De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Nou het was weer erg gezellig en ook leuk om nu kennis gemaakt te hebben met Ivana :D :D :D
De valkjes hebben zich netjes gedragen afgezien van Binky die op mijn tompouce ging zitten en toen met zijn slagroompoten mijn hele trui onder smeerde ;D ;D ;D
Binky en Snowy hebben meerdere keren bij ze gezeten en gekroeld  :D
Jammer genoeg heb ik alleen foto's van Ivana met de valkjes omdat ik bij Ankie het toestel nog niet in de aanslag had.
Maar ook bij haar gingen ze zitten dus ;)
Hieronder wat foto's van Ivana met de valkjes.

Close-upje van Ivana met Misty :D
Maar Ivana kan een close-upje goed hebben ;)

Binky en Snowy maken ruzie om de aandacht van Ivana ;D

Lekker kroelen met Binky :D

Ivana probeerd weg te gaan, maar daar zijn de mannen het niet mee eens ;D

Zelfs Snowy kwam heerlijk bij ze zitten :D

Maar het was dus geslaagd :D!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Ankie is nu nog onderweg naar huis, maar heeft ook foto's gemaakt waaronder 2 mooie vliegfoto's :D :D :D
Ik sta er misschien ook nog op, maar dat weet ik niet zeker.
Me haar had ik in ieder geval niet hoeven doen want daar laten de mannen niks van heel, maar wat kan mij het schelen ;D
Als je maar lol hebt ;D
Oh en ik had van Ankie een mooie glazen pot gekregen met bolletjes erin, heel leuk :D
En van Ivana een heerlijke doos chocola, heel lekker :D
Dus ik ben weer verwend ;)
Dames bedankt daarvoor, hadden jullie niet hoeven doen, maar ik vind het erg lief :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Mariska

Riny

Hoy Mariska
Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
Maar ik zal toch nog eens een hartig woordje met Ivana moeten spreken.
Zomaar de deur uitlopen en Binky niet stiekem meenemen .
Maar alle gekheid op een stokje ,ik ben blij dat jij je zorgen even hebt kunnen vergeten.
Groetjes Riny :-*

Mariska

Hoi Riny,

Had ze zo kunnen doen want ze kwam niet van hem af toen ze naar huis moest ;D
Mijn zorgen even vergeten is zeker gelukt ;)

Maar ik verheug me er ook erg op om jou en Jan van het voorjaar te ontmoeten hoor :D ;)

Liefs
Maris!!

Mariska

Cheeky & Chara  2527
De valkjes van M&M!! Wat foto's van onze minimeeting!  2496
Zazou en Nala's dagboek  2446
**Valkjesmama**   2425
Mijn gevleugelde vrienden  2399
Tinco en de bende... in de mix!  2158
Ayla en Tiamo (deel 2 is geopend!)  2079
Spikey, Nezumi, Grisha en de twee grasjes. Grisha's eitjes bevrucht!!!  1953
** Fleur, Pablo, Chica & Noa. **  1833
Ricky, Valko, Daffy en Peppie.   1792

:o :o :o :o :o :o
Ik sta al op de tweede plaats :D :D :D
En ik ben hier nog maar zo kort ;)

Roosje

Mariska

Mariska

24 januari 2006, 16:37:20 #2500 Last Edit: 24 januari 2006, 16:39:32 by Mariska
Ik zeg net tegen Mike dat het kan komen omdat ik echt ontzettend heel erg populair ben ::) ;D of omdat ik zelf de hele dag onzin uitkraam ;D
Mike dacht het laatste :o ;D

YEEEEEEH, 2500 REACTIES IN MIJN DAGBOEK :D :D :D

Ankie

Hoi Maris en Mike

Bedankt voor de gastvrijheid ,de koffie en de overheerlijke tompoes !!! Ik vondt het weer erg gezellig en erg leuk om kennis te maken met jullie valkjes , Boy en Cindy !

Dan ga ik jullie nu even verblijden met de vliegfoto's en er zit er ook 1 van jou (Maris) en Binky bij !

Even een landingsfoto van Binky  ;D.

Mariska en Binky  ;D :D

Oke hier zijn ze dan !!!!

en nog een !!!!!

Het zijn er niet veel ,maar beter dan niets !!!!

Groet van de Buuv

Mariska

Hoi Ankie,

Ik vind ze super!!!!
En gelukkig valt die van mij nog enigzins mee ::) ;D

Ik vond het heel leuk dat jullie er waren en moeten we gauw weer eens doen :D ;)
Bedankt voor je mooie vliegfoto's  :-*

Liefs
Maris!!

Riny

Citaat van: Mariska op 24 januari 2006, 16:37:20
Ik zeg net tegen Mike dat het kan komen omdat ik echt ontzettend heel erg populair ben ::) ;D of omdat ik zelf de hele dag onzin uitkraam ;D
Mike dacht het laatste :o ;

VOOR STRAF HET KNUTSELHOK IN !![/color][/b]

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat was die al van plan dus dat kan geen straf meer zijn ::) ;D
Maar ik kan altijd mijn zweep tevoorschijn toveren :o ;D

Maar wat lief dat ik een bloemetje van je krijg :-*

Liefs
Maris!!