De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Valerie

Pfffff, nou moet ik nog rennen voor de taart ook.
Nee dankje. Vandaag niet. Ik heb zo'n steken op de plek waar m'n lever zit. Ben ik vanochtend mee wakker geworden. Ik denk niet dat ik rennen kan. Ik moet zo naar m'n werk vertrekken. Ik hoop wel dat de steken straks weg zijn. Het zijn net zo'n steken als die je in je zij kan hebben bij lopen en verkeerd ademen. Vervelend is dat.

Mariska

He bah, dat is geen pretje :-\
Misschien verkeerd bewogen of toch verkeerd ademgehaald.
Ik stuur jou stukje wel per postvalk ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Leuk, per postvalk. ;D
Heb mss wel fout gelegen in bed. Wie weet. Ik weiger aan erger dingen te denken, want wat dat betreft ben ik snel bang. Gewoon denken dat het vanzelf weer overgaat.
Heb al wel eens steken links gehad, maar nog nooit rechts.

Mariska

Maar ik heb ook nog heel goed nieuws!!

Ik ga natuurlijk verder met oefenen met Kaily en vanmorgen haalde ik haar van de kooi af.
Ze stapte gelijk op :o en heeft toen op de bank zeker 20 minuten bij me gezeten.
Ik kon haar kusjes geven en zij speelde met mijn haar en mijn ochtendjas :D :D :D
Ze is zo lief en blijft zo rustig zitten.
Ze wandelde wat heen en weer af en toe en voelde overal aan. Ik heb haar ook 2 keer meegenomen naar de gang om Mike te roepen (die luisterd nooit na 1 keer ::))
Ik ben echt heel blij nu :D :D :D
Mijn gevoel zegt dat ik een heel tam valkje van haar kan maken 8) ;).

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Valerie op 24 november 2005, 11:46:13
Leuk, per postvalk. ;D
Heb mss wel fout gelegen in bed. Wie weet. Ik weiger aan erger dingen te denken, want wat dat betreft ben ik snel bang. Gewoon denken dat het vanzelf weer overgaat.
Heb al wel eens steken links gehad, maar nog nooit rechts.

Geen bonte hoor ;D ;D ;D :P

Maar je moet ook niet aan erge dingen gaan denken.
Het valt vast reuze mee en is straks weer over ;)
Als het niet weggaat moet je het natuurlijk wel even in de gaten houden ;)

Riny

Citaat van: Mariska op 24 november 2005, 11:51:19

Maar je moet ook niet aan erge dingen gaan denken.
Het valt vast reuze mee en is straks weer over ;)
Als het niet weggaat moet je het natuurlijk wel even in de gaten houden ;)

Hoy Mariska
Dat ben ik helemaal met je eens ,want dan heb je geen leven meer.
Hebben jullie een leuke verjaardag gehad??
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Nou het was lekker rustig, want we vieren het zaterdag pas.
Ik heb gisteren alleen mijn moeder en een collega van Mike op visite gehad.
Nu verheugen we ons op zaterdag :D

Groetjes
Maris!!

Mariska

Ik heb trouwens gisteren een boek besteld over Kooi- en volierevogels ;D ;D ;D
Ik zit er helemaal in ::)
Hij was helemaal niet duur en volgens de reacties van anderen moet het een goed boek zijn.
Iki heb me gisteren ook even lid gemaakt van PS!!! ;D
Erg he ben ik?!
Het liefst ging ik vandaag de voliere nog bouwen en vogeltjes instoppen ::) ;D ;)
Mike heeft zijn plan al helemaal klaarliggen.
Hij zat nog met 1 probleem en die heeft hij vannacht opgelost toen hij weer niet kon slapen van de pijn.
Ik zie het helemaal zitten :D :D :D :D

bobbie

Hoi Maris,

Nog steeds die pijn he. >:( Daar wordt je toch gek van.

Vandaag belt toch de internist of vergis ik me ???
Er moet toch een keer iets gebeuren. :-\

Leuk dat Kaily zomaar opstapte. Dan maakt je hart een sprongetje he  :D en dan ook nog eens een halfuur kroelen. Jouw dag kan niet meer stuk lijkt me.

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Nel,

Die kan zeker niet meer stuk :D :D :D
Ik heb nu alweer zin om ze eruit te halen en weer te proberen en ze zitten er net 2 uur in ::)

Mike heeft nog steeds pijn en het word echt vervelend nu.
Hij is het helemaal zat :-\. Maar inderdaad belt vandaag de internist dus ik ben benieuwd.

En jij bent 11, 12 December uitgerekend :D :D :D
Spannend he, ik leef helemaal met je mee ;)

Groetjes
Maris!!

Roosje

Wat leuk dat jullie samen zo lekker bezig zijn met de toekomstige voilere. Kan paul nog wat van leren, ik wacht al weken op een broedkooi die hij zou maken :( Wel heel lastig dat mike weer zo'n pijn heeft. Ben benieuwd wat de internist te vertellen heeft.

Ik ben trots op je hoor, dat het tam maken zo goed gaat!

Mariska

Ik ben ook echt heel blij.
Ik heb de eerste paar weken zo weinig tijd voor haar gehad door dat gedoe met Mike allemaal.
En toch gaat het nu zo goed :D

Wat dit soort dingen betreft schiet het hier altijd wel op.
Mike kan moeilijk stilzitten en maakt steeds nieuwe dingen.
De broedkooi zit er ook al aan te komen ;).
Wat klaar is, is klaar toch?!

Shirly

Hoi Mariska,

Jij hebt idd een super dagboek. Leuke foto's.

Gr. Shirly

Mariska

Mariska

24 november 2005, 15:50:56 #1064 Last Edit: 24 november 2005, 16:41:44 by Mariska
Ik heb weer aardig wat foto's geschoten dus de valkjes waren er weer een uur of 2 uit.
Zo lang doe ik daar wel over ::) :D ;)

Het gaat al vooruiit met Snowy, hij eet nu af en toe met de meiden samen ;)

Misty is echt de slimste niet hoor ::)
Van binnen eet het echt veel makkelijker!

Bep en Bep ;D
Wat zijn ze toch lief samen :D

Voor Riny, mijn grote liefde :-*

Special effect ;D ;) Weg hoofd :o ;)

Arme Binky met 1 vleugel  :-\ Ik hoop dat de andere kant ook gauw aangroeit!

Geweldig he die sloffen van mij ;D ;D ;D
Die hebben jullie lang niet gezien ;)

Heel handig Bink ahum ::)
Zo kan vrouwtje goed foto's maken ;)

Snowy doet ook gezellig mee ;D ;)

Ondanks het gefriemel vind ik deze wel mooi geworden :D ;)

Kaily hoort iets :D

Misty hoort het ook ;D ;)

Daar is ze weer "IK GA JE PAKKEN" ;D

He geen ruzie maken op mijn t**t ja ;D ;)
Straks gebeuren er ongelukken :o

Cindy heeft weer eens een veer op haar neus ;D

Wat een model he?!
Afgezien van die ene kuifveer die recht overeind staat.
Die's nieuw!!

Heerlijk he zo'n touw slopen ;D

Lekker met de trosgierst spelen ;)

Kaily met haar oogjes dicht ;D ;D ;D

Aaaah, dat tongetje :-*

Nou dat waren ze weer voor vandaag :D :D :D