De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

klusvalk

maar even zereneus riny,
ik wil echt een keer die beesten boel komen bekijken bij jou hoor!!

en petra,
wil me best vaker laten zien hier hoor maar ik krijg hier niet altyd die verslaafde achter de pc  weg.
en als ik er dan effe achter zit dan staat ze alweer achter me van schiet nou eens op ;D ;D

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

Caroline

Nou daar bedankt ik voor, ik ga liever voor het echte werk!!

Ik blijf dus maar thuis, hahahahaha!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Mike
Dan komen jullie toch een keer en dan zal ik die verslaafde van jou ook wel eens aanpakken.
Het lijkt toch nergens op dat wij jou niet beter mogen leren kennen.
Groetjes Riny ;D ;D

klusvalk

nou als ik dat zo allemaal lees drie vrouwe zes handen ik krijg het straks nog aan mijn hart en die pijn in mijn buik is nog geen eens weg.

grmike

Mijn dochter Loys!

klusvalk

daar hou ik je aan riny lijkt me erg leuk en gezellig

gr mike

Mijn dochter Loys!

Petra en Cheeky

19 november 2005, 17:23:18 #830 Last Edit: 19 november 2005, 17:47:55 by (¯`°•.•°´¯)Petra
"Op zijn Limburgs onder handen genomen worden" ???

Ik weet niet of je dat moet willen Mike!!! Bij ons, gewone Hollanders, weet je tenminste wat je te wachten staat! (nou ja, ongeveer plusminus dan...)

Wie weet wat die Limburgers allemaal met je uitspoken?! Maris, ik zou zijn levensverzekering maar wat verhogen hoor!  ;D ;D ;D Suus en Riny zijn veeeeel te gretig!  ;D

Mariska

Hoi Peet,

Nou ik kom er wel goed vanaf hoor als Mike iets overkomt ;D :o ;)
Maar dat willen we natuurlijk niet.
Ben wel benieuwed wat dat inhoud, op zijn limburgs onder handen worden genomen.

Hoi Riny, Caroline en Suus,

Maar ik vind het wel heel leuk dat jullie zo leuk kennis gemaakt hebben met Mike.
Nou hoorde ik hem eens lachen terwijl ik beneden zat :D
Maar ik ben het wel eens met Peet hoor, jullie zijn wel gretig ;D ;)

Oh en Caroline,

Met dat fouilleren dacht ik dat ik mocht kiezen tussen jou en Riny, daarom koos ik Jan. Dat had ik van de week al tegen Riny gezegd. Maar de mannen mogen het ook samen doen hoor ;D ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Maar wat me nou net weer gebeurde.
Gaan we met de honden naar buiten, alle 7!
Boy loopt altijd los, dat is de vriend van de buurt en hij luisterd heel goed. Bovendien is het een heel klein stukje naar de plek waar ze los mogen.
Komen we terug het steegje door naar ons huis en Boy loopt dan altijd vast naar huis. Hoor ik ineens iemand roepen dus ik gauw het hoekje om.
Gaat er 1 uit ze dak tegen mij dat ik me hond bij me moet houden. Dus ik vraag "waarom", hij doet toch niks.
Nou dat was hij niet met me eens want hij had aan hem gesnuffeld dus ik vraag of dat zo erg is, zegt hij Ja want ik moet rein blijven. Inmiddels was Mike er ook bij en gaat de discussie aan omdat hij zo'n toon tegen mij aan sloeg.
Als hij netjes had gevraagd om Boy bij me te houden had ik dat GELIJK gedaan, maar niet op zo'n manier.
Begint hij nog te dreigen ook dat hij wel langs komt met een paar vrienden :o Dus ik geef me adres en me naam ook nog, rot op >:( Daar ben ik echt niet van onder de indruk 8).
Hij wou aan giften doen omdat mijn hond aan hem GESNUFT heeft ;D ;D ;D. Als de politie dat maar begrijpt. Gesnuft.
Ik heb alle respect voor andermans geloof, maar ze moeten mij ook met respect behandelen. Respect had hij duidelijk niet voor vrouwen.
Maar daar was Mike gauw klaar mee, Jan Doedel koos toen maar het hazepad. Wat een mafkees!!!

Zo dit moest ik even kwijt >:(

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

19 november 2005, 17:49:34 #833 Last Edit: 19 november 2005, 17:52:03 by Riny
Hallo Mariska en Caroline
Citaat van: Mariska op 19 november 2005, 17:41:35
Maar de mannen mogen het ook samen doen

Ik spreek ook namens Suus en wij vinden dat het gesprek nu knats de verkeerde kant op gaat.
En wat dat Gretig zijn betreft.
Wij gunnen gewoon iedereen het ''allesbeste''.
Groetjes Suus en Riny ;D ;D

Christine

Jou honden die snuffen toch alleen? ik zou blij zijn als er een andere hond zou snuffen en lekjes zou komen geven maar je daarvoor aangeven?? wat een gezeik! ik geloof best dat je dit kwijt wilt!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

Citaat van: Riny op 19 november 2005, 17:49:34

Ik spreek ook namens Suus en wij vinden dat het gesprek nu knats de verkeerde kant op gaat.
Groetjes Suus en Riny ;D ;D

Nou als de mannen het dan samen doen krijg ik toch het allerbeste.
En mengelmoesje tussen brabants en limburgs ;D ;D ;D

Mariska

Hoi Christine,

Ja ik vond het echt zwaar overdreven.
Ik respecteer zijn geloof, maar hij had het ook normaal kunnen vragen zonder te dreigen.
En volgens mij word je van even snuffelen niet onrein, maar goed, dat weet ik ook niet zeker.

Groetjes
Mariska

Roosje

Whahahaha wat een verhaal joh :o Ik moet er eerlijk gezegd gewoon om lachen. Wat een mafketel. Daar had ik als hagenees graag bijgeweest ;D En dan nog dreigen ook :-X Als je zo graag rein wilt blijven, moet je maar niet in nederland gaan wonen, want daar lopen gewoon veel honden los, dat is nou eenmaal zo :-\ Ik moet zeggen dat ik ook wel eens last heb van sommige honden die loslopen. Heb je een witte broek aan, komt de buurhond je even gedag zeggen met zijn modderpoten >:( Maar even snuffelen KOM OP ZEG!

Zo, ik ga er helemaal in mee :P

Mariska

Ik zei tegen hem dat hij dan lekker binnen moest blijven en maar niet meer op straat moest komen :-X :-X :-X
Maar ik werd ook kwaad natuurlijk >:(

Boy is zo'n allemans vriend en iedereen kent hem en is gek op hem dus niemand heeft er ooit problemen mee dat hij losloopt. Integendeel juist, tot nu dan ::) ;)

hippysuus

Citaat van: Riny op 19 november 2005, 17:49:34

Groetjes Suus en Riny ;D ;D ;D

Riny weet precies wanneer ze ook voor mij kan spreken ;D ;D