De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

hippysuus

Daar was je me net voor Maris, ik wilde hier net vragen hoe het met jou en Mike is en toen kwam er een waarschuwing dat er een nieuw bericht bij stond ;D

Groetjes,
Suus

Riny

Hoy Mariska
Ik hoop en duim voor jou dat Mike met weekendverlof mag.
En dat er heel snel een einde komt aan die vervelende periode, en jullie kunnen gaan genieten.
Groetjes Riny :-* :-*

Mariska

Citaat van: Riny op  3 november 2005, 20:03:27
Hoy Mariska
Ik hoop en duim voor jou dat Mike met weekendverlof mag.
En dat er heel snel een einde komt aan die vervelende periode, en jullie kunnen gaan genieten.
Groetjes Riny :-* :-*

Dank je wel Riny, dat hoop ik ook.
Hij loopt nu al 7 weken zo.
Maar ik begrijp goed dat als de pijn nu begint te zakken dat de artsen het nog heel even aan willen kijken.
Het blijft toch een ingreep die misschien niet nodig is.
En genieten zullen we zeker ;)

Groetjes Mariska  :-*

Hoi Suus,

Ben ik wel gewend hoor dat die limburgers niet zo snel zijn ;D ;D ;D ;) :P
Grapje Suus!!!!
Maar het is wel een beetje zo. Me vader is echt een beetje traag ;D ;)
Maar je heb inmiddels al gelezen hoe het is he, dus dan hoef ik het niet meer te vertellen.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi mariska
Dat je er moe van wordt ,dat kan ik me heel goed indenken, al dat heen en weer gereis , ja natuurlijk doe je dat graag , maar met al die files , zakt de moed je wel eens in je schoenen.
En hoe gaat het nu met jou zelf ,ben jij ook ziek ik weet het niet meer, het zijn ook zoveel dagboeken.
hopelijk komt je mannetje weer snel thuis , en dan lekker met z`n tweetjes lekker bijkomen.
Groetjes gonnie

Riny

Citaat van: Mariska op  3 november 2005, 20:09:04
Ben ik wel gewend hoor dat die limburgers niet zo snel zijn
Maar het is wel een beetje zo. Me vader is echt een beetje traag

Hoy Mariska
En dan durf jij te vragen waar Nemo gebleven is,die staat  al 14 dagen niet meer op mijn handtekening.
Groetjes Riny :D :D :D

Petra en Cheeky

Ha Mariska,

Dan was het dus die andere Mariska die zich had opgegeven voor Avifauna! Ik maar denken dat jij het was!  ;)

Ik hoop voor je dat je van 't weekend je mannetje thuis mag hebben! Dat zou wel even heerlijk zijn, zeker als het per dag allemaal bekeken wordt, dan kan het nog eventjes duren als het tegen zit. Dan is het des te fijner als hij de weekenden lekker naar huis kan.

De files ken ik ja... had ik ook toen Cor in het ziekenhuis lag. File naar mijn werk van Amersfoort naar Zeist, file terug van mijn werk naar het ziekenhuis en file van het ziekenhuis naar huis.... het kwam me mijlenver mijn neus uit! Dus ik weet hoe je je voelt!

Goed meis, ik hoop dat het allemaal snel mag gaan en dat het abces snel slinkt...en verdwijnt! Dan is Mike snel weer thuis bij jou!

Ik duim voor jullie!

Knuffies!
Peet

Mariska

Citaat van: gonnie op  3 november 2005, 20:20:48
Hoi mariska
Dat je er moe van wordt ,dat kan ik me heel goed indenken, al dat heen en weer gereis , ja natuurlijk doe je dat graag , maar met al die files , zakt de moed je wel eens in je schoenen.
En hoe gaat het nu met jou zelf ,ben jij ook ziek ik weet het niet meer, het zijn ook zoveel dagboeken.
hopelijk komt je mannetje weer snel thuis , en dan lekker met z`n tweetjes lekker bijkomen.
Groetjes gonnie

Hoi Gonnie,

Precies, dat heen en weer rijden vind ik niet erg mar dat ik er uren over doe, maar hopelijk mag hij het weekend naar huis.
En ik loop zelf al en paar maanden in de ziektewet.
Hypervantilatie en spanningsklachten!!
Dit kon er dus nog wel even bij!

