De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Citaat van: Kirsten op 27 oktober 2005, 23:39:43
Hoi Mariska,

Zie ik overal op het Forum leuke lieve berichten van je staan, lees ik in je dagboek dat jij/jullie ook genoeg voor je kiezen krijgen. Ik hoop dat je een beetje kan slapen vanacht.
Morgen kom ik weer even lezen.

Weltrusten alvast
Groetjes
Kirsten

ps prachtige foto van jullie twee :D

Hoi Kirsten,

Zoiets zij Petra gisteren ook tegen me.
Maar ik help anderen graag of probeer het in ieder geval en zo kan ik mijn eigen problemen een heel klein beetje vergeten.
En ik vind het zelf ook wel en hele mooie foto.
Zeker zoals Petra hem bewerkt heeft in Sepia.
Nou ik ga slapen als dat lukt en tot morgen weer!
Welterusten!!

Groetjes Mariska

Citaat van: Gerda op 27 oktober 2005, 23:48:11
Ik hoop dat Mike een beetje kan slapen in zijn ziekenhuisbedje. Allemaal vreemde geluiden en een vreemde omgeving!!! Maar hij slaat zich er vast goed doorheen!!
Ik heb zelf bijna 20 jaar als verpleegkundige gewerkt en ook veel in de nachtdienst. Dat is heel speciaal. In de nacht is alles anders, vaak 'erger' voor je gevoel als je daar als patient ligt. Ik liep vaak op mijn rondje langs iedereen nog even met een praatje of een grapje of een kopje thee (of warme melk - hoewel ik daar zelf van gruwel!!!).
Mike heeft dat vast allemaal niet nodig en slaapt vast heerlijik.

En jij ook weltrusten voor straks. Beetje wennen, een koud leeg bed!!! Maar je hebt dan wel alle ruimte!!!! ;)
Geintje!!! Slaap lekker straks.

Groetjes Gerda

Hoi Gerda,

Nog even snel reageren want je slaat de spijker op zijn kop.
Hij belde net en ziet vreselijk tegen de nacht op.
Hij slaapt slecht en gaat er thuis dan altijd uit om te roken.
Hij weet niet of dat daar kan en hij wil graag bij mij zijn.
Inderdaad lijkt het voor hem 's nachts erger als overdag.
Dat vind ik wel heel naar voor hem. Nu maak ik me weer zorgen. Maar ze hebben hem iets voor de nacht beloofd en ik hoop dat ze zich daar aan houden!
Dank je voor je steun en ik ga lekker overdwars liggen in mijn VERWARMDE waterbed ;D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Weltrusten dan maar Maris.

En als je morgen wakker wordt en dit leest weet dan dat ik met je mee leef, ik weet door wat voor een hel je deze dagen gaat, maar het ieder 1 1/2 jaar mee bij Ed. Ik hoop dat het allemaal een beetje mee valt, zal er heel hard voor duimen.

En voor Mike, heel veel sterkte bij al die niet zo heel plezierige onderzoeken. En droom maar lekker van je prinsesje, dan kun je vast wel slapen.

:-* van Caroline  :)

PS. prachtige foto van jullie 2 -tjes, die moet je in het ziekenhuis op zijn nachtkastje zetten.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Hoi Maris,

Ik hoop dat jullie beiden hebben kunnen slapen en dat ze Mike iets gegeven hebben.
Ik zie het al helemaal voor me, dat ie je zo opbeld. Daar voel je je zeker niet happy mee. :'(
Hopenlijk hebben ze het allemaal snel gevonden en gefixt en kan ie weer naar huis in jouw armpjes liggen. :)
Heel veel sterkte!
Ik zal er vandaag niet meer zijn, want ik moet de hele dag werken en weet nog niet of ik vanavond even kom kijken. Maar ik zal m'n best doen. Ik denk iig wel aan jullie.
Knuffel en pootjes van de vogels,

Val

bobbie

Petra en Cheeky

Goedemorgen Maris!

