De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Rianne

Awww die kroelfoto's!! Wat ontzettend lief!

Wat een rotperiode voor Mike en jou, ik hoop toch echt dat het gauw over gaat, want de feestdagen komen er ook weer aan. :-\

Petra en Cheeky

Enige foto's Maris, met name de kroelfoto's... ik kon het niet laten om je tweetal eruit te snijden, te vergroten en romantisch te bewerken.... hopelijk vind je 'm mooi:

Liefs,
Peet

Mariska

Oh meiden wat zijn jullie toch een schatten!  :-*
Echt heel lief!

Maar Val, het was Boy die erbij stond, maar dat geeft niet hoor. Je heb het wel heel leuk gedaan.
Die tekst was ook heel toepasselijk.

En Peet, hartsikke mooi dat je ze zo mooi naar voren heb gehaald. Nou was ik dat lelijke randje ook kwijt.
Heel mooi bewerkt heb je die foto.

Ik had nog heel even tijd en zag dit, dat maakt me dag weer goed!  :D

Citaat van: gonnie op 10 november 2005, 19:50:10
Hoi Mariska
ben blij dat je ons op de hoogte houd, je kijkt toch iedere dag of er geen nieuws is van jullie, en inderdaad moeten ze nu maar doorgaan met zoeken totdat ze weten waar het vandaan komt anders blijf je in onzekerheid zitten.sterkte voor jullie beiden.
groetjes gonnie

Hoi gonnie,

Wat ontzettend lief dat je elke dag even kijkt.
Ik vind het ook fijn om jullie op de hoogte te houden, zo kan ik me verhaal ook weer even kwijt.
En we blijven zeker doorzoeken tot ze het gevonden hebben.

Citaat van: valkchico op 10 november 2005, 20:10:28
hallo mariska,

was al weer even geleden dat ik hier ben geweest .
gaat weer niet lekker met Mike la sik balen, maar je zit gelukkig wel weer gelijk in de molen.je hoeft niet eerst weer te wachten.
Ik hoop voor mike dat de blaasonderzoeken meevallen
en dat er snel een eind komt aan dit getob.

gr Esther

Hoi Esther,

Nee dat het goed ging was helaas mar van korte duur.
Het zoeken en onderzoeken is dus weer begonnen.
Gelukkig wel met spoed allemaal.
Hij word haast behandeld of hij nog opgenomen is.
Het gaat erg snel allemaal.
Hij ziet wel erg op tegen dat blaasonderzoek.

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 10 november 2005, 20:28:44
Tjee Maris en Mike! Wat een akelig nieuws dat er nog steeds niets positiefs te melden is en dat de onzekerheid nog even blijft voortduren! Kan me voorstellen dat jullie daar toch wel erg moe van worden! Weet je, het is fijn als ze dingen kunnen uitsluiten, maar het is nog veel fijner om te weten wat er precies loos is en waar de pijn vandaan komt! Zeker met dat familielid dat kanker heeft, dan ga je je toch snel van alles in je hoofd halen, wat misschien helemaal niet nodig is!

Hopelijk levert het blaasonderzoek iets op! Het is allemaal zeker geen pretje voor Mike, maar het komt toch wel steeds dichter bij de oorzaak, mag je hopen! Wens hem maar heel veel sterkte van Cor en mij toe! En vooral: moed erin houden en positief blijven!

Voor jou geldt uiteraard dezelfde wens + de raad om jezelf niet teveel weg te cijferen in deze drukke en moeilijke periode en af en toe ook even een time-out te nemen! Even een uurtje of een paar uurtjes bijtanken, kan een groot verschil maken zodat je weer energie hebt om Mike bij te staan!

Een hele dikke knuffel van Peet!

Hoi Peet,

Helaas komt er veel darmkanker in de familie voor dus je maakt je toch zorgen. Ook al zijn er geen aanwijzingen voor.
Dat was bij zijn vader ook zo en die kan het niet meer na vertellen.

