De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Ik kan het weer niet laten om wat foto's te plaatsen.
Ik moet iets te doen hebben.
Maar zien jullie die rare vlek rechts bovenin, aan het pootje te zien is het een valkje ;D ;)

Toch vind ik deze ook wel mooi. Jammer dat hij niet kijkt, maar zijn kleuren vind ik zo mooi. Dat wit is ook echt wit!!
En hij kan het mooist fluiten van iedereen :D.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

bobbie

Citaat van: Mariska op  6 november 2005, 19:14:33

Toch vind ik deze ook wel mooi. Jammer dat hij niet kijkt, maar zijn kleuren vind ik zo mooi. Dat wit is ook echt wit!!
En hij kan het mooist fluiten van iedereen :D.

Groetjes Mariska

Je hebt allemaal mooie valkjes, maar Snowy spant de kroon hoor. Prachtig.

Groetjes, Nel :)

Mariska

Hoi Nel,

Wat lief dat je dat zegt :-*

Mike denkt er net zo over.
Snowy is ook mooi qua bouw.

Groetjes
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ed

Hoi Mariska,

Mooie foto's hoor en zeker Snowy is echt een mooi valk ik ben jaloers.  ;D ;D

ps jou dagboek wordt een beet je veel om bij te houden voor een normaal werkend mens dus ik hou hem niet helemaal bij.

Groetjes
Ed

Mariska

Hoi Ed,

Ik vind hem zelf ook heel mooi, ben ook jaloers ;D ;) :P

Maar als ik weer aan het werk ben wordt het ook wel minder hoor.
Nus is het forum mijn dagtaak, anders word ik gek ;D

Groetjes
Mariska

Valerie

Ik vind Snowy ook mooi!!!
Ruilen tegen... een kusje?  ;D Ja, zeg, je denkt toch niet dat ik m'n vogels zelf ruil,  ;D
Geintje. ;) Je hebt allemaal prachtvalkjes enneh... hoe meer bont, hoe mooier. :)

gonnie

Hoi mariska

potjandorie ,  ;D wat heb jij een paar mooie valken , ja vooral snowy die is zoooo mooi , je hebt ook een heel mooi hondje cindy die ziet er ook al zooooo lief uit.
Groetjes Gonnie

Mariska

Dus ik krijg dan van jou een kusje en jij krijgt Snowy ;D ;) :P
Of krijg ik van Han een lekker kusje ;D ;D ;D
Geintje!!!!!

Niks geen ruilen hier, ik kan geen uur zonder ze ;D ;)

Groetjes
Mariska

Hoi Gonnie,

Wat is het toch vandaag, iedereen vind mijn valkjes opeens zo mooi :D :D ;)
Wel leuk hoor al die complimenten!!
En Cindy is ook een lieverd.
Ik heb haar bij mijn Oma van 86 vandaan.
Zij heeft haar anderhalf jaar geleden gekocht en nu bleek pas dat ze in een vergevorderd stadium van Alzheimer zit ::) :o
Echt een kroelkippie, wil de hele dag met je zoenen ;D ;)

Groetjes Mariska

Valerie

Citaat van: Mariska op  6 november 2005, 21:11:14
Dus ik krijg dan van jou een kusje en jij krijgt Snowy ;D ;) :P
Of krijg ik van Han een lekker kusje ;D ;D ;D
Geintje!!!!!

WAT??? Niks kusje van Han! Die hoeft het niet te wagen! Mijn ventje mag alleen mij kusjes geven!  ;D ;D ;D
Ben ik nu egoïstisch?  ::)  ;D

Mariska

HAP HAP HAP HAP HAP HAP  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik wist dat je hierop ging happen.
Grapje hoor en helmaal niet egoistisch.
Ze moeten ook niet aan mijn vent komen >:( :-X

Groetjes Mariska

Caroline

Citaat van: Rianne op  6 november 2005, 12:48:58
Ik heb geen idee waar dit over gaat ???

Ik eerlijk gezegd ook, ik zie overal mijn naam en Bink's topic staan maar wat er nou werkelijk is gebeurt??

Ik heb gisteren alles in zo'n roes beleefd dat ik, als ik het een beetje aankan eerst maar eens even mijn eigen topic, Bink's ziekte en overlijden, ga lezen en misschien ook vanaf dat moment mijn dagboek. Dan weet ik ook waar iedereen het over heeft.

