De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Mariska,

zo'n popje heb ik hier. Tiara doet ook alles na wat Tinco doet. Ik wacht de rui wel af volgend jaar, dan weet ik het zeker ;)
Je zal zien, als Kaily een man is, wordt het hoofdje steeds witter.

Caroline

Misschien moeten we ze samen zetten, ik heb straks 1 man en drie poppen.  ;D ;)

Grapje hoor!!

Ben wel benieuwd of Kaily volgend jaar een mooi wit kopje krijgt.

Oh, dat zegt Rianne nog net even voor me.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Rianne,

Ja ik had al gelezen dat jij met hetzelfde zit ;D.
Wel spannend die verassingen.
Ik wou eerst een staartveer uitrekken, mar ik denk niet dat dit nog nodig is ;)

Hoi Caroline,

Jij heb het nu precies omgekeerd ja.
We kunnen ook ruilen hoor ;D ;)
Nee hoor, ik kan ze geen van allen missen.
Zo'n mooi wit kopje vind ik wel heel mooi.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Citaat van: Mariska op  7 november 2005, 11:23:09
Citaat van: Caroline op  7 november 2005, 11:19:07
Net als Binky had! :'(

Ja sorry :'(, maar dat vind ik zo mooi.

Geen sorry zeggen Mariska!!!
Het is prachtig dat Binky in de herinnering blijft. Al doet dat nu iedereen en vooral Caroline nog veel pijn!!!
Het was ook een prachtig valkje en zo blijven we aan hem denken!!!

Groetjes G

Mariska

Citaat van: Gerda op  7 november 2005, 11:33:48
Citaat van: Mariska op  7 november 2005, 11:23:09
Citaat van: Caroline op  7 november 2005, 11:19:07
Net als Binky had! :'(

Ja sorry :'(, maar dat vind ik zo mooi.

Geen sorry zeggen Mariska!!!
Het is prachtig dat Binky in de herinnering blijft. Al doet dat nu iedereen en vooral Caroline nog veel pijn!!!
Het was ook een prachtig valkje en zo blijven we aan hem denken!!!

Groetjes G

Dank je wel Gerda, maar ik voel me gewoon echt heel naar sinds dit is gebeurd en ben steeds bang om Caroline te kwetsen.
Binky zal zeker in mijn herinnering blijven.
Als het valkje dat niet kon vliegen maar toch koning was van de groep.

Groetjes Mariska

Roosje

Ik vind het heel lief van je dat je zo je best doet om caroline niet te kwetsen met wat je zegt. Jij hebt toevallig een valkje die binky heet en die ontzettend lief is en daar mag je best over praten, evenals dat je een wit koppie zo mooi vindt. Dat is toch alleen maar een eerbetoon? Ik wil niet teveel voor anderen praten, maar Caroline begrijpt dat vast wel. En we weten allemaal hoe jij met iedereen meeleeft, en dat je binky niet vergeet, en dat is echt heel fijn :-*

Mariska

valkchico

hallo Mariska,

pff heb   het een paar dagen druk en hier weer vanalles geschreven en foto's gezet.
Je hebt er weer een paar mooie foto's bij zitten en vind het wel comisch dat een valkje zo "snel van geslacht veranderd" zullen een hoop mensen jaloers op zijn ;).

Hoe is het met Mike elke dag wat beter?

gr Esther

Mariska

Hoi Esther,

Ja knap he?!
Ik was ervan overtuigd dat het een popje was, maar nu ben ik niet meer zeker.
Als het toch een mannetje is moet ik de naam weer veranderen en dat vind ik balen. Maar dan ga ik hun dochter Kaily noemen. Mijn geparelde witmasker die ik met ze ga kweken ::) Hoop ik?! ;D ;)

Met Mike gaat het steeds een beetje beter.
Van de week gaat hij nog een keer onder de scan om te kijken of het abces kleiner word. Zou mooi zijn!
Als hij weer groter word moeten ze toch nog ingrijpen.

Groetjes
Mariska

Mariska

Nou ik heb maar weer even wat foto's geschoten.
Voor de liefhebbers (Nel ;D ;)) zitten er en hoop van Snowy bij. De enige die de camera leuk vind geloof ik.

AUB Let niet op de poep, moet nodig schoonmaken!!

Kaily is helemaal gek van de schoenveter ;D

Hij gaat overal mee naartoe ;D

Snwoy heeft ruzie met zijn bel ;D

Oh, het eten roept.
De rest komt daarna. Zitten een paar mooie bij!!!!!!
Stay tuned!!!!!

Petra en Cheeky

Ha Maris...

