De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Peet,

Ja ik was op me vingers getikt door Lin ;D ;D
Vond het wel grappig hoor.
Ze zei "kleed je eens joh" ;D
Maar als ik thuis ben heb ik altijd mijn huispakken aan.
Van de winter zijn dat fleecepakken (trui en broek) en van de zomer heb ik leuke ROZE en zwarte joggingbroeken met bijpassende straplesstopjes.
Daar staan mijn sloffen ook mooi bij ;) :P

En dank je voor het compliment over mijn foto's.
Ik vind het leuk dat jij ze leuk vond :D

Groetjes, ook aan Cor
Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Ozzie

Hoi Mariska,

weer genoten van je foto's: leuk!!!! Ze zijn om te  :-*

Groeten, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mariska

Dank je wel Wendy,

Het was ook leuk om ze te maken.
Wel vermoeiend soms, voor de badderfoto's stond ik op het stoelTJE! van de kleine meid, ik sproeide met links en maakte foto's met rechts ;D
En ja ik hoor jullie denken, maar de stoel is nog heel hoor ;D ;) :P

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Agnes

Hoi Mariska,

Mooooooooie foto's!! ;D ;D
Meeeeeer!!!!!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Marije

Wat een mooie foto's! En heeft kleine Kaily geen staart? :-X (Zal vast wel ergens in 't dagboek staan, maar ben een beetje lui... ;) :P :D)
Dat koppie als Binky (toch?) iets van de tafel gooit is heeeel herkenbaar, die van mij hebben een keer een heel bakje doppinda's één voor één van m'n tafel gegooid, om ze vervolgens allemaal zo na te kijken....lag in een deuk... ;D
Ik vind dat je trouwens ook hele mooie valkjes hebt, ben jaloers! :D(al ben ik ook wel blij met mijn twee kippies... ;))
Groetjes,
Marije

Mariska

Citaat van: Agnes op 23 oktober 2005, 17:26:19
Hoi Mariska,

Mooooooooie foto's!! ;D ;D
Meeeeeer!!!!!

Groetjes van Agnes.

Nog meer :o ;D :D
Nou ik zal morgen nog eens een poging wagen.
Het is ook wel heel leuk om te doen hoor.
Het kost alleen veel tijd.
Vanmorgen zo'n 200 geschoten in 2 uur ::)

Citaat van: Marije, P&S op 23 oktober 2005, 17:48:31
Wat een mooie foto's! En heeft kleine Kaily geen staart? :-X (Zal vast wel ergens in 't dagboek staan, maar ben een beetje lui... ;) :P :D)
Dat koppie als Binky (toch?) iets van de tafel gooit is heeeel herkenbaar, die van mij hebben een keer een heel bakje doppinda's één voor één van m'n tafel gegooid, om ze vervolgens allemaal zo na te kijken....lag in een deuk... ;D
Ik vind dat je trouwens ook hele mooie valkjes hebt, ben jaloers! :D(al ben ik ook wel blij met mijn twee kippies... ;))
Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Kaily heeft wel een staart hoor en nog een mooie ook.
Maar dacht jij dat ergens te zien op een foto?
Ben wel benieuwd, dan ga ik ook even kijken.
En iets 1 voor 1 van tafel gooien en nakijken ken ik precies.
Binky van mij deed dat met een schaaltje met snoepjes op de kast. Hij ging er dus 1 halen, liep dan een cm of 50 naar de rand en liet hem vallen. En dat trucje dan 10 keer achter elkaar. Nou dan kun je mij wegdragen hoor ;D ;D ;D

En jij heb ook 2 hartstikke mooie kippies hoor.
Ik zou jaloers moeten zijn!

Mariska

Even heel iets anders!
Ik heb al eerder een foto laten zien van deze Jack Russel die ik een keer te logeren heb gehad van mijn buurvouw.
Maar nu is het geval dat hij door omstandigheden bij haar weg moet.
Zij weet niet dat ik dit hier opzet, maar vind ze vast niet erg aangezien ze mij gevraagd heeft me oren open te houden voor een evt nieuwe eigenaar.
Nou gaat het mij ook erg aan mijn hart dat hij weg moet en vind het erg belangrijk dat hij een goeie nieuwe eigenaar krijgt. Zodoende zet ik het hier op en mocht iemand er meer over willen weten dan hoor ik het wel.

Groetjes Mariska

saskia_w

wat lief ik heb een langharige ik hoop dat je snel een baasje voor hem/haar vind hoe oud is ie en is het een reu of een teef ?

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

Mariska

Hoi Saskia,

Het is een reutje van vorig jaar oktober als ik me niet vergis.
Ik heb de bevalling van zijn moeder gedaan en hem ter wereld zien komen.
Vandaar ook dat het me erg aan me hart gaat dat hij weg moet :'(.

Groetjes Mariska

Mariska

Het is eigenlijk nog wel slim om even te vermelden dat hij op valkjes jaagt als je ze los in de kamer heeft.
Denkt dat het speelgoed is ;D.
Anders had ik hem als ik Cindy er niet pas bij had gekregen misschien zelf nog genomen.
Maar bij mij moest hij steeds op de gang als de valkjes los waren. Hij is absoluut niet vals hoor, maar ziet het als leuk speelgoed en gaat er te ruw mee om.

Groetjes Mariska

Valerie

Het is wel een scheetje, Mariska.
Maar wij zijn niet vanplan een hond te nemen, dat wil Han al helemaal niet. Ik zou het nog een keer zien zitten, maar het is ook een heel gedoe, een hond.

saskia_w

ik heb de honden en katten altijd beneden als de vogels los zijn (onze wonkamer is boven) anders geet het niet goed maar daar staan ook manden en daar ziiten ze uitzigzelf ook heel veel dus das niet zo erg

groetjes saskia

Pull the bow of Live and shoot.
Faster than love...
Faster than sadness....
Before you get caught up
In confusion...seize your path.

If you stand still for Even a moment,
Unanswered questions
will catch up to you.
----------------------------------
Don't go...
Don't leave.
Stay close to my heart.
I will carry on your name.
I will finish...

valkchico

hallo Mariska,

wat een scheetje die hond, maar hoe graag ik het ook zou willen hier kan het niet :'(.

En 200 foto's in 2 uur???wow dan heb je er of een heleboel verk.. of je hebt er nog een heleboel om te laten zien.

sloffen alweer droog?
Dus de nieuwe shoot met sloffen ;) en ochtendjas (of is het inmiddels middagjas)

tot later Esther