De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Mariska
Blij te horen dat het met de kanarie weer beter gaat.
Ik vond het heel vervelend gisteravonddat ik je niet kon helpen.
Mag ik vragen hoeveel kilo jij af wil vallen?
En Mike bedankt voor je lieve mailtje,hjet deed me goed :-*
Liefs voor allebei Riny :-*

Monky

Hi Mariska,
Wat fijn om te lezen dat het op de meeste fronten weer wat beter gaat. Je bent er volgens mij wel aan toe. EN dat er veel eitjes mogen komen dit jaar...  ;D

Groetjes,
Monky

bobbie

Hoi,

gelukkig zit tegenwoordig  :censuur als knop hierboven, kan je weleens goed gebruiken.

Gelukkig gaat het beter met de kanarie.
Ja joh, veel huisdieren, ook veel zorgen ::). Maar dat hebben we er voor over toch, we genieten ook van ze.

Zou leuk zijn als je valkjesoma werd binnenkort..

Sterkte met alles en hopelijk heb je binnenkort alleen maar leuk nieuws om hier te vertellen  ;)

Groetjes, Nel :)

Caroline

Hoi Maris & Mike,

Op dit moment lees ik eigenlijk alleen maar positieve dingetjes hier.

Houden zo!!

Mike heeft  nog pijn, is dit aan de sneeën of nog steeds dezelfde pijn alsvoor de ingreep??

Ik hoop van het eerste, heel veel beterschap!!

En niet te veel klussen hè, eerst genezen, ik las dat het invlieggat, van het broedblok alweer vergroot was.  >:(

Rusitg aan hoor!!

Liefs en vasthouden die positiviteit.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Riny,

Als jij gisteren geen antwoord wist op mijn vraag dan weet je het niet ;)
Maar toch was je er voor me dus maak je daar niet druk over hoor. Je kan niet alles weten, al weet jij wel heeeel veel ;)

Nou hoeveel ik af wil vallen is nog onduidelijk ::) ;D
Ik heb hier geen weegschaal en die ga ik denk ik morgen kopen.
Het is het geval dat mijn medicijnen 3 maanden terug verhoogd zijn en sindsdien heb ik vreetbuien waar je U tegen zegt. Ook dingen die ik voorheen amper at.
Met als gevolg dat ik van alle broeken en rokken die ik hier heb nu nog maar 1 pas :o :o :o
Ik krijg ook behoorlijk wat reacties uit mijn omgeving hierover, want het zit alleen maar op me buik en valt dus enorm op. Dikwijls word gedacht dat ik zwanger ben :o ;D
Maar ik denk dat jij dit vraagt ivm slenderen ;)
En daar heb ik dus ook al over gedacht. Ik heb mijn nagels altijd laten doen in een studio waar je ook kon slenderen en zodoende ben ik er een beetje bekend mee.
Het schijnt goeie resultaten te boeken.
Ik ben benieuwd naar jou mening?

Liefs
Maris!! :-*

Hoi Monique,

Ja gelukkig gaat het sinds vandaag weer allemaal iets beter :D
Gisteravond zat ik er even helemaal doorheen :-\
Wij zijn zeker toe aan wat leuke dingen in ons leven en als het aan ons ligt gaat het kweken daar dit jaar zowiezo een aandeel in hebben :D

Groetjes
Maris!!

Hoi Nel,

Die  :censuur knop kwam mij gisteren even heel goed van pas, want in je hoofd scheld je, maar op het scherm zie je er niks van ;D En toch lucht het op ;)

Inderdaad, veel dieren, veel zorgen, maar dat heb ik ervoor over hoor.
Zij brengen ook veel liefde en geluk in mijn leven en zou ze voor geen goud willen missen ;)
Helaas komt ongeluk vaak niet alleen en dat brak me gisteren even op.

Ik hoop ook dat ik binnenkort weer alleen maar leuke dingen te vertellen heb.
En dat hoop ik voor jou ook Nel!!
Het is niet leuk als je altijd slecht nieuws te brengen heb :(
Als ik binnenkort valkjesoma mag worden kan ik mijn geluk niet op :D ;)

Groetjes
Maris!!

Hoi Caroline,

Momenteel gaat alles weer op rolletjes hier :D
Al is het maar voor 1 dag, dan kan je toch weer even opladen.

Mike heeft veel pijn nog van de sneeen ;)
En dat is goed nieuws!
Hij zegt dat de pijn die hij had voor de operatie weg is :D
Als dat zo blijft zijn wij natuurlijk heel blij.
Die wonden genezen wel.