Citaat van: Riny op  3 november 2005, 20:24:30
Citaat van: Mariska op  3 november 2005, 20:09:04
Ben ik wel gewend hoor dat die limburgers niet zo snel zijn
Maar het is wel een beetje zo. Me vader is echt een beetje traag

Hoy Mariska
En dan durf jij te vragen waar Nemo gebleven is,die staat al 14 dagen niet meer op mijn handtekening.
Groetjes Riny :D :D :D

;D ;D ;D ;D ;D Die zit!!!!!!
Heb ik niks aan toe te voegen. Behalve dat ik ook een halve limburger ben ;D ;)

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  3 november 2005, 20:26:27
Ha Mariska,

Dan was het dus die andere Mariska die zich had opgegeven voor Avifauna! Ik maar denken dat jij het was!  ;)

Ik hoop voor je dat je van 't weekend je mannetje thuis mag hebben! Dat zou wel even heerlijk zijn, zeker als het per dag allemaal bekeken wordt, dan kan het nog eventjes duren als het tegen zit. Dan is het des te fijner als hij de weekenden lekker naar huis kan.

De files ken ik ja... had ik ook toen Cor in het ziekenhuis lag. File naar mijn werk van Amersfoort naar Zeist, file terug van mijn werk naar het ziekenhuis en file van het ziekenhuis naar huis.... het kwam me mijlenver mijn neus uit! Dus ik weet hoe je je voelt!

Goed meis, ik hoop dat het allemaal snel mag gaan en dat het abces snel slinkt...en verdwijnt! Dan is Mike snel weer thuis bij jou!

Ik duim voor jullie!

Knuffies!
Peet

Hoi Peet,

Nee ik was het dus niet.
En als ik me had opgegeven had ik nu ook niet gekund.

En ik hoop ook heel erg dat hij iig het weekend naar huis mag.
En anders helemaal.
Die files komen me zeker me neus uit.
Het word steeds gekker vooral op die A10.
Daar mag je op sommige plaatsen nu nog maar 80.
Net of dat helpt.

Duim jij maar flink voor ons ;)

Liefs en een dikke knuf
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi Maris,

fijn dat de pijn vanaf vandaag minder is. Nu maar hopen dat hij niet geholpen hoeft te worden.

En ik duim mee hoor, met de rest, dat hij morgenmiddag met weekendverlof mag.

:-* Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Citaat van: Caroline op  3 november 2005, 23:19:55
Hoi Maris,

fijn dat de pijn vanaf vandaag minder is. Nu maar hopen dat hij niet geholpen hoeft te worden.

En ik duim mee hoor, met de rest, dat hij morgenmiddag met weekendverlof mag.

:-* Caroline

Hoi Caroline,

Zeker fijn dat de pijn afneemt.
Het is beter als het vanzelf weggaat als me een ingreep.
En dank je voor het duimen, ik duim voor Noa ;)

Nou even het laatste nieuws van Mike.
Hij heeft net gebeld en de pijn is nog meer afgenomen.
De arts is al even bij hem geweest en overlegd het vanmiddag met de rest en dan word er een beslissing genomen. Ingrijpen of niet. Dus het blijft nog even spannend.

Met de valkjes gaat alles goed.
Alleen heb ik toch een vermoeden dat Snowy de dader is van Misty's bloedende neusje van de week.
Gisteren viel me op dat Misty tot 3 keer toe van de kooi viel op de verwarming. Vond dat een beetje vreemd dus ging ooletten. Toen zag ik dus dat Snowy Kaily en Misty steeds van de kooi afjaagt. Ik heb hem toen even stevig toegesproken en toen was het ook over.
Maar vanochtend deed hij het weer.
En de meiden slaan dan allebei op de vlucht.
Dit vind ik uiteraard niet zo leuk.
Het lijkt er sterk op dat hij aan het puberen is.
Ik hem hem weer toegesproken en weer hield hij er mee op.
Gelukkig doet hij dit in de kooi niet, dat zou ik nog vervelender vinden.
Vanmorgen vloog hij ook naar Kaily toe en ging min of meer op haar zitten. Of dit nou zijn hormonen zijn of kwaad bedoeld is ???. Ik vermoed het eerste!
Maar verder gaat het allemaal prima.
Kaily gaat wel wat meer geluid produceren en het lijkt toch wel verdacht veel op het geschreeuw van Snowy.
Voorlopig zal het nog wel een raadsel blijven wat het is.
Man of pop, het heeft voor mij allebei ze voordelen dus het maakt mij niet uit.

Nou dit was het wel weer even voor nu.

