De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Valerie

:o
Het dak open. O-oh. Da's zeker schrikken. Stel dat ie naar je toe was komen vliegen...  :'(

Wat leuk met dat koppie. Moet je een filmpje van maken.  :P

Mariska

Ja dat zei ik ook al tegen me moeder.
Ik kan wel korte filmpjes maken met mijn digitale camera, maar volgens mij niet met geluid.
Het was echt heel leuk, heb er nu nog lol van ;D

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Riny

Hoy Mariska
Dat geluk heb je zeker dik en dubbel verdiend na zo'n zware tijd.
Tja nu zul jij iedere dag je moeder moeten imiteren om te zorgen dat Kailey het blijft doen.
Hopelijk kom je srtaks nog een keer met goed nieuws over Mike.
Ik duim voor je.
groetjes Riny :-*

Mariska

Hoi Val,

Ik ga het zeker eens proberen, maar nu heb ik niet zoveel tijd.
Misschien vanavond?!

Hoi Riny,

Ik heb vast en zeker een engeltje op mijn schouder!
Dit is me nog nooit gebeurd en zal me hopelijk ook nooit meer gebeuren. Nou zijn ze wel tam, maar je weet nooit of dat je helpt als ze eenmaal buiten zijn.
En ik ga zeker me moeder nadoen, de hele dag want ik wil het nog een keer zien ;D.
Ik hoop ook dat ik zo goed nieuws krijg.
Ik ga denk ik met een uurtje naar het ziekenhuis en misschien mag ik hem wel meenemen. Zou mooi zijn!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Oh en Val, wat een leuk plaatje zeg!!!
Waar haal jij ze altijd vandaan??

carco

Hoi

Ik help het mee hopen dat Mike lekker mee naar huis mag straks.
En dat was wel schrikken ja toen je daar achter kwam dat het dak nog open stond. Wat een geluk zeg dat ze nog binnen waren.
En welk melodietje is dat dat je moeder zo goed kan flluiten voor je birdies dat ze mee gaan dansen?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Valerie

Petra en Cheeky

Ha Maris,

En? Ga je zo naar het ziekenhuis? Ben heel benieuwd of je Mike mee krijgt! Zou wel heerlijk zijn! Hij moet alleen niet te attent en grappig zijn daar in dat ziekenhuis, dan mag hij niet mee van de andere patienten en de verpleging!! ;) ;D

Ik heb genoten van je verhaal over Kailey en het "headbangen" op muziek! Ik zou ook wel eens willen weten op welke muziek dit gebeurt!

Een massage door Valerie? Dat zou ik me geen twee keer laten zeggen, Maris? Dat lijkt me heerlijk, een professionele massage! Cor kan dat niet (zegt-ie), dus soms als ik heel erg zeur masseert hij even twee minuten, maar hoe lekker ik het ook vind, hij zegt dat hij geen dingen fout wil doen, dus daar blijft het dan ook bij. Wel jammer, want ik vind het heerlijk , zeker omdat ik bijna voortdurend last van mijn nek heb.

Groetjes enne.... geef Mike en jezelf maar een stevige hug van mij!

Peet

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  4 november 2005, 14:58:32

Een massage door Valerie? Dat zou ik me geen twee keer laten zeggen, Maris? Dat lijkt me heerlijk, een professionele massage! Cor kan dat niet (zegt-ie), dus soms als ik heel erg zeur masseert hij even twee minuten, maar hoe lekker ik het ook vind, hij zegt dat hij geen dingen fout wil doen, dus daar blijft het dan ook bij. Wel jammer, want ik vind het heerlijk , zeker omdat ik bijna voortdurend last van mijn nek heb.

Peet

Zeg maar tegen Cor dat dat onzin is.
De dokter zei me laatst (paar maandjes terug) dat Han me 2 x daags moest masseren. Als je daar zoveel fout mee doet, zal die dat toch niet zeggen?
En als ie toch volhoud... Wanneer kan ik op de koffie komen? Dan leer ik Cor in 5 minuten hoe hij je fatsoenlijk moet masseren.  ;D

Mariska

Hoi Caroline,

Ik weet niet hoe het heet en me moeder ook niet want die heb ik net gebeld.
Het is een vrij kort deuntje die je 2 keer herhaald.
Ik zal het Mike nog eens vragen. Binky en Snowy kunnen het ook.
Mike weet het ook niet, maar wil het wel influiten op zijn mp3.
Even geduld dus nog!

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Peet,

Hij moet zeker niet te attent en te grappig zijn daar.
Maar dat is hij wel.
Hij doet alles voor die mensen als het moet en ook als het niet moet trouwens.
Ik ga zo weg en ben benieuwd of ik hem mee krijg.
Zo ja, dan zorg ik dat vandaag nog dat deuntje in mijn dagboek komt!!!!
En zo'n proffesionele massage klinkt mij ook goed in me oren!
Maar Mike schijnt ook te weten wat hij doet, weet niet hoe.
Ik denk door eigen ervaring met massages bij hem of zo.

Nou ik heb mezelf even lekker gehuged ;D ;D ;D en zal hem straks aan Mike geven.

Liefs
Mariska

Petra en Cheeky

Citaat van: Valerie op  4 november 2005, 15:03:25
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  4 november 2005, 14:58:32

Peet

Zeg maar tegen Cor dat dat onzin is.
De dokter zei me laatst (paar maandjes terug) dat Han me 2 x daags moest masseren. Als je daar zoveel fout mee doet, zal die dat toch niet zeggen?
En als ie toch volhoud... Wanneer kan ik op de koffie komen? Dan leer ik Cor in 5 minuten hoe hij je fatsoenlijk moet masseren.  ;D

DOEN!!! Zodra hij weer wat meer op de been is, kom dan gerust gezellig een bakkie doen en het Cor leren! Mmmmmmmassage!

Enne... Maris... ben heel benieuwd of je zo thuiskomt met Mike! Spannend!!!

Marije

Ben ook heeeel benieuwd! :D
Snel vertellen he!?! ;D
Liefs,
Marije
P.s. zat even op Valerie's link te kijken en zag deze:

;D :P ;D

valkchico

hallo mariska,

ik hoop dat je dit leest terwijl Mike op de bank ligt.
Zoniet dan baal ik even met je mee.
Hij heeft gelukkig wel steeds minder pijn ;D.

He ritmische vogels hahah eerst buikdansen en nu headbangen moet niet gekker worden daar. Maar als je een filmpje maakt wil ook wel zien hoe je het voor doet ;)

Hopenlijk een heel lekker weekend met veel rust en gezelligheid.

gr Esther