De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Rianne,

Ik heb inderdaad heel erg me best voor hem gedaan, maar het heeft helaas niet geholpen :(
Ik hoop dat ik hem die 1,5 jaar bij ons nog een beetje gelukkig heb kunnen maken.
Wie weet waar hij daarvoor zat.

Hoi Roosje,

Ik heb het ook echt voor hem gedaan, ik wou hem natuurlijk niet kwijt. Hij zou in het voorjaar de voliere ingaan en dan zou ik er een paar vriendjes voor hem bij kopen.
Maar het is beter zo voor hem.
Hij ziet er nu zo vredig uit op die foto.
Het is goed zo!

Hoi Caroline,

Dank je wel voor je steun :-*
Ik had met hem natuurlijk niet zo'n band als mijn valkjes, maar toch doet het zeer.
Hij was zo lief en blij met alles wat ik voor hem deed of aan hem gaf. Dat vond ik echt genieten.
Bovendien was het ons eerste vogeltje toen we net samenwoonden.

Hoi Manja,

Dank je wel voor je steun deze week :-*
Jij was elke dag bij spoed om een berichtje voor me te plaatsen, dat is me echt bijgebleven ;)
Het is triest, maar beter zo voor Speedy.

Hoi Roosje,

Lief he van Bink ;)
Vond ik ook, daarom liet ik hem ook even gaan.
Hij floot ook voor hem :'(

Hoi Monique,

Dit was inderdaad de enige juiste beslissing voor Speedy.
Ik kon hier niet langer mee doorgaan.
Me schoonmoeder en haar neef met zijn vrouw kwamen even over uit Arnhem dus we waren even een paar uurtjes afgeleid.

Dank je wel voor je mooie plaatje :-*
Dat vind ik echt lief van je!

Hoi Marije,

Het was inderdaad een goeie beslissing, maar toch verdrietig als je moet besluiten zo'n beestje zijn leventje te beindigen :'(
Gelukkig waren we bij een hele fijne arts met een lieve assistente ;)
En jij zei iets van dat arme kleine ding, Feld zei dus dat hij behoorlijk was vermagerd sinds Oktober.
Dat geeft wel aan hoe hij met zijn werk bezig is en dat ik hier echt niet mee door moest gaan.

Hoi Trienke,

Dank je wel voor je berichtje en je steun ;)

Liefs
Maris!! :'(

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

marilyn

hoikes mariska

wat jammer zeg van speedy, het was een harde beslissing voor jullie maar bedenk dan maar dat jullie hem uit zijn lijden hebben verlost want als jullie dat niet hadden gedaan zou hij waarschijnlijk nog heel erg veel pijn gehad hebben  :-\
veel sterkte met het verlies van speedy

groetjes marilyn

Mariska

Hoi Peet,

Ik had jou over het hoofd gezien net, maar bedankt voor je berichtje :-*
En tuurlijk mogen jullie grapjes maken, jullie wisten het toch niet ;)

Hoi Marilyn,

Dank je wel voor je berichtje :-*
Als we dit niet hadden gedaan was hij op een gegeven moment gestikt door het slijm in zijn longen.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Citaat van: Mariska op 14 januari 2006, 19:20:44
Ik hoop dat ik hem die 1,5 jaar bij ons nog een beetje gelukkig heb kunnen maken.

Natuurlijk heb je dat gedaan! Je hebt gevochten voor dat beestje tot het niet meer kon. Ik vind dat heel speciaal, en vind het moedig dat je hem uit zijn lijden hebt kunnen verlossen. Dieren mogen blij zijn als ze bij jouw terecht komen!

klusvalk

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Ankie

Hoi Maris

Gecondoleerd met het verlies van Speedy .
Jullie hebben alles voor het beestje gedaan en meer kan je niet doen .
Maar het is en blijft altijd moeilijk !
Sterkte !

Groet van Buuvie

Mariska

Hoi Roosje,

Lief dat je dat zegt :-*
Jij weet iemand altijd een goed gevoel te geven en dat vind ik heel speciaal ;)

Hoi Schat,

Goed dat je toch iets heb neergezet, ook al vond je dat moeilijk :-*
Als je maar onthoud dat we Speedewietje hiermee geholpen hebben en alles voor hem hebben gedaan.
En doordat jij hem destijds gered hebt heeft hij bij ons toch nog 1,5 en warm en liefdevol nestje gekend ;)

Hoi Ankie,

We hebben zeker ons best gedaan, maar ik vind het wel verdrietig dat dat niet voldoende was en dat ik hem niet heb kunnen helpen zoals hij verdiende.
Dank je wel voor je berichtje :-*

Liefs
Maris!!

Christine

Gecondoleerd met het verlies van speedy! :-* Speedy heeft echt een gelukkig leventje gehad bij jullie daar ben ik nu eens 500% zeker van!!

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

:censuur :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur

Alle foto's weer weg >:(

Mariska

Hoi Christine,

Dat vind ik ontzettend lief dat je dat zegt :-*
Dat kan een mens echt goed doen ;)

Liefs
Maris!!

Roosje

Citaat van: Mariska op 15 januari 2006, 13:48:14
Hoi Roosje,

Nou jij bent er anders ook erg goed in ;D

Mariska

15 januari 2006, 14:20:59 #2292 Last Edit: 15 januari 2006, 15:41:24 by Mariska

Wat kijkt ze vrolijk he, ahum ::) ;D

Close-upje van Boy :-*

Snowy achter het broedblok ;D

;D ;D ;D ;D ;D

Binky heeft de verenpot ontdekt ;D

Binky voor het raam op de gieter ;D
Hij ziet alleen niet zoveel ::)

Tot vrouwtje de luxaflex wat open draaide en toen ging er een wereld voor hem open.
Binky kijkt eens naar rechts ;D

En Binky kijkt eens naar links ;D

Maar toen vrouwtje de luxaflex omhoog deed ging hij er helemaal eens lekker voor zitten om die nieuwe wereld eens goed te bekijken ;D

De verse kruiden halen ze tegenwoordig zelf :o ::) ;D

:-*

Handig he ::) de parapluplant opeten terwijl je op die lamp zit ::) ;D Echt weer wat voor Misty :D

Ricky was aan het roepen dus deed ik haar kooitje open.
Ze komt er dan gelijk uit om naar het broedblok te gaan kijken ;D

Dopey en Rumba :-*

Ricky is een gekke meid :-*

Misty is het kussen weer eens aan het slopen :o ;D

En nu gaan Mike en ik even lekker naar de Noorderplassen met de honden :D
Even lekker uitwaaien!

Liefs
Maris!!

Mariska

Citaat van: Roosje op 15 januari 2006, 14:13:53
Citaat van: Mariska op 15 januari 2006, 13:48:14
Hoi Roosje,

Nou jij bent er anders ook erg goed in ;D

;D :-*

gonnie

Hoi mariska
Wat ontzettend rottig van speedy , maar jullie zij echt dapper , jullie hebben hem uit zijn lijden verlost en daar is moed voor nodig hoor er is niks zo erg dan te moeten zeggen het is genoeg geweest.
sterkte jullie.
Groetjes gonnie