Groetjes Mariska

Valerie

Hoi Maris,

Wat leuk dat de pijn steeds meer afzakt. Ik hoop dat het abces snel weg is en ook niet meer weerkomt. Dat abces zag al die enge naalden natuurlijk op zich afkomen en maakt nu dat ie zo snel mogelijk uit de voeten is. En... hoe sneller hoe beter. Zodat jij niet meer uren onderweg moet zitten en jullie weer lekker gezellig thuis kunnen zitten met z'n tweetjes en de beestjes.
Ik zou je best een lekkere massage willen geven, voor al je spanning, maar ik zit nu zelf een beetje met pijn in m's spieren. Mijn schouders zijn wat stijf en stond vanochtend op met hoodpijn. Heb na een urrtje wachten toch maar iets genomen en net even gerust. Nu heb ik er 2 warme dingetjes opliggen (zo van die zakjes met een muntje in dat je moet klikken). Voelt wel erg lekker aan. Straks laat ik mijn ventje nog maar eens even masseren. Komt wss van een vermoeid dagje gisteren. Ik was pas om kwart over 6 thuis ( wat normaal niks is), maar moest om hals 7 alweer weg voor een optreden met de politiekapel. Had m'n bord niet eens leeg kunnen eten. Moest me ook nog omkleden. Dat in een kwartier tijd.  :o

Maar vandaag lekker rustig aan...  :)

Mariska

Hoi Val.

Ben ook heel blij dat het beter met hem gaat.
Dat abces kreeg het vast benauwd van al die verhalen over naalden ;D ;)
En Mike masseerd mij regelmatig, maar dat gaat nu dus even niet.
Als hij misschien naar huis mag vanavond mag hij het goedmaken ;D ;). Krijgt hij er ook 1 van mij ;)
Vervelend voor je dat je last van je schouders heb. Ik weet er alles van, heb er ook regelmatig last van.
Maar zo'n massage van Mike doet gelukkig wonderen.

Maar hoe zit dat met dat politiekapel?????

Groetjes Mariska

Valerie

Dat is een muziekvereniging van de politie. Oorspronkelijk waren de leden enkel politiemensen, maar nu zijn er leden van buitenaf. En ik ben er via mijn schoonvader, die daar trompet speelt, bijgekomen. Ik speel er nu basgitaar.

Mariska

Stoer joh, basgitaar spelen.
Dat wist ik nog niet van je :D ;)

Valerie

zo kom je elke dag meer te weten...  :P
Ik kan ook nog klassiek en elektrische gitaar spelen.  :P ::) :-X

Mariska

4 november 2005, 14:30:14 #494 Last Edit: 4 november 2005, 14:34:10 by Mariska
Nou ik heb net weer onwijs geluk gehad.
Me moeder was even op de koffie, de valkjes er natuurlijk uit.
Vlak voor ze weggaat heb ik ze erin gedaan want ik wou even mee naar buiten lopen. Me ouders hebben een Kia sportage gekocht dus die moest ik even bekijken.
Ik liet alle deuren gewoon open want mijn honden gaan wel mee, maar lopen niet weg.
Ik heb ruim 10 minuten buiten gestaan, kom ik binnen zie ik allebei de mannen buiten de kooi zitten :o :o :o.
Ik had de deur van de kooi wel dicht gedaan, maar het dakje niet :-[ :-[ :-[.
Ik heb dus heel veel geluk gehad. Ze hadden zo naar buiten kunnen vliegen. Dan had ik me echt geen raad geweten :'(.

Maar ik heb ook iets leuks te vertellen.
ik had al verteld dat Kaily het bouwvakkersfluitje doet, maar nu deed ze weer iets nieuws.
Me moeder floot een deuntje wat wij altijd voor de valkjes en de grijze roodstaart fluiten en Kaily zat op mijn hand.
Vlak bij me moeder en me moeder beweegt dan haar hoofd op en neer. Zo heeft ze de grijze roodstaart leren dansen ;D
Maar nu komt het, Kaily deed ook haar kopje steeds op en neer. Me moeder zegt "kijk Kaily gaat ook dansen" en ik zei toen nog van dat ze gewoon aanstalte maakte om weg te vliegen. Maar ik zat ernaast. Elke keer als mijn moeder dat deuntje floot deed zei haar koppie op en neer :D :D :D
Grappig he?! Dat maakt me dag alweer goed.
Ben benieuwd van wie ze dat geleerd heeft.

Groetjes Mariska