De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Roosje

Wat ben je toch een goed mens mariska. Ik vind het top dat je die oudere man wat aandacht geeft, en zijn kopje koffie af en toe, dat zal hij vast waarderen :) Jij weet precies wat mensen nodig hebben en wanneer, echt waar :)

Ik ben benieuwd wat jullie morgen allemaal te horen krijgen. Hopelijk is alles ok.

Mariska

Aaah, wat lief dat je dat zegt :-*
Echt waar, dat doet me nou goed!

Boven op de afdeling krijgen ze geen koffie verkeerd en beneden is die heerlijk dus doe ik die man graag een plezier!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margreet

hallo Mariska,

Zelf reageer ik niet zo heel veel, maar probeer wel een beetje alles bij te houden (kost al veel tijd), maar voel je absoluut niet schuldig als je wat minder reageert, dat begrijpt iedereen gerust wel, niets moet hier. Gebruik je energie maar voor Mike en jezelf, en zie dit als ontspanning. Mijn jongste valkje heeft ook het bouwvakkersfluitje geleerd, hij zit met nog 4 andere valkjes dus ik vind het best wel knap dat hij dat kan, volgens mij heeft het ene valkje er meer aanleg voor dan het andere, want hij is de hele dag aan het fluiten en brabbelen, terwijl de anderen stom :o :o toekijken, Hopelijk wordt Mike snel geholpen. Geniet maar lekker van je beestjes dan vergoed veel.

groetjes Margreet

Mariska

Hoi Margreet,

Toch lief dat je even reageerd!
Het is zeker een hele klus om alles bij te houden.
En iedereen zegt ook steeds dat niets moet, maar ik wil altijd graag iedereen beantwoorden ::)
En dat lukt aardig hoor!
En dit is zeker een stuk ontspanning.
Even aan iets anders denken en gezellig babbelen.
Van me valkjes heb ik ook veel afleiding, dat scheelt een hoop.
Ik hoop ook dat Mike snel geholpen word en weer thuis komt.
Dank je voor je berichtje, al dat medeleven doet goed ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hoi Maris,

Ik vind het toch wel heel vervelend voor Mike dat ze steeds maar wachten, iedereen zijn pijnbeleving is altijd anders en de 1 kan meer pijn verdragen als de ander. Wie weet had een ander al liggen gillen van de pijn en is Mike zich aan het verbijten en zegt dat het wel gaat tegen de dokters.

Dat stomme wachten ook he?

Geef hem maar een dikke knuf en jij ook een dikke knuf, niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Voor je het weet is je rots in de branding weer bij je thuis!

Groetjes,
Suus

Petra op het werk

Ik zag tot mijn grote schrik dat ik gisteren helemaal vergeten ben om bij jou te reageren! Wel meer mensen niet, maar jij stond zeker in de lijst die ik in ieder geval wilde doornemen!
2 dagen niet geweest en 4 pagina's dagboek erbij! Hij gaat goed, Maris!

Jammer dat het abces nu toch niet wordt geprikt, althans, dat ze er nog even mee gewacht hebben. Hopelijk wordt het inderdaad wel merkbaar kleiner, want als het steeds op zenuwen drukt, dan is het voor Mike niet erg aangenaam!

Het doet me goed te horen dat jij je ondanks je aanvankelijke angst, toch prima zelf weet te redden!  ;) Je bent vaak sterker dan je zelf denkt! Dat je ontzettend moe bent, dat ken ik! Als het aan mij ligt, slaap ik bijna de hele dag! En dat terwijl ik geacht wordt ook 4 hele dagen per week te werken! Valt niet mee in dit soort omstandigheden. Hoewel het met Cor al veel beter gaat, hoor, maar hij kan gewoon nog niet zoveel (lees: bijna niets) doen, dus alles komt gewoon op mij neer nog.

Goed meis, ik zou zo zeggen, houd je haaks en ik zie jou als het goed is ook zaterdag in Avifauna he?!

Liefs en Dikke Knuf! (ook voor Mike!)
Peet

Gerda

Zo, ik kom maar weer eens even buurten. Afgezien van de vermoeidheid red je het volgens mij heel goed!! Wel goed eten he!!!
Hoe is het vandaag met Mike? Is de arts nog langs geweest en zijn er nieuwe afspraken gemaakt?

Wat grappig van Kaily dat bouwvakkersfluitje. Ja als het toch een ventje is heb je een prachtig koppeltje samen met Misty!! Ze vinden elkaar toch vanaf het eerste moment al leuk?

Misschien heeft Kaily het inderdaad van Ozzie geleerd. Die Ozzie, ik heb Jura al gezegd: als je Ozzie ooit kwijt wilt, kom ik hem meteen halen. Niet voor te stellen dat hij is teruggebracht door de eigenaar. Het is zo'n schatje!!!
Maar Jura is dol op hem, en hij kan meteen de kleintjes opvoeden tot zelfstandigheid.
Mijn grasjes zaten ook bij hem in de kooi toen ik ze kwam halen.

