De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Mike is zeker lief :-*
Hij kan ook moeilijk stilzitten dus hij doet uit zichzelf al veel hier ;)
Dat gaat hem momentel beter af als mij geloof ik.
Maar als je het vraagt en hij helpt je dan is dat toch ook prima ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Nou ik vind het hier maar ongezellig vandaag :-\ :(

Willen jullie mij niet meer kennen of zo ::) ;D ;)
Grapje 8)
Maar ik vind het hier echt niet gezellig vandaag :P

Ik had een dagboekje dagje gepland, maar er is niks aan!

Zo, dat wou ik even zeggen en dat heb ik nu gedaan en nu ga ik proberen weer leuke dingen te schrijven ;D ;D ;D

Uuuuhmmm, wat kan ik eens voor gezelligs vertellen ::)
Nou ik heb nog steeds GEEN EI ;D
Maar ze waren vanmiddag wel weer aan het wippen en volgens mij zit het pielemuisje (ja toch Roos ;D) wel in de buurt van het mutseflutsje hoor ;D
Ik heb het heel goed bestudeerd en volgens doen ze het goed ;)
We zien wel wat er van komt!

Morgen gaan Mike en ik even langs ons werk.
Even langs de balie op Schiphol een bakkie doen en nog even langs het hotel waar Mike werkt en daar ook een bakkie doen :D
Dus als ik terug komt sta ik strak van de bakkies :o ;D
Maar ik zou natuurlijk de wietplanten bij de andere forumleden kunnen snoeien om daar weer een beetje on-strak van te worden ;D
Of een Tiatje gaan halen bij Riny ;)
Of een vlierbessenwijntje gaan halen bij Riny ;)
Of een lycheespulletje te gaan halen bij Suus ;)
Of een kersenbonbonnetje eten bij Nel ;)

Maar zo heb ik wel weer genoeg onzin gelult dus nou ga ik maar weer wat anders doen denk ik ::)
Je moet toch wat verzinnen om je eigen te vermaken he en in slap :censuur ben ik de beste zoals jullie zien ;)

Toedeledoki :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Mijn wietplantje is nog maar 3 cm hoog! En de ander 1 cm dus hou die snoeischaar nog maar even lekker thuis! ;D

Mariska

Mariska

Ik wacht wel tot ze groter zijn ;D
Waar woonde je ook alweer :o ;D ;) :-X

Rianne

Monky

Citaat van: Rianne op 16 januari 2006, 20:26:42
Hippolytushoef ;D

Ik snap nu waarom die wietplantjes zo laag zijn  ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

Rianne

Citaat van: Monky op 16 januari 2006, 22:49:54
Citaat van: Rianne op 16 januari 2006, 20:26:42
Hippolytushoef ;D

Ik snap nu waarom die wietplantjes zo laag zijn ;D ;D ;D

Groetjes,
Monky

??? hebben wij zo'n slechte reputatie dan? ;D

Kirsten

Hoi Maris,

Dat wordt een bakkiesdag als ik het zo lees :D
Hoe gaat het trouwens met Mike,. blijft de pijn zoals hij die ervaarde nog steeds weg?,. over een week weten jullie meer toch?

Met Ricky en Ozzy komt het inderdaad wel goed en ik zou niet teveel veranderen denk ik. Ook zou ik het broedhok denk ik niet open zetten,maar gewoon zo laten als het hoort. Elke keer veranderen zet hun weer op het andere been.(ehh pootje). Ik heb bijv bij mijn koppel de buren veranderd,. Eerst zat er niemand naast hun in de voliere (in tweeen gedeeld) en toen ik de jongen ging verhuizen, heb ik dus coco, tickle en sweet naast ze gehuisvestigd,. conclusie,... ze legde altijd als de jongen ronde de drie weken weer eitjes,. nu dus niet!,.

IK weet niet of het nepeitje helpt, maar ik heb het eens geprobeerd bij een koppel die geen eitjes had. Ze gingen er wel op zitten en zo had ik eventueel de mogelijkheid om eitjes van een ander koppel over te plaatsen (dat leek niet goed te gaan, maar kwam toch nog goed) Toen ik de nepeitjes weer weghaalde begonnen ze hun eigen nestje,
Proberen kan altijd,..

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Mariska & Mike
Hoe is het in Almere?
Het is een beetje een weekend geweest met een traan bij jullie lees ik.
Maar je moet maar zo denken ,je hebt gedaan wat voor het vogeltje het beste was.
Dat getuigd van echte dierenliefde.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Kirsten,

Nou de bakkiesdag gaat niet door.
Ik kom net van de huisarts af en ik heb een slijmbeursontsteking :-\
Ik heb al een dag of 10 veel pijn, maar eigenwijs als ik ben kan ik als verslaafde hier natuurlijk niet wegblijven ::)
Met Mike gaat het steeds beter, elke dag knapt hij meer op.
Nu maar hopen dat de uitslag ook goed is.

Ricky gaat dus alleen het blok in als hij open staat.
Ze wil wel door het gaatje de kooi weer in, maar gaat niet via de kooi naar binnen :-\ Daarom staat hij steeds open.
Ze word ook onrustig als ik hem dicht heb tijdens het loslaten van de anderen. Lastig he?!
Ik ga het toch eens proberen met een nepeitje ;)

Liefs
Maris!!

Hoi Riny,

Nee het was niet echt een leuk weekend voor ons, maar voor jou gelukkig wel.
We hebben gedaan wat vor Speedy hety beste was en daar hou ik me maar aan vast ;)
Ik heb jullie wel gemist toen dat hier gebeurde.
Met Mike gaat het steeds beter en ik loop nu weer met een slijmbeursontsteking :-\
Al met al zit het ons niet echt mee het laaste half jaar, maar goed eens komt onze tijd wel.

Liefs
Maris!!

Riny

Hoy Mariska
Probeer je vast te houden aan het spreekwoord
''Na regen komt zonneschijn".
Maar ik ga duimen dat die zon heel erg snel komt schijnen in jullie huisje.
Groetjes Riny :-*

Mariska

Hoi Riny,

Dat doe ik ook, ik hou nog steeds de goeie moed erin :D
Met een klein beetje hulp, dat wel ;)

Liefs
Maris!! :-*

Nou Rianne,

Ik kan die wietplant nu wel gebruiken hoor ;D
Helpt beter dan codeine ;)

Rianne

Ik denk dat je er niet veel aan hebt zo:

Skye

He Mariska, het zit niet mee. Verdrietig van Speedy, maar helaas is het soms niet anders en dan moet je eigenlijk dit soort dingen wel doen. Slijmbeursontstekingen zijn ook erg vervelend! En dan nog steeds geen eitjes terwijl je er zo op hoopt! Gelukkig gaat het met Mike wel beter!
Kop op! Want over een poosje heb je vast veel goed nieuws! (ontsteking weg, wellicht eitjes) Ik hoop het voor je. ;)