De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Agnes

Hoi Mike en Maris,

Ben een paar dagen niet on line geweest, meteen hier maar even buurten.
Wat een opluchting zal dat geweest zijn, de uitslag van Mike!!!!
(ik bedoel geen pukkeltjes, maar je weet wel... ;D)

Nu kunnen jullie met een gerust hart de toekomst tegemoet zien.
Mariska, nu ben jij aan de beurt ;)
Hopelijk ben jij ook weer snel de oude :-*

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Caroline

Hoi Maris & Mike,

Ik heb alleen even de uitslag gelezen en wilde jullie even feliciteren met het geweldige nieuws.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

De valkjes van M&M!! Wij hebben goed nieuws!!!!  2536
Cheeky & Chara  2534
**Valkjesmama**   2463
Zazou en Nala's dagboek  2454
Mijn gevleugelde vrienden  2399
Tinco en de bende... in de mix!  2158
Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)  2079
Spikey, Nezumi, Grisha en de twee grasjes. Filmpje van beweging in het ei NIEUW!  1966
** Fleur, Pablo, Chica & Noa. **  1843
Ricky, Valko, Daffy en Peppie.   1802
DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN !![/size][/b][/color]

Mariska

Zo, nou ga ik even met vliegfoto's gooien ;D
En daarna ga ik jullie beantwoorden ;)

Snowy!

Binky en Snowy!

Binky!

Kaily!

Binky en Snowy!

Snowy!

Snowy!

Misty!

Snowy!

Snowy!

Binky en Misty!

Kaily!

Snowy!

Binky!

Snowy!

Kaily!

Binky en Snowy!

Misty!

Snowy!

Snowy!

Snowy!

Binky en Misty!

En tot slot, 3 boeven in mijn bloemetje ;D

En hoe zouden mijn foto's toch zo scheef komen te hangen ::) ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Riny op 26 januari 2006, 15:16:48
De valkjes van M&M!! Wij hebben goed nieuws!!!! 2536
Cheeky & Chara 2534
**Valkjesmama** 2463
Zazou en Nala's dagboek 2454
Mijn gevleugelde vrienden 2399
Tinco en de bende... in de mix! 2158
Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!) 2079
Spikey, Nezumi, Grisha en de twee grasjes. Filmpje van beweging in het ei NIEUW! 1966
** Fleur, Pablo, Chica & Noa. ** 1843
Ricky, Valko, Daffy en Peppie. 1802
DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN !![/size][/b][/color]

HI HA HO,
JA DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN,
HI, HA, HO

;D ;D ;D ;D ;D ;D

ZING GERUST MEE HOOR ;D
SCHAAM JE VOORAL NIET ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Margreet, Olga, Gerda, Caroline en Agnes,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en jullie steun al die tijd :-*
Dat heeft veel voor ons betekent en dit geld uiteraard ook voor alle anderen!!
Wij voelen ons een stuk beter nu en nu kan ik ook weer aan me eigen problemen gaan denken en werken ;)

Een dikke  :-* voor iedereen die ons al die tijd gesteund heeft en ons van informatie heeft voorzien (Gerda ;))

Liefs
Maris!!

Roosje

Petra en Cheeky

WOW Maris... heb je van Ankie een cursus gehad of heb je zelf het licht gezien?!  :o :o :o Wat een mooie vliegfoto's... en het gaat maar door....!

Liefs,
Peet

marilyn

hoikes mariska

lieve hemel !!!!!!! zoveel vliegfoto's !!!!!! hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen !!!!!!! en allemaal de foto's even prachtig  :D proficiat meid

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Roosje,

Mooi he?! ;D
Sommige zijn echt wel gaaf ;D

Hoi Peet,

Ankie had hier vliegfoto's gemaakt en vertelde ook dat ze dat met de sportstand doet dus dat ben ik vanmorgen maar gaan uitproberen. En na lang aanhouden zaten er een paar mooie bij ;D ;)
Nu ben ik verslaafd ::) ;D

Hoi Marilyn,

Met de sportstand heel veel foto's maken en dan maar hopen dat er een goeie bij zit ;D
Het is niet zo moeilijk, maar je moet wel geduld hebben en uiteraard mislukken er ook een hoop ;)
Ben blij dat jij er van genoten heb ;)
Doe je rustig aan!

