De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Even een korte update.

Vanmorgen moest Mike voor een Merkelsonderzoek ??? naar het ziekenhuis.
Niemand kon ons er iets over vertellen dus we wisten helemaal niet wat ons te wachten stond.
Nou veel wachten in ieder geval ;D
Het onderzoeki begon 50 minuten te laat en de dame achter de balie kon ook niks over het onderzoek vertellen ::)
Wel een beetje raar, maar goed.
Hij krijg radioactief spul in gesporen via een infuus en ging toen een soort camera in. Toen zijn er een uur lang beelden van hem gemaakt en volgens die dokter had dit onderzoek vooral te maken met zijn buikwand ???
Ik snap er de ballen niet van, maar goed.
Hij geeft nu licht in het donker ;D ;D ;D

Morgen moet hij naar het Antonie van Leeuwenhoek voor een PET-scan. Daar krijgt hij een behoorlijke dosis radioactieve troep via een infuus en dan moet hij een uur lang stil op bed liggen zonder te praten. Nou dan hoef ik niet eem te gaan, want ik kan mijn klep geen uur houden ;D
Vervolgens word hij buiten een wagen ingereden en word er een uur lang scans van hem gemaakt. Mag ik ook niet bij zijn :( Ik blijf morgen dus thuis, want alleen meegaan om 2 a 3 uur te gaan zitten wachten slaat nergens op.
Het is niet pijnlijk en steunen kan ik hem toch niet.
Hij moet er om 7 uur zijn en om 05.30 beginnen met een liter water drinken. Hij moet nuchter zijn en mag liever niet roken :-\ Dat lukt wss niet!!
Volgens het ziekenhuis mag hij de eerste paar uur geen kleine kinderen in zijn buurt hebben, maar wel kleine huisdieren ::) Beetje vreemd verhaal, Mike komt dus niet bij de valkjes als hij terug komt. Wij gaan geen risico lopen ;)

Nou dat was het wel weer.
Ga nu even wat foto's terug plaatsen ::) :P
Uiteraard niet alle 40 :o ;D
Maar wel de mooiste ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Nel,

Ik hoop dat mijn lippen dat houden ;D ;D ;D
Tot de 20ste ;D ;)
Grapje Nel ;)

Ik hoop ook dat er nu wat gaat gebeuren, want Mike kan er niet meer tegen. Hij slaapt geen nacht omdat hij beroerd is en pijn heeft :'(.

Nog 2 valkjes erbij ;D, nou dat lukt wel als mijn voliere staat ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Zeg maar tegen Mike dat ik morgen aan hem zal denken.
Meen je dat echt dat Mike licht geeft in het donker??
Of zit je grappen te maken.
Als het echt waar is moet je er toch even buiten een foto van maken .
Stuur ze maar op ik zal ze aan  niemand laten zien.
Groetjes Riny :D

Kirsten

Hoi Maris,

Jeetje dat wordt dus veel stil liggen morgen en niet roken,. pff zal wel moeilijk worden. En natuurlijk ook voor jou, want thuis zitten en wachten is ook niet leuk.
Enig idee wanneer ze de uitslag verwachten?

Gefeliciteerd met je nieuwe valkjes! hihi voordat je het weet heb je er net zoveel als ik,. hihi ik ben ooit ook zo begonnen,. whahaha en het werden er steeds meer :D

sterkte Mike morgen,. ik zal aan jullie denken en hard duimen dat er nu eens antwoorden gaan komen en middelen om je te helpen.

Groetjes
Kirsten

ps mijn nichtje heeft pas voor haar schildklier ook iets radioactiefs gekregen en haar werd verteld dat ze een week niet te dicht bij haar vriend mocht zijn, geen kinderen en drukke gelegenheden,. Ik zou het dus wel nog even goed navragen.

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi Mariska en Mike

Gloeien in het donker??
Dat scheelt een boel aan elektriciteit ;D
Maar zonder dollen zeg wat een onderzoeken en dat ze niet eens wisten wat er ging gebeuren:daar zakt je broek toch van af.
Ik hoop dat het morgen een beetje te harden is:gelukkig geen pijnlijk onderzoek dan, maar pijn heeft hij toch wel begrijp ik.
Is dat ook als hij stil moet liggen?
Als het zo lang duurt en hij mag niet bewegen..
Heel veel succes en ik hoop dat het niet iets raars is wat ze ontdekken, maar wel dat ze iets vinden zodat er iets aan gedaan kan worden.
Ik vind het moeilijk om te verwoorden, maar julle begrijpen denk ik wel hoe ik het bedoel.
:-* :-*
Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

TEST, TEST, TEST!!!!!

Nou dames en heren,

We hebben het euvel ontdekt hoor.
We waren wat aan het testen en het waren steeds de laatste mappen die ik opgeslagen had die niet wilden uploaden.
Ik heb de hele map Afbeeldingen leeggehaald (ik had 3 keer 700 MB) en alles op cd gezet en verwijderd en TAADAAA
Hij doet het weer ;D ;D ;D ;D

JOEPIE DE POEPIE, IK BEN ZO BLIJ ;D ;D ;D

Mariska

Hoi Kirsten,

Dat word zeker moeilijk morgen :-\
Dat stil liggen is niet gemakkelijk een uur lang.
Gelukkig doet het geen pijn, want dan was ik natuurlijk wel met hem mee gegaan ;)
Maar het heeft nu gewoon geen zin.
Ik ben alleen maar zijn chauffeur en hij is zelf ook een hele goeie(ook van beroep :D).
Maar dat wachten is ook niet fijn nee :-\!

