De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Dit is buikdansmuziek ;D ;D ;D

Zie je dat niet dan hoe ze met haar heupen wiegt ;D ;)

Maar mike maakt veel meer speelgoed zelf voor de vogels.
Dat is hij gaan doen sinds hij in ziektenwet zit.
Hij kan namelijk heelm moeilijk niks doen.
Zelfs in het ziekenhuis is hij nog bezig om die oudjes te helpen. dat vertelde de verpleegster me net.
Wel lief he ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Aha Mike is thuis ik dacht al, wat doet die nu in mijn dagboek, het is bezoek tijd in het ziekenhuis. Was je nu zo nieuwsgierig dat je niet eens naar het ziekenhuis bent gegaan. Maar mike ligt lekker thuis bij je te slapen, toppie hoor.

Groetjes van Caroline  :)

PS. Weet je het nieuwtje al.  ;D ;D ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

NEE, IK WORD GEK ;D ;)

Ik heb het opgegeven :-\

Ik kon hem gelukkig ophalen tot zondag.
Dan moet hij terug.
Maar dan zijn we toch even samen het weekend.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ankie

Hoi Mariska

Jeetje ,ben ik even 2 dagen wat minder op het forum en er gebeurd van alles! Ik wist wel dat Mike voor onderzoek naar het ziekenhuis moest ,maar wist niet dat hij moest blijven!!!
Wel heerlijk dat hij in het weekend thuis is !!!! Kan hij ook een beetje bijslapen ! Deed Ed ook , toen hij net uit het ziekenhuis kwam ,want die sliep echt niet  :(.
Ik hoop dat het maandag allemaal een beetje meevalt en dat
er alleen maar goed nieuws is ! Waneer krijgen jullie de uitslag van die onderzoeken ?

Wat een prachtige foto's van je valkjes  ;D ;D ;D

Groet van Ankie

Gerda

Hoi Maris,

Fijn dat Mike thuis is het weekend. Wel zo gezellig he??
Hopelijk is alle ellende snel achter de rug.
Mike heel veel sterkte, hopelijk is de pijn nu dragelijk en kun je je in ieder geval thuis even ontspannen!!!

En jou ook sterkte Maris, maar geniet het weekend maar lekker van je mannejte!!!

Groetjes Gerda

Mariska

Citaat van: Ankie op 28 oktober 2005, 21:23:20
Hoi Mariska

Jeetje ,ben ik even 2 dagen wat minder op het forum en er gebeurd van alles! Ik wist wel dat Mike voor onderzoek naar het ziekenhuis moest ,maar wist niet dat hij moest blijven!!!
Wel heerlijk dat hij in het weekend thuis is !!!! Kan hij ook een beetje bijslapen ! Deed Ed ook , toen hij net uit het ziekenhuis kwam ,want die sliep echt niet :(.
Ik hoop dat het maandag allemaal een beetje meevalt en dat
er alleen maar goed nieuws is ! Waneer krijgen jullie de uitslag van die onderzoeken ?

Wat een prachtige foto's van je valkjes ;D ;D ;D

Groet van Ankie

Hoi Ankie,

Wij werden woensdag ineens gebeld 's avonds dat hij donderdag opgenomen werd. Het ging dus heel snel.
We hopen dat hij nu met die slaappillen die hij mee heeft dat hij een beetje goed slaapt en dan kan hij er weer even tegen.
Maandag is wel een zwaar onderzoek en we hopen dat hij de uitlsag meteen krijgt. hij is tenslotte nog steeds opgenomen, maar met weekendverlof.

Citaat van: Gerda op 28 oktober 2005, 22:33:02
Hoi Maris,

Fijn dat Mike thuis is het weekend. Wel zo gezellig he??
Hopelijk is alle ellende snel achter de rug.
Mike heel veel sterkte, hopelijk is de pijn nu dragelijk en kun je je in ieder geval thuis even ontspannen!!!

En jou ook sterkte Maris, maar geniet het weekend maar lekker van je mannejte!!!

Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

Ja daar zijn we ook echt blij om.
Hij word daar van het weekend toch niet onderzocht en zo dus hij kon met een klein apotheekje op zak ook wel even naar huis.
Nu maar hopen dat er maandag meer duidelijk word en ze hem ook gaan behandelen.
En wij gaan zeker even genieten van het weekend en dan kunnen we maandag ook weer beter aan.
Voorlopig blijft het toch nog even spannend.