Eén ding weet ik wel, voor mijn gevoel was gewoon iedereen er voor mij. Wat ik gisteren en vandaag heb meegemaakt hier op het forum had ik dus never en nooit verwacht, helemaal geweldig.  :-* :-* :-*

Jongens laten we elkaar alles een beetje vergeten en vergeven, zo krijgt Binky's topic straks nog een nare nasmaak, en dit wil ik echt niet. OKé, doe het voor Bink.

Groetjes van Caroline  :-* voor iedereen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

gonnie

Hoi mariska
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Om het te snappen zie mijn dagboek, zoon lief gaat nu de p.c weer onveilig maken.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Groetjes Gonnie

Rianne

Hoi Mariska,

leuke foto's heb je gemaakt, heel helder en kleurrijk! :)

Caroline, ik snapte daarna waar het over ging maar het ging om een misverstand.

Mariska

Citaat van: Caroline op  6 november 2005, 21:54:28
Citaat van: Rianne op  6 november 2005, 12:48:58
Ik heb geen idee waar dit over gaat ???

Ik eerlijk gezegd ook, ik zie overal mijn naam en Bink's topic staan maar wat er nou werkelijk is gebeurt??

Ik heb gisteren alles in zo'n roes beleefd dat ik, als ik het een beetje aankan eerst maar eens even mijn eigen topic, Bink's ziekte en overlijden, ga lezen en misschien ook vanaf dat moment mijn dagboek. Dan weet ik ook waar iedereen het over heeft.

Eén ding weet ik wel, voor mijn gevoel was gewoon iedereen er voor mij. Wat ik gisteren en vandaag heb meegemaakt hier op het forum had ik dus never en nooit verwacht, helemaal geweldig.  :-* :-* :-*

Jongens laten we elkaar alles een beetje vergeten en vergeven, zo krijgt Binky's topic straks nog een nare nasmaak, en dit wil ik echt niet. OKé, doe het voor Bink.

Groetjes van Caroline  :-* voor iedereen.

Hoi Caroline,

Ik vind het vervelend dat je je nu hier druk om maakt.
Dat wil ik helemaal niet.
En dat is ook niet nodig, het is allemaal opgelost!
En Binky zijn topic krijgt geen nare nasmaak hierdoor!!
Echt waar niet.
Dank je wel voor die prachtige foto.
Ben er helemaal ontroerd van dat hij in mijn dagboek staat :'(

Liefs
Mariska  :-*

Mariska

7 november 2005, 11:03:19 #584 Last Edit: 7 november 2005, 11:53:32 by Mariska
Hoi Allemaal,

Ik wou graag iets vertellen over wat hier gebeurd is, maar toch is het allemaal niet zo belangrijk meer na wat er met Binky is gebeurd.
Het is eigenlijk het enige wat me nu steeds bezig houd als ik achter de computer zit.
Maar ik vertel het toch maar.

Vanmorgen toen we opstonden en de valkjes loslieten zoals gewoonlijk hoorde ik op een gegeven moment toch Kaily weer geluidjes maken wat me aandacht trok.
Ik ging zitten luisteren en in hele korte tijd kwam alles wat mijn mannen aan geluid maken voorbij. Uit de snavel van Kaily :o. Echt alles!!
Ik krijg nu toch een sterk vermoeden dat het een man is.
Ze deed het bouwvakkersfluitje, het deuntje wat in mijn dagboek staat, het schreeuwen dat Snowy doet en nog een soort brabbelen wat Snowy ok altijd doet.
Ik viel zo wat van mijn stoel :o
Het heeft ook zijn voordelen want ik heb dan een zeer leuk koppel met Misty. Ze zijn ook bijna even oud en onafscheidelijk, maar het betekent wel dat ik 3 mannen heb en 1 pop :-\. Toch zou ik haar niet meer willen missen hoor.
Of hem ;D. Het is echt een scheet.
Ik hoop alleen niet dat zich hier straks kwartetjes gaan afspelen als ze last van hu hormoontjes krijgen.
Arme Misty ;D ;)

Nou dit was het even voor nu.

Groetjes Mariska