Ik heb je wel schromelijk in de steek gelaten he, met mijn drukke weekendje! Ik was weliswaar ook veel op het forum, maar dan druk met mijn ruim 100 foto's en het verslag van de meeting met Feld..... kortom: druk..druk..druk...druk...!  En mijn mannetje is niet zo happy als ik steeds achter de laptop hang.. (mijn nek is er ook niet zo blij mee), dus... nu de schade maar eens even flink inhalen.

Fijn dat het weer ietsje beter gaat met Mike! Hopelijk wijst de scan uit dat het abces inderdaad flink slinkt/weg is, dan hoeft-ie niet meer onder het mes!

Enne... je maakt je veel te druk meid over de gevoelens van anderen! Caroline is een grote meid en ondanks de pijn van het verlies weet ze heus wel dat je het niet rot bedoelt! Dat weet ik gewoon zeker (al ken ik Caroline ook nog niet zo goed). Ik kan me nl. niet voorstellen dat iemand het anders op zou vatten (en mocht dat toch zo zijn, zou ik erboven staan).

Prachtige foto's heb je gemaakt van je valkjes! Ik ben gek op close-upjes met lichtjes in de ogen! Nou, je hebt me weer schandelijk verwend!!!

Liefs (ook voor Mike) enne.... sterkte met alle gezondheidsperikelen!

Peet

Mariska

Ha die Peet,
Dacht je dat we er al waren?!
Ik heb er nog meeeer ;D ;)

Snowy heeft nog meer ruzie met zijn bel, prachtig gewoon!!

Zo zit Snowy altijd als hij zijn deuntje aan het fluiten is :D

Wow deze is mooi, hij heeft zo'n lange staart dat ik nog een puntje mis!

Snowy is echt een goed model  8)

Eindelijk Kaily een beetje erop.
Zij is bang voor de camera!

Nieuwe look deze winter ;)
1 staartveer opzij dragen ;D

Deze is ook wel heel schattig, of ben ik bevooroordeeld?!

Misty in de rimboe ;D

Cool! Dat losse eindje zal ik eens lekker gaan versnipperen!

Cindy neemt graag een kijkje in de voerbakjes van de valken ::)

Mijn dunne kettinkje is haar nu al te min.
Ze gaat nu voor Mike zijn armband ;)

Help!!! Ik word achtervolgd door een apparaat met een heel groot oog ;D ;)

Deze is wel heel apart.
De vleugels zijn doorschijnend. Je ziet de vitrage erdoorheen ??? ??? ???

Dat waren ze dan weer ;D

Groetjes Mariska

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  7 november 2005, 17:25:09
Ha Maris...

Ik heb je wel schromelijk in de steek gelaten he, met mijn drukke weekendje! Ik was weliswaar ook veel op het forum, maar dan druk met mijn ruim 100 foto's en het verslag van de meeting met Feld..... kortom: druk..druk..druk...druk...! En mijn mannetje is niet zo happy als ik steeds achter de laptop hang.. (mijn nek is er ook niet zo blij mee), dus... nu de schade maar eens even flink inhalen.

Fijn dat het weer ietsje beter gaat met Mike! Hopelijk wijst de scan uit dat het abces inderdaad flink slinkt/weg is, dan hoeft-ie niet meer onder het mes!

Enne... je maakt je veel te druk meid over de gevoelens van anderen! Caroline is een grote meid en ondanks de pijn van het verlies weet ze heus wel dat je het niet rot bedoelt! Dat weet ik gewoon zeker (al ken ik Caroline ook nog niet zo goed). Ik kan me nl. niet voorstellen dat iemand het anders op zou vatten (en mocht dat toch zo zijn, zou ik erboven staan).

Prachtige foto's heb je gemaakt van je valkjes! Ik ben gek op close-upjes met lichtjes in de ogen! Nou, je hebt me weer schandelijk verwend!!!

Liefs (ook voor Mike) enne.... sterkte met alle gezondheidsperikelen!

Peet

Hoi Peet,

Wat een brief zeg, dat is zeker de schade inhalen ;D ;)
Ik begrijp het best hoor dat jullie allemaal druk zijn met die foto's en jij ook nog met je verslag.
Ik snap ook best dat jullie allemaal vol zitten over die dag.
Dus ik neem je niks kwalijk hoor, maar heb je wel gemist hier.
Ik bedacht me vanmiddag nog dat we al een ijd niet meer zo hebben gelachen als laatst :(
Als we maar niet in een winterdip raken ;D ;)

En ik weet ook wel zeker eigenlijk dat Caroline weet dat ik me haar mee leef en het niet rot bedoel.
Maar sommige dingen klinken nu zo rot.

Met Mike gaat het gelukkig wat beter.
Even de scan afwachten nu!

Heel veel liefs terug
Mariska  :-*