Ik moet weer snel aan het werk (want zit gewoon stiekum even op het forum)!!

Liefs G

Mariska

Citaat van: hippysuus op  2 november 2005, 23:11:18
Hoi Maris,

Ik vind het toch wel heel vervelend voor Mike dat ze steeds maar wachten, iedereen zijn pijnbeleving is altijd anders en de 1 kan meer pijn verdragen als de ander. Wie weet had een ander al liggen gillen van de pijn en is Mike zich aan het verbijten en zegt dat het wel gaat tegen de dokters.

Dat stomme wachten ook he?

Geef hem maar een dikke knuf en jij ook een dikke knuf, niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Voor je het weet is je rots in de branding weer bij je thuis!

Groetjes,
Suus

Hoi Suus,

Mike heeft inderdaad een hoge pijngrens en zal niet gauw zeggen dat hij het niet mer uithoud. Dat zou er inderdaad voor kunnen zorgen dat ze denken dat ze nog wel even kunnen wachten. En wachten duurt altijd lang!

Ik zal hem een dikke knuffel van je geven en ik zit niet bij de pakken neer hoor. Het gaat me beter af als ik dacht. Afgezien van de vermoeidheid.

Liefs Mariska

Citaat van: Petra op het werk op  3 november 2005, 07:19:47
Ik zag tot mijn grote schrik dat ik gisteren helemaal vergeten ben om bij jou te reageren! Wel meer mensen niet, maar jij stond zeker in de lijst die ik in ieder geval wilde doornemen!
2 dagen niet geweest en 4 pagina's dagboek erbij! Hij gaat goed, Maris!

Jammer dat het abces nu toch niet wordt geprikt, althans, dat ze er nog even mee gewacht hebben. Hopelijk wordt het inderdaad wel merkbaar kleiner, want als het steeds op zenuwen drukt, dan is het voor Mike niet erg aangenaam!

Het doet me goed te horen dat jij je ondanks je aanvankelijke angst, toch prima zelf weet te redden!  ;) Je bent vaak sterker dan je zelf denkt! Dat je ontzettend moe bent, dat ken ik! Als het aan mij ligt, slaap ik bijna de hele dag! En dat terwijl ik geacht wordt ook 4 hele dagen per week te werken! Valt niet mee in dit soort omstandigheden. Hoewel het met Cor al veel beter gaat, hoor, maar hij kan gewoon nog niet zoveel (lees: bijna niets) doen, dus alles komt gewoon op mij neer nog.

Goed meis, ik zou zo zeggen, houd je haaks en ik zie jou als het goed is ook zaterdag in Avifauna he?!

Liefs en Dikke Knuf! (ook voor Mike!)
Peet

Hoi Peet,

Ik dacht al dat je me vergeten was, maar dat neem ik je echt niet kwalijk hoor ;).

Met het abces zouden ze het tot vandaag afwachten en dan een beslissing nemen dus ik ben benieuwd.
Juist dat drukken op die zenuw en die spier doet zoveel pijn.
Ik red me inderdaad wel goed, beter dan verwacht.
Maar die moeheid komt me wel me neus uit.
Ik weet precies hoe je je voelt en dan moet jij er ook nog bij werken. Mij komt het nu wel goed uit dat ik in de ziektewet loop want anders had ik het helemaal niet volgehouden.
Naast het werk moet je thuis ook nog alles alleen doen.
Ik heb echt met je te doen. Rust maar lekker uit als je daar behoefte aan heb en maak je om mij niet druk. Ik red me wel!

Ik had me niet opgegeven voor Avifauna.
Achteraf maar goed ook want ik denk niet dat Mike dan al thuis is/beter is! En alleen was ik toch niet gegaan.
Wel jammer, ik had jou en Cor graag leren kennen.
Maar daar hebben we natuurlijk geen Avifauna voor nodig!

Nou meid, doe rustig aan en rust lekker uit als je thuis komt.
Sterkte met Cor, ik hoop voor je dat hij zaterdag mee kan en dat die wond gauw geneest.

Liefs
Mariska  :-*

Citaat van: Gerda op  3 november 2005, 11:34:09
Zo, ik kom maar weer eens even buurten. Afgezien van de vermoeidheid red je het volgens mij heel goed!! Wel goed eten he!!!
Hoe is het vandaag met Mike? Is de arts nog langs geweest en zijn er nieuwe afspraken gemaakt?

Wat grappig van Kaily dat bouwvakkersfluitje. Ja als het toch een ventje is heb je een prachtig koppeltje samen met Misty!! Ze vinden elkaar toch vanaf het eerste moment al leuk?