Liefs
Maris!!

Lin

Hey,

Ik lees altijd even bij in je dagboek in mijn werkpauze. Maar je schrijft echt over alles heel veel dat ik elke keer geen tijd heb om te reageren op alles. Ik denk dat je me uiteindelijk wel inhaalt met je dagboek.

Maar ik ben erg blij dat er goed nieuws is over Mike. en je vliegfotos zijn super!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Hoi Lin,

Met ouwehoeren heb ik geen moeite nee ;D
Maar ik wil ook altijd alles opschrijven en dan word het ook moeilijk bijhouden ;)

Wij zijn ook heel blij met het goeie nieuws :D
En die foto's vind ik ook wel erg leuk ;)
Ik ga er morgen nog meer maken ::) ;D

Liefs
Maris!!

Lin

Niet teveel over andere dingen ouwehoeren hoor (Mike is uitzondering!)!Want volgens mij heb je nog veel meer over je valkjes te vertellen!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mariska

Om eerlijk te zijn staan er nog allemaal dingen op mijn lijstje van de afgelopen dagen ;D
Allemaal over valkjes!!! ;)

Mariska

En laat ik dat nu maar even doen dan ;D

Gisteren hebben Mike en ik ons helemaal bescheurd om Ricky en Ozzy.
Ozzy gaat het broedblok in waarvan de deksel op een kier staat.
Hij is heel druk daar en maakt een hoop lieve geluidjes.
Hij trok alles uit de kast om zijn liefje te lokken ;D
Maar zijn liefje zat op de kooi en ging er niet op in ::)
Dus kwam Ozzy steeds even met zijn koppie naar buiten om te kijken waar ze was ;D
Met als resultaat dat zij bovenop het blok door die kier naar binnen gaat gluren ;D
Dus hij steeds naar binnen en dan weer even naar buiten gluren. Zij steeds als hij naar buiten gluurde even door die kier spieken wat hij deed.
En elkaar maar roepen ::)
Einde van het liedje stak hij zijn kopje naar buiten en gluurde om het hoekje van het blok, zit ze daar ijskoud op de lamp te zitten ::) ;D
Nou toen kwam hij er maar uit en gaf de moed op ;D
Het is echt lachen om te zien hoe dat gaat tussen zo'n koppeltje. Dat vind ik genieten!
Ook als er voorlopig geen eitje komt heb ik nog volop plezier van die 2 en daar gaat het om.
Zij gelukkig, ik gelukkig!

Van de week was Dopey toch ineens op mijn hand gesprongen toen ik foto's van haar maakte.
Zo lief was dat, ik helemaal blij :D
Maar de volgende dag moet ze in haar kooi en ze liep maar voor me weg he.
Ik steeds weer me hand uit steken en tegen haar kletsen dat ik niet snapte dat ze het nu niet meer deed ::) ;D
Zie ik ineens dat het Ricky is en niet Dopey ::) ;D
Hoe bedoel je dom!
Kijk ik opzij en zit Dopey me echt zo aan te kijken of ze wil zeggen "wat ben jij nou allemaal aan het doen en aan het roepen, ik zit gewoon hier op je te wachten hoor" ::) ;D

En ik wou nog veel meer vertellen maar dat weet ik nu natuurlijk allemaal niet meer ::)

Oh ja, Salsa is een paar gewiekte veren kwijt :D :D :D
Dus hopelijk komen er snel nieuwe, want zij en Rumba verliezen er aardig wat momenteel :D ;)
En dan stort ze niet meer neer, want dat vind ik echt erg :-\
Ankie schrok ook :-\

Liefs
Maris!!