De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Mike's stok???  :o :o :o
Wil ik dit weten? ;D
Wil ik met mijn levendige fantasie dit zien? ;D
HELP!!! Nel, heb je ook geen mooi plaatje voor Mariska! Hij is nog geen dag weg, sterker nog, hij moest nog weg gaan en ze is al helemaal het weggetje kwijt! Hahaha! ;D

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 oktober 2005, 14:07:37
Mike's stok??? :o :o :o
Wil ik dit weten? ;D
Wil ik met mijn levendige fantasie dit zien? ;D
HELP!!! Nel, heb je ook geen mooi plaatje voor Mariska! Hij is nog geen dag weg, sterker nog, hij moest nog weg gaan en ze is al helemaal het weggetje kwijt! Hahaha! ;D

Erg he?! ;D ;D ;D
Ik pieste zo wat in mijn broek toen die dit 's morgens vertelde ;D ;) :P

We zijn wel weer op dreef he ;D?!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Ik heb ook 2 touwringen in de kooi hangen, zitten ze ook altijd op/in/aan, ze vinden ze hier dus ook helemaal geweldig. Ook zijn ze groot genoeg om er in te gaan zitten maar Pablo & Chica slapen iedere nacht ook er helemaal bovenop, en dan ieder op zijn eigen ring.  :-\ ::) Niet echt een makkelijke houding lijkt mij.

Groetjes van Caroline  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Bij mij zitten ze op 1 ring, wel een grote hoor en dan ieder aan 1 kant van het haakje ;D ::)
Wel schattig!!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Zo bedoel je!!

Lief hè??

Groetjes van Caroline  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marije

Whahahahhahaha....lig helemaal in een deuk hiero.... ;D
Wat zijn we toch weer lekker melig.... :P ;D
M'n broertje slaapt tijdelijk op m'n kamer en die doet 's nachts ook de raarste dingen...vraagt midden in de nacht of ik het formulier al heb ingevuld (er waren toen net kinderpostzegels... ;)) of begint opeens te neuriën... :D Lig ik ook wel 'ns midden in de nacht in een deuk.... :P
Gaat verder alles goed daarzo, met jou en Mike?
Liefs,
Marije

Mariska

Hoi Caroline,

Ja dat bedoel ik dus :D ;)
Wel lief he?!

Hoi Marije,

Lachen weer hier he?
Vonden wij ook wel ;D ;)
En ik ben altijd al heel actief geweest 's nachts.
Je maakt met mij de gekste dingen mee.

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Allemaal,

Nou alles liep even anders als verwacht.
ik ging om 15.00 even wat boodschappen doen en liet de PC dus ook even aan, maar tijdens de boodschapjes belde Mike dat hij met weekendverlof mocht.
Dus ik ben thuis een hapje gaan eten en de beestjes gaan verzorgen en toen Mike op gaan halen.
het weekend doen ze toch geen onderzoeken en dan moet hij zondag rond 19.00 weer terug zijn.
Fijn he?! Wij waren wel heel blij in ieder geval.
Maar we zijn net thuis dus. Even lekker geknuffeld met de honden en de vogeltjes en nu is hij op de bank in slaap gevallen.
Hij heeft me wel ergens op betrapt ::)
Hij was nog niet een paar uur weg had ik weer wat leuks voor Cindy gekocht en een leuk speeltje voor de valkjes :D ;)
Het viel hem gelijk op toen hij binnenkwam. Hij zegt "oh dus dat doe jij als ik even weg ben" :D Hij vond het wel leuk wat ik gekocht had.

Nou jullie zijn weer even op de hoogte!

Groetjes Mariska

bobbie

Hoi Mariska,

Dat is wel prettig dat hij thuis is. Hoef je tenminste het weekeinde niet alleen thuis te zitten.

Heb je nog wat foto's van je valkjes in de aanbieding ??? ;D

Leuk leuk leuk.

groetjes, Nel :)

valkchico

hallo mariska,

wel fijn dat Mike dit weekend thuis mag zijn anders ligt ie daar maar te leggen en daar word je vast niet vrolijker van.
Heeft ie wel pijnstillers mee gekregen?

En uuhh wat heb ik net allemaal gelezen stokken???mmm neem aan dat je niet van die stokken bedoelt die je in de kooi kan hangen.(waar ze hun nagels van afslijten je hebt ze in verschillende kleuren, met zo'n heel raar model???)

Hoe is het met de vleugel? is het gedroogde bloed er al weer een beetje af gepoetst?

En geloof dat je vast niet de enige bent die in die sitaties wat leuks gaat kopen :-[.knap je gewoon een beetje van op lekker toch ;D

kom later nog even bij lezen en even spieken of er nog spannende foto's zijn bijgekomen ;)

gr Esther

gonnie

Hoi Mariska

wat fijn dat mike dit weekend naar huis kon , hopelijk heeft ie niet te veel pijn, het zijn spannende tijden voor jullie , en dat gaat je echt niet in je kouwe kleren zitten, ik lees al een paar dagen je verhaal , en vind dat je een sterke vrouw bent , inderdaad ook dingen en tijd voor jezelf nemen en ontspannen .
veel sterkte voor jullie de komende tijd , en  hopelijk is het inderdaad een ontstekeing of abses dat weet ik niet meer.
ik kom snel weer bij lezen
groetjes Gonnie

Mariska

Voor Nel,

Kroel me nou, please, please, please

Maar nu jij, eerlijk is eerlijk :D

Binky op zijn trappetje tegen de kooi aan.
Vind hij een lekker plekje!

Eentje binnen en eentje buiten de kooi.
Allebei die dingen heeft Mike zelf gemaakt ;)

Kiekeboe ;D :P

Misty lekker aan het poetsen!!

Deze is apart he?!
Zien jullie nog waar haar kop en haar kont zit :P ;)

Je ziet haar denken van "huh wat is dat nou?!"

Misty doet een dansje deel 1

Misty doet een dansje deel 2 ;D ;)

Ik wil ook zo'n strik net als de beer :P ;)

Zo genoeg Nel, morgen weer nieuwe ;)

Groetjes Mariska

bobbie

Mariska

valkchico

hallo mariska,

mooie foto's weer!
En op welke muziek laat je misty dansen?

gr Esther

He Mike je hebt mooi spullen gemaakt voor de valkjes