De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Valerie,

Wat een lieve reactie van je :-*
Dat kusje zal ik hem zeker geven ;)
Het is idd heel vervelend als je elke dag, de hele dag en ook 's nachts zoveel buikpijn heb.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen(het is zo veel) maar voor Mike beterschap met zijn buik en succes met de uitslag.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Je hoeft ook niet alles te lezen hoor.
Ik weet hoeveel werk het is, want ik ben zelf als nieuweling alle dagboeken aan het bijlezen :P
Maar ik zal Mike beterschap van je wensen en morgenochtend ga ik eens even op mjn gemakje jou vakantieverhaal lezen ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: Valerie op 21 oktober 2005, 20:15:28
Da's ook niet fijn, alle dagen buikpijn. En vooralals je niet weet waar het vandaan komt, want dan kan je niks beginnen.
Geef je ventje maar een lief kusje op z'n buikje. Kusjes van vrouwtjelief doen vaak wonderen. :)
Veel sterkte iig. Ik hoop dat de uitslag goed is en dat hij snel van de buikpijn af is.

Hoi Valerie,

Was weer lachen gisteren.
Zit Mike op de bank, trek ik ze shirt omhoog en geef hem een kus op ze buik ;D
Hij kwam niet meer bij en keek me aan of ik gek geworden was ;D :P
Vraagt ie waarom ik dat doe, ik zeg "jij leest toch elke avond me dagboek, dan kom je er vanzelf achter" ;)
Hij gelijk naar boven natuurlijk, kwam net zo hard lachend weer beneden ;D

Groetjes Mariska

gonnie

Hoi mariska

ben in je dagboek aan het lezen , zitten er al weer kids te zeuren achter me ,ik kom snel terug ,vervelend van Mike , maar goed dat je ergens anders naar toe bent gegaan. Sterkte.
Tot snel

groetjes Gonnie

Mariska

22 oktober 2005, 12:07:40 #245 Last Edit: 22 oktober 2005, 12:11:18 by Mariska
Hoi,

Nou gisteravond nog even lekker lang me valkjes eruit gehad.
Vonden ze heerlijk en ik heb ook helemaal geen last van ze.
Strengetje trosgierst erbij en de kinderen zijn helemaal gelukkig.
Toen ik ze terug deed heb ik de trosgierst aan de touwring gehangen in de hoop dat ze dan eens zouden ontdekken dat je ook in de ring kan zitten.
En dat werkte perfect! Voor ik er erg in had zat Kaily erin.
Ik sta af en toe echt versteld van wat ze al allemaal doet in minder dan een week bij ons.
Ze was de eerste die op het klimrek van de onderste naar de bovenste verdieping klom, ze is de eerste die in de touwring ging zitten. Ze is totaal niet bang voor Boy, terwijl hij toch wel erg groot is voor zo'n klein valkje.
Eigenlijk is ze ontzettend stoer 8)
Ze is niet bang voor ons, ze stapt zo op en kusjes geven kan ik haar ook vanaf dag 1. Echt een heerlijk valkje :-*
Ik ben ook erg blij dat ik haar erbij genomen heb als ik zie hoe zij en Misty met elkaar omgaan.
Eerst trokken de mannen naar elkaar en was Misty toch een beetje alleen, ook al leek ze daar geen moeite mee te hebben.
Een virendinnetje is toch leuker. Ze kroelen nog steeds volop en daar geniet ik echt enorm van.

Vanmorgen heb ik even lekker de kooi gesopt en een heerlijk ontbijtje voor ze gemaakt.
Ik maak er elke dag een feest van ;D ;)
Vanmorgen heb ik lekker wat tricolore pasta in hun bakje gedaan, paar stukjes appel erbij. In hun klemmetje een roosje brocolli dus dat was weer smullen geblazen.
Als ze zien dat hun ontbijtje klaar is staan ze alle 4 te poppelen om er in te gaan. Nooit geen problemen mee!

Nou de kanarie is gelukkig weer beter dus die heb ik vanochtend lekker weer een badje gegeven.
Daar is die echt gek op.
Drijfnat komt hij eruit.
Echt geweldig om te zien

Nou dat was het wel weer even voor nu :D

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Gonnie,

Ja zo gaat dat he met kinderen.
Weet er alles van.
Die kleine van Mike komt altijd meekijken, ze vind alle foto's van iedereen zijn valkjes zo mooi. Echt heel lief :-*
Dan pakt ze haar fototoestel en gaat ze foto's schieten van de valkjes op het scherm ;D

Groetjes Mariska

Caroline

Ik ben ook blij dat die van mij nog niet zo oud zijn. Sanne (net 4) wil alleen als ik aan het MSN-en ben, ook MSN-en dus dat doe ik stiekem. Ze vind vooral die smileys leuk natuurlijk, als ik even niet op let zit ze ook gewoon met iemand te MSN-en, wel als hij al aan staat natuurlijk.
En tegen die tijd dat ze me van de pc af komen gooien, moet er eentje bij komen voor hun, dat is een ding wat zeker is.  ;D

