De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Ivy

Hee buuv!
Gaat het een beetje? Zal ik je een kopje kamille thee met honing brengen ;D?
Ik vond je foto's erg leuk hoor, en die eerste met Boy en een valkje is erg leuk - een fotowedstrijd materiaal ;D
Ik ben benieuwd naar je volgende serie!
Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mariska

25 oktober 2005, 20:06:21 #301 Last Edit: 25 oktober 2005, 20:10:21 by Mariska
Hoi Allemaal,

Nou ik kon het weer niet laten.
Ik voelde me na het eten een stuk beter en heb toch nog even wat foto's geschoten.
Dus daar komen ze dan weer ;)

Hier zei vrouwtje "ga eens lief kroelen dan" en draaien ze spontaan allebei hun kop om ::)

Nou toch maar even kroelen dan ;)

Kroel jij mij of kroel ik jou??? ;D

Ik kroel jou wel even!

He dat ziet er lekker uit, vrouwtjes eigen gebakken valkenkoekjes :P

Gelukkig wil niemand anders, heb ik hem lekker voor mij alleen ;D

Eeindresultaat! Misty gaat weer spelen, vrouwtje mag de rommel opruimen ;)

Ontdek je plekje!!
Nou Cindy heeft haar plekje ontdekt.
De rugleuning van de bank ::)

Binky op mijn schouder!
Wat een model he?!

Kaily dommelend op de kooi!

Dit was een test!!!
Een foto van een foto die bij mij op de kast staat.
Het resultaat is nog best aardig.

Even lekker kroelen met mijn kroelkipje!

En nog meer kroelen!!

En Cindy die op Boy ligt ;D
Die hond vind ook alles goed ;)

Nou dat was het dan weer voor vandaag ;D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Hoi Ivy en Marije,

Ik voel me gelukkig weer wat beter dan vanmiddag!
Leuk dat jullie mijn foto's mooi vonden.
Wel lief aangeboden hoor van het koppie thee :-*

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Citaat van: Mariska op 25 oktober 2005, 20:09:17
Wel lief aangeboden hoor van het koppie thee

En ik woon weer eens te ver weg :'( :'( :'(
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Ja America is net ietsjes te ver om een kopje te brengen.
Dat houden we nooit warm tot daar ;).

Groetjes Mariska

Mariska

25 oktober 2005, 22:23:41 #305 Last Edit: 26 oktober 2005, 12:45:51 by Mariska
nou ik zit dus weer ff wat bij te lezen in het dagboek van mijn vrouwtje en wat kan mijn wijfie foto's schieten zeg. :o
nu maar hopen dat ze geen kiekjes van mij gaat maken in mijn blote kont. ;D ;D maar ik ben trots op de mooie resaltaten.  :-* je ventje   

Caroline

Nou ik ben meer dan tevreden hoor.  :D

Groetjes en tot morgen, Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo Mariska,

mooie foto's en ook van die romantische ;D.
Is boy wel eens gebeten in zijn neus of net niet?
Je kan het kroelen ook niet afdwingen ;) ha a zijn net kinderen gaan dan ook expres de andere kant op kijken >:(.

En mIke dat kan ze zeker wij genieten er elke keer weer van .
En uuh jij kan wel ff kopje thee brengen denk dat jij wel dicht genoeg bij bent ;)

gr Esther

Mariska

Hoi Esther,

Nee Boy is nog nooit echt gebeten, maar wel steeds bijna.
En toch gaat hij steeds weer naar ze toen.
Hij vind ze zo leuk.
Maar Kaily en Misty bijten niet als hij dichtbij komt en ze gaat wassen en zo. Dat is wel heel lief!
En dank je wel voor het compliment over mijn foto's.
Lief van je!
Het is ook leuk om te doen als anderen er graag naar kijken.
En Mike had mij gisteren hier bij de PC een lekker kopje honingthee gebracht. Dat vond ik wel heel lief!

Groetjes Mariska

Mariska

26 oktober 2005, 14:11:56 #309 Last Edit: 26 oktober 2005, 14:26:01 by Mariska
Hoi,

Ik heb ook weer nieuws.
Niet over de valkjes maar over Mike.
Hij ging zojuist naar het ziekenhuis om pillen en een klysma op te halen die hij nodig heeft voor een inwendig darmonderzoek maandag.
Daar vroeg de assistente van de internist hoe het met hem ging. Dus hij vertelde dat hij veel pijn heeft en het soms moeilijk uithoud. Waarop de assistente pijnstillers wou regelen bij de internist, maar die riep hem gelijk binnen.
Het blijkt dat ze bij de CT-scan met contrast afgelopen vrijdag een abces bij zijn darm hebben ontdekt dat zowel tegen een zenuw als tegen een spier aandrukt. Vandaar ook het nieuwe onderzoek as maandag. Ze gaan dan met een slang naar binnen om te kijken een evt worden er biopten weggenomen en als het nodig is spuiten ze hem plat en gaan ze de hele darm bekijken.
Tevens zei de internist dat als het niet meer uit te houden is hij ook opgenomen kan worden.
Maar ze hebben iig de oorzaak gevonden, maar nu willen ze weten hoe het er is gekomen. En hoe ze het het beste weg kunnen halen. En dan te bedenken dat hier in Almere werd gezegd "ga maar naar een dietiste om je voedingspatroon te bekijken! Wat een gel*l!
Hij heeft nu iig hele zware pijnstillers en moeten we het weer even afwachten.
Het was best een spannende tijd omdat zijn vader is overleden aan darmkanker toen hij 42 was. En buiten dat komen er nog meer mensen in de familie voor met darmkanker/problemen.
Dus zo staat het er nu voor.
Ik moest even mijn verhaal kwijt hoor!
Hij loopt nu al vanaf 10 september met hevige pijn en ik ben blij dat er nu eindelijk actie word ondernomen.
Nu maar hopen dat ze het zonder operatie kunnen verwijderen. Dat zou voor hem fijner zijn!
Maar wat nodig is, is nodig.

