De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Oooooh, ik ben blond en snap hem niet :-\ :( ::) ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi mariska
Jeejtje wat een oprachtige foto`s, ditmaal vind ik Kaily er het mooist bij zitten , tja en bink natuurlijk ook prachtig , Kaily kijkt inderdaad alsof ze zeggen wil ,ik weet dat ik het niet mag maar ik probeer het toch nog een keer , en die valk in de bloemen mooi zeg dat contrast.
Sucses woensdag jullie.
Groetjes Gonnie

Gerda

Mary Poppins zei altijd als ze niet wist wat ze moest zeggen:

Super-kwali-kwantie-via-xtra-quasi-otisch

En dan op een zangwijsje!!

In het Engels:
"super calli fragilisti expiali docious".

G

Mariska

Hoi Gonnie,

Wat leuk dat je dat zegt :D
Ik krijg Kaily bijna nooit fatsoenlijk op de foto ;)
Snowy in de bloemen vond ik ook supergaaf :D
Die komt zeker aan de muur ;)

Lief dat je ons succes wenst ;)

Liefs
Maris!!

Hoi Gerda,

Daar zeg je wat ja ;D
Wat goed opgemerkt van jou :D
Peet is dus onze Mary Poppins vanaf nu ;D ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

klusvalk

nou ik geef maris straf hoor met haar opmerking
over mijn doorzichtige plaatje boven op mijn hoofd. ;D ;D ;D

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Riny

hoy Mike
Hoe gaat het eigenlijk met jou,gaat het weer wat beter met de pijn?
Groetjes Riny :D

Roosje

Citaat van: Gerda op 23 januari 2006, 20:18:56
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 23 januari 2006, 19:45:54
Ha die Maris!

Wat een superformiweldigeindefantakolosachtige foto's zeg! Ik zie zoveel mooie, gekke, maffe, idiote, ontroerende, lieve foto's dat ik er helemaal WOUWS van word! Ik vind o.a. die in je laars echt super! Ook die bij de bamboe en bij het plantje zijn erg mooi. De close-uppies zijn om te smullen! Leuk! Daar moet je er zeker een paar van in je fotowand hangen!

Fijn om te lezen dat het met Boy inmiddels ook weer wat beter gaat! Is hij de rijst al zat?!  ;D Of is het geen oerdegelijke Hollandse hond?!  ;)

Hoe staat het verder met de volierevorderingen en met je hubbie?

Liefs,
Peet

Nee joh, Petra is uit de tijd van Mary Poppins!!!!

Groetjes, Gerda

Oooh ik kende het alleen in het engels ::) ;D

klusvalk

he die soepsmurfin,
ja het gaat met mikey lekker
ik voel me goed de pijn die ik had is er niet meer
het de wonden genesen goed heel af en toe trek de grote nog iets maar het gaat met de dag beter nu nog even afwachten wat er woensdag gezegd word.

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Valerie

Wat fijn dat Boy aan de betere hand is.
En wat een prachtig boeketje bloemen!  :o Wil ik ook wel in mijn woonkamer.  :)
Prachtige foto's weer! Jij hebt prachtvalkjes!  :-*
Zo mooi hoe ze bij jouw op verkenning gaan, dat deden ze hier nooit.  ???

Kirsten

Hoi hoi,

Allereerst vind ik het erg fijn dat het met Boy wat beter gaat,.Ik duim dat deze lieverd er weer snel bovenop komt.
Hier vind shanka rijst met kip ook erg lekker,. de deugniet zou er soms volgens mij graag ziek voor worden ;)

Verder heb ik uiteraard weer genoten van de foto's,. ik moest bij ééntje nog denken 'ik ben niet gek, ben een vliegtuig ;)'

Ben blij ook te lezen dat Mike zich steeds beter voelt, nu nog duimen voor een goed bericht woensdag.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Val,

Mooie bloemen he ;D
Vorige week bezorgd hier en gekregen van mijn manager en collega's :D ;)

Dat op verkennign gaan deden zie hier eerst ook niet, maar nu volop ;)

Hoi Kirsten,

Met Boy gaat nog steeds goed gelukkig.
Hij houd alles binnen dus langzaam aan gaan we hem weer wat meer voeren.
Volgens mij zijn alle honden gek op rijst met kip ;D ;)

Ben niet gek, ben een vliegtuig, dat moet Dopey zijn geweest ;D

Mike is wel zenuwachtig voor morgen en heeft vannacht erg slecht geslapen, maar verder voelt hij zich erg goed gelukkig.

Liefs
Maris!!

Nou we zijn net even door het huis heen gegaan met de stofdoek en stofzuiger, want straks krijgen we visite :D :D :D
Ankie en Ivana komen koffie drinken en onze valkjes bewonderen :D
Ben heel benieuwd wat ze van ze vinden.
Ik heb nog steeds erg veel pijn in me schouder door die slijmbeursontsteking :'( dus schoonmaken gaat me niet erg goed af momenteel, maar gelukkig Mike weer wel nu.
We wisselen elkaar af ;)

Jullie horen vanmiddag hoe het was :D

Liefs
Maris!!

Ankie

Hoi Maris

Wat een heerlijk idee dat je huisje voor mij (ons ) schoon wordt gemaakt !!! ;D  Ik zal niet kritisch zijn hoor !!
Ik ga nu even mijn eten voorbereiden en dan stap ik op mijn fiets ( jawel je leest het goed ) en ga ik richting jullie !!!
Ik ben heel benieuwd en heb er zin in !!!!
Tot straks !!!!

Groet van Ankie

Mariska

Niet te hard fietsen hoor, ik moet me eigen nog fatsoeneren ;D

Ankie

Hoi

Ik zal rustig fietsen en ben wel even onderweg....denk ik !!!
Dus je hebt alle tijd ! ;D

Tot zo !!!!

Mariska

Nog even 1 dingetje.
Boy is even waaks als je binnenkomt en behoorlijk druk, maaar dat gaat gauw over hoor.
En hij bijt echt niet, dus niet schrikken ;D