Mike heeft net zelf alle berichten gelezen die er na woensdagavond gepost zijn en alle lieve reacties doen hem heel goed.
Bedankt allemaal daarvoor, ik weet dat dat hem erg raakt.
Jullie zijn toppertjes :-*

En Peet,

Van de stok en de schilpad vond hij geweldig hoor.
Ik heb het hem zelf laten lezen nu, dat is nog leuker ;D
Was ook wel even lachen!

Groetjes en veel liefs
Mariska

Rianne

Ik snap allemaal niet meer waar het over gaat dus ik reageer maar op je foto's ;)
Mooi scherp zijn ze! Ze staan er leuk op!

Petra en Cheeky

Ha Mike en Mariska!

Lekker he, nog even een weekendje samen voordat de zware onderzoeken weer gaan beginnen! En Mike, denk je nu even aan jezelf i.p.v. al die lieve mensen om je heen? In het ziekenhuis zelfs de oudjes helpen? 't is toch wat!

Geniet ze saampjes enne.... Maris... 's nachts niet meer met stokken spelen hoor, want dan stuur ik Cor zijn schildpadje op jullie af!!!  ;) ;D (nu snappen ze er helemaal niks meer van!  :P)

Dikke knuf,
Peet

valkchico

hallo Mariska,

En heeft Mike een beetej geslapen en jij??geen rare dromen over stokken en of schildpadden gehad? ;)

En die buikdans muziek niet te hard opzetten hoor Mariska,anders gaat straks de hele buurt buikdandes ;D.

En hoe is het met de vleugels geen paniek meer geweest?

gr Esther

En bijslapen oke maar liggen jullie nu nog te pitten??? 8)

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 14:53:25
Ha Mike en Mariska!

Lekker he, nog even een weekendje samen voordat de zware onderzoeken weer gaan beginnen! En Mike, denk je nu even aan jezelf i.p.v. al die lieve mensen om je heen? In het ziekenhuis zelfs de oudjes helpen? 't is toch wat!

Geniet ze saampjes enne.... Maris... 's nachts niet meer met stokken spelen hoor, want dan stuur ik Cor zijn schildpadje op jullie af!!! ;) ;D (nu snappen ze er helemaal niks meer van! :P)

Dikke knuf,
Peet

Hoi Peet,

Nou wij waren vannacht helemaal onder zeil dus al zou ik aan die stok hebben gezeten had hij het niet eens gemerkt ;D :P.
Ja en Mike kan echt heel moeilijk niks doen en is ontzettend behulpzaam dus al hij diet oudjes aan ziet klooien kan hij het niet laten.
Maar wij genieten zeker nog even samen.
Toch lekker dat hij weer even thuis is.
Hij miste de beestjes ook heel erg.
Zeker als hij Boy door de telefoon hoorde blaffen en Snowy hoorde fluiten.

Enne, die schildpad he, die is toch niet gevaarlijk he!!
Want dan bereid ik me vast voor op zijn komst ;D ;)

Citaat van: valkchico op 29 oktober 2005, 15:51:10
hallo Mariska,

En heeft Mike een beetej geslapen en jij??geen rare dromen over stokken en of schildpadden gehad? ;)

En die buikdans muziek niet te hard opzetten hoor Mariska,anders gaat straks de hele buurt buikdandes ;D.

En hoe is het met de vleugels geen paniek meer geweest?

gr Esther

En bijslapen oke maar liggen jullie nu nog te pitten??? 8)

Hoi Esther,

Wij hebben goed geslapen vanacht.
Allbei helemaal in coma, hij met een slaappil en ik zo.
Gelukkig geen paniek meer in de kooi geweest en met de vleugeltjes gaat goed. Hij doet er gelukkig alles mee dus heeft kennelijk geen pijn.
En om 15.50 lagen we niet meer te pitten, maar hadden mijn schoonfamilie op visite.
Die zouden vandaag naar het ziekenhuis komen, maar kwamen nu hier.
Maar ik ben voor hun komst weer 2,5 uur op de bank in slaap gevallen. Ik was zo verschrikkelijk moe.
Dus vandaar dat jullie nu pas wat van mij horen.

Nou de groetjes en
veel liefs Mariska

Petra en Cheeky

Net Sneeuwitje of Sleeping Beauty dus....

Lekker toch, nu even rust?
Peet

Mariska

Hoi Peet,

Nou laat dat Beaty maar weg ;D ;)
Ik zie er momenteel niet uit.
Heb er ook geen puf voor om me eigen op te tutten.
Liep net buiten met de honden in mijn fleecehuispak :-[ :-[ :-[
Erg he?!
Maar die paar uurtjes extra hebben me wel goed gedaan.

