De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

carco

Hoi

Loys kan inderdaad je grote trots zijn Mike:wat een kanjer is dat!!
En Mariksa gelukkig dat je oma zo'n opgeruimd karakter heeft, anders zou het er niet gemakkelijker op worden voor jullie (maar voor haar ook niet).
En hartstikke leuk dat de hondjes komen zie ik ook weer wat foto's van Brutus' familie (nou ja in de verte dan ;))

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Caroline,

Ik zal zeker even wat foto's maken van die 5.
Vind ik ook leuk :D.
Ze zien er nu niet zo heel mooi uit, maar dat komt ook doordat mijn moeder het zo druk heeft met mijn Oma.

Wij zijn ook blij dat Oma zo vrolijk is.
Dat scheelt een hoop voor ons allemaal waaronder zijzelf!

En een lekker grietje he Loys ;D ;)
Ze is nog lief ook en heel gek met de valkjes!

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Nou hier verloopt alles rustig.
Het lijkt druk met 7 honden in een niet zo'n grote kamer, maar dat valt reuze mee.
2 liggen er bij Mike op de bank, Cindy ligt op mijn bank, Boy op zijn bedje, Mai-Li in haar mandje en Kuan-Tai en Jen-Ai liggen ook op hun bedjes (tijgerbedjes ;D)
De valkjes slapen en Speedy is ook rustig.
Die is weer niet lekker en benauwd dus ik heb vanmiddag contct gehad met Dr Feld. Als het dinsdag niet beter is moet ik langskomen met hem.
Eerst weer een paar dagen siroop geven voor het slijm wat vastzit en ik moest hem verplaatsen. Zover mogelijk bij de verwarming weg omdat droge lucht niet goed is in zijn toestand.
De honden waren heel lief vanmiddag met de valkjes los.
Ze keken er weinig naar om. Behalve die van mij was/is Li Wu.
Die vind ze zo leuk dat hij maar blijft kijken bij de kooi. Hij gaat er ook zachtjes tegen aan staan. Binky vind dat een beetje eng dus ik heb ook een voerbakje hoger geplaatst omdat hij anders niet rustig eet.
Dus al met al valt het allemaal reuze mee :D ;).
Leuk hoor met 7 honden over straat ::). Ze zullen hier wel denken dat ik gek ben geworden ;D :o 8)

Nou dat was de update weer even voor nu!

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hoi Maris!

Jouw dagboek kan ik echt niet bijhouden hoor, je was alweer 50% gegroeid :o ;D

7 honden, dat klinkt heel gezellig...ik hou van honden dus ik zou de hele dag aan het aaien zijn ;D
Vinden de valkjes al die honden niet eng trouwens? Of de honden de valkjes...dat kan natuurlijk ook nog.

Loys is inderdaad een hele leuke meid om te zien, dat heeft ze vast van haar papa ;) ;D

Ik ben heel nieuwsgierig geworden naar die waterval hoor, ik dacht eerst dat het binnen was haha en was dus al helemaal verbaasd..hoezo blond ::) Maar volgende week ga ik naar de kapper en dan wil ik brunette worden...maar of ik daar ook slimmer van wordt ???

Groetjes,
Suus

hermelien1989

@hippysuus:hahaha
misschien helpt het wel.....
bij mijn moeder is het niet gelukt ....
veel geluk  hihi

@mariska: is wel lachen jah als je met meer dan 2 honden over straat loopt...
Als je bij ons in het dorp vraagt naar die familie met die 3 grote honden verwijzen ze meteen naar ons door hihi...
soms lopen we zelfs met 4 honden want dan is de moeder van een van mijn honden bij ons en dat is echt lachen want dan willen ze allemaal een andere kant uit

groetjes sanne

Mariska

Hoi Suus,

Ik ga hard he ;D ;D ;D
Zal ik voortaan een samenvatting voor je plaatsen als je weer even tijd heb voor het forum ;D ;)
Jij werkt echt veel te hard. Word al moe bij het idee!
Ik vind het wel heel knap hoor!

Ik vind het geweldig dat die 5 nu even bij mij logeren. Weer even de schade inhalen.
Ik ben met ze opgegroeid en heb er een aantal zelf ter wereld geholpen en ze zijn heel belangrijk voor mij dus ik mis ze enorm om me heen.

En dat knappe smoeltje zal Loys niet van mij hebben in ieder geval ;D ;). En van de moeder al helemaal niet :-X :-X :-X

Hoezo blond ::) :P ;)
Een waterval in mijn huiskamer ??? ;D ;)
Ik zou maar gauw een afspraak maken bij die kapper :-X
Grapje hoor Suus!