Heb je een beetje kunnen slapen? En Mike? Mag je zo naar hem toe, of ook pas eind van de middag? Sterkte vandaag he, enne... goed voor jezelf zorgen hoor!  ;)

Liefs,
Peet

valkchico

HAllo Mariska,

heb je wel een beetje kunnen slapen (toch nog wel laat gaan slapen zag ik ;))
En Mike al gebeld?heeft hij een beetje geslapen (met pil)?
Hoop dat het vandaag allemaal een beetje soepel verloopt en kom later nog even terug om te kijken hoe het met je gaat

gr Esther

Rianne

Hoi,

wat een narigheid hier... dan is die ziek, dan moet die naar het ziekenhuis... ik hoop dat het niks ernstigs is.

Mariska

Citaat van: Caroline op 28 oktober 2005, 00:17:27
Weltrusten dan maar Maris.

En als je morgen wakker wordt en dit leest weet dan dat ik met je mee leef, ik weet door wat voor een hel je deze dagen gaat, maar het ieder 1 1/2 jaar mee bij Ed. Ik hoop dat het allemaal een beetje mee valt, zal er heel hard voor duimen.

En voor Mike, heel veel sterkte bij al die niet zo heel plezierige onderzoeken. En droom maar lekker van je prinsesje, dan kun je vast wel slapen.

:-* van Caroline :)

PS. prachtige foto van jullie 2 -tjes, die moet je in het ziekenhuis op zijn nachtkastje zetten. ;)

Hoi Caroline,
Ik vind het heel fijn dat jij begrijpt wat ik mee maak.
Alleen heel vervelend dat dat komt doordat jullie dat ook elke 1,5 jaar meemaken. Dat vind ik echt heel naar voor jullie, want ik weet dat je best wel heel veel zorgen maakt.
Ook al ga je uit van het beste, het spookt toch door je hoofd.
Duim maar hard voor ons, mogelijk gaan ze vandaag al vanbinnen kijken ipv maandag!
En van die foto is een goed idee.
Ik neem hem zeker mee vanavond ;)

Citaat van: Valerie op 28 oktober 2005, 06:23:09
Hoi Maris,

Ik hoop dat jullie beiden hebben kunnen slapen en dat ze Mike iets gegeven hebben.
Ik zie het al helemaal voor me, dat ie je zo opbeld. Daar voel je je zeker niet happy mee. :'(
Hopenlijk hebben ze het allemaal snel gevonden en gefixt en kan ie weer naar huis in jouw armpjes liggen. :)
Heel veel sterkte!
Ik zal er vandaag niet meer zijn, want ik moet de hele dag werken en weet nog niet of ik vanavond even kom kijken. Maar ik zal m'n best doen. Ik denk iig wel aan jullie.
Knuffel en pootjes van de vogels,

Val

Hoi Val,

Nou ze hebben Mike inderdaad iest gegeven vanacht en hij viel als een blok in slaap. Dus daar ben ik blij om.
Vanmorgen werd hij wel om 6 uur wakker van de overbuurman doordat zijn bloedsuikerspiegel veel te laag was.
Hij draaide helemaal door.
Daarna had hij het weer even moeilijk en wilde naar huis, maar nu gaat het alweer wat beter gelukkig.
Nou ik weet niet of je vanavond nog spreek, maar lief dat je aan ons denkt!
En een dikke knuffel terug voor je vogeltjes ;)

Citaat van: bobbie op 28 oktober 2005, 08:02:05
G O E D E M O R G E N ........

Goeiemorgen Nel,

Wat was jij er weer snel bij vandaag!
Ik sliep nog heerlijk om 8 uur :P

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 oktober 2005, 09:04:54
Goedemorgen Maris!

