De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

ManjaV

Binky ontvoeren?  :o  :o  :o
Nee toch?
Hihi...
Wonen jullie allemaal vlak bijelkaar ofzo??

Liefs,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

klusvalk

nou manja,
die dames die denken mij met een beetje te kietellen kunnen
over meesteren en dan onze bink te kunnen ontvoeren
maar met mijn bruine band kempo redden ze dat echt niet ook niet met kietellen daar is klussie ook wel tegen opgewassen hoor ;)

gr mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

ManjaV

Hey Mike,

Gelukkig, ik had van de echte Klusvalk eigenlijk ook niks anders verwacht!!!! Bescherm jij Binky maar! :D
Wel leuk, zo een vrouwelijke invasie haha  ;D

groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Riny

Citaat van: klusvalk op 11 januari 2006, 20:50:12,
maar met mijn bruine band kempo redden ze dat echt niet ook niet met kietellen daar is klussie ook wel tegen opgewassen hoor ;)

Dan kom maar op wij zijn goed getraind

klusvalk

hihihihi,
ja dat zal bast met foepjanknollen soep zeker  ;D ;D
nou kom maar op hoor en dan nog als ik zeg  als jullie mij dan toch vloeren dan heb ik snuffie nog.
dan roep ik boy!!! snuf snuf lik lik.
nou dan is wel even jullie reinheid aan getast hoor ;D ;D
en dan kiezen jullie ook het hazepad.

gr. mike

Mijn dochter Loys!

Kirsten

Hoi Mike en Maris,.

Wat wordt er weer heerlijk in jullie dagboek gelachen,. is een leuke afleiding denk ik,.
Gaat het verder een beetje met je Mike? en maris vergeet je ook jezelf niet. Ik hoop dat de 25ste(toch?) een hoop positief nieuws brengt en jullie even verlost zullen zijn van zorgen, pijn en verdriet.
ohohoho waar blijft toch dat eerste eitjes,. hihi ze maakt het wel spannend hoor en ik hou aandachtig de titel van je dagboek in de gaten  ;) :D

Groetjes en tot gauw weer
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

klusvalk

hoi kirsten,
het is zeker een leuke afleiding en met de pijn gaat het iedere dag beter zelf heb ik ook in de gaten al wil ik nog niet te vroeg roepen dat de pijn die ik weg is. en dan inderdaad hopen dat de uitslag de 25 ste ook goed is
ik moet ook zeggen dat ik veel op een andre site zit de laatste dagen ik heb namelijk zins gisteren een pager waar een de brandweer meldingen mee kan volgen dus ik moet ook een hoop code's op zoeken maar dat lukt wel.

gr mike

Mijn dochter Loys!

Kirsten

Hoi Mike,

Leuk, ik heb ook een pager van Jan gekregen,. en heb de traumaheli's erop staan en de regio drechtsteden geloof ik,. whaha Jan zegt dan weet je in ieder geval waar ik ben,.

Groetjes
Kirsten

klusvalk

leuk he maar dan heb je ook zijn persoonelijke capcode er in staan of is hij zo slim geweest dat niet te doen ;) ;D
ik vind het cool en ook de lifeliner2 maar bij jullie word hij inderdaad via dat systeem gealameerd hier gaat dat nog analoog dus daar moet ik nog evev op wachten en dan gaat die code er ook in.

gr mike

Mijn dochter Loys!

Kirsten

Hoi Mike,

volgens mij staat alles erin en vind ik soms zelfs wat teveel,.haha

Hier zijn ze net gestart met die pagers en ik mis de scanner nu al,. Normaal kon ik ze allemaal volgen als ze een uitruk hadden, ook het contact onderling,. nu niet meer ::)
Ik vond het dan best spannend als ik hoorde dat ze een huis in gingen ofzo,. Ook moest ik een keer verschrikkelijk lachen toen ze met z'n alle s'nachts een koe uit de sloot moesten gaan halen. Aangezien dat een aardige klus kan zijn (een koe werkt niet mee) kwamen alle drie de wagens,. haha ik zag ze met z'n alle al in dat weiland staan s'nachts,. Al met al kwam de koe er gelijk uit toen hij de brandweerauto zag,. Ik lag helemaal in een deuk in m'n bed,.
Ook was het wel handig met eten,. ik wist dan precies weer wanneer ze terug naar de kazerne gingen,.. maar ach,. dit is wel beter,. het kanaal was soms onverstaanbaar endat mag in de hulpverlening gewoon niet. Ik moet alleen nog aan al die afkortingen wennen,.

