De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Suus,

Dat was inderdaad heel veel werk, maar voor een vakbekwaam hovenier is dat leuk natuurlijk, want in zijn werk doet hij er niks meer mee.

En wat de dieren betreft is hij er net zo gek van als ik.
Dat is echt heel fijn.

Die van jou vind het vast stiekem ook wel leuk hoor ;)

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hai Maris,

Ik lig hier weer met een migraine aanval op bed, hij is gelukkig net weer een beetje gezakt. En, ja verslaafd, ik pak net de laptop op mijn buik om even op het forum te bladeren, wordt ik verwend met leuke foto's van de vijver met waterval. Ik ben zelf ook helemaal vijvergek, heb tijdens/in/bij(hoe noem je dat??) mijn vorige relatie ook een vijver helemaal alleen gemaakt van L x B x D  =  3 x 4 x 1.20 m. dat was mijn trots en zat ik uren bij, tranen heb ik gelaten toen ik mijn relatie na 12 1/2 jr. verbrak en vertrok en mijn vijver en mijn vissen achter moest laten.  :'( :'( :'(  Nu niet meer hoor, is alweer 11 jaar geleden. 9 jaar geleden heb ik samen met mijn moeder nog een vijver bij haar aangelegd, deze was iets groter 7 x 4 en ook ongeveer 1.20 m. diep,  deze heeft ze dit jaar dichtgegooid omdat ze nachtmerries had dat haar kleinkindjes/ mijn kindjes dus, erin verdronken.  :-\
Een volière heb ik ook gehad, toen ik alleen woonde had ik één van de kamers van mijn appartement helemaal verbouwd tot 2 volières, één met 6 grasjes en 2 valkjes en één met allerlei soorten tropische, geen zebravink achtige hoor, meer insecteneters en zo. Die voloière moest ik helaas afbreken toen ik bij Ed ging wonen, 7 1/2 jaar geleden. Omdat we niet zo'n hele grote tuin hebben, en wel 3 kids en 4 honden en 4 konijnen hebben we daarom maar een kleine volière/kooi gemaakt en een vijver bak 1.20 m. doorsnee zodat ik toch nog iets heb. Maar als we straks over een jaar of 2 gaan verhuizen dan komt er zeker weer een volière en als de kids weer groter zijn ook een vijver.

Nou blablabla, wat zit ik weer op mijn praatstoel en ik wilde nog wel niet in mijn dagboek schrijven i.v.m. mijn koppijn.

Oh ja, je hondjes, maak je nog wel een foto waar ze alle 7 op staan, leuk man. Wij hadden 3 jaar geleden ook nog 7 honden, we hebben de laatste drie jaar elk jaar een Westie in moeten laten slapen.

Nou ga ik echt stoppen, zit hier een partij te l*llen in andermans dagboek, het is niet netjes meer gewoon.

:-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

18 november 2005, 22:41:57 #782 Last Edit: 18 november 2005, 22:44:06 by Mariska
Hoi Caroline,

Wat vervelend voor je dat je het nu alweer heb zeg :'(
Dat vind ik echt naar voor je!
En klets jij maar lekker in mijn dagboek hoor.
Vind ik helemaal niet erg.
Soms heb je dat als iemand over een onderwerp praat waar jezelf ook veel van weet. Dat gebeurd mij regelmatig ::) :-[
Maar als anderen dat bij mij doen vind ik dat helemaal niet erg.

Maar jij weet dus ook aardig wat van vijvers en je bent nog heel creabea ;D ook. Wat leuk, dat wist ik nog niet van je.
Dat waren wel flinke vijvers die je gemaakt heb.
En nog een kamer als voliere ook :o
Dat kan ik echt niet ??? ::).

Bij mij zijn er pas 2 vissen verdwenen en ik had van te voren nooit gedacht dat ik dat zo erg zou vinden.
Maar ook daar ga je je aan hechten.
Ik weet ook niet wat er mee gebeurd is. Een reiger of een kat.
Een hele witte Koi en een shubinkin (schrijf je dat zo).
Elke dag kijk ik of ze niet toch weer tevoorschijn komen :'(
Maar helaas.
Ik heb door opstart problemen heel lang moeten wachten voor ik die witte en ook een zwarte Koi erin mocht doen en nu is hij weg. Hele avonden zat ik naar ze te kijken. Heerlijk ;)

Maar als je over 2 jaar gaat verhuizen en dan een voliere kan maken is dat wel een heel leuk vooruitzicht toch?! :D

En 1 foto met 7 honden is wel een hele uitdaging hoor :o
Heb je die met die 5 Shih-Tzu's pas niet gezien?

Nou word maar gauw weer beter en neem er nu eens wat meer tijd voor om op te knappen. Lastig he met 3 kinderen en je beesten. Ik weet het, maar probeer het toch maar.
De strijk loopt niet weg hoor, was het maar waar ;D :P

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Nou wat ik hier nou weer heb.