Die blaasonderzoeken schijnen minder erg te zijn als die darmonderzoeken, maar toch is hij er wel erg zenuwachtig voor. Het is heel dubbel, aan de ene kant wil je dat er iets gevonden word, maar aan de andere kant ook niet. Snap je wat ik bedoel.
Laat ze het maar vinden en dat het niet ernstig is, dan zijn wij heel gelukkig.

En wat je zegt van dat bijtanken dat klopt ook.
Dat advies gaf ik jou ook want dat is wel heel belangrijk.
Wij waren gisteren eerder terug uit het ziekenhuis dan verwacht en toen heb ik door mijn buurvrouw even lekker me haar laten doen. Vandaag mijn nagels en nu voel ik me alweer een stuk beter. Effe lekker wat voor mezelf doen en me eigen lekker laten verwennen.
Mike is opnieuw verliefd met mijn nieuwe kapsel ;D ;)

Nou ik zal Mike sterkte van jou en Cor wensen en doe Cor ook de groetjes van ons en wens hem ook nog sterkte.
Bijkomen van een narcose is ook niet mis.
En doe zelf ook rustig aan he.

Liefs
Mariska en een dikke knuf terug  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Rianne op 11 november 2005, 11:47:35
Awww die kroelfoto's!! Wat ontzettend lief!

Wat een rotperiode voor Mike en jou, ik hoop toch echt dat het gauw over gaat, want de feestdagen komen er ook weer aan. :-\

Hoi Rianne,

Zeker een rotperiode, maar we komen er wel weer doorheen.
Ik hoop ook dat dat gauw is.
Zeker met de feestdagen en een hoop verjaardagen voor de deur.
Mike is de 23e ook jarig.
Hopelijk is hij dan beter.

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Ik heb even niets te zeggen maar wil dat je weet dat ik aan jullie denk!

bobbie

Hoi,

veel sterkte met alle onderzoeken die er weer aan gaan komen.

Enige foto's die je hebt geplaatst.

Sterkte, Nel

Mariska

Hoi,

Nou ik ben eindekijk weer thuis.
We hadden een hoop te doen en of het nog niet genoeg was heb ik niet 1 maar 2 kinderen hier in bed liggen.
Me oma heeft vanochtend haar heup gebroken waardoor mijn moeder de kleine meid van me broer niet kon ophalen.
Dat hebben wij dus gedaan.
Lag op de route naar Mike zijn dochter in Arnhem.
Mijn moeder is nog steeds niet thuis dus slapen ze nu samen hier in 1 bed. Ze zijn nog stil ook ;D ;).

Me vogeltjes heb ik weinig gezien, maar heb nog wel wat dingen te vertellen.
Van de week heb ik verteld over Snowy die de uitspraak "lekker he" van me moeder en mij nadoet.
Nou dat doet Kaily nu dus ook. Echt heel grappig wat ze in die korte tijd allemaal geleerd heb. Steeds denk ik dat ik Snowy hoor en is zij het. Verder vertoont ze totaal geen mannengedrag dus ik ben er niet van overtuigd dat het toch een mannetje is. Ik ben nu druk aan het oefenen met een nieuw fluitje die de mannen nooit opgepakt hebben, want ik denk dat ik het haar zo geleerd heb.
En gisteren viel ik hier dus ook steil achterover, want Cindy was ineens de meiden op de grond aan het uitdagen om te spelen  :o ;D. Dat was echt leuk. Echt op ze aftrippelen en dan gauw weer achteruit en blaffen of ze wou zeggen van "kom nou jongens, ik wil met jullie spelen".
Echt super! Dat happen naar ze word al minder en de meiden zijn ook niet bang voor de honden.
Snowy heeft mijn parapluplant al ontdekt, is met snoeien begonnen ;).
De mannn hebbn ook samen de convectorverwarming uitgevonden. Ze zitten er steeds op en spelen daar ook met het badje van de kanarie. Met of zonder water. Maar als ik dan met me camera kom zijn ze spontaan klaar met spelen >:(
Nou dat was het wel weer even voor nu.
Misschien zet ik er nog wat foto's op.
Vanmorgen had ik weinig tijd, maar wel de beste uitgezocht denk ik.

