De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Valerie

Citaat van: Mariska op 16 oktober 2005, 23:32:48
Hoi Gerda,

Ja Ozzie zit daar ook nog.
Echt een poepie, geeft me altijd kusjes ;D

Ozzie!!!! Dat is lang geleden! Die heb ik toen ook gezien. Een echt scheetje. Kwam zo naar me toe vliegen. Oooooooh ik heb al zin in een bezoekje aan Jura.... Laat maar niet doen, want dat zal Han niet leuk vinden.... kom ik met 100 valkjes thuis... ;D

Rianne

Legendarische zitstok daar bij Jura thuis ;D

Agnes

Hoi Mariska!

Ik zie je steeds in andere dagboeken opduiken, en ik ben nu in die van jou gedoken ;)!

Jij gaat snel zeg!
In een paar dagen tijd al een dagboek van 7 bladzijden, en in een mum van tijd meerdere valkjes ;D
Ik betrap mezelf erop dat ik ook zit te denken obver een volgende.Ik heb er nu (pas) twee ;)

Ik kom zeker nog een keer bij je buurten. Het is gezellig hier.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Mariska

Hoi Esther,

Nou ik heb ze dus niet in aparte kooien.
Ik zou dat met het eerst volgende valkje wel doen, maar ze hebben bij Jura ook al bij elkaar gezeten. Kaily zat bij Misty in de kooi toen ik Misty ophaalde.
Of het een man of pop is is nog niet zeker.
Waarsxchijnlijk wel een pop, maar de tijd zal het uitwijzen.
Ze is van 20 Juli dus nu 12 weken als ik het goed heb.
Vooral Misty reageerd heel goed op haar, maar daar zul je straks nog foto's van zien.
En ik heb de foto's graag voor je gemaakt1 ;)

Hoi Valerie,

Ik wil best even met Han babbelen hoor.
Hier gaat me dat goed af met Mike.
Ik hoef er alleen maar iets leuks voor hem tegenover te stellen ;D :P. Maar "wat" verklap ik niet ;D ;)
Citaat van: Valerie op 17 oktober 2005, 10:02:16
Oooooooh ik heb al zin in een bezoekje aan Jura.... Laat maar niet doen, want dat zal Han niet leuk vinden.... kom ik met 100 valkjes thuis... ;D
Citaat

En hier hoef je niet bang voor te zijn hoor, zoveel heeft ze er niet ;D ;)

Hoi Agnes,

Leuk dat je even in mijn dagboekje heb gesnuffeld.
Hij gaat zeker hard, ik kan me zelf amper bijhouden ;D
En wat die meerdere valkjes betreft; ja wat zal ik zeggen, ik ben besmet met het valkenvirus ;D ;D ;).
Hopelijk gaat dat ook een keer over want anders moet ik gaan verhuizen of kinderloos blijven! ???

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Citaat van: Mariska op 17 oktober 2005, 12:26:38
Hoi Valerie,

Ik wil best even met Han babbelen hoor.
Hier gaat me dat goed af met Mike.
Ik hoef er alleen maar iets leuks voor hem tegenover te stellen ;D :P. Maar "wat" verklap ik niet ;D
En hier hoef je niet bang voor te zijn hoor, zoveel heeft ze er niet ;D ;)

Dat valt al mee dat ze er zoveel niet heeft, maar ja, het was maar een manier van spreken.
Iets leuks tegenover zetten... Hmmm voor elke keer dat Valko krijst... Laat maar...Die krijst dan als Han er is TE veel, hoe moet ik dat vergoeden?  ;D
Hopen dat ik snel een vaste baan heb en wij een groot huisje kunnen kopen (ook nog even lotto winnen) en dan extra kamer voor de vogels.  ::) Dat duurt dus nog lang...
Kom dan maar liever ff praten met Han...  ;D

Mariska

Hoi,

Nou ik wil toch nog even bij het begin beginnen, want anders word het zo'n rommeltje ;).

