De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Nog geen eitje  :D :D :D :D :D, dan kan Ozzy toch echt het gaatje niet vinden zeker  ;D ;D ;D ;D ;D.

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Mariska

13 januari 2006, 17:56:38 #2251 Last Edit: 13 januari 2006, 18:00:21 by Mariska
Weten jullie wat ik me nou afvraag? ::)
Of ze het wel goed doen :-\
Ik las vanmiddag bij Roosje dat Roos had gezien dat een valkje het nog niet zo goed deed, maar hoe zie je dat daaaaaaannnnnn ::) ;)

Maar vanmiddag lag ik even op de bank mijn wipwapstel te bewonderen die volgens mij niet meer wipten ::)
Maar toooooeeeennnnn ineens kwam Ozzy uit zijn kooi en ging Ricky weer kippetje staan en ik kijken en kijken en kijken ;D En Ozzy was maar aan het draaien en draaien en draaien ::) Als ik zijn vrouw was had ik de moed allang opgegeven ;D
Eerst dacht ik "hij kan het niet op de kooi ::)" maar toen kroop hij er toch op ;D

Ik weer kijken en kijken en kijken of ik kon zien wat Roos nou bedoelde, maar al zou hij verkeerd mikken zou ik het nog niet zien volgens mij ::) ::) ::)
Vertel jullie me nou eens hoe ze het goed moeten doen alsjeblieeeefffft!!!!!!!!! ;D ;D ;D
Ik snap die valkjessex niet hoor, kan beter zelf een baby maken dan weet ik tenminste hoe het moet ::) ;D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

ManjaV

Hihi  :D wat een grappig verhaal  ;D
Wie weet is het bij valkjes ook niet gelijk de eerste keer raak, zoals ook vaak bij mensen!
Volgens mij komt het best goed met die twee, ze gaan iig dapper verder! :D

Liefs!
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Petra en Cheeky

Citaat van: Mariska op 13 januari 2006, 17:56:38
Ik snap die valkjessex niet hoor, kan beter zelf een baby maken dan weet ik tenminste hoe het moet ::) ;D

Heb je ons wat te vertellen, Maris?  ;) ;D ;D ;D

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Manja,

Maar ik vind ze ook grappig en daardoor voel ik me ook weer grappig en heb ik ook weer zin grappige dingetjes te plaatsen, snap je ::) ;D ;)
Ik snap alleen niet waarom ik geen ei krijg :(
Dat heb ik toch best verdiend, ik hoef er maar 1 ::) ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 13 januari 2006, 18:14:35
Citaat van: Mariska op 13 januari 2006, 17:56:38

Heb je ons wat te vertellen, Maris? ;) ;D ;D ;D

Liefs,
Peet

Ik heb wel wat te vertellen hoor ::)
Dat wij heel goed kunnen oefenen en het daar voorlopig bij laten ;D ;D ;D

Roosje

Hahaha mafketel :P ;D

Ik kan het ook niet zó goed goed zien hoor. Maar als je dan ongeveer kijkt waar zijn pielemuisje zit en haar mutseflutsje, kan je ongeveer inschatten of ze in ieder geval een beetje in de buurt zitten, of dat ze het foepjanknollen nog even moeten oefenen ;D Meer kan ik ook niet zien hoor :P

Ook ik wacht geduldig op eitjes nu. Hoewel ze pas een paar dagen apart zitten ::) Maar toch...KOM OP MET DAT EI!

Dus ik weet hoe je je voelt ;)

Petra en Cheeky

Pielemuisje? Mutseflutsje? Hahahahaha!
Het klinkt bijna als een sprookje.... !

Mariska

Hoi Roosje,

Nou volgens mij doet hij het dan wel goed hoor ;D
Ik dacht dat er meer aan te pas kwam na het "wel goed-niet goed verhaal" ::) ;)
Pielemuisje en mutseflutsje, die houden we er ook in ;D
Een collega en ik noemen elkaar altijd mutsefluts ;D
Maar Ozzy moet er eerst altijd even inkomen en draait wat, maar dan zit hij ook goed volgens mij ::)
De volgende keer ga ik het wel even bestuderen oke :o ::) ;D :P :-X

Liefs
Maris!!

Mariska

Leuk onderwerp he Roos ;D ;D ;D ;D ;D

Ik zal hem zo maar weer veranderen voor iedereen echt denkt dat ik gek ben ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Mariska

valkchico

hallo mariska,

uuhh dit dagboek neemt af en toe toch wel heel vreemde vormen aan, nu krijg ik wel heel vreemde visioenen.
Ik zie afwisselend mariska en mike met een telelens de valkjessex bekijken 8) en foto's op de muur van hoe het moet ???.

ja mooi is dat en nu??

Het komt vast goed want zoals je zelf al een beetje aangeeft oefening baart kunst! het komt helemaal goed joh
!
gr Esther

gonnie

Hoi Mariska
Wat is het hier weer een gezellige boel al die gaatjes ,ik heb me kostelijk vermaakt, door je hele verhaal van ik weet niks en ondertussen een heel verhaal, en nu al dat gewap, frans en Indy wipwappen bijna iedere dag , maar gelukkig dat ik nog geen ei zie Indy zit nog in haar pubertijd , in april hamg ik mijn eerst broedblok dan is Indy een jaar oud.

Groetjes Gonnie