De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: carco op 19 november 2005, 23:38:02
Hoi

Citaat
nou agnes de hond waar het om gaat is onze boy en dat is wel een hollandse herder en die man zei"ook nog "hij heeft mij gelikt"     

gr. mike

Jongens die man voelt zich gewoon gediscrimineert hier! Wat wil je : een hollandse herder?? En nog likken ook. Ja zeg dit kan toch niet ;D
Ik stond vandaag met Brutus op mijn arm en 2 tassen en kwam per ongeluk tegen een turkse vrouw aan met mijn tassen.Ze zei niets hoor, maar ze gedroeg zich alsof ze in de fik stond. En het was nog niet eens een hond die haar aanraakte maar de tassen:dit zit er zo diep ingevreten wat betreft die reinheid, niet normaal meer.
Nederland is inderdaad een hondenland en ietwat aanpassen zou ook niet verkeerd zijn.

Maarree verder gaat alles nog goed daar?

Groetjes: Caroline.

Hoi Caroline,

We hebben in ieder geval wel een hoop l o l gehad door dat voorval van gisteren. En ik wou alleen me kwaadheid maar even van me aftikken ;D ;)
Mike heeft echt vreselijk gelachen gisteren en werd vannacht gestraft :-\. Hij heeft heel veel buikpijn gehad. Dus vandaag moet hij maar eens lekker even rustig op de bank blijven ipv van alles te gaan doen. Verder gaat alles goed hier.
Ik ben helaas wel vergeten foto's te maken van mijn loges ::)
Stom he, maar die hou je tegoed.

En inderdaad, een klein beetje aanpassing in zo'n hondenland kan geen kwaad. Of gewoon even netjes vragen of ik mijn hond bij me wil houden ;)

Citaat van: Caroline op 20 november 2005, 01:23:47
Mike heeft buikpijn!!!!

Van het lachen vandaag, ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Weltrusten!! 8)

:-*

Hoi Caroline,

Je zal het niet geloven, maar buikpijn had hij dus echt op de tijd dat je dit typte. Hoe is het mogelijk he?!
Maar buikpijn van het lachen heeft hij gisteren zeker ook gehad ;D ;). Julllie maken het zo gezellig met hem dat hij straks ook verslaafd is :D ;).
Vind ik wel heel leuk hoor dat hij gisteren zo'n plezier met jullie had. Hij heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd dus dit hem wel goed denk ik.

Liefs
Maris!!  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mike en Mariska
Moeten Suus en ik ons nu schuldig voelen??
Nee dat is een grapje ,ik ben blij dat Mike even zijn sores is kunnen vergeten en heeft kunnen lachen.
We beloven je plechtig Mike dat we ons in zullen houden.
Groetjes Riny ;D

Mariska

Hoi Riny,

Voelen jullie je alsjeblieft absoluut niet schuldig  :-*
Het is puur toeval hoor, ook dat berichtje van Caroline ;D ;)
Zou ze helderziend zijn 8)?

Het deed hem echt wel goed gisteren hoor en daar ben ik juist blij om :D ;).

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Maar weet je ook wat ik hem gisteren beloofd heb??
Groetjes Riny ;D ;D

klusvalk

morgen dames ik hoorde het net van maris en ik wil er ook effe wat op zeggen. zelfs toen ik dat onderzoek kreeg via mijn *tje wat heel veel pijn deed lag ik nog een beetje te dollen met die dokter mijn motto is dus ook een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

gr. mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Mariska

Citaat van: Riny op 20 november 2005, 11:26:49
Hoy Mariska
Maar weet je ook wat ik hem gisteren beloofd heb??
Groetjes Riny ;D ;D

VERTEL, VERTEL, VERTEL ;D ;D ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Riny

Hoy Mariska
Ik heb Mike beloofd dat ik jou zou ''bewerken'' dat die ook forumtijd van jou krijgt achter de computer.
Want hij kreeg die verslaafde er niet achter vandaan zei hij.
En Suus en ik zijn al na 1 dag verslaafd aan jou Mike.
Dus !!
Groetjes Riny  ;D ;D

Mariska

Hoi Riny,

Oooooh, samenspannen tegen mij he, FOEI FOEI FOEI ;D ;)

Grapje hoor, maar gisteravond heeft hij er lekker achter gezeten en kwam alleen even kijken als hij moest lachen :D ;)

Wat lief dat jullie nu al verslaafd aan hem zijn!!
Dat zal hem goed doen :D
Maar het is ook een lieverd ;)
En nog grappig ook ;D

Groetjes
Mariska

Caroline

Ik zie het al helemaal voor me!!

