De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Skye

Hoi Mariska
Ik hoop vooral dat Boy snel opknapt!
Ik vind jou Bink helemaal geweldig, maar moet ook bekennen dat hoe vaker ik Snowy zie, hoe meer ik die ook heeeel mooi ga vinden. (grappig he dat dat groeit). Ook Cindy vind ik very cute. Maar Loys is de mooiste ;)
Ik zat samen met mijn oudste van 9 de foto's te bekijken, zien we de foto van Loys met valkje en Boy, zegt hij:"hee daar staat de Grim!" ;D Ik weet niet of je Harry Potter kent, maar daar komt dat dus uit!

Mariska

Hoi Manja,

Ben blij dat je van me foto's genoten heb :D
Ik vond er zelf deze keer wel hele mooie tussen zitten ;)
Cindy is inderdaad een scheetje.
Ik ben heel erg gek op haar al vanaf de eerste keer dat ik haar bij me Oma zag ;)
En in die laars ja ;D, Bink is echt gek ::) ;D

Hoi Skye,

Tot zover gaat het goed met Boy :D
Hij heeft net een beetje rijst en kip gegeten en binnen gehouden!

Wat je zegt over Snowy dat dat groeit vind ik niet gek hoor ;)
Ik heb dat ook met valkjes van anderen.
Je leert ze langzaam een beetje kennen door alle verhalen en foto's en dan raak je toch een beetje gek op ze.
Dat heb ik in ieder geval wel ;)
Maar Snowy is ook wel de mooiste valk hier in huis.
Hij is heel mooi gebouwd en heeft een mooie lange staart en normaal ook een prachtige kuif (nu even niet).
En daarnaast is hij ook geweldig om mee te gaan kweken.
De superman hier in huis qua mutaties :D
Maar Loys is dus de mooiste ;D
Zal het zeggen tegen Mike ;)

Leuk dat je samen met je oudste gekeken heb :D
Ik heb pas een stuk film van Harry Potter gezien op tv, maar niet met de Grim volgens mij.
Wel jammer, ben wel benieuwd?! :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Hoi Mariska,

Je hebt jezelf overtroffen met de foto's, geweldig.
Ik heb zitten genieten, mijn complimenten.

Heeft Boy niet meer gespuugd vandaag en vanavond?
Ik hoop het niet, vind ik altijd zo zielig.

En wat gaaf dat Dopey op je hand sprong. Weer een stapje verder  :D. Ze vertrouwt je dus, mooi is dat.

Groetjes, Nel :)

Agnes

Hoi Mariska,

Fijd dat het weer wat beter gaat met Boy :D
Hopelijk gaat het nu de goede kant op.

En de foto's.....die zijn prachtig!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

ManjaV

Hey Mariska,

Ja, die Binky is me er eentje! :D
Hij lijkt Krikkie wel die ik vroeger had, die kroop ook overal in. Zelfs in mijn bed! ;D
Ja, Cindy is echt een schatje hoor, zoals ik haar zo zie. Heb je haar van je oma gekocht ofzo?

liefs!
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mariska

Hoi Nel,

Ik was zelf ook helemaal in me nopjes toen ik de foto's zag :D
Misschien ga ik een paar inlijsten en aan mijn fotowand hangen ;)
Wel leuk dat je er zo enthousiast over bent :D
Daar word ik helemaal blij van ;)

Boy heeft sinds gisteravond heel laat gelukkig niet meer gespuugd ;)

Met Dopey gaat het echt heel goed vooruit.
Zonder al teveel moeite doen heb ik toch haar vertrouwen gewonnen.
Al moet ik wel zeggen dat ik tegen haar en Ricky en Ozzy ook veel praat als ze in de kooi zijn ;)

Hoi Agnes,

Ik hoop ook dat het vanaf nu beter gaat, want 4 dagen alles uitspugen wat je binnenkrijgt is bepaald geen pretje.

Leuk dat je me foto's mooi vond :D

Hoi Manja,

Een boef is het ;D

Mijn Oma heeft altijd hondjes gehad en de de laatste was een Yorkie die 10 is geworden.
Na zijn dood voelde ze zich heel erg alleen en wilde een nieuwe terwijl ze al 82 was :-\
Met een oom van mij is ze er 1 gaan kopen zonder het de rest van de familie te vertellen en toen bleek na een tijdje dat ze er helemaal niet voor kon zorgen.
Ze had een pup gekocht die je zindelijk moet maken en opvoeden ::)
Toen een paar maanden terug bleek dat ze Alzheimer heeft ging ze ermee akkoord dat ze bij ons kwam wonen ;)
Dus zodoende :D

Liefs
Maris!!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Mijn moeder en ik hadden het vanmiddag over hondjes als Cindy, maar kwamen niet op de naam. Toen zeiden we maar strikjeshondjes en verrek ;D

Fijn dat Boy alweer wat binnenhoudt!

Riny

Hoy Mariska    
Nu heb je ons mooi op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van je huisdieren.

Maar nu weet ik nog steeds niet wat jij ''uitspookt''
op Schiphol.
En ik wordt met de dag nieuwsgieriger.
Groetjes Riny :D

Petra en Cheeky

Ha die Maris!

Wat een superformiweldigeindefantakolosachtige foto's zeg! Ik zie zoveel mooie, gekke, maffe, idiote, ontroerende, lieve foto's dat ik er helemaal WOUWS van word! Ik vind o.a. die in je laars echt super! Ook die bij de bamboe en bij het plantje zijn erg mooi. De close-uppies zijn om te smullen! Leuk! Daar moet je er zeker een paar van in je fotowand hangen!