Groetjes
Mariska

Caroline

Wel gezellig en een beetje afleiding, 2 meiden te logeren.  :D
Geniet even van het weekend en dan volgende week weer fris naar de onderzoeken. Enne Mike weer helemaal verliefd, nu met je nieuwe kapsel, ......wat vervelend nou hè, die buikpijn??  :P ;) Hihihihi.  ;D

Groetjes en we duimen dat de 23 ste alles weer helemaal normaal is.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Mariska

Citaat van: Caroline op 11 november 2005, 21:51:54
Wel gezellig en een beetje afleiding, 2 meiden te logeren. :D
Geniet even van het weekend en dan volgende week weer fris naar de onderzoeken. Enne Mike weer helemaal verliefd, nu met je nieuwe kapsel, ......wat vervelend nou hè, die buikpijn?? :P ;) Hihihihi. ;D

Groetjes en we duimen dat de 23 ste alles weer helemaal normaal is.

:-* Caroline

Hoi Caroline,

Is ook wel gezellig als ze zich gedragen ;D.
Maar tot nu toe zij  ze stil en Romy gaat morgenochtend naar mijn moeder want die is jarig dus dan word het weer een klein beetje gewoon hier.

En dat is hele andere buikpijn  ;D ;)
Hij is helemaal in de wolken sinds gisteren.
Wel lief hoor  ;)

We hebben morgen de verjaardag van mijn moeder en daar heb ik veel zin in. Leker even wat afleiding en dan kunnen we er volgende week weer tegenaan. Eerst nog even 2 rustdagen gelukkig. Zondag met de kleine meid en maandag even lekker met zijn tweeen!

Lief dat je voor ons duimt, zou wel leuk zijn als het dan beter gaat.

Liefs
Mariska  :-*

Mariska

Hoi,

Nou daar ben ik dan weer.
Even een dagje overgeslagen, want ik was zo druk.
Maar wel "leuk" druk :D

Hier gaat alles goed.
Binky vliegt de kamer alweer rond met zijn 2 nieuwe vleugelveren.
Ik merk wel dat hij zich nu ook gelijk weer wat vervelender gedraagt. Ik krijg hem weer moeilijk te pakken en hij hapt weer meer naar mijn handen. Ik had gehoopt dat als hij een tijdje gekortwiekt was dat dat weg zou blijven. Maar volgens mij gaat hij weer op de oude toer verder.
Naar mij toe dan en gelukkig niet naar de andere valkjes.

Misty was gisteren ook heel dwars met terug gaan in de kooi.
Kreeg haar niet te pakken. Het leek haast wel of ze bang was voor de kleur nagellak op mijn nagels. Daar zal ze dan toch maar aan moeten wennen, want er komt zo'n elke 3 weken iets anders geks op. Verder doet ze het goed. Alleen kan ze amper vliegen en dat vind ik wel sneu.
Ik heb wel al een aantal veren gevonden die door Jura geknipt waren dus daar komen binnenkort nieuwe voor in de plaats.
Ik hoop dat het dan beter gaat met vliegen.

Snowy is ook weer tegendraads met de kooi ingaan.
In ieder geval gisteren. Ik had zeker me dag niet of zo ???.
Verder zoekt hij mij steeds meer op en word hij eigenlijk steeds tammer. Dat is wel heel fijn. Het heeft toch heel lang geduurd. Hij is nu 10 maanden.
Hij fluit lekker en is heel vrolijk, doet lekker zijn dingetjes en schreeuwt op zijn tijd wat :P. Maar dat moet ook kunnen af en toe. Ik schenk er geen aandacht meer aan en dan is het zo weer over.