Liefs Mariska

Mariska

Nou met de valjes is er niet zoveel gebeurd.
Alleen is Snowy een beetje fel momenteel.
Zal wel aan het puberen zijn en hij heeft het steeds op de meiden gemunt.
Dan kom ik er toch even tussen. Het is niet ernstig of zo, maar ik vind dat niet leuk. Dus dan spreken we hem even toe en houd hij weer op.
Ik heb ze gisteren voor het eerst koriander gegeven en dat vonden ze hartsikke lekker ;D
Ik vond het terug door me hele huis :P
Maar goed dat geeft allemaal niet.
En ze zijn allemaal helemaal gek van mijn eigen gebakken valkenkoekjes ;D ;)
Ze zitten er nog niet in of ze zijn alweer op.
Ik ga nu zo even wat eten en dan doe ik ze er weer even uit.

Groetjes Mariska

hippysuus

Hallo Maris,

Ik kan echt niet geloven wat ik allemaal niet mee heb gekregen als ik een paar dagen niet op het forum ben geweest...jeetje!

Wat ellendig dat Mike zo ziek is zeg, darmonderzoeken zijn helemaal niet fijn dus Mikd, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je in ieder geval die vervelende onderzoeken snel achter de rug zult hebben!

Maris, ik kan me goed indenken dat je het even niet ziet zitten dat je je steun en toeverlaat moet missen...dat zal best even een paniekgevoel hebben gecreeerd. Maar je zult vast snel merken dat wij vrouwen allemaal heel sterk zijn en dat we ons juist door zulke situaties niet uit het veld laten slaan!!

Dit moet ik trouwens nog even kwijt, ik vind het geweldig zoals Mike af en toe in je dagboek opduikt en je een hart onder de riem steekt...ontzettend lief! Je vent is een absolute topper hoor!

De foto's van je valkjes zijn cute as ever ;D

Veel sterkte en een fijn weekend samen!!!
Suus

Mariska

Citaat van: hippysuus op 29 oktober 2005, 20:17:48
Hallo Maris,

Ik kan echt niet geloven wat ik allemaal niet mee heb gekregen als ik een paar dagen niet op het forum ben geweest...jeetje!

Wat ellendig dat Mike zo ziek is zeg, darmonderzoeken zijn helemaal niet fijn dus Mikd, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat je in ieder geval die vervelende onderzoeken snel achter de rug zult hebben!

Maris, ik kan me goed indenken dat je het even niet ziet zitten dat je je steun en toeverlaat moet missen...dat zal best even een paniekgevoel hebben gecreeerd. Maar je zult vast snel merken dat wij vrouwen allemaal heel sterk zijn en dat we ons juist door zulke situaties niet uit het veld laten slaan!!

Dit moet ik trouwens nog even kwijt, ik vind het geweldig zoals Mike af en toe in je dagboek opduikt en je een hart onder de riem steekt...ontzettend lief! Je vent is een absolute topper hoor!

De foto's van je valkjes zijn cute as ever ;D

Veel sterkte en een fijn weekend samen!!!
Suus

Hoi Suus,

Er is inderdaad een hoop gebeurd op het forum in een paar dagen tijd. Met Roosje ook, die arme meid.

Mike moet ik morgen weer terug brengen en dan krijgt hij maandag een zwaar onderzoek. Nu maar hopen dat die uitslag goed is en ze hem gauw kunnen helpen!

Ik had inderdaad even last van paniek toen ik hoorde dat hij opgenomen moest worden. Dat heb jij goed door!
Als je zelf niet in orde bent en veel op je vriens steunt is het even heel vervelend als hij op zo'n moment word opgenomen.
Ik maakte me al veel zorgen om hem, toen ook ineens om mezelf. Maar ik ben er goed doorheen gekomen en heb nu weer wat vertrouwen in mezelf dus het is ook goed voor me geweest om even op me eigen aangewezen te zijn.
Ik ben juist altijd heel sterk in dit soort situaties dus ik was zelf ook verbaasd door die paniek.

En inderdaad, die stukjes die hij soms stiekem voor me schrijft zijn echt heel lief. Hij is echt mijn toppertje!
Zelf in de rats zitten en dan toch zo'n stukje voor mij schrijven om me op te peppen.
En hij bedankt jullie ook persoonlijk en dat kan ik wel waarderen. Niet allemaal apart, maar wel even in het algemeen.

Lieve foto's he :D

Nou lief dat je even een berichtje heb geschreven en ik zal hem ook aan Mike laten lezen. Zal hij fijn vinden.

Groetjes Mariska