10 mei 2025, 07:12:04

prijs voor dit valkje

Gestart door Lin, 14 oktober 2005, 12:27:18

« vorige - volgende »

Lin

14 oktober 2005, 12:27:18 Last Edit: 14 oktober 2005, 12:33:39 by Lin
wat zouden jullie uitgeven voor een redelijk tamme lutino pastel pop uit 2004

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Lin
Als ik jou was zou ik navraag doen bij een kweker.
Groetjes Riny :D :D :D

Lin

jij bent toch een kweker??  ;) Maar  er zijn toch wel mensen die een gemiddelde prijs weten? straks betaal je teveel voor.

Riny

Hoy Lin
Je weet heus wel wat ik bedoel.
Ik bedoel bij grote kwekers en geen hobbykwekers.
En op internet staan genoeg prijzen van kwekers.
Groetjes Riny :D :D :D

Lin

Ik had nog geen prijs gevonden, maar ik dacht probeer het hier even. Als je het niet kweekt hoeft nog niet te betekenen dat je het niet weet. Ik weet ook bijv. wat een lutino geelwang waard is. maar ik zal wel even verder gaan googlen dan.  ;D

Marianne

Hoi Lin,

Ik denk dat het belangrijker is wat jij voor zo'n mutatie uit wilt geven.
Als jij een bepaalde prijs in gedachte hebt om daarvoor uit te geven en dat komt overeen met de prijs die ze voor het valkje vragen dan is het toch goed?!
Er worden voor wildkleur ook diverse prijzen gevraagd, de ene vraagt 15 euro en de ander 55 euro, het is maar net wat je er voor over hebt.
Veel succes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Ja dit is natuurlijk zo... maar een richtlijn zou fijn zijn. Ik ga nog door zoeken.

♪ Marlies

Hoi Lin,

Ik heb vorig jaar nog € 125,- voor een cinnamon geparelde pop gegeven. Ik denk dat een lutino daar toch wel een stukje boven zit, want cinnamon geparelde geelwangen zie je maar genoeg.

Groetjes Marlies

Lin

Paul

Hoi Linda,

Bioj de richtprijzen staan alleen de gewone veelvoorkomende mutaties helaas :(
http://www.parkietensocieteit.nl/Prijzen2006.htm
Vaak als je op marktplaats of in andere advertenties kijkt kan je wel een beetje een gangbare prijs inschatten.
Ik denk zelf als je rond de €100 zit dat dat normaal is maar ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten.

Groetjes, Paul

Lin

Hey Paul,

Helaas net bericht gehad dat ze haar zelf gaan houden, jammer.Misschien volgend jaar wel een jong kopen. Bedankt voor je antwoord.

Groeten, Lin