De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Valerie

Hoi Maris,

Wat een opluchting! Ik ben heel erg blij voor je! Je mag er niet aan denken!
Ik hoop dat ze het abses snel gaan weghalen en dat Mike zich gauw weer beter voelt en lekker weer bij je thuis kan zijn.
Dan kan jij hem lekker in je armpjes nemen. :)
Geef hem maar een lief knuffeltje, die hij kan vasthouden, als hij 's nachts zonder je moet slapen. Zo'n lief me to you beertje. :)
Slaap lekker zo meteen.
Ik kom morgen nog wel even kijken.

Mariska

Hoi Val,

Gelukkig geen enge dingen gevonden!! :D

En in het ziekenhuiswinkeltje hebben ze van die leuke kussentjes met teksten erop. Ik denk dat ik er maar zo 1 voor hem koop.
En ik hoop ook dat ze hem gauw helpen en dat hij weer lekker 's nachts bij mij kan liggen.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Caroline

Hoi Maris, wat een opluchting, ik ben zo blij dat er "verder niks" is gevonden. Wat zullen jullie blij zijn!!  :D
Voor het verdere verloop natuurlijk nog heel veel sterkte want ook dit lijkt me allemaal nog geen lolletje.
En dan straks weer lekker samen genieten.

Een opgeluchte Caroline, die zo vaak aan jullie heeft gedacht maar nog niet eerder de kans zag om te reageren, slordig hè??  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Wat een goed nieuws! Een grote opluchting voor jullie beiden!

Agnes

Hoi Mariska,

Ben even door je dagboek gevlogen.

Fijn voor jullie dat het relatief goed gaat.
Wat een gezeur zeg, die ziekenhuizen. Volgens mij zijn die buropiepeltjes  nooit zelf echt ziek geweest. >:(
Dan zouden ze wel weten hoe belangrijk het is om de wachttijden te bekorten. Je zou juist ziek worden van al dat wachten.... :-\

Hopelijk gaat het snel de goede kant op met jullie, en is Mike snel van z'n pijn af.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

Als antwoord op je vraag:
Ik werk in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis (OLVG) in Amsterdam. Al 16 jaar, maar in verschillende functies.

Groetjes Gerda

Mariska

Hoi Gerda,

Wat toevallig zeg.
Ik ken dat ziekenhuis wel.
En de man die naast Mike ligt is daar van de week heen gebracht om geopereerd te worden.

Hoi Agnes,

Dat vraag ik me dus ook weleens af.
Of ze wel weten hoe het voor de paient is die in spanning moet wachten en wachten.
Gelukkig gaat dat in dit ziekehuis heel goed. Alles gaat supersnel.

Hoi Caroline,

Wat een lief berichtje.
Maak je niet druk hoor, neem je niks kwalijk.
Jullie hebben ook allemaal je eigen leven en dat snap ik heus wel ;)
Wel lief dat je zo vaak aan ons gedacht heb :-*
Dat heeft vast geholpen!!

Hoi Valerie,

Wat een lief plaatje!! :-*
Die laat ik zeker aan Mike zien als hij thuiskomt.
Hij gaat vast alles zelf lezen.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Mariska
Ik schaam me dat ik zo lang niet meer hier ben geweest,maar ik heb geen notificatie meer gekregen van je dagboek.
Wat lees ik toch allemaal??
Mike in het ziekenhuis ,ik hoop dat hij snel weer naar huis mag.
Fijn dat je zoveel plezier aan je valkjes hebt en dat ze je troost geven in deze moeilijke tijd.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

Hoi Mariska,

Alles goed??  Heeft Mike nog onderzoeken gehad vandaag, of iets anders??
Misschien zien we je vanavond na het bezoekuur nog hier, zo niet, weltrusten voor straks.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo Mariska,

toch ff snel in je boek gelezen moet toch weten hoe het met je gaat en met Mike natuurlijk.(vraag niet waarom)

Gaat redelijk las ik gelukkig geen enge dingen gevonden, en de oplossing voor het abces klinkt niet als een heel grote ingreep .(verbeter me als ik het fout zie)
Dus met een beetje mazzel heb je mike weer lekker snel thuis.

Als ik weer gaatje heb dan kom ik weer bij lezen.
(en mijn dagboek loopt niet weg ;))

gr ESther

bobbie

Hoi Mariska,

Gelukkig een "goede" uitslag. Dat is een felicitatie waard.

Blijft het feit nog dat er een flink abces zit. Hopelijk kunnen ze die snel weghalen.

Sterkte met alles  :)

Nel

Rianne

Hoi,

hoe gaat het nu met/bij jou? :)

Mariska

Citaat van: Riny op  1 november 2005, 19:30:34

Hoy Mariska
Ik schaam me dat ik zo lang niet meer hier ben geweest,maar ik heb geen notificatie meer gekregen van je dagboek.
Wat lees ik toch allemaal??
Mike in het ziekenhuis ,ik hoop dat hij snel weer naar huis mag.
Fijn dat je zoveel plezier aan je valkjes hebt en dat ze je troost geven in deze moeilijke tijd.
Groetjes Riny :D :D :D

Hoi Riny,

Ik neem je niks kwalijk hoor.
Die notificatie werkt wel vaker niet helemaal goed.
En niemand is verplicht om hier steeds te kijken hoor, dus maak je niet druk.
Ik hoop ook dat hij snel naar huis mag maar daar ziet het nog niet naar uit helaas. Daar straks meer over!
En ik heb echt veel steun aan mijn lieve valkjes!
Lief dat je nu toch even geweest bent en een heel lief plaatje ;)

Citaat van: Caroline op  1 november 2005, 20:25:06
Hoi Mariska,

Alles goed?? Heeft Mike nog onderzoeken gehad vandaag, of iets anders??
Misschien zien we je vanavond na het bezoekuur nog hier, zo niet, weltrusten voor straks.

