De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

hippysuus

Ik zou hem wel naar de politie willen zien stappen met dat maffe verhaal zeg...wat een gladiool.

Inderdaad niks mis mee als je het even fatsoenlijk vraagt. Het ergste vind ik nog wel dat hij je gaat lopen bedreigen...schandalig...hoort dat ook bij "rein blijven"? >:(

Mariska

Ja erg he, ik was zo pissig dat ik het hier even van me af moest tikken.
Rein blijven door te bedreigen, poe poe, wat een held ben je dan. Weet je wat ik toen deed, ik stuurde Boy nog een keer op hem af :-X 8)
En mij interreseerd het ook voor geen meter, ik word alleen maar kwaaier en zeker niet bang >:(
Zou misschien wel moeten in deze tijd waarin we leven, maar zo zit ik niet in elkaar. Ga gelijk het gevecht aan ::)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

hihihi ik had het wel willen zien...zo'n boze meid tegen een vervelende vent.  ;D

Mariska

;D ;D ;D ;D

Had jij wel willen zien he?!
Kom ik aan met mijn 1.60 :o 8) ::) ;D :D ;)
Het ergste is dat ik echt niet bang ben op zo'n moment en dat vind Mike weleens gevaarlijk ::) :P ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Ach Sidonia redt het vaak ook prima zonder Lambiek en Jerommeke ;D ;D

Mariska

Citaat van: hippysuus op 19 november 2005, 19:09:51
Ach Sidonia redt het vaak ook prima zonder Lambiek en Jerommeke ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Maar Sidonia is wel iets langer als ik ;D ;)
Toch red ik me ook prima ;)

Petra en Cheeky

Hahahaa, sorry Maris... maar het is eigenlijk best een grappig verhaal! Er wordt iemand waarschijnlijk aan zijn kruis geknuffeld en die wil aangifte doen??!!! Tja... misschien vond hij het niet prettig dat hij besnuffeld werd - dat heb ik ook wel eens gehad - maar dat hoeft hij dan niet op zo'n manier te laten weten! Je kunt het ook gewoon vragen, toch?!

Ik zie jou al als de kleine furie de grote boze man te lijf gaan! Tja... we grappen er nu wel over, maar ik begrijp Mike ook maar al te goed, als je eerst handelt en dan pas denkt, kan het heel gevaarlijk zijn in deze moderne tijd! En daarmee bedoel ik dat jij volgens mij als er onrecht wordt aangedaan aan mens of dier, direct zonder aan de gevolgen te denken daarvoor in de bres springt! Ja toch, zo ken ik je toch goed? Dus ik kan me best voorstellen dat Mike daar af en toe flink van schrikt!

Goed.... laat die man maar lekker voor wat hij is en maak er een gezellige avond van!

Liefs,
Peet

Riny

Tja of die man heeft gedacht ''nu heb ik eens een keer sjans en dan is het een hond''
Groetjes Riny ;D ;D

Roosje

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 19 november 2005, 19:42:04
Er wordt iemand waarschijnlijk aan zijn kruis geknuffeld en die wil aangifte doen??!!!

Whoehaaahaha!! ;D Dan zou ik ook wel aangifte doen hoor ::) Zomaar aan m'n kruis KNUFFELEN :P :D ;D

Caroline

Hoi Maris,

Ik ken dat, ik sprong er ook meteen bovenop als ze onterecht waren en zeker als ze dan ook nog een grote mond hadden, en was ook zeer zeker nergens bang voor, kom maar op, al ben ik wel ietsje groter hoor, 1.71 m.

Maar ik kan me Mike zijn reactie wel heel goed voorstellen, in deze maatschappij waar we nu in leven kan dit je wel eens fataal worden, er worden wel mensen afgeslacht om minder. En ook moet ik heel eerlijk bekennen dat sinds ik moeder ben, ik ook in dit soort situatie's voorzichtiger ben. Ik heb nu toch de verantwoording over die 3 kleine apen.  ::)

Maar het is net wat Peet zei, geniet nu maar lekker van de avond samen, maak het gezellig en laat die man voor wat hij is.

:-* Caroline

PS. En verwen Mike maar eens lekker, hij heeft het zo te veduren gehad hier op het forum met die gekke meiden.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

:o Al dik een uur, heb ik dit open staan en geen antwoord? Hoe is het toch mogelijk? Ik zat aan de telefoon met eerst m'n schoonmoeder en dan m'n eigen moeder.  :P

Citaat van: Mariska op 19 november 2005, 12:51:30
Hoi Riny,

Graag gedaan hoor!!
Ik hoefde maar 30 pagina's of zo af te zoeken ::) ;D ;)

Nou word Mike straks wel heel verlegen hoor :-[ ;D

Groetjes
Mariska

Zullen we met alle vrouwen van het forum Mike is mooi zeggen?  ;D
Citaat van: Riny
Hoy Mariska
Wat denk je wat die wordt als ik hem Fouilleer voor jullie bij ons weggaan als je hier komt kijken.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Citaat van: Mariska
Ja Riny ik zou ze zak maar goed nakijken voor hij weggaat :-X ;D  ;)

:o Waar gaat dit naar toe? Dames! Schaam jullie! Er zijn er hier bij die nog geen 18 + PC hebben!  ;D ;D ;D
Maareh... wanneer??? Zeg het maar. Fouileren jullie rustig Mike maar. Dan zijn jullie zo druk met hem bezig dat ik ongemerkt met het mooiste bonte popje (ook de tamste) van Riny weg kan komen.  ;D

HAHAHA, die man gaat naar de politie! Ik zie het voor me! "Meneer de agent. Ik ben zonet in m'n reinheid aangetast. Ik werd gesnuft door een hond".
Als antwoord krijgt ie dan: "Moet je daarvoor aangifte doen?" Wat een onzin! Ga dan naar je eigen kuise landje! Is toch normaal dat een hond wil snuffelen. En als ie niks doet... Als het nu nog om een rottweiler ging die z'n gebit liet zien, maar nee.. En dan is er nog altijd het respect om te VRAGEN je hond bij te houden.
Ik heb ook wel eens een hekel aan loslopende honden, maar dat hangt van de hond af.     

Valerie

OOPS, foutje... Dik uur op vorige pagina, verder gekeken en toen was er wel gereageerd (ik niet gezien natuurlijk)....  :-X ;D

Petra en Cheeky

Citaat van: Roosje op 19 november 2005, 19:57:44
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 19 november 2005, 19:42:04
Er wordt iemand waarschijnlijk aan zijn kruis geknuffeld en die wil aangifte doen??!!!

Whoehaaahaha!! ;D Dan zou ik ook wel aangifte doen hoor ::) Zomaar aan m'n kruis KNUFFELEN :P :D ;D

Krijg je als je de spellingscontrole niet gebruikt.... ahum.... ik wilde natuurlijk aan zijn kruis SNUFFELEN typen!!! hahaha!
:-[ :-[ :-[ ;D ;D ;D

Valerie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! IK lees nu pas de fout.  ;D ;D ;D ;D ;D
Mike die krijgt acuut weer een buikpijnaanval van het lezen van onze grappen.  :o

Valerie

Zeg maar... Had die man dan soms liever gehad dat ern een varken aan 'n kruis had gesnufd?  ::)