De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Riny op 20 november 2005, 11:55:12
Heey Caroline
Zie je het al voor je??

De hondjes krijgen een broekje aan met een alway's met vleugeltjes erin,want baasje en vrouwtje zijn on-line.
Groetjes Riny ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Goed idee Riny, die always met vleugels ;D ;)
Ga ik gelijk uitproberen :P ;D ;)

Citaat van: Caroline op 20 november 2005, 11:58:27

Hoi Mike & Maris,

Het wordt tijd voor deze verslaafde om iets met haar kindjes te gaan doen, (2 vogelshows bezoeken, hihihi).

Ik ben er waarschijnlijk vanavond weer, ik heb zelfs nog niet in mijn eigen dagboek geschreven vandaag.  ::)
Doe ik ook vanavond, hopelijk met weer veel mooie foto's, dat ligt aan de valkjes en kindjes, hahaha.

Nog een hele fijn dag samen (met het forum), en doe rustig aan met het buikje.

:-* Caroline

Hoi Riny, hihahihihi.

Ik krijg jou berichtje tussen door.

Jij bent echt prettig gestoord ;D :D ;D, ik moet nu echt gaan, jammer. het is hier zo gezellig.

Foto's komen vanavond.  ;)

:-*[/b][/i][/size][/color]

Heel veel plezier vanmiddag :D tussen die oude mannen als enigste vrouw :P ;D ;) :-X En gedraag je he ;D ;)

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

We hebben voor de kleine meid ook nog luierbroekjes voor 's nachts. Dat is nog makkelijker ;D ;)

Up en Go van libero ;D ;D ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Ik ben het helemaal met je eens wat je schrijft over Broccolie.
Daarom heb ik heel bewust ze de dag nadat we de uitslag van de sectie van Binkie gekregen hebben ze bij mij weer Broccolie gegeven.
Ik dacht als ik niet direct door de zure appel heen bijt durf ik het naderhand nooit weer.
groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Ik snap precies wat je bedoeld :-\
Ik vond het ook helemaal niet fijn vanmorgen maar ze zijn er zo gek op.
Het doet me steeds weer aan die lieve Binky denken :'(
Slim van je om het gelijk weer te doen ;)

Groetjes
Mariska

gonnie

Hoi
Sindsdien heb ik de brocolie niet meer in hun kooi gedaan, ik heb peultjes gegeven zijn ze ook gek op hier.
Groetjes Gonnie

Mariska

Weer even een reeks foto's voor de liefhebbers.
Als Klusvalk online is ga ik voortaan maar foto's schieten ;D ;)

Ik schrok van deze maar dat is haar oortje wat je ziet ::)

Heerlijk hè dat gekroel?!
En Kaily is niet meer zo bang voor de camera dus deze kon ik vrij dichtbij nemen :D

Kaily lekker aan het smullen van de zaadjes en de maïs :D

Lekker samen aan het smullen.
Zoals Snowy het doet kan het natuurlijk ook ;)

Wat een lekker bekkie hè?! :-*

Volgens mij heeft Misty jeuk ;D

Nou volgen er wat foto's van Binky en Snowy op de verwarming. Let niet op die vloekende fleece deken :-[
Het geval was namelijk dat Binky indommelde op de lekkere warme verwarming en ik boven mijn camera ging halen. Kom ik terug zit hij daar een partij te hijgen, maar stug blijven zitten he. Dus gauw een dekentje erover en toen kon hij er weer op ;)

Nog wakker!!

Eerst weer even alles verkennen en met de vitrages spelen ::)

Aan het kijken of hij daar beneden ook nog rottigheid kan uithalen ;D ;)

Lekker samen knabbelen :P

Aaaah, Binky is moe :D
Lekker hè zo'n warm dekentje!!

"Ik wil niet op de foto vrouwtje, ik wil slapen" ;)

Aaaah, wat lief  :-*

Kijk Jut en Jul zitten ;D ;)

Mijn eerste gaapfoto ;D ;D ;D 8)

Wat lief!!
Dit zijn trouwens ook mijn eerste slaapfoto's ;D 8)

:-* :-* :-*

"Ik ga je pakkkeeen" ;D ;D ;D

Ja joh, sloop de boel maar weer :o ;D ;)

Kaily aan het dommelen op het voerbakje!!

Nog meer kroelenboelen :D ;)

Snowy is de trap aan het mollen :o :o :o ;D ;)

Tree 1 is stuk dus gaan we gewoon door met nummer 2 :o ;D ;)

Beetje overbelicht, maar wel lief!!

