De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Caroline

Mariska toch, zoveel sorry, wij hier op het forum begrijpen het wel hoor. Denk jij maar lekker aan jezelf en Mike natuurlijk, enne,.... hebben we jou een keer nodug dan ben je er gewoon weer een keer voor ons, toch?? Ik denk dat we het allemaal maar raar hadden gevonden als je hier de hele dag maar rondsprookte, terwijl je het zo druk hebt.

Goed voor jezelf zorgen, en natuurlijk lekker genieten van je diertjes, op zijn tijd Mike even lekker verwennen, geloof me dan kom jij er best wel doorheen, wat zal Mike trots op je zijn straks!!

:-* Caroline

PS. Heel veel sterkte voor Mike, met de pijn en eventuele behandelingen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Gerda,

Nou dat medische verhaal is helemaal duidelijk.
Nu snap ik hun redenen iets beter.
Dank je wel voor de uitleg ;)

Mike ziet het nog wel zitten, mar heeft er geen vertrouwen in dat hij voor het weekend thuis komt.
Van een herhalings CT is nog niks bekend.
Zou wel een goed idee zijn.
Zo nu en dan heeft hij veel pijn, maar is er verder goed onder.
Morgen komt de kleine meid even bij hem op bezoek.
Dat is wel heel fijn voor hem.
Haar moeder gooide in eerste instantie roet in het eten.
Nog meer stress dus! Maar goed, morgen komt ze :D

Ik voel me toch wel een beetje schuldig als ik zoals gisteren niets laat horen, maar ik kon even niet meer.
Lief dat je zegt dat dat niet hoeft en ik lekker uit moet rusten.
Met de kanarie lijkt het iets beter te gaan.
Hij krijgt weer Baytril en siroop door zijn eivoer.
Is het voor morgen niet een stuk beter bel ik weer naar Feld.

Dank je wel voor je steun en lieve woorden en medische uitleg!!

Liefs Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Caroline,

Wat een lieve woorden allemaal  :-*

Maar zo ben ik gewoon dat ik me dan schuldig voel.
En ik zal er zeker voor jullie zijn als dat nodig is.
Ik help graag mensen, soms weleens te graag ;)

Ik doe vandaag lekker rustig aan.
Ik heb geen afspraken en eet bij me ouders voor ik na het ziekenhuis ga dus dat is heel fijn.
Ik ga even lekker van mijn beestjes genieten en jullie dagboekjes even bijlezen vandaag!

Liefs Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Hoi Maris,

Ik hoop dat je een beetje uitgerust bent, nu.

Wat jammer dat ze nu niet kunnen achterhalen, waar dat abces vandaan komt. Anders wisten ze het een volgende keer te voorkomen.

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Die eerste lijkt precies op mij.
Zo zit ik er ook steeds bij ;D
Die andere 2 zijn ook heel lief!!

Inderdaad jammer dat ze het niet kunnen achtehalen.
Anders hadden we geweten of het bacterien uit zijn darmen waren of ergens anders vandaan.
Maar goed, als hij maar beter word.

Groetjes Mariska

Valerie

carco

ach wat lief............
En inderdaad Mariska denk ook aan jezelf hoor.
Mike heeft er niets aan als hij straks thuiskomt en hij treft er een oververmoeide vrouw aan.
Dan laat je het forum maar even voor wat het is, en voel je daar zeker niet schuldig over. Is nergens voor nodig. Want dat begrijpen we echt wel.
Ja moeilijk hoor, het is inderdaad zoals Gerda al aangeeft het beste dat het abses vanzelf weggaat, maar als de pijn ondraaglijk wordt? Ik hoop dat het vandaag beter met hem gaat dan gisteren. Want weten ze ook al wanneer ze het abses dan aan gaan prikken?
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Mariska

Hoi Val,

Zo zullen ze zich ongetwijfeld wel een beetje voelen.
Boy is heel erg gek op zijn baasje!
Ik ook trouwens ;D ::) ;)

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Caroline,

Ik doe mijn best om wat meer aan mezelf te denken.
Ik moet ook fit zijn als Mike straks thuiskomt.
Daarom vandaag een rustig dagje.
Ik hoop dat als ze het aanprikken dat het morgen gebeurd, maar dat is nog niet bekend.

Groetjes Mariska

Mariska

Nou ik stop er weer even mee voor nu.
Ik ga even lekker van mijn beetjes genieten beneden en zij ook van mij ;)
En ik kom straks of vanavond nog even bij julie terug.
Jullie zijn toppertjes!!!  :-*
Bedankt voor al lieve reacties.

Groetjes Mariska

Marije

Hoi Mariska!
Ook ik ben schandelijk lang niet langsgeweest... :-[...sorry...
Ik hoop dat Mike heel snel geholpen kan worden en dan weer naar huis mag...lijkt me niks, zo'n leeg huis...(al maken de beessies weer een boel goed he? :)) Doe jij lekker rustig aan, ook voor jou is deze tijd heel inspannend, ook al snappen sommige mensen dat niet... :-*
Veel beterschap aan Mike en sterkte aan jou!
Liefs,
Marije

valkchico

hallo mariska,

Neem lekker de tijd voor je eigen dingen. (Mike,beestenbende en wat nog meer)
Dat is zeker nu heel belangrijk zodra mike thuis is heeft ie je nog meer nodig .En dan ben jij sterk genoeg om er te zijn.
En niet altijd ja zeggen op de hulpvraag van andere is heel gezond .Maar wel heel moeilijk dus oefenen ;)

houd je goed en duim voor jullie dat je van het weekend weer samen bent.