Kaily vliegt hier de kamer rond.
Vanmorgen zat ze tot 2 keer toe in de vensterbank van de keuken. Voor het eerst :D ;)
Dat is wel leuk want daar kan ze ook naar buiten kijken dan.
En dat heeft nog nooit een valkje gedaan bij mij.
Ze vertoont nog steeds geen mannengedrag, dus het blijft een raadsel. Maar wel leuk eigenlijk een verassing ;D
Ze gaat alleen steeds meer geluid produceren, maar dat vind ik ook hartstikke leuk.

Ik heb gisteren weer allemaal lekkere dingen voor ze gehaald.
Een appeltje, peterselie en spinazie. Zelf had ik wat andijvie over en dat vinden ze ook heerlijk dus ze zijn lekker verwend vandaag.
Andijvie in het bakje en peterselie en spinazie in een klemmetje. Dan kunnen ze overal lekker groente en kruiden eten en hoeven ze geen ruzie te maken ;).

Ik had nog wel een vraagje over een soort fruit.
Mijn schoonmoeder heeft gisteren iets meegenomen en dat heet Kaki. Nu vraag ik me af of de valkjes dat ook mogen hebben?
Als iemand het weet mag hij of zij het zeggen ???

Nou dat was het wel weer even voor nu ;)

Groetjes
Mariska

Petra en Cheeky

Hoe ziet dat eruit Kaki, Maris? Ik heb er nog nooit van gehoord!

Je hebt gewoon soms van die dagen... dan willen ze echt niet terug in de kooi! Ik had dat vanmorgen! Dus maar zo gelaten en alsof ze voelen dat dan de druk eraf is, gaan ze uit zichzelf heel gedwee! Maar o wee, als het moet, dan doen ze het dus niet, en vliegen steeds weer weg! Hahaha, ik ken dat dus! Ligt niet aan jou!  ;) ;D

Je reageerde net hier, toen ik je IMde hoe het verder met jou en Mike is.... Ben wel heel benieuwd namelijk!

Liefs,
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Mike heeft nog steeds veel pijn.
Maar de pijnstillers werken wel goed en snel.
Helaas moest hij er gisteravond op mijn moeders verjaardag ook 1 innemen en dan word hij vaak suf en een beetje beroerd. Maar verder gaat het wel.
Door de slaappillen staat hij alleen zo beroerd op met hele erge hoofdpijn. Hij wordt er gewoon misselijk van.
Maar dat trekt later weg na 2 lekkere bakkies koffie van mij met warme melk ;)
Hij ziet wel heel erg op tegen het blaasonderzoek van dinsdag.
Hopelijk valt het mee.

En vanmorgen had ik geluk met de valkjes.
Toen ik het voer in de kooi deed zaten ze er alle 4 al in :o ;)
Wat een gelukkie zeg. ik heb na al die wijn van gisteren geen puf om achter ze aan te rennen ::) :P

En Kaki lijkt wel een tomaat maar dan iets lichter van kleur.
Meer oranje.
Ik weet ook niet waar die vrucht opeens vandaan komt.
Nog nooit van gehoord ???
En je schilt het als een appel en heeft geen pit.
Het moet heel zoet zijn.

Liefs
Mariska

Kirsten

Hoi Mariska,

pff komt er ook nog bij,.heup gebroken is niet niets,.
En dan inderdaad twee kids in huis is heerlijk, maar wel als ze zich gedragen ;)
Hoe oud is de dochter van Mike?
Deze week zal weer aardig wat van jullie vragen, probeer je rust te vinden. Ik hoop dat alle nare onderzoeken snel voorbij zijn.

Je hebt prachtige kroelfoto's geplaatst. :-*

Groetjes
Kirsten

ps sorry heb ook nog nooit van kaki gehoord ???

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Tara

Hoi Mariska,

ai? Heup gebroken... Jeetje kan me (niet) voorstellen wat een pijn...

Je hebt in elk geval mooie valkjes zeg, om lekker trots op te zijn :).

Hmm Kaki, ken ik niet, wil wel 'ns opzoeken voor je natuurlijk :).

Groetjes, Tara