De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Heeee Mariska,

Kun je me voortaan niet ff waarschuwen als ik 's morgens stiekum op mijn werk inlog en dan jouw prachtige foto's met supergrappige teksten lees! Ik stikte zowat van het lachen! Da's schrikken hoor als je stiekum moet doen! " Ik ga op reis en ik neem mee, een parapluplant..." hahaha, hoe kom je erop! Je valkjes zitten daar natuurlijk wel in een superfotovriendelijke omgeving: sinaasappels, beterschapskaarten, parapluplanten, Nemo...... enig! Heel leuk gedaan!

Sterkte met je mannetje verder! Klinkt wat afgezaagd, maar het is niet minder gemeend!

Liefs,
Peet

Valerie

WAAAAAT? Log jij stiekem in op het werk??? Ik zat al te denken dat er iets niet helemaal juist zat. En je account Petra op het werk dan? Als daar maar geen problemen van komen. Petra is stout vandaag. ;D ;D ;D

Kirsten

Citaat van: Valerie op 17 november 2005, 08:23:23
WAAAAAT? Log jij stiekem in op het werk??? Ik zat al te denken dat er iets niet helemaal juist zat. En je account Petra op het werk dan? Als daar maar geen problemen van komen. Petra is stout vandaag. ;D ;D ;D

Haha ik ook hoor Petra,. hoezo verslaafd?,. whaha

Maris, vandaan even de laatste onderzoeken als ik me niet vergis,. Ik hoop dat er duidelijkheid komt en Mike zich snel beter gaat voelen. Jij ook veel plezier vandaag met je moeder,. even kunnen genieten is ook belangrijk is deze zware periode,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

carco

Hoi Mariska ( en Mike)

Heel veel sterkte vandaag met de onderzoeken.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Hoi Maris,

Ik zat nog even een keer te genieten van je foto's en herkende een zitstok/speeltje van mezelf bij jou in de kooi.  :D

Leuk hè, na elke keer wassen krijgt hij meer natuurlijke kleuren.  :P

En hoe heb jij hem vastzitten wilde ik eigenlijk vragen?? Ik heb hem al 10 x veranderd elke keer valt bij mij de stok van de bout af of is het moer, nee hè??  ::) Ik heb al lijm erin gedaan en papiermashee, tape om de bout heen gedraaid, werkt ook niet.  Hij blijft gewoon niet goed zitten.  >:(

Mariska weet raad!!  :-\

Oh nee, Mike was de klusser hè??  ???

Nou ik hoor het wel weer. (lees natuurlijk)  ;D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik heb het maar weer druk met jullie ;D ;)
Ik zal jullie nog even allemaal beantwoorden voor ik wegga.

Citaat van: Caroline op 16 november 2005, 21:37:55
Hoi Maris en Mike,

Ik wilde jou, Mike heel veel sterkte wensen voor morgen als je de uitslagen krijgt van alle onderzoeken.

En jou Maris, een hele fijne dag wensen morgen, met je moeder en ik las vandaag ook nog een paar andere familieleden.

En toen zag ik allemaal mooie foto's, dus bij deze ook nog even een complimentje voor de mooie foto's.

En toen zag ik zo'n raar voer. Wat voor voer geef jij je valkjes??

??? ??? ???

:-* Caroline

Ik ga vast een hele leuke middag krijgen en met Mike komt het ook wel goed.
Niemand verwacht iets verontrustends van de scan gelukkig.
Daarna gaat hij door naar de internist en zal hij ook aangeven dat het nu mooi geweest is. Hij wil geholpen worden.

Wat het voer betreft ;D, ik geef XtraVital van Beapher.
Daar zitten 30 verschillende soorten zaden, vruchten en andere dingen in. Hier zijn ze er gek op.
Het is echt aanvallen als ik het neerzet.

Citaat van: Valerie op 16 november 2005, 22:05:14
Eerst en vooral: superfoto's!!! Vooral de tekst die jij er bij verzint. GE-WEL-DIG!!! ;D

Hopenlijk hoeft Mike zulke nare onderzoeken niet meer. Is verre van een pretje. Zit ie nu nog steeds constant met pijn?
:(

Hoi Val,

Ik had een grappige bui ;D ;D ;D
Ik had er zelf wel lol in ;)
Blij dat je het leuk vond.

Miki heeft nog steeds continu pijn, maar gaat vanmiddag wel vragen om hem nu zo snel mogelijk te helpen.

Citaat van: Ankie op 16 november 2005, 22:41:10
Hoi Mariska

Prachtig hoor ...de foto's !!!
Maar ik kom ze binnenkort gewoon in keer live bekijken!
Dat voer viel mij ook gelijk op !!!

Veel succes morgen!

Groet van Ankie

Hoi Ankie,

Ik vond ze ook wel goed gelukt gisteren.
Het is ook zo leuk om te doen.
En ze een keer live bekijken is altijd goed ;)
Dat voer is XtraVital van Beapher.
Kijk maar bij Caroline haar antwoord!

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 17 november 2005, 07:42:15
Heeee Mariska,

Kun je me voortaan niet ff waarschuwen als ik 's morgens stiekum op mijn werk inlog en dan jouw prachtige foto's met supergrappige teksten lees! Ik stikte zowat van het lachen! Da's schrikken hoor als je stiekum moet doen! " Ik ga op reis en ik neem mee, een parapluplant..." hahaha, hoe kom je erop! Je valkjes zitten daar natuurlijk wel in een superfotovriendelijke omgeving: sinaasappels, beterschapskaarten, parapluplanten, Nemo...... enig! Heel leuk gedaan!

Sterkte met je mannetje verder! Klinkt wat afgezaagd, maar het is niet minder gemeend!