gr Esther

Mariska

Citaat van: Marije, P&S op  2 november 2005, 15:09:10
Hoi Mariska!
Ook ik ben schandelijk lang niet langsgeweest... :-[...sorry...
Ik hoop dat Mike heel snel geholpen kan worden en dan weer naar huis mag...lijkt me niks, zo'n leeg huis...(al maken de beessies weer een boel goed he? :)) Doe jij lekker rustig aan, ook voor jou is deze tijd heel inspannend, ook al snappen sommige mensen dat niet... :-*
Veel beterschap aan Mike en sterkte aan jou!
Liefs,
Marije

Hoi Marije,

Maak je niet druk hoor.
Jullie hebben allemaal wel meer te doen dan steeds hier te komen. Dat begrijp ik echt wel.
Ik vind het leuk dat je er nu weer even bent.
Toen ik in het ziekenhuis was en zei dat ik minstens net zo moe als Mike was werd ik heel raar aangekeken.
Maar het is wel zo.
Ik ben zelf al niet helemaal in orde en daar komt dit bovenop.
Ik heb het soms even helemaal gehad.
Maar een paar uurtjes slaap kunnen je goed doen hoor ;)
En de beestjes maken zeker een hoop goed. Allemaal!
Ik heb zoveel plezier van ze.
Ik zal Mike beterschap van je wensen en bedankt voor je berichtje.

Liefs
Mariska  :-*

Citaat van: valkchico op  2 november 2005, 21:08:57
hallo mariska,

Neem lekker de tijd voor je eigen dingen. (Mike,beestenbende en wat nog meer)
Dat is zeker nu heel belangrijk zodra mike thuis is heeft ie je nog meer nodig .En dan ben jij sterk genoeg om er te zijn.
En niet altijd ja zeggen op de hulpvraag van andere is heel gezond .Maar wel heel moeilijk dus oefenen ;)

houd je goed en duim voor jullie dat je van het weekend weer samen bent.

gr Esther

Hoi Esther,

Ik probeer nu ook zoveel mogelijk tijd vrij te houden.
Ik ben steeds ontzettend moe en geef daar gewoon aan toe.
Vanmiddag lag ik lekker op de bank te kijken hoe de valkjes spelen en dan val ik zo in slaap :D. En dat is misschien maar beter ook want ik ben steeds zo'n 3, 4 uur kwijt als ik naar het ziekenhuis ga en dan ben ik iig weer een beetje uitgerust.
En Mike heeft me ook nodig als ik thuiskom dus ik moet wel goed voor mezelf zorgen ;)
En nee zeggen is niet mijn sterkste kant. Voel me altijd gelijk schuldig en wil er voor iedereen zijn. Maar dat gaat niet altijd!
Ik leer het nog weleens.
Duim maar flink voor ons dat hij vrijdag naar huis mag ;)

Groetjes Mariska

Valerie

Mariska

Dank je wel Valerie!  :-*

Al mocht hij alleen maar met weekend verlof was ik al heel blij!

Maar nu nog even over vandaag.
Ik ben net bij hem geweest en hij had vandaag toch weer veel pijn. Dus weer een morfinespuit gezet. Dat helpt goed en word hij ook lekker moe van.
De dokter was heel druk met chemopatienten maar komt morgen even langs.
Dus dan hoort hij hoe het verder gaat.
Verder ligt hij wel met en hele fijne man op zaal.
Daar kan hij fijn mee praten en komt zo de dag een beetje door. Er ligt er ook nog 1 van 86. Dat is wel een triest verhaal.
Heeft alleen nog een zus en komt niet vaak. Heeft geen tv!
Vanavond maar even met hem gepraat, ik had zo'n medelijden met hem. Ze blijken allemaal gek te zijn op koffie verkeerd net als Mike en ik.
Dus als we nu naar beneden gaan nemen we voor we weer naar boven gaan koffie verkeerd voor ze mee. Word erg gewaardeerd! Nou en dan heb ik mijn goede daden voor vandaag wel weer gedaan.

De vogeltjes zijn hartstikke lief!
De honden trouwens ook. Ze laten me lekker liggen als ik in slaap val. Met de kanarie gaat het iets beter lijkt wel dus dat is ook goed nieuws. ik heb de verwarming ook lekker hoog voor hem gezet. Daar zit hij vlakbij.
Misty en Kaily blijven maar kroelen. Echt zo lief vind ik dat.
Dan smelt ik gewoon.
Maar vanmorgen viel mijn mond toch even open, want het leek wel of Kaily het bouwvakkersfluitje deed :o.
Zou het toch een mannetje zijn. Ik kan me niet voorstellen want ik vind het verder echt een popje. Ook qua geluid.
Het is gewoon een popje met talent ;D ;)
Als ze gewoon talent heeft kan het net zo goed zijn dat ze dit bij Jura van Ozzie geleerd heeft. Daar heeft ze volgens mij een tijd mee in de kooi gezeten. Want een tijdje terug dacht ik het ook al te horen en toen was ze nog maar net hier.
Als het wel een mannetje is heb ik wel een leuk koppel met Misty :P ;)

Nou dit was het wel weer even voor nu!

Groetjes Mariska