De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 20 oktober 2005, 21:05:42
Maarreh.. ik ben zo net Atlas he, met de wereld in z'n handen, ik de grond.... hahaha!

She's got the whole world in her hands........
Tja, het stond hier toch al vol met niks, dus ik dacht maar... gooi ik er nog maar wat bij.  ;D

Mariska

Citaat van: Mariska op 20 oktober 2005, 22:42:25
nou ik toch achter de pc zit en af en toe toch hier kijk hoe het er aan toe gaat kan ik het niet laten om toch even tegen mijn vrouwtje te zeggen dat ze een heel mooi dagboek heb met hele mooie foto's van onze poepie's en dat ik blij ben dat ze hier wat afleiding in gevonden heb ik zou zeggen ga zo door
TOPPERTJE VAN ME ;)

Aaaah, open ik net me dagboek en zie ik dat Mike een stukje voor me geschreven heb. Wat lief :-*
Wat is het toch een schat he!
Het is voor hem helemaal niet gezellig als ik hier steeds zit en toch is hij blij voor me.
Ik wil dan toch ook hier even reageren en zeggen dat ik van hem hou :-*

Een hele dikke  :-* van mij.

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

awwwwwwwww hoe lief!!!!!!!!  :)  :)  :)

Mariska

Ja dit is een goed begin van de dag.
Zo wil ik me dag wel elke dag beginnen ;D ;)

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Agnes

Jeeeeh, jullie zijn erg zeg! ;)
Ben ik 1 avond niet op het forum, moet ik wel 3 bladzijden bijlezen ;D ;D ;D ;D

Leuk dat ik nu weet hoe jullie eruit zien.

Groetjes van Agnes ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Petra en Cheeky

Wat een lieve vent heb je joh! Zoiets liefs 's morgens vroeg ontdekken!  Ik begin de verwisseling van gisteren van Suus al ietsje minder erg te vinden...  ;)

Groetjes,
Peet

Mariska

Nou ben even weg, moet met Mike naar het ziekenhuis, maar lief dat jullie even gereageerd hebben.

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi,

Nou ik heb vanmorgen mijn moeder even op visite gehad om Kaily te bewonderen.
Ze zaten er net in, maar dus maar weer even eruit.
Vind me moeder ook altijd leuk.
Eeven lekker knuffelen en kusjes geven met Binky :D
Kaily was ondertussen even lekker aan het brabbelen.
Veel doet ze dat niet dus ik heb nog steeds sterk het gevoel dat het een popje is.
Snowy heeft de nieuwe touwring ontdekt.
Hij gaat er niet middenin zitten, maar bovenop ;D
Snowy en Binky zaten ook even heerlijk bij me met zijn tweetjes, eerst gezellig samen een deuntje fluiten, maar later kregen ze toch even ruzie.
En dit keer kwam dat van Snowy uit. Kennelijk gaat die ook puberen. Maar gelukkig was het vrouwje erbij om ze te scheiden. Daarna waren ze weer vriendjes.
Was nog even lachen want ik was Binky op zjn kopje aan het kroelen en Snowy ging toen zijn rug kroelen :o.
Voor het eerst!! En Binky dacht dat ik dat was dus liet dat toe.
Niet voor lang, hij was er al gauw achter dat dat niet vrouwtjes haar vingers waren ;D
Nou ik zat vervolgens een beetje in tijdnood dus terwijl ik met mijn moeder babbelde even een crackertje met kaas naar binnen. Vond Binky natuurlijk fantastisch, die at lekker mee ;)
Me moeder ging weg en Kaily vloog even een stukje en landde op de stoel van Loys. Boy vind dat prachtig dus gelijk er op af en lekkere dikke kussen geven. Dat is zo lief :-*
Een lievere hond kan ik voor mijn valkjes en trouwens voor ons allemaal niet wensen.
Er zijn zoveel dieren bij gekomen in de laatste 10 maanden en hij ontvangt ze allemaal even hartelijk.

Nou dat was het wel weer even voor vandaag.
Verder niet zoveel meegemaakt.

Groetjes Mariska

Caroline

:o Wouw, jouw dagboek bewaar ik even voor het laatst hoor. Nog 11 bladzijdes te lezen  :o

Maar ik kom terug hoor.

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Caroline,

Erg he ;D, ik moet jou ook weer even bijlezen.
Die week is omgevlogen zeg.
Ik hoop dat je het wel lekker naar je zin heb gehad met je familie ;)
En wat betreft het bijlezen; we hebben ook wel erg veel lol gemaakt en het onderwerp valkjes is dan vaak ver te zoeken hoor ;D ;)

Groetjes Mariska

Marije

Hihihi...zat even te kijken waar het laatst een berichtje was geplaatst en kwam zo bij je dagboek.... ;D
Dit is echt een typisch MUTSEN-dagboek... :P :D..maar wel errug gezellig! ;) :D
Ik heb ook een valkje die Snowy heet, dit is d'r:

Blijf dit dagboek volgen hoor! :)
Groetjes,
Marije

Petra en Cheeky

Hoezo nou MUTSENDAGBOEK?!?!  :o ::) ;D

Is alles goed afgelopen met Mike in het ziekenhuis?

Lief dat de dieren het allemaal zo goed met elkaar kunnen vinden! Dan hoef jij dus minder op te letten dan ik, want ik moet Gizmo (de poes) altijd in de gaten houden als de valkjes los zijn.

Groetjes,
Peet

Mariska

Hoi Marije,

Af en toe zijn we echt een stel mutseflutsen hier,
maar wel heel gezellig ;D ;)
Heerlijk als je af en toe zo kunt lachen met elkaar.
En wat een schatje is Snowy en ook een hele mooie foto trouwens ;)
Wel leuk hoor dat je even in mijn dagboek bent geweest.
Ik zal binnenkort ook eens even bij jou komen neuzen ;D ;)

Groetjes Mariska

Mariska

Hoi Peet,

Grappig he wat Marije zei?!
Moest er wel om lachen ;D

En met Mike ging goed in het ziekenhuis.
Hij heeft al ruim 5 weken hele erge buikpijn en hier in Almere werden we niet goed behandeld en afgescheept met een dietiste. En dat terwijl hij al een paar keer naar de eerste hulp is gestuurd ddor een huisarts.
Dus wij hebben besloten verder te kijken en zijn gisteren naar het Lucas in Amsterdam geweest. Vandaag nog even terug voor een CT-scan met contrastvloeistof en bloed- en urineonderzoek. Daar gaan ze tenminste flink aan de slag.
En ze zijn stuk voor stuk echt heel aardig, overal waar je komt en dat is echt heel fijn.
Dus nu is het afwachten tot 8 nov.

Groetjes Mariska

Valerie

Da's ook niet fijn, alle dagen buikpijn. En vooralals je niet weet waar het vandaan komt, want dan kan je niks beginnen.
Geef je ventje maar een lief kusje op z'n buikje. Kusjes van vrouwtjelief doen vaak wonderen. :)
Veel sterkte iig. Ik hoop dat de uitslag goed is en dat hij snel van de buikpijn af is.