En voor jou Mariska,......wij willen foto's, hihihi. Ook Sanne kijkt hier altijd mee naar de valkjes en wil dan wie wie is, als ze dan een handtekening ziet zegt ze, dit is die of dat is die. Alleen zijn jullie veel te veel de handtekeningen aan het veranderen nu kent ze er een heleboel niet meer.  ::)  :D
Maar ze zijn wel mooi hoor!!  ;)

Groetjes van Caroline en Sanne, die nu ook mee kjikt.  :)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ivy

Hoi buurvrouw.
Ik weet niet eens wat ik zeggen moet, er zijn zoveel dingen erbij gekomen en moest weer drie pagina's lezen...
Wat een stoere valkje, die Kaily. Of doet ze gewoon alles voor de trosgierst, kan ook... mijne die komen ook overal naartoe als ze wat lekkers zien... kleine prullenbakjes zijn dat.
Las ik ergens dat je ramen ging lappen? Dan ga ik even uit het raam kijken, misschien zie ik je aan het werk :P
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Mariska

Hoi Caroline,

Waar willen jullie foto van zien.
Je zegt het maar hoor, ik heb er genoeg ;D ;)
En ik heb inderdaad net een ieuwe handtekening omdat ik er weer een nieuwe aanwinst bij heb.
Gerda heeft die handtekening voor me gemaakt, maar deze verander ik niet meer hoor. Hij is veel te mooi :D

Hoi Ivy,

Ik ramen lappen ??? :o :P, nee dat is een van Mike zijn taken ;D Vind hij leuk om te doen, wat een gelukie voor mij he ;D ;) Dus kijk jij maar lekker uit je raam, dan zie je Mike aan het werk :P
En wat Kaily betreft, die doet ook alles zonder trosgierst.
Ze is gewoon nergens bang voor. Is wel heel fijn hoor!

Groetjes Mariska

Mariska

Oh en  de groetjes aan Sanne en als ze zin heb mag ze gerust mijn dagboekje volplakken met smileys hoor ;D.
Staat alleen maar gezellig!

Caroline

Alle foto's zijn leuk hoor en ik zal het tegen Sanne zeggen hoor.

:) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'( Hier zijn ze dan, hihihi!!

Groetjes van Caroline  :)

En een  :-* van Sanne,  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

valkchico

hallo Mariska,

jemig is dat even lezen maar ben weer up to date en weet ik ook hoe jij er uit ziet (en je mannetje)

Het gaat zo te lezen hartstikke goed met je valkjes en gelukkig ook met je kanarie. Nu jij en mike nog ook dat zal vast wel goed komen.Geloof zeker dat dit een heel goeie afleiding is.
Je gaat hier vanzelf lachen zeker hier bij jou in je dagboek!!
Vond de bouwvakkerspleet ook wel een erg leuke foto ;D.

IK heb inmiddels Nuvola opgehaald ze/hij zit nu bij te komen.

kom zeker snel weer terug ,want anders lees ik me knetter hier  ;)
gr Esther

Petra en Cheeky

Jeeeeee, was ik vanmorgen vroeg nog op het forum, heb ik alweer bijna 2 pagina's bij te lezen bij jou zeg! Hou je dan nooit op, slaap je wel? Krijgt Mike zijn aandacht wel? Hahaha!

Ik lag in een deuk toen ik je verhaal las over het kusje op z'n buik! Hij ook wel, denk ik! Alleen met buikpijn, doet lachen vaak zeer, dat merkte ik aan Cor met zijn blindedarmontsteking!

Liefs, en beterschap voor Mikey-boy!
Peet

Mariska

Hoi Caroline,

Bedank Sanne maar voor de mooie smiley's.
Dat fleurt mijn dagboekje heerlijk op.
En ik zal morgen weer eens leuke foto's plaatsen ;)

Hoi Esther,

Wat leuk voor je dat Nuvola er eindelijk is.
Ik hoop dat het allemaal goed met haar gaat.
Maar dat komt vast goed met zo'n lief vrouwtje ;)
en ik vond die bouwvakkerspleet ook wel leuk ;D

Hoi Peet,

Ja Peet soms slaap ik, niet zo heel vaak :D
Maar ik kan jou hetzelfde vragen want jij was hier om half 5 nog :o ;)
En was inderdaad lachen met die kus op zijn buik ;D
Dat vond hij ook ;D ;D ;D
En ik zal Mikey-boy zo even beterschap van je wensen ;)

Trouwens die blindedarmontsteking he, die heeft hij nu toch niet of wel??

Groetjes Mariska