Leuk dat je weer even geweest bent :D

Groetjes
Mariska

Mariska

Hoi Sanne,

Ik ben er wel aan gewend want wij liepen er altijd met 6 over straat. Eentje is vorig jaar overleden.
En mijn ouders wonen vlakbij dus de meeste weten het wel.
Maar het stukje bij mij in de straat komen ze natuurlijk niet vaak met die 5 dus die vinden het vast gek ;D.
Maar ik vind het heerlijk :-*
Als mijn ouders ooit wat over komt komen ze allemaal bij mij.
Ook de grijze roodstaart!
Hoe meer, hoe liever.
En hoe meer, hoe meer liefde in ons leven ;)

Groetjes
Mariska

Mariska

Dit was de vijver in aanbouw van de zomer.
Waar die berg zand ligt komt straks de voliere.

Dit is een foto vanaf die berg zand.
De waterval wordt straks richting de tuinset geplaatst PEET ;D
Ook mooi he?! Zo langs de schutting op mijn terras. Zit ik er vlakbij ;D

De waterval in aanbouw!!

De waterval stroomt al :o :D ;)

POTVERDRIEDUBBELTJES, ZET IK DIT ALLEMAAL EROP BLIJK IK GEEN FOTO TE HEBBEN VAN HET EINDRESULTAAT >:( ::) :-\

Die ga ik nu gelijk proberen te regelen!! ;)

Petra en Cheeky

Hahahaha, in het donker naar buiten nu voor de laatste foto??!!! ZIEN... ZIEN.... ZIEN....!!!  ;D ;D ;D

Maarreh.... ik ben blij dat niet de hele waterval weg gaat. want hij ziet er nu al (in aanbouw) prachtig uit, laat staan bij de laatste foto als-ie af is!

Straks word je wel gruwelijk verwend hoor, en een voliere, en een waterval... !! Wat wil je nog meer? Een WC op het terras, zodat je als je het kabbelende water hoort, meteen kan gaan plassen?  :P ;D

Knuffie,
Peet

hippysuus

whahahaha goeie Maris, zit hier heel hard te lachen nu...hahaha ;D ;D

Mariska

Yeeeeeeh, gelukt in het donker ;D

Dit is de vijver met de waterval erachter!
De honden moesten natuurlijk mee!
Even nieuwsgierig als ik ::) :P

De waterval zelf die in de zomer natuurlijk wel mooier is.

De waterval van dichterbij.
Gelukkig waren we nog niet klaar met beplanten 8) ::) ;)

Nou dat waren ze dan ;D

Groetjes
Mariska

Petra en Cheeky

En Maris... ben je al met een grote verstraler de tuin in geweest voor de laatste foto???!!! Hahahaha!

Ja dus... zie ik nu... terwijl ik dit zit te typen, plaats jij de foto!
Ziet er idd erg mooi uit, zelfs in de winter in het donker! Dus ik ben blij dat er toch een flink stuk behouden blijft!

Groetjes,
Peet

Mariska

Heeeee, wat lees ik :o
Jullie mij uitlachen, FOEI TOCH ;D ;D ;D

Maar inderdaad Peet, hij word verplaatst en blijft wel hetzelfde en even groot.

Me schoonmoeder is aan de telefoon en die denkt volgens mij dat ik dit op me geweten heb :o
Maar dat is niet zo.
Hij is er zelf mee gekomen!
Klusvalk kan niet stilzitten ::) ;D ;)

Dikke knuf terug
Maris!!

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 18 november 2005, 20:46:20

Straks word je wel gruwelijk verwend hoor, en een voliere, en een waterval... !! Wat wil je nog meer? Een WC op het terras, zodat je als je het kabbelende water hoort, meteen kan gaan plassen? :P ;D

Knuffie,
Peet

JA DAT IS EEN GOED IDEE.
ALS KLUSVALK KLAAR IS MET DE VOLIERE KAN HIJ EEN WC-HOKJE BOUWEN ;D ;D ;D ;D ;D

En Peet, het waren 3 foto's hoor!! ;)

hippysuus

Hahaha mooie laatste foto hoor Maris ;D ;D Ik moet wel zeggen dat je klusvalk dat heel mooi heeft gedaan...die heeft flink moeten graven zeg :o

Maar wel helemaal super dat er bij jullie een voliere gaat komen...heerlijk als je allebei zoveel van dieren houdt.

Eerlijk is eerlijk, die van mij accepteerd ze wel en vindt ze ook wel lief maar voornamelijk is hij er onverschillig onder en hoeft het niet zo nodig....dat vind ik wel eens jammer. (ook al zie ik hem heus wel eens genieten als ze bij hem kruipen :D)