En ik kan je geruststellen hoor, dat invlieggat was het enige ;)
Wel vond ik het een beetje dom dat hij dat broedblok zelf naar de schuur had getild toen ik hier zat te typen >:(
Maar verder proberen we het allebei een beetje rustig aan te doen ;)

Wij houden die positiviteit vast, doen jij en Ed dat dan ook?! ;)

Liefs

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Ha die Maris,

Wat een waardeloos nieuws en dan bijna direct gevolgd door wat positievere berichten!

Fijn dat het weer ietsje beter gaat met Mike. Nu nog afwachten wat er precies uitkomt.

Afvallen? Dan moet je zeker slenderen! Doe ik al 3 jaar onderhand met veel plezier, en... als je het in ieder geval 2x per week doet (of als je het te saai vindt, afwisselen met power platen, zoals ik nu doe sinds een half jaar), dan val je zeker af! ( ik totaal 10 kilo). En waar ik slender is het nog gezellig ook! Echt meiden onder elkaar, lachen, gieren, brullen!

Sterkte meid... enne... wordt er nu ook al een beetje aan jou gewerkt?

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Wij dachten tegelijkertijd aan elkaar ;)

Het ging even :censuur hier, maar nu ook weer wat beter.
Niet goed, maar met wat beter ben ik al tevreden ;)

Dat slenderen zit ik al langer over te denken door jou verhalen ;)
Maar eerst moet ik hier maar even in iets rustiger vaarwater komen.
Tot die tijd ga ik vast flink fietsen, maar dat liggen en zitten en weet ik veel wat allemaal nog meer op die banken zie ik ook helemaal zitten ;D

Aan mij word nog niet geknutseld ;D (wel hard nodig :-X ;D), maar als het goed is krijg ik voor eind van de maand een uitnodiging voor een afspraak ;)

Liefs

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Hoi Maris,

Ik schaam me dood.  :'( Ik ben er helemaal niet aan toegekomen dagboekjes bij te houden en te lezen hou het met Mike ging. Zo druk had ik het. Ik werk nu meer en zit bijna niet meer achter de computer. Een paar maandjes geleden zat ik heeldere dagen hier en had zeeën van tijd. Nu heb ik niet mee kunnen duimen voor Mike en een kaarsje branden.  :'( Door mijn eigen problemen vergeet ik bij jou te kijken hoe het gaat.
Ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat en dat het niks ergs is, die klier.
Probeer jij nu ook maar eventjes op rust te komen, want na zo druk te zijn, is dat voor jou ook niet zo erg fijn.
Wat hebben de beestjes bij jou toch een geluk dat jij zoveel tijd voor ze hebt!
Nu ik weer volle dagen aan het werk ben, heb ik ook minder tijd om mijn schatjes eruit te laten.
Gelukkig zitten ze wel in een ruime jockkooi en Ricky in een kamervolière. Dat scheelt.
Ik heb al anders gezien. Een valkje in een klein kooitje dat er nooit uit mocht.  :o  >:( Dat vind ik zo  :censuur >:(
Dus die van jou zijn echte gelukzakjes!  :-*

Heel veel liefs en ik hoop dat ik toch weer even regelmatig kan bijlezen, al was het maar even elke week.  ;)

Riny

Hoy Mariska en Mike
Hoe gaat het in Almere.
Heb je al een eitje gevonden of is het nog niet zo ver?
groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Val,

Maak je niet druk hoor, ik begrijp best dat je druk bent ;)
Het lukt mij momenteel ook niet goed om alles bij te houden.
Inderdaad nu maar hopen dat die klier niks ergs blijkt te zijn.
Wat lief dat je mijn valkjes gelukszakjes vind :-*

Hoi Riny,

Hier gaat het wel goed ;)
Nog geen eitje, maar wel veel beweging in het broedblok dus daar heb ik ook even wat foto's van geschoten.
Die komen zo.
Met Mike gaat het steeds ietsjes beter en vanmorgen heeft hij zelf even een boodschapje gedaan voor zichzelf.
Ook even alleen de honden uitgelaten.
Dat hoeft hij niet hoor, maar dat wil hij zelf ;)

Dus we mogen niet klagen en doen dat dus ook niet! ;)

Liefs

Monky

Hi Mariska,

Wat fijn dat het zo goed gaat met Mike.
Operaties zijn nooit de leukste dingen...

Eventjes voor je valkjes...

ei...ei...ei...ei...ei...

Dit is broedtherapie voor vogels... ;D ;D ;D
Nu komen die eitjes vans heel snel.