Mijn specialiteit, foto's in the shadow ;D 8) ;)

Het is net of ik haar gehalveerd heb :o ;D ;)

En als afsluiter; mijn lieve snuffende en likkende Boy ;D ;D ;D

Riny

Hoy Mariska
Jij wordt nog een geduchte concurent voor iedereen die meedoet aan de fotowedstrijd.
Maar al zijn de foto's van je andere valkjes nog zo mooi
niemand kan op tegen jou Bink.
Ik bedoel Binkie he ,niet die andere valk van jou.
Groetjes Riny :D :D

Mariska

20 november 2005, 17:01:03 #907 Last Edit: 20 november 2005, 17:02:43 by Mariska
 ;D ;D ;D ;D ;D

Ik heb 2 binken hier ;D ;)
Maar er is er maar 1 met van die lieve oranje wangetjes en die bedoel jij ;D ;)
Wat een poepie he?!
Mijn kroelkipje is dat  :-*

Groetjes
Mariska

Mariska

20 november 2005, 18:03:30 #908 Last Edit: 20 november 2005, 18:05:15 by Mariska
Nou daar ben ik weer even.

Me moeder ging gisteren even tegen Kaily en Misty kletsen op de kooi en toen liepen ze steeds weg.
Dus me moeder zegt "goh ze zijn nog wel bang hè".
En dat is ook wel een beetje zo, maar ik heb er ook nog niet veel aan gedaan doordat ik ook steeds druk was met Mike natuurlijk.
Maar vanmiddag dacht ik laat ik even aan de gang gaan.
Op de kooi, want daar vluchten ze altijd het hardst.
Ik heb een stukje broccoli genomen en dat hield ik in mijn hand op het dakje van de kooi. Misty kwam al vrij snel, wel wat huiverig, maar toch. Ze nam lekker een paar happen. Kaily bleef op de achtergrond en dribbelde wat heen en weer van "zal ik wel of zal ik niet". Maar geduld word beloond en na een tijdje kwam ze toch een hapje nemen. Nou meer aanvallen zeg maar. Dus dat is wel positief!!!!!
Vervolgens hield ik mijn andere hand VOOR de hand met broccoli zodat ze eerst op mijn hand moesten stappen.
Kaily deed dat niet en ging toen de restjes van de deksel opruimen, maar Misty ging het na een tijdje toch proberen.
Toen ik haar op mijn hand had probeerde ik Kaily ook op te laten stappen, maar die was bang. Dus heb ik Misty alleen meegenomen en ben ik met haar op de bank gaan zitten.
Dat ging dus goed :D :D :D
Morgen probeer ik het gewoon weer ;)

Denken jullie dat dat goed werkt als ik zo door ga?

Groetjes
Maris!!

Mariska

Dames en heren van gisteravond!!!!

Wij kunnen weer het woord lol typen dankzij Paul ;D ;D ;D

Liefs
Maris!!

Roosje

Ik denk dat het wel goed gaat hoor, je hebt toch al resultaat? Dan ben je dus goed bezig, heel simpel ;)

Wat een reeks foto's! Waren er echt veel en ik heb er ook veel van genoten. Toppie :)

hippysuus

Hoi Maris,

Wat heb je supergave foto's gemaakt, heerlijke kroel foto's en die "ik ga je pakken" foto is werkelijk geweldig!!

Dat voer ziet er toch inderdaad wel heerlijk uit, ik ga dat ook halen...ik heb graag verwende valkjes ;D Hoe zit dat met die mais, is dat gewoon mais uit blik?

Wat eten voor de vogels betreft ben ik eigenlijk een grote sufferd, leer hier steeds wat bij  ;D

Groetjes,
Suus

Ozzie

Hallo Mariska,

wat weer een TOP foto's! Echt genieten hoor! :) Wat een schatjes...

Vond zelf de "Ik ga je pakkeeeen!" foto erg goed!

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Hoi Suus, Wendy en Roosje,

Ik ben blij dat ik jullie een plezier heb gedaan, het waren er maar 27 :-\ ;D ;) :-X
Ik kan nooit kiezen ::)

Suus, die mais geef ik gewoon uit blik.
Eigen merk en helemaal niet duur.
Ze zijn er gek op.
En dat voer zijn ze ook heel gek op hier.

Wendy, goeie he die foto, was puur geluk hoor.
Ik zag het naderhand pas. Mike vond hem ook gaaf ;D

Roosje, je heb gelijk, ik heb resultaat dus werkt het!!
Itse simpel ;D ;)

Groetjes
Maris!!

valkchico

hallo mariska,

weer een serie mooie foto's heb je geplaatst. en denk dat de ik ga je pakke foto wel een favoriet is!
En wat roosje ook al zei als je op deze manier resultaat boekt dan is het enkel nog een kwestie van volhouden!.
En waarschijnlijk is het ook zo dat wanneer er een valkje over de dam is dan volgen er vast meer ;).

moeilijk he kiezen welke foto's je moet plaatsen. Nu heb ik dat probleem niet zo  ;Dde meest mislukken toch bij mij :-[.

gr Esther