Fijn om te lezen dat het met Boy inmiddels ook weer wat beter gaat! Is hij de rijst al zat?!  ;D Of is het geen oerdegelijke Hollandse hond?!  ;)

Hoe staat het verder met de volierevorderingen en met je hubbie?

Liefs,
Peet

Mariska

Ha die Roos,

Toevallig hè ;D
Yorkshire Terriër!!!!!! ;D
Goed onthouden hoor ;)

Hoi Riny,

Nou ik zal het geheim verklappen ;D
Ik werk bij een balie van Schiphol zelf waar mensen zich komen melden die een taxi hebben besteld.
Die hebben zij besteld bij 1 van de 175 bedrijven die een contract bij ons hebben lopen.
Dat zijn over het algemeen gedeelde taxi's en daardoor veel goedkoper. Je deelt de prijs in feite doordat je met andere samen rijd in busjes van maximaal 8 personen.
Als je geluk hebt dan moet er op dat tijdstip niemand anders vanuit dezelfde richting naar Schiphol en dan reis je gewoon alleen voor die goedkope prijs ;)
Die taxi's bestellen ze voordat ze weggaan en als ze terugkomen melden zij zich bij ons.
Wij hebben contact met de chauffeur of het bedrijf en brengen hun dus min of meer samen.
De bedrijven die zo'n contract bij ons afsluiten doen dat omdat wij hun klanten dan opvangen en als tussenpersoon fungeren en omdat zij dan gebruik mogen maken van onze taxistrook pal voor de aankomsthal ;)
Is het zo duidelijk of heb je er nog vragen over :D ;)
Stel ze gerust!

Hoi Peet,

Wat een mooi woord heb jij uitgevonden ;D
Die moet bij Suus in ons woordenboek ;D ;)

Wat leuk dat je zo WOUWS bent van mijn foto's :D
Ik ga er zeker een paar ophangen ;)

Boy is helemaal WOUWS van rijst met kip dus die vind het wel goed zo ;D ;)

Het nachthok schiet al aardig op.
Wel wat vertraging door de operatie, maar het gaat goed en word mooi :D
Manlief knapt al erg goed op en voelt zich superfit dus daar ben ik heel blij om :D
Woensdag krijgen we de uitslag van de kweek :-\
Nu maar hopen dat het goed is ;)

Liefs
Maris!!

Riny

Citaat van: Mariska op 23 januari 2006, 20:06:24

Nou ik zal het geheim verklappen ;D
Ik werk bij een balie van Schiphol zelf waar mensen zich komen melden die een taxi hebben besteld.
Die hebben zij besteld bij 1 van de 175 bedrijven die een contract bij ons hebben lopen.
Dat zijn over het algemeen gedeelde taxi's en daardoor veel goedkoper. Je deelt de prijs in feite doordat je met andere samen rijd in busjes van maximaal 8 personen.
Als je geluk hebt dan moet er op dat tijdstip niemand anders vanuit dezelfde richting naar Schiphol en dan reis je gewoon alleen voor die goedkope prijs ;)
Die taxi's bestellen ze voordat ze weggaan en als ze terugkomen melden zij zich bij ons.
Wij hebben contact met de chauffeur of het bedrijf en brengen hun dus min of meer samen.
De bedrijven die zo'n contract bij ons afsluiten doen dat omdat wij hun klanten dan opvangen en als tussenpersoon fungeren en omdat zij dan gebruik mogen maken van onze taxistrook pal voor de aankomsthal ;)
Is het zo duidelijk of heb je er nog vragen over :D ;)
Stel ze gerust!

Hoy Mariska
Nu weet ik genoeg ,bedankt voor je uitgebreide antwoord .
Ik hoef nu alleen nog maar de balie te zoeken en te kijken wie roze pantoffels draagt.
Groetjes Riny :D

Mariska

Nou Riny,

Daar zeg je wat ;D
Als ik in de winter nachtdienst heb en dus geen moer te doen behalve een boek lezen neem ik mijn pantoffels altijd mee en doe ik die aan als het stil is ;D ;D ;D
Want van die pumps zitten heus niet zo lekker ;)
Mijn collega's lachen zich altijd slap als ze me zo zien.
Heel net pakje aan, met rok en panty enzo en dan me pantoffels eronder ;D
En zo ga ik ook naar het toilet ::) :-X
Het heet de STA-balie en kom gerust eens langs hoor als ik er weer ben, over een tijdje :D ;)

Liefs
Maris!!

Roosje

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 23 januari 2006, 19:45:54
Ha die Maris!

Wat een superformiweldigeindefantakolosachtige foto's zeg! Ik zie zoveel mooie, gekke, maffe, idiote, ontroerende, lieve foto's dat ik er helemaal WOUWS van word! Ik vind o.a. die in je laars echt super! Ook die bij de bamboe en bij het plantje zijn erg mooi. De close-uppies zijn om te smullen! Leuk! Daar moet je er zeker een paar van in je fotowand hangen!

Fijn om te lezen dat het met Boy inmiddels ook weer wat beter gaat! Is hij de rijst al zat?!  ;D Of is het geen oerdegelijke Hollandse hond?!  ;)

Liefs,
Peet

Petra...? Heb je weer te diep in het glaasje gekeken? ::) :P

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat zou best eens goed kunnen, want alleen dan bedenken we van die superwoorden voor in Suus's dagboek ;D ;D ;D

Gerda

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 23 januari 2006, 19:45:54
Ha die Maris!

Liefs,
Peet

Nee joh, Petra is uit de tijd van Mary Poppins!!!!

Groetjes, Gerda