Groetjes van Caroline :)

Hoi Caroline,

Ik was gisteren dus erg moe en heb even een avondje overgeslagen, maar er zijn geen onderzoeken meer gedaan gelukkig. Ze hebben voldoende aan de onderzoeken die geweest zijn.
Met mij gaat verder alles goed, ben alleen erg moe steeds!

Citaat van: valkchico op  1 november 2005, 21:24:13
hallo Mariska,

toch ff snel in je boek gelezen moet toch weten hoe het met je gaat en met Mike natuurlijk.(vraag niet waarom)

Gaat redelijk las ik gelukkig geen enge dingen gevonden, en de oplossing voor het abces klinkt niet als een heel grote ingreep .(verbeter me als ik het fout zie)
Dus met een beetje mazzel heb je mike weer lekker snel thuis.

Als ik weer gaatje heb dan kom ik weer bij lezen.
(en mijn dagboek loopt niet weg ;))

gr ESther

Hoi Esther,

Het is inderdaad niet een hele grote ingreep omdat abces weg te halen dus dat valt weer mee.
Maar of hij snel thuis is weten we nog steeds niet.
Daarover zo meer!
Ik kom gauw weer eens bij jou buurten.
Momenteel hou ik het met moeite allemaal bij.
Ik hoop dat alles goed gaat met Nuvola!

Citaat van: bobbie op  1 november 2005, 21:32:48
Hoi Mariska,

Gelukkig een "goede" uitslag. Dat is een felicitatie waard.

Blijft het feit nog dat er een flink abces zit. Hopelijk kunnen ze die snel weghalen.

Sterkte met alles :)

Nel

Hoi Nel,

Dank je wel, we zijn ook erg opgelucht :D
Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt.
Heb je mooi gedaan dat plaatje!
Lekker vrolijk ;)

Citaat van: Rianne op  2 november 2005, 11:03:49
Hoi,

hoe gaat het nu met/bij jou? :)

Hoi Rianne,

Met mij gaat het wel goed.
Ben erg moe steeds en daar probeer ik maar zoveel mogelijk aan toe te geven.
Het lukt alleen niet om iedereen zijn dagboek bij te houden.
Kom tijd en energie tekort.
Maar dat maak ik goed hoor ;)

Nou nu nog even over Mike.
Ze hebben vandaag overleg gehad over hoe nu verder.
Uit de eerste en tweede CT bleek dat het abces iets kleiner is geworden. Nu willen de artsen de pijn vandaag aankijken.
Is het niet te houden gaan ze het abces aanprikken.
Dat doen ze dan wel weer binnen langs, maar hij krijgt een roesje.
Als de pijnlijk draaglijk is laten ze het mogelijk zitten in de hoop dat het vanzelf weggaat.
Ik ben voor weghalen, maar goed ik ben geen dokter.
Het nadeel van binnenlangs weghalen is dat ze dan niet meer kunnen onderzoeken waar die bacterie vandaan is gekomen.
Maar door de buik heen in het abces prikken durven ze niet aan dus dat gaat zowiezo niet door.
Het is vandaag dus weer even afwachten hoe het met de pijn  gaat en afhankelijk daarvan maken ze een beslissing.
Gisteren heeft hij nog een morfinespuit gehad om dat het niet te houden was, maar vanochtend ging het weer wat beter.
Even afwachten dus.

Allemaal bedankt voor jullie steun en sorry dat ik nu pas reageer. Was echt heel moe gisteren.
Meer moe dan verslaafd ;)

Groetjes Mariska

Gerda

Hoi Mariska,

Het is fijn dat het abces kleiner is geworden. Maar het wachten is wel vervelend. Natuurlijk zou het geweldig zijn als het lichaam het zelf oplost, dwz, dat het abces vanzelf verdwijnt. Belangrijk is dan inderdaad wel dat hij steeds minder pijn krijgt, anders is het niet dragelijk.

Ik denk dat ze niet van buitenaf willen aanprikken om besmetting van bijvoorbeeld buikvlies te voorkomen. Via een scopie kunnen ze toch meer seccuur werken en eventueel afzuigen als wat vocht/pus in de darm loopt.

Ik hoop dat jullie binnen een paar dagen wat meer duidelijkheid krijgen. Gaan ze nog een herhalings ct doen van de week, om te kunnen vergelijken??
Het is wel vervelend dat nog niet duidelijk is wat er gaat gebeuren. Conservatief behandelen heeft als voordeel dat je niet ingrijpt in het lichaam, daardoor geen complicaties kunt veroorzaken. Bovendien is het voor het lichaam goed als het gewend blijft 'de eigen rommel op te ruimen'.

Zo, dat was het medisch gedeelte.

Hoe is Mike eronder?? Ziet hij het nog een beetje zitten??

Natuurlijk snappen we dat je moe bent en rust nodig hebt. Je hebt alle energie nu hard genoeg nodig!!
Geniet lekker van de vogels en de honden en de kanarie (hoe gaat het met hem??) en kom alleen op het forum als je er de energie voor het, of als je je verhaal kwijt wilt.

Veel sterkte voor jullie beiden,
liefs, G