Groetjes Mariska

Caroline

Nou, wat vervelend, ik wilde nog even snel reageren voor ik hier aan de gang ga. Ik voel heel erg met jullie mee. Ed zijn moeder is ook overleden aan darmkanker op zeer jonge leeftijd en met haar nog 9 broers en zusjes van haar en dit is inmiddels zover onderzocht dat deze vorm erfelijk blijkt te zijn. Een jaar of 5 geleden heeft Ed, mijn man dus, ook DNAonderzoek laten doen, nadat zijn broer van 33 jaar ook al geopereerd was aan darmkanker, dit ook i.v.m. onze kindjes en was ook drager en bleek 85 % kans te hebben om het te krijgen. Om dit te voorkomen moet hij ook elk jaar zo'n groot onderzoek laten doen onder een roesje, heel vervelend en telkens weer spannend of ze niks hebben gevonden dit keer. Zoals het er nu ongeveer voorstaat is er ook nog zo'n 70 % kans dat hij dit aan de kindjesheeft doorgegeven en dat zij ook drager zijn. Ook 3 tantes van mij hebben darmkanker gehad waarvan er 2 zijn overleden, en in mijn familie zijn ze nu ook bezig met onderzoeken of het de erfelijke vorm is.

Nou ik hoop dat het bij Mike positiever is en in gedachten ben ik bij jullie, sterkte en houd jullie taai.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Wat lief dat je nog even reageert!
Bij Mike in zijn familie zijn ze het momenteel ook aan het uitzoeken of het de erfelijke vorm is.
Bij zijn neef en nicht zijn pas ook al poliepen gevonden.
Hun vader is een broer van Mike zijn vader en die is ook aan darmkanker overleden.
Daarbij is er ook nog een zus die het heeft.
Ik weet het niet allemaal precies, maar het zijn er veel in ieder geval.
Ik vind het fijn om te weten dat jij begrijpt hoe het is.
Dat doet me goed.
Voorlopig gaan we van het minst erge uit maar het speelt wel in je gedachten.
Bij jullie is er dus ook een hoop gaande.
Jullie ook heel veel sterkte daarmee.
En je moet maar zo denken; zo'n onderzoek elk jaar is niet fijn, maar zo zijn ze er als het gebeurd wel op tijd bij!
Dank je wel voor je medeleven!

Groetjes Mariska

Ankie

Hoi Mariska

Je hoort wel eens vaker dat mensen nare ervaringen hebben in het Flevo. Onze ervaring is niet echt slecht ,maar je merkt wel dat er een paar jaar geleden meer tijd voor je was en dat je beter opgevangen werd als er iets mis was.
Goed dat je voor een ander ziekenhuis hebt gekozen !
Zo zie je maar weer dat ze er wel eens naast zitten ,die artsen !
Wat naar dat er zoveel darmkanker in de familie van jullie voorkomt. Ik heb inderdaad gehoord van een vrouwtje bij wie ik werk ,dat die onderzoeken errug vervelend zijn .
Fijn dat er mensen zijn die je begrijpen en aan wie je je verhaal kwijt kan. Lucht lekker op !
Wens Mike maar alle sterkte toe en we hopen met z'n alle het beste! Voor jou natuurlijk ook heel veel sterkte met alles ,want het valt niet mee af en toe !

Tot gauw !!
Ankie

gonnie

Hoi

Wat verschrikkelijk naar alles , jeetje zeg , je zou toch echt naar een dietiste gegaan zijn , terwijl er heel iets anders aan de hand is , je zou ze wat doen in dat nare ziekenhuis,
Goed dat je dan goed naar jezelf geluisterd hebt Mike.
houd je ons op de hoogte .

Sterkte met alles .
ook voorCaroline

groetjes Gonnie

Mariska

Hoi Allemaal,

Dank jullie wel voor de lieve reacties.
Dat doet ons goed.
We zijn net gebeld dat hij toch morgen opgenomen moet worden.
Als hij opgenomen is kunnen onderzoeken veel sneller gedaan worden als dat je poliklinisch geholpen word.
Hij moet daar zowiezo een aantal dagen blijven.
Ik ga me nu toch ook wel een beetje zorgen maken.
En waar ik ook mee zit is dat ik zelf helemaal niet in orde ben en er nu alleen voor kom te staan.
Ik ben momenteel erg van hem afhankelijk en kom er nu toch alleen voor te staan.
Maar goed we zien het allemaal wel!

Groetjes Mariska