Heb je een beetje kunnen slapen? En Mike? Mag je zo naar hem toe, of ook pas eind van de middag? Sterkte vandaag he, enne... goed voor jezelf zorgen hoor! ;)

Liefs,
Peet

Hoi Peet,

Nou ik heb als een blok geslapen.
Overdwars in het waterbed!
Mike heeft ook een aantal uren goed geslapen met een slaappil op dus dat is ook fijn.
Het bezoek is van 16.30-19.30 dus ik ga hier zo rond 17.15 weg. Eerst even wat eten en de beestjes verzorgen.
En ja, ik zorg goed voor mezelf! Echt waar.
Gisteren gewoon lekker gekookt voor mezelf en toen ik in de stad wat dingen voor Mike moest halen heb ik me eigen getrakteerd op nieuwe schoenen ;D. Dat moest eigenlijk van Mike en dan moet ik wel luisteren ;)

Citaat van: valkchico op 28 oktober 2005, 09:38:50
HAllo Mariska,

heb je wel een beetje kunnen slapen (toch nog wel laat gaan slapen zag ik ;))
En Mike al gebeld?heeft hij een beetje geslapen (met pil)?
Hoop dat het vandaag allemaal een beetje soepel verloopt en kom later nog even terug om te kijken hoe het met je gaat

gr Esther

Hoi Esther,
Ik heb goed geslapen gelukkig. Als een blok, maar ik was dan ook heel erg moe. ik probeerde vanacht nog Dr Phil te kijken maar dat lukte niet meer ::) ;) Mike heeft een slaappil gehad en ook een tijdje goed geslapen.Hij heeft net gebeld en heeft vanmorgen een morfinespuit gehad dus nu even geen pijn gelukkig.
En mogelijk krijgt hij het onderzoek van maandag vandaag al.
Zou mooi zijn, want dan heb je het maar gehad.

Citaat van: Rianne op 28 oktober 2005, 09:59:15
Hoi,

wat een narigheid hier... dan is die ziek, dan moet die naar het ziekenhuis... ik hoop dat het niks ernstigs is.

Hoi Rianne,

Het lijkt hier inderdaad wel een ziekenboeg en dan ook nog allemaal mensen met darmklachten. Wel heel toevallig.
En wij hopen ook dat het allemaal meevalt.
We gaan van het positieve uit.

Nou alles wat er gebeurd is met Mike is hierboven al besproken dus nu nog maar even een verhaaltje over mijn valkjes.
Vanmorgen ontdekte ik bij Snowy bloed op zijn vleugels, aan 2 kanten. Ik vermoed dat dit eergisternacht is gebeurd toen er paniek in de kooi was. Wel heel stom dan dat ik het niet eerder heb gezien.
Hij lijkt er geen pijn aan te hebben en vliegt ook volop.
Dus het lijkt niet ernstig. Maar toch schrikken als je dat ineens ziet. Wel maakt het een raar geluid als hij vliegt.
Misschien doordat die veren een beetje aan elkaar geplakt zitten, maar dat weet ik dus niet zeker.
Verder gaat alles goed met ze.
Ze zijn helemaal gek met die touwring die ik gekocht heb.
Kaily en Misty slapen erbovenop ::) Ze hadden er ook gewoon in kunnen gaan zitten :D
En sinds gisteren hoor ik dat Snowy de geluidjes van Kaily al nadoet. Wel raar want ik dacht dat ik haar hoorde, maar toen ik keek bleek Snowy het te zijn. Dat heeft hij snel geleerd he?!
En Snowy begint nu ook al te foepjanknollen op mijn hand. Dit is nu al nr 2. Viespeuken ;D ;) Ik heb 2 leuke vrouwtjes in de kooi en dan kiezen ze voor mijn hand. Nou snappen jullie dat nou??!!
Verder heb ik eigelijk niet zoveel te vertellen dus ik ga nu maar weer even bij jullie buurten.

Heel veel liefs en een dikke  :-* omdat jullie allemaal zo lief voor ons zijn.