Zegt Caroline in mijn dagboek net l*llen en ik reageer hier op, ook met een sterretje maar dan zonder len op het eind en wordt dat woord verwijderd.
Als ik het bekijk staat er piep en als hij gepost is is het word gewoon weggelaten en staat er geen piep ;D ;D ;D

Zeker ook een nieuw foefje ;D ;)

Caroline

???  Waar dan?? Of heb je het al veranderd ik zie het namelijk niet.  L*l ik dan niet zo veel. Sorry, dit is een test.

;)

Oh ja , ik had de foto van een foto van de hondjes van je moeder waarvan er één eigenlijk van jou is, gezien. Klopt zo hè, wat een geheugen hè. En dat met 5 panadol Plus, valt nog niet tegen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Bij mij werkt het wel, hihihi.

Heb jij een PC voor onder de 18 jaar??

Hihihi.  ;D ;D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

2 hondjes zie ik al staan bij de vijver. Maar wat kijkt die voorste streng zeg! Hij kijkt alsof hij de koning is:ik ben de baas ;)
Zal ik ff testen nog???
L*l  ;D met 2 kleine l doet ie het niet met 2 grote wel en een grote en een kleine ook. Vat je hem nog. Wat een taal op de late avond ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Nou zeg, bij mij doet hij het niet.

L*l

l*l

Mariska

Ik ben eruit ;D.

Als ik met een hoofdletter L begin pakt hij hem wel en met 2 kleine niet.

Vast een PC voor boven de 18 ;D ;D ;D

En Caroline (carco)

Die voorste kijkt zo streng omdat zijn staart niet meer goed zit ;D ;). Dan lijkt het of hij fronst, maar hij is wel de King want hij is van mij 8) :P
Hij heeft ook 2 slecht ogen. Aan 1 oog is hij blind en aan de andere kant ziet hij ook niet veel. Heeft ook een hersentumor gehad :'(.
Die daarachter is zijn broertje.

En andere Caroline ;D,

Klopt, die foto bedoelde ik.
Maar morgen schiet ik nog even wat van ze ;)

Groetjes
Mariska

Roosje

Ik heb niks te zeggen maar wou even zeggen dat ik er wel ben en dat ik mee lees. Heb ik toch wat gezegd ::)

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D

Nou ik ben blij dat ik nu weet dat je er bent en dat je wat zegt om te laten weten dat je er bent.
Snappie ;D ;)

Caroline

Mijn dagboek is voor boven de 18 jr.

Daar pakt hij l*llen wel. Nu misschien bij jou ook wel.  ;D

Dus toch de PC 18 +??

Wat een slappe klets midden in de nacht.

Ik kan niet slapen, ik denk door alle rotzooi die ik heb geslikt(voor de migraine, voor de niet mee lezers, straks denken ze dat ik een verslaafde ben  ::) )

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Petra en Cheeky

Heya Nachtbrakers!

Om die tijd lag ik al heerlijk in dromenland hoor! En dan maar slap l*llen over een grote L of een kleine l....hahahha! Ik moest er wel om lachen vanmorgen!  ;D

Hoestie in Mariska en Mike's dierenopvangcentrum?  ;D ::)
En met de twee oppassers?

Liefs,
Peet

carco

Citaat van: Mariska op 18 november 2005, 23:59:28

En Caroline (carco)

Die voorste kijkt zo streng omdat zijn staart niet meer goed zit  . Dan lijkt het of hij fronst, maar hij is wel de King want hij is van mij 
Hij heeft ook 2 slecht ogen. Aan 1 oog is hij blind en aan de andere kant ziet hij ook niet veel. Heeft ook een hersentumor gehad .
Die daarachter is zijn broertje.
Groetjes
Mariska

Ach wat zielg: zo oud is hij toch niet of deze juist wel??
En behalve blind en slechtziend is die hersentumor nog goedgekomen??
De hond van mijn ouders heeft (meen ik) de ziekte van Hodgkin gehad en heeft daar toen chemokuur voor gekregen.
Die is nog 16 jaar oud geworden, maar had ook al een paar keer een beroerte gehad en was aan het eind nog maar een schim van wat hij ooit geweest was.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

klusvalk

nou ja wat kunnen jullie slap L*llen zeg. nou is ook wel iets waar ik hoge cijfers mee haal hoor ;D maar vind het wel fijn dat maris er plezier in heb! en dan heb ik lekker rust beneden ;) verder wou ik nog zeggen dat toen ik nog bij mij moeder woonde zei ook een waterpartij wou nou die bij haar veranderde twee keer per jaar. vind ik leuk kijk want als je vakbekwaam hovenier bent heb je meestal ook een specalisme en dat van mij is dan ook vijvers,watervallen en waterpartijen! en deze waterval is mooi echt een droom maar de nieuwe zal ook zekers heel mooi worden alleen nu krijgen we er een volaire bij en dat vind ik ook heel leuk/mooi en maris maak ik erook heel blij mee en zo is het spreek woord toch vrouw blij man blij

gr klusvalk mike   

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!