De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Maris (en Mike),

Ik was gisteren te laat thuis om het nog te lezen, maar lees nu dat jullie vandaag weer naar het ziekenhuis moeten, dit keer naar de uroloog. Ook hier natuurlijk heel veel sterkte. Hopelijk komt aan alle ellende, angst en vooral de pijn natuurlijk, snel een eind.

Knuffel en liefs, Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

We zijn net terug en er gaan weer een aantal onderzoeken plaatsvinden.
De uroloog heeft net met de echo gekeken, maar met de nieren was alles zo te zien goed.
Nu gaan ze dinsdag een blaasonderzoek doen. Daar ziet hij wel tegenop. Woensdag weer een CT met contrast, deze keer om de urinebuis na te kijken op bijv stenen.
Donderdag krijgen we dan de uitslag van beide onderzoeken, Die worden met spoed opgevraagd ;)
Dus we zijn volgende week weer 3 dagen onder de pannen.
Het is wel vermoeiend allemaal.
Hij is er vrijdag uitgekomen, gisteren en vandaag geweest en dan volgende week weer 3 keer.
Daarvoor ging ik ook elke dag naar het bezoek.
Ik kan er haast een bedje neer zetten ;D ;)
Maar wat moet, dat moet.
Over een week weten we dus meer.

Dank je voor je berichtje ook namens Mike.
Ik heb hem net voorgelezen want hij duizelt nogal van de medicijnen.
De steun op het forum doet hem erg goed.

Liefs
Mariska  :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Hoi Mariska,

Wat verschrikkelijk dat Mike weer zoveel pijn heeft, het houdt niet op en dat is voor jullie beide erg zwaar lijkt me.
Het worden voor jullie weer zware dagen volgende week,.
Wel weer fijn dat met z´n nieren alles goed is, maar snap ook dat het ´zoeken´ook niet leuk is.
Ik duim dat het volgende week meevalt. gelukkig hebben jullie elkaar en help jij hem er super doorheen. Het zal voor jou daarom ook allemaal niet makkelijk zijn.
Hier zijn we er voor je, dat weet je en een dikke knuffel van hier voor daar

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Kirsten,

Dank je wel voor je steun.
Vrijdag dachten we nog dat we het gehad hadden, maar helaas maandag begon het alweer.
De internist wil nu eigenlijk gaan kijken of de pijn ook ergens anders vandaan kan komen dus we blijven voorlopig nog wel even bezig.
Het is inderdaad best zwaar allemaal.
We moeten van Almere naar Amsterdam en met de files en het wachten in het ziekenhuis ben je best een tijdje zoet.
Gisteren ook weer 3 uur voor een bezoekje alleen!
Maar ja, als ze maar wat vinden.
En ik ga overal met hem mee naartoe, want dat vind ik zelf ook altijd veel fijner.

Een dikke knuf terug

Liefs
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Kirsten

Oh die files, pff krijg er soms ook de hik van,.
Ik werk maar twee dagen in de week, maar omdat ik verhuisd ben moet ik nu verder rijden,. altijd file.. word ik s´morgens niet vrolijker van inderdaad.

Ik duim voor jullie dat er snel meer bekend mag zijn en Mike snel weer een beetje de oude mag worden. Ik vind het echt heel rot voor jullie. Werken de pijnstillers wel een beetje? en hij mag nu wel gewoon thuisblijven toch? Of wordt hij toch weer opgenomen straks?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Hoi Kirsten,

De pijnstillers die hij nu heeft zijn net zoiets als Morfine dus werken gelukkig heel goed.
Hij word er alleen heel suf van.
Hij ligt nu weer op de bank.

En zoals het er nu voor staat word hij nog niet opgenomen maar kan weer komen natuurlijk!
Ik hoop het niet.

Groetjes
Mariska

Caroline

Vervelend al die bezoekjes maar wel fijn dat ze jullie niet versturen maar gewoon lekker helpen.
Alleen vervelend dat het weer nare onderzoeken zijn maar Mike moet maar zo denken het is voor een goed doel, hoe eerder ze weten waar de pijn vandaan komt hoe eerder ze hem van de pijn af kunnen helpen.

Sterkte maar weer, ik ga Dr. Feld bellen,
Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Hoy Mariska
Ik vindt het allemaal zo vervelend voor jullie.
Konden we jullie maar helpen.
Heel veel sterkte gewenst voor jullie beide.
Groetjes Riny :D :D :D

Mariska

Hoi Riny,

Helpen doe je al door even een berichtje zoals dit te plaatsen.
Betekend heel veel voor ons.
We hebben echt het gevoel dat er hier naar ons geluisterd word en dat mensen met ons meeleven.
Helpen doe je dus al  :-*

Groetjes
Mariska

Hoi Caroline,

Het is zeker vervelend allemaal, maar wel nodig om hem te helpen en dat houden we ons voor.
En in het ziekenhuis worden we op en top behandeld.
Echt super!

Groetjes

gonnie

Hoi Mariska
ben blij dat je ons op de hoogte houd,  je kijkt toch iedere dag of er geen nieuws is van jullie, en inderdaad moeten ze nu maar doorgaan met zoeken totdat ze weten waar het vandaan komt anders blijf je in onzekerheid zitten.sterkte voor jullie beiden.
groetjes gonnie

valkchico

hallo mariska,

was al weer even geleden dat ik hier ben geweest .
gaat weer niet lekker met Mike la sik balen, maar je zit gelukkig wel weer gelijk in de molen.je hoeft niet eerst weer te wachten.
Ik hoop voor mike dat de blaasonderzoeken meevallen
en dat er snel een eind komt aan dit getob.

gr Esther

Petra en Cheeky

Tjee Maris en Mike! Wat een akelig nieuws dat er nog steeds niets positiefs te melden is en dat de onzekerheid nog even blijft voortduren! Kan me voorstellen dat jullie daar toch wel erg moe van worden! Weet je, het is fijn als ze dingen kunnen uitsluiten, maar het is nog veel fijner om te weten wat er precies loos is en waar de pijn vandaan komt! Zeker met dat familielid dat kanker heeft, dan ga je je toch snel van alles in je hoofd halen, wat misschien helemaal niet nodig is!

Hopelijk levert het blaasonderzoek iets op! Het is allemaal zeker geen pretje voor Mike, maar het komt toch wel steeds dichter bij de oorzaak, mag je hopen! Wens hem maar heel veel sterkte van Cor en mij toe! En vooral: moed erin houden en positief blijven!

Voor jou geldt uiteraard dezelfde wens + de raad om jezelf niet teveel weg te cijferen in deze drukke en moeilijke periode en af en toe ook even een time-out te nemen! Even een uurtje of een paar uurtjes bijtanken, kan een groot verschil maken zodat je weer energie hebt om Mike bij te staan!

Een hele dikke knuffel van Peet!

Mariska

Mariska

Nou ik heb nog even wat fotootjes geplaatst.
Ik zal ook nog proberen om jullie vandaag nog even te beantwoorden, maar ik heb een drukke dag voor de boeg dus dat word pas vanavond.
Ik waardeer jullie steun wel allemaal heel erg!

Groetjes

Valerie

;D kon het niet laten...

leuke foto's heb je weer. Lief, die kroelfoto's! :)