Misschien heeft Kaily het inderdaad van Ozzie geleerd. Die Ozzie, ik heb Jura al gezegd: als je Ozzie ooit kwijt wilt, kom ik hem meteen halen. Niet voor te stellen dat hij is teruggebracht door de eigenaar. Het is zo'n schatje!!!
Maar Jura is dol op hem, en hij kan meteen de kleintjes opvoeden tot zelfstandigheid.
Mijn grasjes zaten ook bij hem in de kooi toen ik ze kwam halen.

Ik moet weer snel aan het werk (want zit gewoon stiekum even op het forum)!!

Liefs G

Hoi Gerda,

Naar omstandigheden hou ik het nog goed vol zo.
Valt me niet tegen van me eigen.
En ja, ik eet goed ;D. Ik heb net lekker boodschapjes gedaan en ga iets lekkers voor mezelf koken wat Mike niet lust. Kan ik nu mooi doen toch?!

De artsen zitten nu in bespreking met een patient en zijn familie en daarna komen ze bij Mike.
Hij vertelde net dat de pijn is afgenomen sinds vanmorgen dus dat is wel goed nieuws.

En inderdaad als Kaily toch een mannetje is heb ik een leuk koppel. Die 2 zijn gek op elkaar vanaf het eerste moment.

En Ozzie halen zie ik niet gebeuren. Jura is echt heel gek op hem. Volgens mij gaat die nooit weg.
Maar je heb gelijk hoor, hij is geweldig. Krijg altijd kusjes van hem. Zo lief!!

Nou werk ze nog even als je nog aan het werk bent en ik spreek je later wel weer.

Liefs Mariska

Ankie

Hoi Mariska

Uitermate prettig dat de pijn wat afgenomen is !
Ben heel benieuwd wat de arts zeggen vandaag.
Het is waar wat Petra zegt ...je kan vaak meer aan dan dat je denkt . Het is inderdaad errug vermoeiend allemaal en tussendoor even een tukkie doen is gewoon nodig ,dus geef er maar gewoon aan toe . In welk ziekenhuis ligt Mike ook alweer?
Waardeloos dat het Flevo niet gewoon meewerkt ,had je waarschijnlijk wel wat reistijd gescheeld :-[.
Als ik wat voor je kan doen ,moet je het me laten weten hoor !
Je weet me te vinden ook via een IM.

Wat leuk dat Kaily het bouwvakkers fluitje deed...Zazou doet het in combinatie met het aanvallen fluitje.Ik hoop dat hij het je laat horen als je hier bent! Maar hij doet het niet op commando en meestal als je wilt dat hij het doet ...doet ie het niet !!!

Nou meid ,hou je taai en we duimen voor jullie !
Groet van Ankie

Mariska

Hoi Ankie,

Ik ben ook heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
En inderdaad kan ik meer aan dan ik zelf denk. Dat blijkt nu wel. Ik neem wel me rust als ik het nodig heb, maar verder gaat het goed. Daarstraks lekker boodschappen gedaan en me huis even doorgewerkt.
En Mike ligt in het Lucas Andreas in Amsterdam Zuid als ik me niet vergis. Zonder file 20 min rijden , maar van de week heb ik er een uur en 3 kwartier over gedaan.

En ik vind het heel lief van je aangeboden om me te helpen :-*. Als je wat voor me kan doen zal ik aan de bel trekken.

Zou inderdaad leuk zijn als Zazou dat wil laten horen, maar idd doen ze het meestal niet als je het zelf wil ;D ;)

En bedankt voor het duimen, we duimen hier wat af he?!

Groetjes Mariska

bobbie

Hoi Mariska,

Hoe istie? Je slaat je er kranig doorheen vind ik, pluim voor jou ;).

Balen is dat zeg, wanneer je op bezoek wilt bij Mike dat je zoveel tijd kwijt bent aan reizen  ::).

Ik ben benieuwd of je vanavond na je bezoek nog nieuws hebt.

Doe hem de groeten van de valkengekken. ;)

groetjes en pas goed op jezelf,

Nel :)

valkchico

hallo Mariska,

hopenlijk brengen de artsen vandaag goed nieuws.
En het is natuurlijk al goed nieuws dat Mike minder pijn heeft dan voelt ie zich waarschijnlijk ook een stuk lekkerder. pff is zeker een hele rit zeg naar het ziekenbezoek en waarschijnlijk sta je regelmatig stil.

kom snel weer lezen of je nog koffiedame hebt gespeelt tijdens het bezoek ;)

gr ESther

Ozzie

Hallo Mariska,

al even geleden dat ik gereageerd heb van de week, voelde me niet zo tof van de week. Maar rot van Mike, hoop dat jullie snel positieve berichten krijgen hierover.

En voor jou: rustig aan, blijf rustig en geniet maar van je birdies! Dat zal wel lukken denk ik!