Liefs,
Peet

He Peet,

Ik kwam niet meer bij toen ik je berichtje las ;D ;D ;D
Eerst verslikte je je in een appel en nu kom je niet meer bij terwijl je stiekem op je werk kijkt ;D ;)
En ja, hoe kwam ik erop?
Het schoot me zo te binnen ;D

En ons sterkte wensen is niet afgezaagd hoor en ik weet dat je dat zeker meent ;)

Citaat van: Kirsten op 17 november 2005, 08:26:24
Citaat van: Valerie op 17 november 2005, 08:23:23

Haha ik ook hoor Petra,. hoezo verslaafd?,. whaha

Maris, vandaan even de laatste onderzoeken als ik me niet vergis,. Ik hoop dat er duidelijkheid komt en Mike zich snel beter gaat voelen. Jij ook veel plezier vandaag met je moeder,. even kunnen genieten is ook belangrijk is deze zware periode,.

Groetjes
Kirsten

Hoi Kirsten,

Vanmiddag krijgt Mike de uitslag van de scan van gisteren.
Gelukkig even geen onderzoeken meer.
Daar hebben wel even genoeg van.
Laat ze nu dat abces maar gaan aanprikken.

En ik ga er zeker een leuke dag van maken :D
Dat kan je erg goed doen als het allemaal even tegenzit.

Citaat van: carco op 17 november 2005, 08:50:09
Hoi Mariska ( en Mike)

Heel veel sterkte vandaag met de onderzoeken.
Groetjes: Caroline.

Hoi Caroline,

Dank je wel voor je steun!
Hopelijk is de uitslag goed vanmiddag!

Hoi Caroline,

Dat is inderdaad hetzelfde speeltje.
Hij is bij mij pas 1 keer gewassen en nu al zo vaal :(
Maar wat ik gedaan heb is het uiteinde laten rusten op een andere stok. Nou ja, die andere stok zit meer in het midden eronder. Kijk maar goed op de foto! Zo is hij ondersteunt en gaat niet scheef hangen.
Tip van tante Mariska!!! ;D ;)

Nou dames, ik ga me klaar maken voor mijn middagje uit en spreek jullie vanavond weer :D

Liefs
Mariska  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

17 november 2005, 11:13:41 #741 Last Edit: 17 november 2005, 11:16:20 by Mariska
Oh was ik nog vergeten ::).
Ik heb nieuwe foto's!
Misty voor het eerst in en badje.
Aangetrokken door bieslook ;D ;)

Hier schut ze haar koppie ;D
Wat lief!!

Nog even wat kroelers!!

Toedeloe ;D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi mariska,

Is XtraVital van Beapher volledig voer?? En waar haal je het??
En is het speciaal voor valken??

Ik vraag dit omdat ik er grote dingen in zie zitten en Noa nogal moeite heeft met kleine zaadjes.

Groetjes van Caroline  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Het is volledig voer. Alles zit erin zelf eivoer.
En iets voor de weerstand. Echenica of zoiets. Weet niet meer hoe je het schrijft.
En er zitten inderdaad ook veel groten dingen in.
Het is te koop bij intratuin, maar ook in andere dierenzaken.
Ik heb het ook voor de kanarie.

Groetjes
Mariska

Caroline

Bedankt, ga meteen kijken straks.

:-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Het is speciaal voor valken!!
Je heb het ook voor kanaries en voor papegaaien.
Het plaatje van een valk staat voorop.
En bij mij vnden ze het echt heel erg lekker.
Voor mij nooit meer iets anders.
Ben benieuwd wat jij ervan vind??

Liefs
Mariska  :-*

Petra en Cheeky

Heerlijke foto's weer Maris! Steekt zo lekker af de kleur van de bieslook!

Fijne middag vanmiddag! Niet teveel geld uitgeven he?!
Enne.... ik wil dat je kaakspieren pijn doen van het lachen he, als je thuiskomt!

Liefs,
Peet

Roosje

Ik vind xtra vital ook wel goed, maar zo duur :-\ bijna 10 euro voor 1,5 kilo ofzo.

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 17 november 2005, 12:59:46
Heerlijke foto's weer Maris! Steekt zo lekker af de kleur van de bieslook!

Fijne middag vanmiddag! Niet teveel geld uitgeven he?!
Enne.... ik wil dat je kaakspieren pijn doen van het lachen he, als je thuiskomt!

Liefs,
Peet

Hoi Peet,

Ik heb het heel leuk gehad en veel leuke dingen gekocht dus mijn dag is weer goed. Was ook heel gezellig.
Na het shoppen gingen we even een bakkie pakken in een kroeg in Landsmeer en Mike was net klaar in het ziekenhuis die kwam ook gezellig even langs. Helemaal toppie!!
En ja, we hebben ook gelachen ;D.
Om alle gekke dingen die mijn Oma zegt nu ze zo in de war.
Gelukkig ligt Oma zelf ook continu in een deuk en is ze niet depressief of zo.

Liefs
Mariska

Hoi Roosje,

Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik ben er zo tevreden over dat ik het er wel voor over heb.
Mijn valkjes en kanarie zijn er heel erg gek op en dat vind ik ook belangrijk.

Liefs
Mariska

Caroline

Hoi Maris,

Ik ben al wezen winkelen, Intratuin was uitverkocht maar Pets PLace had het nog wel, en inderdaad best wel prijzig (€ 8,95 voor 1 kg.) maar ik wil het toch wel gaan proberen. Ik heb nu een apart bakje in de kooi hangen ermee. En ben benieuwd hoe Noa er op een paar weken op reageerd.

Ik heb nog niet kunnen lezen hoe het met Mike was afgelopen in het ziekenhuis.  ::)

:-* Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.