Groetjes en truste
Kirsten

Valerie

HAHAHAHA! Dan zeggen wij: Boy, kom jongen, mee baasje kietelen.  ;D Dan lig jij op de grond van de pijn en pakt Riny snel Binky weg.  ;D
Ik zie jou nu geen gevechtsport uitoefenen met die sneden in je buik.  :o
Kijk wel uit dat je niet te veel lacht eh. Als we je te erg aan het lachen bregen, roep je maar. Dan kan je 2 seconden rusten.  ;D
Wanneer komt nu dat eitje eigenlijk? Of heeft ze er helemaal geen zin in?
Mss moet je even bij Aad wezen, want daar bleven een poosje terug toch ook eitjes komen?
Of leg neppers in het blok en kijk op reactie. 

Caroline

Hahahahaha!! 

;D ;D ;D ;D

Wat een gekke  meiden hier!!

Oh en Mike natuurlijk niet te vergeten.  ;)

Volgens mij is die weer helemaal an het opknappen.  :D

Liefs allemaal  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Citaat van: Mariska op 11 januari 2006, 11:39:11
Hoi Caroline,

Wat jij tussen de regels door leest klopt helemaal.
Het gaat al jaren niet zo lekker met mij en een maand nadat ik mij eigen ziek moest melden op mijn werk werd Mike ook ziek. Qua timing kwam dat niet erg lekker uit, maar dat heb je niet voor het kiezen.
Ik ben nu veel meer met hem bezig (psychisch gezien) als met mezelf.
Als jij me gisteren vraagt hoe het eigenlijk met MIJ gaat heb ik daar niet eens een goed antwoord op.
Maar wij houden ons wel staande hoor, met vallen en opstaan.
Als Mike straks helemaal beter is en de uitslag van de kweek is goed kan ik me weer wat meer op mezelf gaan richten.

En wat jij zegt over mezelf lekker laten verwennen, dat deed ik dus altijd regelmatig, maar nu ook niet meer.
Ik ging altijd elke 3 weken voor me nagels en liet er hele mooie dingen op maken. Dat vond ik prachtig en momenteel heb ik er helemaal geen zin meer in. Dat vind ik ook niet zo'n goed teken :-\  En zo zijn er nog wel meer dingen.
Maar met de tijd komt alles goed en laat ik me eigen weer helemaal opknappen ;)

Laat je het ons weten zodra Ed word opgeroepen ;)

Liefs
Maris!! :-* :-* :-*

Maar Marisje toch,

Ik snap je wel en cijfer mezelf ook regelmatig helemaal weg, maar je moet nog wel de interesse in jezelf behouden hoor.

Jezelf min of meer "verwaarlozen" daar schiet niemand iets mee op en jij al helemaal niet.

Kijk eens goed in de spiegel, wordt eens lekker boos op je zelf, geef jezelf dan een schop onder je kont en ga je weer eens lekker laten verwennen, neem een nieuw kleurtje op de nagels, een nieuwe coupe en tevens ook een nieuw kleurtje in je haar. Haal wat nieuwe kleren in de goeie maat, zodat je er niet steeds mee wordt geconftonteerd dat je de andere kleding niet meer past. En probeer ook weer eens te genieten van jezelf.

Kom op zeg, je bent een jonge meid. Die bruist van de energie. Stop dat allemaal niet weg. Naar gebruik het, voor jezelf dit keer.

Misschien zit ik er wel helemaal naast. Dat kan ook, ik wilde je alleen lekker oppeppen.

Sterkte en jezelf niet meer wegcijferen hoor, daar ben je veel te belangrijk voor.

Liefs  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: Riny op 11 januari 2006, 20:57:59
Citaat van: klusvalk op 11 januari 2006, 20:50:12,

Dan kom maar op wij zijn goed getraind

Riny is in de ketel foepjanknollensoep gevallen en is sindsdien onoverwinnelijk ;D

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Dat was weer 3 bladzijdes  :D :D :D, het wordt nog wat met Binky. Ik zou je waakhond er maar bij zetten  ;D, anders hou je er alleen maar een hand met veren aan over  ;D en bij wie komt hij dan toch nog  ??? ??? ???

Fijn dat jullie weer wat lol hebben en dat het met Mike ook wat beter gaat. Nou ook wat aan jezelf denken hoor, een kleurtje hier en daar doet al wonderen, echt waar  ;)

Groetjes Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993