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

carco

Hoi Mariska

Ik moet toch even bij jou ook iets schrijven nu hoor:jij bent bij iedereen zo aan het dollen.
En dan lees ik dit van Mike.
Ik duim met je mee zoals iedereen hier dat het allemaal meevalt.
Gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar merk wel.
Ik vind het heel knap van je hoe jij jezelf erdoorheen weet te slaan.
Sterkte in ieder geval !!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Petra en Cheeky

Wens Mike vanmiddag maar beterschap namens de Ziekenboeg hier! Kunnen we hem niet lekker naast Cor neerleggen? Kunnen ze het schildpadje delen en het is misschien wel zo gezellig?!  ;) ;D

Fijn dat je zo goed voor jezelf zorgt! Vol blijven houden hoor! Ik leef met jullie mee!

Dikke Knuf!
Peet

Mariska

Oh wat lief zijn jullie toch allemaal :-*
Citaat van: carco op 28 oktober 2005, 13:19:47
Hoi Mariska

Ik moet toch even bij jou ook iets schrijven nu hoor:jij bent bij iedereen zo aan het dollen.
En dan lees ik dit van Mike.
Ik duim met je mee zoals iedereen hier dat het allemaal meevalt.
Gelukkig hebben jullie veel steun aan elkaar merk wel.
Ik vind het heel knap van je hoe jij jezelf erdoorheen weet te slaan.
Sterkte in ieder geval !!
Groetjes: Caroline.
.

Hoi Caroline,
Ik vind het wel leuk om af en toe te dollen en raadspelletjes te doen. Zo blij je bezig he en even afgeleid van de rest van de problemen.
We blijven positief denken, maar toch ben je diep in je hart wel bang natuurlijk.
En Mike en ik hebben veel steun aan elkaar, maar ook aan jullie allemaal op het forum. Dat doet ons echt goed!
Heel lief wat je zegt dat ik me er zo goed door hen sla :-*.

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 oktober 2005, 13:24:17
Wens Mike vanmiddag maar beterschap namens de Ziekenboeg hier! Kunnen we hem niet lekker naast Cor neerleggen? Kunnen ze het schildpadje delen en het is misschien wel zo gezellig?! ;) ;D

Fijn dat je zo goed voor jezelf zorgt! Vol blijven houden hoor! Ik leef met jullie mee!

Dikke Knuf!
Peet

Hoi Peet,

Ik zal hem beterschap van jullie wensen en ik hou vol.
Tot zover gaat het goed.
En als we die mannen nou naast elkaar leggen dan wel met het schildpadje ertussenin hoor ;D ;D ;D.
Straks denken ze met al die medicijnen en troep op nog dat wij het zijn die naast ze liggen en dan gebeuren er rare dingen ;D ;) :P

Liefs
Mariska

Petra en Cheeky

Peet verslikt zich in een stuk appel na jouw posting.... ;D ;D ;D

Mariska

:o :o :o

Leef je nog???

;D ;D ;D

Sorry zal ik niet meer doen hoor :P ;)

Liefs Mariska

Petra en Cheeky

Nog net... ;D  ik heb een hele levendige fantasie en zag ze zo al liggen met de schildpad ertussen in! Vertel je het Mike vanavond? Kannie ook lekker lachen!

Liefs,
Peet

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 28 oktober 2005, 13:57:08
Nog net... ;D ik heb een hele levendige fantasie en zag ze zo al liggen met de schildpad ertussen in! Vertel je het Mike vanavond? Kannie ook lekker lachen!

Liefs,
Peet

Gelukkig je bent er nog ;)
Ik zag het ook helemaal voor me.
Als je slaapt en morfine en slaappillen krijgt kun je de weg weleens kwijt zijn ;D.
Maar dit vertel ik zeker vanavond, dan komt hij niet meer bij ;D

Ik was trouwens van de week 's nachts ook de weg kwijt!
Ik legde me hand op zijn borst en vroeg steeds waar zijn stok nou gebleven was ;D ;D ;D
Nou jij kunt met je levendige fantasie wel bedenken wat hij toen deed ;D ;) :P
Zelf weet ik nou niet zo zeker of ik die stok wel bedoelde ???
Zal wel niet, zo ben ik toch niet ;D ::)

Liefs
Mariska