Liefs Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Kirsten

Hoi Mariska,

Het is inderdaad fijn om te horen dat Mike wat minder pijn heeft en ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren. Hopelijk weten jullie het nu snel, dan kan je je daarop instellen en daarna weer rustig opknappen en samen weer lekker wat geieten.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Citaat van: bobbie op  3 november 2005, 15:11:11
Hoi Mariska,

Hoe istie? Je slaat je er kranig doorheen vind ik, pluim voor jou ;).

Balen is dat zeg, wanneer je op bezoek wilt bij Mike dat je zoveel tijd kwijt bent aan reizen ::).

Ik ben benieuwd of je vanavond na je bezoek nog nieuws hebt.

Doe hem de groeten van de valkengekken. ;)

groetjes en pas goed op jezelf,

Nel :)

Hoi Nel,

Het gaat wel goed vandaag. Ben niet zo moe en lekker actief.
Zak nu wel een beetje in hoor.
Maar verder red ik me aardig.
Dank je voor de pluim :D ;)
Die files zijn idd balen elke keer. Daarstraks ook weer 1,5 uur voor een ritje van 20 min.
Ben vanmiddag vroeg gegaan want me schoonfamilie kwam dus ben ook lekker vroeg thuis.
De dokter kwam langs toen ik er zat, de internist zelf :o en zij wil aangezien de pijn afzakt wachten tot morgen. Wordt het niet weer slechter laten ze hem zitten en als hij weer pijn krijgt willen ze hem morgen nog aanprikken. Lukt dat niet morgen dan word het maandag. Maar dit word morgen eind van de ochtend bekeken en is dus afhankelijk van zijn pijn.
Die afspraak staat nu!!!

Ik zal hem de groetjes doen hoor van de valkengekkken ;D ;)

Citaat van: valkchico op  3 november 2005, 17:42:44
hallo Mariska,

hopenlijk brengen de artsen vandaag goed nieuws.
En het is natuurlijk al goed nieuws dat Mike minder pijn heeft dan voelt ie zich waarschijnlijk ook een stuk lekkerder. pff is zeker een hele rit zeg naar het ziekenbezoek en waarschijnlijk sta je regelmatig stil.

kom snel weer lezen of je nog koffiedame hebt gespeelt tijdens het bezoek ;)

gr ESther

Hoi Esther,

Vandaag geen koffiedame gespeeld.
De vrouw van de man schuin tegenover Mike moest vandaag koffie voor ze halen voordat ze naar huis ging ;D
Wel even gebabbeld weer met Ome Dirk (het oude baasje tegenover hem). Ik lach me helemaal stuk met die man ;D
De arts kwam toen ik er was en ze kijken het nog aan tot morgen eid van de ochtend. Als de pijn wegblijft laten ze het abces zitten en als hij weer pijn krijgt word hij morgen uiterlijk maandag aangeprikt.
En die ritjes kun je geen ritjes meer noemen. Ik sta meer stil dan ik rij helaas. Maar ik miet wat voor mijn mannetje over hebben toch?!

Citaat van: Ozzie op  3 november 2005, 17:52:45
Hallo Mariska,

al even geleden dat ik gereageerd heb van de week, voelde me niet zo tof van de week. Maar rot van Mike, hoop dat jullie snel positieve berichten krijgen hierover.

En voor jou: rustig aan, blijf rustig en geniet maar van je birdies! Dat zal wel lukken denk ik!

Liefs Wendy

Hoi Wendy,

Wat vervelend dat je je vande week niet zo goed voelde.
Toch niks ergs hoop ik?!
Zoals je hierboven al kunt lezen word hij uiterlijk maanda geholpen tenzij de pijn wegblijft dan laten ze het zo.
En ik geniet zeker van de birdies. Zij maken mijn dag elke dag weer goed.
Doe rustig aan en verheug je maar alvast op een nieuw valkje ;)

Citaat van: Kirsten op  3 november 2005, 18:44:35
Hoi Mariska,

Het is inderdaad fijn om te horen dat Mike wat minder pijn heeft en ben ook benieuwd wat er gaat gebeuren. Hopelijk weten jullie het nu snel, dan kan je je daarop instellen en daarna weer rustig opknappen en samen weer lekker wat geieten.

Groetjes
Kirsten

Hoi Kirsten,

Nou Mike word dus uiterlijk maandag geholpen, maar misschien morgen al tenzij de pijn wegblijft want dan laten ze het abces zitten. Morgen eind van de ochtend word het bepaald.
Ik hoop iig dat hij met weekendverlof mag zodat ik hem weer even bij me heb.
En als hij straks weer thuis is gaan we er zeker van genieten!!

Nou mijn nieuws is al verteld in de antwoorden dus ik laat het maar hierbij.

Liefs
Mariska  :-*