Groetjes,
Monky

Mariska

10 januari 2006, 13:48:47 #2156 Last Edit: 10 januari 2006, 13:51:15 by Mariska
Nou daar komen de foto's dan hoor :D

Hier worden wij dus helemaal krankjorum van :o
Elke dag als ze los zijn moeten we ze uit deze palm plukken, keer op keer op keer op keer!
Buiten dat ze hem slopen is hij wss ook giftig, maar ik wou voor 1 keer toch even wat mooie foto's maken ::) ;D

Lekker klimmen ;D

YOEHOE, zie je mij ;D

Ik ben heel stout vind vrouwtje ::)

En daar zit de familie weer, moeder, dochter en stiefvader ;D

Onze lieve Salsa :-*
Hier zie je de kant die ik gewiekt heb!

En hier de kant die Feld gedaan heeft!
Het is een duidelijk verschil.

Dit is Rumba, toch wel een heel rustig valkje.
Speelt niet zoveel, maar heeft wel leuke acrobatische toeren die ze uithaald ;D

Ooooh, wat ga je mooi zitten voor vrouwtje ;D

En daar hebben we Ozzy, de wipwapper van Huize M&M ;D

Mijn verenpotje ;D

Lieve Misty :-*

En ja hoor, hij zit er weer ::)

:-X

Poepie he?!
Hier vind ik haar veel op Noa lijken ;)
Ook zo'n lekker ding :-*

Lekker kroelen op de verwarming :D

Lieve Dopey :D

Kijk eens hoe mooi haar koppie al bijtrekt :D

Het echtpaar "LEG GEEN EI" ;D

Wat een lieve meiden he?! ;)
Ozzy vind ze slaapverwekkend ;D

Binky en Snowy kijken of baasje al thuiskomt van zijn boodschap ;D ;D ;D

Binky heeft weer een nieuwe broedplek gevonden voor ons tweetjes ;D Mijn laarzen ::)
Alleen jammer dat alleen mijn voeten er in passen, broed zo moeilijk ;D ;D ;D

Nee Snowy, jij mag niet, het is nu al te vol ;D

Binky kleurt zo mooi bij mijn kussens ;D

En dan nu even een "Ricky met haar broedblok" reportage ;D

Hier kijkt ze vanaf de kooi of ze haar broedblok in kan :D

Vrouwtje heeft hem open gezet en Ricky neemt alle denkbare "kijk eens hoe mooi ik ben" posities aan om haar man te verleiden daar ook heen te komen ::) ;D
Dit is positie 1 ;D

Positie 2 ;D

Positie 3 ;D

Positie 4 ;D

Positie 5  ;D

En posite 6 is "kus me kont maar, ik schei ermee uit" ;D

Nou dat waren ze dan weer lieve kijkbuiskinderen ;D

Liefs
Maris!!

Riny

HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBEN HEBBENHEBBEN HEBBEN

Gerda

Citaat van: Mariska op  9 januari 2006, 14:38:36
Hoi Gerda,

De klier die is verwijderd is naar Pathologie gestuurd ;)
Ik ben wel benieuwd waarom je vroeg of het alleen op kweek was gezet of ook naar Pathologie was gestuurd?

Liefs
Maris!!

Hoi Maris,

Bij een kweek kun je alleen zien of er bacterien in het verwijderde stukje weefsel zitten. Bij pathologisch onderzoek wordt de aard van de cellen onderzocht. Dus kunnen ze
1. controleren of er kwaadaardige cellen in zitten
2. wanneer dit het geval is kunnen ze controleren of het snijvlak schoon is (dat wil zeggen dat ze dan het hele gezwel hebben verwijderd), zodat ze weten dat, als er wat aan de hand was, dat het geheel verwijderd is.

Ik hoop maar dat ze geen kwaadaardige cellen vinden. Maar het moet toch altijd gecontroleerd worden, vooral in situaties zoals nu met Mike, waarbij toch heel veel dingen onduidelijk zijn.

Wanneer krijgen jullie nu de uitslag, een kweek kan binnen een week bekend zijn en pathologie is afhankelijk van wanneer er tijd is voor onderzoek, maar zou ook niet zo lang moeten duren. Maar ik weet niet of ze de uitslag telefonisch geven.
Hebben jullie een poli-afspraak voor de 25ste??

Zo, nu weer over tot de orde van de dag.
Wat een heerlijk foto's!!!
Bij mij hebben die twee zelf een nestplaats uitgezocht en het is goedgekeurd - want verbouwd. Helaas gebruik ik hun nest als televisie kast, dus we moeten samen delen.

Liefs, Gerda

Riny

Citaat van: Gerda op 10 januari 2006, 14:08:38

Bij mij hebben die twee zelf een nestplaats uitgezocht en het is goedgekeurd - want verbouwd. Helaas gebruik ik hun nest als televisie kast, dus we moeten samen delen.

Hey Gerda
Kun je het journaal nog wel volgen dan met non stop gewipwap?
Groetjes Riny :D