Vorig jaar 27 december kocht ik Binky en nu heb ik er 8 :o ;D
Jura had mij al gewaarschuwd ;D ;)

Lief dat je voor ons duimt, kunnen we wel gebruiken :-*

Ik vraag het ook nog goed na want ik wil geen risico lopen.
Klopt inderdaad, ze doen dit ook met schildklierklachten heb ik vanmorgen gelezen!

Hoi Caroline,

De NUONrekening is spontaan 100 euro na beneden ;D ;)
Zouden ze dit niet elke maand kunnen doen ;)
Ik heb nu ook een gratis en voor niks nachtlampje ;D ;)

Morgen doet geen pijn, maar pijn heeft hij idd zowiezo :-\
Dat stilliggen is niet gemakkelijk, want ook dan heeft hij pijn :-\ Maar hopelijk schieten we er iets mee op ;)
En je hebt het goed verwoord hoor, ik begrijp wat je bedoeld.
Je hoopt dat ze iets NIET ernstigs ontdekken en dat kunnen behandelen ;) Toch?!

Hoi Riny,

Ik zat maar te dollen hoor ;D ;)
Je hebt ons wel weer even aan het lachen gemaakt :D ;)
Mike wou je al in de boot nemen met een bewerkt plaatje, maar daar heb ik een stokje voor gestoken ;)
Heel lief dat je aan hem denkt :-*

Liefs
Maris en Mike
:-*
voor jullie allemaal op het forum!!
Jullie zijn schatten!

Riny

Citaat van: Mariska op  7 december 2005, 20:26:24
TEST, TEST, TEST!!!!!

TEST TEST TEST
Om mij de ogen uit te steken zeker.
Wacht maar als ik in almere kom dan pik ik hem stiekem mee.
Groetjes Smurfin :P :P :P

Mariska

7 december 2005, 21:22:06 #1463 Last Edit: 7 december 2005, 21:24:55 by Mariska
Wanneer kom je SOEPSMURFIN ;D
Neem je gelijk een panneje soep mee voor knutselsmurf ;D ;)
Zorg ik voor NONNENVOTTEN :P :P :P
En voor een alarm om mijn voliere :P :P :P
Nee beter nog, in de voliere, die snufhond van mij ;D ;D ;D

Nou ik plaats de mooiste foto's die weg zijn even terug in een nieuw bericht.
Ik wil ze jullie niet onthouden :P
En mezelf ook niet natuurlijk ;D ;)

Mijn mooie Rumba :-*

Mijn mooie Bink om Riny de ogen uit te steken :P :P :P
Grapje Riny, het is lief bedoeld :-* :-* :-*

:o ;D Mooi he?!

:o :o :o :-* :-* :-*

Rumba links, Salsa de bijter ;D rechts

Poepie he?! :-*

Dopey :-* :-* :-*

Ricky :-* :-* :-*

Mike is ook besmet ;D ;D ;D
Wat en schatje is het toch :-*

Ricky en Dopey hebben hun slaapplekje gevonden en dit vind iedereen ook goed ;) Lief he?!

Lekker he, zo'n patatje :P :P :P

Aaaah, hij is echt om op te vreten :-*

Rumba :-*

Kaily aanbid Rumba en zingt hele serenades ;D ;D ;D

Lekkeeeeerrrrr he zo'n touw :P :P ;D ;D

YEEEEH, ik ben zo blij dat mijn foto's er weer staan, niet allemaal, maar toch :D :D :D

Liefs
Maris!!

gonnie

Hoi Mariska

Potjandorie , het ene onderzoek is nog niet afgelopen en het andere begint weer. Maar het moet nou eenmaal je moet weten wat er aan de hand is . vèèl sterkte voor jullie beiden morgen .

het is inderdaad wel snel gegaan met de valkjes bij jullie , heerlijk toch , als je er zo van geniet , dan gewoon nog meer ;D ;D ;D.
OOO wat een prachtige foto`s ik zag ze nog net op tijd .
Groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Gonnie,

Het houd niet op, maar wat moet dat moet helaas ;)
Lief dat je ons sterkte wenst :-*

Het gaat inderdaad hard, maar we genieten met volle teugen van hun allemaal :D

Dank je wel voor je compliment over mijn foto's :D

Groetjes
Maris!!

valkchico

hallo Mariska ,

Wat een mooie foto's heb je geplaatst en wat een aantal heb je er nu zeg pppfff dat gaat hard.
Dat word hard bouwen aan de voliere ;D.

wat vervelend van de onderzoeken die weer moeten gebeuren. en wat vreemd he van de radioactieve gedoe. toch nog maar even goed navragen wat wel en niet mag?

suc6 morgen Mike

gr Esther

Rianne

Ik kom even spieken op de laatste pagina en word meteen overdonderd door zoveel foto's! :)

Roosje

Ik las over dat onderzoek en dacht meteen, oh nee dat doet vast zeer! Maar gelukkig was dat niet het geval, toch vind ik het erg apart hoor ::) Maar heb er vaker van gehoord dus het zijn geen buitenaardse wezens in mensenpakken die dit bij je mannetje doen ;)

Ik heb weer lekker meegenoten van je beestjes :)

Gerda

Hoi Mike,

Veel sterkte morgen. Gelukkig niet pijnlijk, maar wel langdurig!!
Wanneer krijgen jullie de uitslagen??

Hoi Maris,

Heerlijk weer, die foto's!!! Boy lijkt me echt een schatje!!!

Liefs Gerda