo maar goed in de gaten, want die dingen zijn best duur. Nu heb ik Marrie ook maar zielig in een gewone kooi in de volière zitten en kan ze niet eens fladderen, wel zielig, maarja anders duik ze zo de blokken weer in en gaat weer verder plukken, dat is ook niets. :-/

En weet je al waar je je witmaskertje gaat halen?
Misschien krijg ik dit keer wel een gewone witmasker krijg en dan zou het een man moeten zijn vlgs de vorige kweker, de geparelden zijn poppen. Dus als je interesse hebt?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Haha Trudie, ik noem mijn volière ook altijd villa fladderhof  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Kolkkie

Hallo allemaal,

Ze moeten nog wel ff wennen. Coco klimt 's avonds de hele tijd omhoog, alsof hij denkt dat hij door het dak heen kan. Heb voor de zekerheid nog een nachtlampje hangen.
Suggesties voor een naam voor de nieuwe vila zijn van harte welkom.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Wat denk je van deze Mariska?                                                                Villa "still-one-to-go".

 :D :D :D :D................Gr. Ellen

Kolkkie

Goed id. Still-one-to-go zal dan maar tijdelijk zijn, want er komt er 1 bij. Moet alleen ff afwachten wanneer ik hem op kan halen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Vila Kriebelhof mss. De grootste kriebelkont van Nederland woont in die voliere :D :D :D :D.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Dat kan niet.
Grootste kriebelkont ben ik en ik zit gewoon in
mijn eigen huis hahahahaha............................................

Kolkkie

28 mei 2003, 19:00:26 #25 Last Edit: 28 mei 2003, 19:01:00 by kolkkie
De grootste kriebelkont onder de valkjes dan Ellen.
Ze durven nog niet zo goed te landen op het schuine dakje. Heb er een handdoek opgelegd, het is anders een grote glijbaan. Ik laat mijn vader er wel een stok bovenop maken, zodat ze daarop kunnen zitten en landen.
Ook komt er nog een smal ijzeren stokje binnen in de kooi. Dan kan ik mijn touwbruggetje ook kwijt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Hoi Mariska,

Hier de foto's van hoe ik het heb gedaan met het dakkie.

Speedy

En zo zit het stokje vast

Speedy

En de andere kant....hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Dank je Trudie. Ik heb er veel aan.
Zo te zien heb je gewoon de bestaande schroefjes gebruikt waarmee het dakje vast zit. Het moet dan wel lukken, vooral met zo'n technische pa als die van mij.
Ik heb de voerbakken trouwens een etage hoger gedaan. Had ze eerst vlak bij de bodem. Ook heb ik wat stokken verplaatst, vanwege hun preciesiebombardementen op de ondergelegen stokken. Het lijkt wel te helpen zo te zien.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006