Straks zitten Mike en Maris allebei achter een eigen pc.

Uiteraard in de huiskamer anders zitten de valkjes en hondjes zoveel alleen.

Want......Mike en Maris zitten als verslaafde immers de hele dag achter de pc. Hihihi!!

Wij vinden het wel gezellig hoor, jullie samen achter de pc. Maar dan niet zoveel lachen hoor, is niet goed voor het buikje van Mike.  ;)

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Als ik geld had voor een een tweede PC had ik het wel geweten, maar hier saampjes zitten is ook wel gezellig hoor ;)
We doen echt aan teamwork, samen berichtjes typen ;D ;)

Ja ik ben er wel bang voor dat we nu allebei verslaafd zijn ::) :o ;D ;)

*Mike zijn gezicht na het berichtje van Riny*  :D :D :D :D

Groetjes
Maris!!

Riny

Heey Caroline
Zie je het al voor je??

De hondjes krijgen een broekje aan met een alway's met vleugeltjes erin,want baasje en vrouwtje zijn on-line.
Groetjes Riny ;D ;D

Caroline

Hoi Mike & Maris,

Het wordt tijd voor deze verslaafde om iets met haar kindjes te gaan doen, (2 vogelshows bezoeken, hihihi).

Ik ben er waarschijnlijk vanavond weer, ik heb zelfs nog niet in mijn eigen dagboek geschreven vandaag.  ::)
Doe ik ook vanavond, hopelijk met weer veel mooie foto's, dat ligt aan de valkjes en kindjes, hahaha.

Nog een hele fijn dag samen (met het forum), en doe rustig aan met het buikje.

:-* Caroline

Hoi Riny, hihahihihi.

Ik krijg jou berichtje tussen door.

Jij bent echt prettig gestoord  ;D :D ;D, ik moet nu echt gaan, jammer. het is hier zo gezellig.

Foto's komen vanavond.  ;)

:-*[/b][/i][/size][/color]

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Even een update van de valkjes!!

Gisteravond kwamen mijn ouders de honden weer ophalen.
De valkjes sliepen net maar waren van het geblaf van 7 honden ook weer zo wakker ::) Dus even lekker eruit gedaan en fladderen. Misty en Kaily zaten weer herlijk te kroelen en dat vond mijn moeder wel heel lief. Dat had ze nog niet eerder gezien. Gelijk me vader aanstoote van "kijk dan" :D
Snowy vloog weer even met zijn kopje tegen het plafond.
Er leek niks aan de hand, maar vanmorgen zag ik wel weer een veertje los zitten. Gelukkig geen bloed deze keer :)
We hebben mijn ouders ook verteld van de plannen om een voliere te maken. Ze vinden het volgens mij wel een leuk idee.
Me vader vertelde nog dat  de vriend van mijn vaders zusje in limburg een heel mooi stuk land heeft met allerlei vogels.
Hij wist alleen niet wat. Mischien een idee om daar jonkies weg te plukken volgend jaar :-X :D ;)
Me moeder zit hier ook altijd te fluiten voor de valkjes.
Dat vinden ze hartstikke leuk, alle koppies scheef!
Binky zit ook graag bij haar, maar gisteren even niet toen de honden ook bij haar zaten.

Binky en Snowy zijn ook nog veertjes aan het wisselen.
Het lijkt niet echt op de rui want het zijn er niet veel, maar het viel wel op. Vooral in hun kuifjes. Bij Binky heb ik vanmorgen even lekker zitten peuteren, maar Snowy laat dat niet toe :-\. Komt vast nog wel.

Vanmorgen heb ik ze voor het eerst weer brocolli gegeven en moest toch gelijk weer aan Binky denken :(
Ik kan er niets aan doen, ik ben toch een beetje bang ook!
Brocolli heeft toch een soort trieste "bijsmaak" zeg maar!
Daarnaast heb ik ze na lange tijd weer eens mais gegeven en dat was gelijk genieten natuurlijk.

Nou dit was het wel weer even voor nu!

Liefs
Maris!!