Ik heb Kaily gisteravond opgehaald en thuis aangekomen heeft ze een tijdje bij mij gezeten. Even lekker gewassen door Boy, dat doet hij altijd bij een nieuw valkje. Heel lief!
Vervolgens hebben we de andere eruit gelaten en heeft Mike Misty er even bij gezet. Nou die vond haar wel leuk, maar haar strengetje trosgierst vond ze nog leuker ;D
Binky kwam ook bij me zitten (kaily en Binky ieder op een schouder) en die speelde een beetje verstoppertje achter mijn nek. En dan stiekem af en toe even spieken naar dat andere valkje op mijn schouder.
Snowy bleef iets meer op afstand, maar wel op me schoot.
Dus ze zaten met zijn vieren bij me :D :D :D.
Toen ik ze in de kkoi deed ging Misty naar haar slaapplaatsje en laat dat nou hetzelfde plekje zijn als wat Kaily ook in gedachten had. ::) Het zijn net kinderen, ze moeten allemaal hetzelfde speeltje :-\. Nou die maakten dus een beetje ruzie.
Niks ernstigs hoor en Misty vertrok.

Vanmorgen kwam ik beneden en zat Kaily nog op hetzelfde plekje dus die beviel haar kennelijk wel.
Eerst even lekker een bakkie voor mezelf gezet, dan de honden even in de tuin en toen heb ik de kooi open gemaakt.
Binky en Snowy kwamen eruit maar Misty en Kaily niet. Ik besloot haar lekker even te laten gaan en even later was ze er toch uitgekomen. Samen met Misty zat ze lekker op de rand van de kooi.
En voor ik er erg in had zaten die 2 te kroelen :o.
Ik heb dus mijn allereerste kroelfoto's gemaakt sinds ik valkjes heb ;D ;D

Willen jullie ze zien???!!!!
Hier zijn ze dan :D

Wat geweldig he?!
Dit was echt een droom dat valkjes van mij eens met elkaar zouden kroelen. Ik vond het zo vertederend om te zien :-*

Even later zat Kaily ook lekker te brabbelen daar bovenop de kooi dus dat lijkt me een heel goed teken.
Ze klinkt als een popje, maar zekerheid heb ik natuurlijk voorlopig niet.
Evengoed ben ik heel gelukkig met haar hoor, ook als het een "hïj" is.
In de kooi gaat ze ook lekker haar gang, klimt en doet en probeerd alles uit. Het gaat boven verwachting :D

Die andere was trouwens ook een scheet Valerie dus ik kan het je wel aanraden. Die andere heeft een 2 kleurenkuif. Wit en grijs, heel mooi!

Nou dit was het wel even voor nu.
Ik ga Jura en Herman even een mailtje met foto's sturen.
Dat vinden ze leuk.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

17 oktober 2005, 12:51:33 #96 Last Edit: 17 oktober 2005, 13:11:26 by Mariska
Hoi Valerie,

Maar weet je, het is ook heel leuk om ernaar uit te kijken.
Als je dan straks in de toekomst een ander huisje kan kopen heb je ook iets leuks in het vooruitzicht.
En als je een vogelkamer maakt heeft Han er ook geen last van ;D ;)
Bij mij schreeuwt trouwens alleen Snowy af en toe en de anderen niet!!!

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de naam van mijn dagboek kan veranderen???

Groetjes Mariska

Mariska

Laat maar, het is al gelukt  ::) ;D

Valerie

Wilde ik helpen, ben ik te laat.  :( ::) :P ;D

Een witmaskertje zal nog wel erg lang duren, want eerst wil ik een bonte pop. En daar zal ik ook nog een poos op moeten wachten.  ::)  :P Maar ja, het wachten (al duurt het jaren) zal dan ook wel extra beloond worden. :p

Mariska

17 oktober 2005, 13:27:57 #100 Last Edit: 17 oktober 2005, 13:31:48 by Mariska
Citaat van: Valerie op 17 oktober 2005, 13:22:21

Maar ja, het wachten (al duurt het jaren) zal dan ook wel extra beloond worden. :p

Precies, zo moet je dat zien.
Ik wou ook al jaren valkjes en mijn wachten is ook beloond!!

En dit is mijn 100ste reactie in 4 dagen :o
Groetjes Mariska

Mariska

Nou Val,

Nu mag je me toch helpen ;D

Waarom staat er bij mij MOVE bij en bij anderen niet????

Groetjes Mariska

Valerie

GEFELICITEERD MET JE 100 REACTIES!
Ik zie dat het je al gelukt is, want hij beweegt. De tekst moet ertussen staan. ;)

Mariska

iK SNAP ER ECHT NIKS VAN ??? ??? ::)

BLOND HE!!!

Mariska

17 oktober 2005, 13:37:13 #104 Last Edit: 17 oktober 2005, 13:39:30 by Mariska
GEFELICTEERD