De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Nou dan kan ik niet achterblijven ;D ;D

Dan ook maar een foto van mij in bikini!!
Ik ben in het groen en de rest zijn mijn zusters ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

HAHAHAHAHAHA, 't is dat er lachtkaarten onder stond, anders...  ;D ;D ;D

Mariska

Geloof je me niet :o :o :o

Ik werk voor lachkaarten.com hoor ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Dan ben je wel aardig bijgekomen sinds de laatste foto die ik van je zag.  ;D

Mariska

Ja vind je het gek ::)

Mijn dag bestaat uit valkparkiet.com en eten ;D ;D ;D

Nee hoor Val, ik plaag je maar ;)

Valerie

Dat wist ik wel, dus ik plaag je terug. Jij ligt dus ook nooit op de tafel?  ;D

Marije

Heeej Maris!
Heb net weer even bijgelezen...sjongejonge...jullie gaan als een razende he!? :)
Lag wel heeeelemaal dubbel over jullie bikini-verhaal.... ;D....wat een mutserige limbolollies... ;) :D ;D..en jij doet er niet voor onder.... ;) :P...
En je bikini-foto! 8)..vind 'm echt erruuug sexi...Mike houdt zeker wel van dames met wat om vast te pakken... ;)
O ja, hoe kan ik het vergeten, waarschijnlijk een gezinsuitbreiding! :o ;D :D
Gefeliciflapstaart he, houd ons op de hoogte! :D
Zo, ik ben waarschijnlijk nog vergeten te reageren op vanalles en nog wat, maar hopelijk vergeef je me dat... :-X ;)
:-*
Marije, Purrel en Snowtje...

Mariska

Citaat van: Valerie op 22 november 2005, 20:08:59
Dat wist ik wel, dus ik plaag je terug. Jij ligt dus ook nooit op de tafel? ;D

Ikke niet, hou niet van splinters in mijn hollandse achterhammetjes ;D ;D ;D

Hoi Marije,

Je had zeker een hoop bij te lezen.
Ook een hoop lol ;D ;D ;D
Maar wel leuk af en toe.
Wij krijgen zo goed als zeker gezinsuitbreiding ja ;)
We willen 1 of beide dames graag een goed thuis bieden.
Nellie is daar mee geholpen, de meisjes ook en Mike en ik vinden het ook leuk. Hij wilde altijd al graag een lutino.

En ik neem je niks kwalijk hoor, op alles reageren zouje wel een avondje kosten :D ;)

Weet je wat ik altijd zeg tegen Snowy?
Jij Snowtje en ik Snowytje (lees als Snowietje)  ;D ;D ;D

Leuk dat je weer even geweest bent!!!

Groetjes
Maris en Snowietje ;D

Valerie

Ik denk dat Mike die splinters er wel graag uithaalt, van je lekkere hammetjes.  ;D

Petra en Cheeky

Ha Maris,

Eindelijk tijd om even je verhaal te lezen. Sorry hoor... na de vaat moest ik eigenlijk meteen al sporten (helemaal vergeten!), dus vandaar dat ik nu pas reageer!

Leuk dat jullie aan een echte voliere gaan beginnen! Klinkt goed alle plannen! Er komt alleen een hoop bij kijken, als ik het goed begrepen heb van alle anderen, dus ik zou me inderdaad maar goed op alles voorbereiden. Wel heel leuk hoor!

Wat je vraag over 1 of 2 valkjes betreft, vind ik het moeilijk. Als ze al lang bij elkaar zijn (en ik ken het hele verhaal niet, kan ook geen dagboek/verhalenboek vinden van Rocks) dan kan het wreed zijn om ze te scheiden. Dan kan meer ruimte of met andere valkjes erbij soms goed werken zodat ze niet meer plukken. Maar als ze nog geen stelletje zijn geworden, kan het ook beter zijn om ze te scheiden. Dat kan ik zo niet beoordelen. Waarom spreken jullie niet af  - als het jou niet uitmaakt tenminste - om te proberen ze bij elkaar te laten in een grotere ruimte bij jou en als dat niet mocht werken dat Rocks er eentje terug neemt. Dat is voor alle partijen denk ik het eerlijkst en veiligst.  Maar nogmaals... ik ken het hele verhaal niet dus een oordeel zal je van mij niet krijgen.  ;) ;D

Hoe is het met de buikpijn van Mike vandaag? Beter dan gisteren, hoop ik!

Veel liefs,
Peet

N.B. Maris, je bent wel heeeeeeel erg aangekomen sinds de vakantiefoto's met Mike..... zou dat ook een bijwerking van het forum zijn, dat je er vadsig van wordt..... oops!!!! ;) ;D ;D

Mariska

Hoi Peet,

Dat is het resultaat van niet werken, veel dagboeken lezen en ondertussen lekker eten ;D ;D ;D

Met Mike gaat het vandaag iets beter.
Vannacht had hij veel pijn :-\
Morgen gaat hij de internist bellen!!

De valkjes van Nellie zijn geen stelletje, maar moeder en dochter. Moeder plukt dochter!
Lastig he en Nellie wil graag advies van anderen.
Heel raar, want dat is ze plotseling gaan doen toen ze bij Eefje nog zaten. Ik heb geen idee hoe dat kan komen?
Ja wat is wijsheid?!
De moeder word steeds lastiggevallen en bevrucht door het mannetje en laat haar vervolgens alleen voor het nest opdraaien.
Omdat moeder en dochter erg gek op elkaar waren zocht ze voor hun beiden een nieuw onderkomen.
Ze kwamen bij Eefje, maar daar moesten ze weer weg.
Dus het probleem begint opnieuw.
Ik heb dus aangeboden 1 of beide dames op te nemen.

Zo zit het dus!! :D ;)

Liefs
Maris!!

PS Ik dacht al, dat moet wel een hele berg afwas zijn.
Op zijn minst van een week ;D ;D ;D

Mariska

Citaat van: Valerie op 22 november 2005, 20:55:54
Ik denk dat Mike die splinters er wel graag uithaalt, van je lekkere hammetjes. ;D

ECHT WEL :-X

Rianne

Waarom mogen ze niet gescheiden worden dan? In dit geval lijkt me dat beter. :-\

Valerie

Doet ie lekker met z'n tanden zeker?   :P

Die moeder en dochter, toevallig geen bont?  ;D
Wat sneu voor die popjes.  :'(
Maar bij jou zouden ze zeker goed zitten. :)