De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Valerie

Hier zijn ze ook allemaal gek op craquottes.  ;D Doen ze alles voor.

Mariska

Bij mij ook, helemaal bezeten ervan ;D ;D ;D
Geweldig gewoon om naar te kijken :D ;)

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Dan zou ik toch maar eens maken dat ik als een gek roze wol in huis ging halen.
Denk er wel aan ze hebben allemaal 2 pootjes waar ze warme roze slofjes aan willen.
En zet die smurf ook maar aan het breien.
Groetjes Riny :-*

Ankie

Hoi Maris

Ik moet zo weg ,maar wil toch even reageren op wat er gebeurd is !!! Ik vindt het vreselijk voor je en leef erg met je mee. Let wel...je kon er niks aan doen en wilde alleen maar helpen . Als ik tijd had zou ik op mijn fiets stappen en naar je toekomen ,maar ik moet met de dames op pad !
Verwijt jezelf niet al te veel ,het kan de beste overkomen !
Ik kom gauw terug !
Hou je taai

Ankie

Mariska

Citaat van: Riny op 21 december 2005, 14:35:25

Dan zou ik toch maar eens maken dat ik als een gek roze wol in huis ging halen.
Denk er wel aan ze hebben allemaal 2 pootjes waar ze warme roze slofjes aan willen.
En zet die smurf ook maar aan het breien.
Groetjes Riny :-*

Wat ben je toch een gekke mutsefluts ;D ;D ;D
Je maakt me wel weer aan het lachen ;D
Salsa probeerde Snowy dus te versieren.
Rumba zoekt contact met Dopey.
Ozzy vind Ricky heeeel lief.
En Binky, Bink is verliefd op zijn vrouwtje ;D ;)
Wat dat betreft gaat het hartstikke leuk hier ;)
Word flink breien voor knutselsmurf en mij ;D ;)
Maar door de leuke veranderingen kan ik gelukkig een heel klein beetje de ellende van vannacht opzij zetten.

Liefs
Maris!!

Hoi Ankie,

Wat erg he?! :'(
Ik ben er kapot van, maar probeer het nu een klein beetje van me af te zetten.
Hartstikke lief dat je zo naar me toe zou fietsen ;)
Ik hoop dat je een leuke middag hebt met je meiden :D

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Gerda

Lieve Maris,

Even heel snel een berichtje vanaf het werk.
Wat vreselijk om mee te maken. Ik heb zelf mijn valkjes ook gewiekt en heb gemerkt dat ze met hun pootjes richting vleugel trappen terwijl je met ze bezig bent. Ik was er gelukkig op bedacht, maar het kan maar zo gebeuren.
Maar Salsa heeft het bij jou echt goed!!!! Het nare gevoel moet even gaan slijten. Maar dat nare gevoel is meteen een teken dat je veel om ze geeft en niets dan goeds voor ze wil.

Veel geluk en plezier met Ozzie. Als ie op de beroemde Ozzie lijkt is het een prachtbirdy!!!

En nog even, je bent nu natuurlijk wat sneller uit je evenwicht door alles wat je de laatste tijd hebt meegemaakt. Voor mij is het makkelijk om te zeggen trek het je niet zo aan, maar ik zou het zelf ook doen.
Maar met de tijd slijt het, iedereen weet hoe veel jij van je valkjes (inclusief klusvalk) houdt!!!!!!!

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Liefs Gerda

Olga en Hans

Hoi Mariska,

Het duurde een paar dagen voordat ik jou/jullie dagboek weer had bijgelezen. Het was niet allemaal rozegeur en maneschijn.
Het hele gedoe met Mike in het ziekenhuis  >:( om ongelofelijk boos op te worden en jullie weten nou nog niks, als ik het goed heb begrepen.
En nu je verdriet om Salsa, maar echt, je hebt het niet expres gedaan, al kan je jezelf wel voor je hoofd slaan. Ik hoop dat het pootje goed geneest, maar vergeten zal je het nooit.
Dat heb ik ook nog van ons eerste valkje, zij is gepakt door onze hond en had haar pootje gebroken. Gelukkig kon dat gezet worden en is ook helemaal genezen, al blijft haar ene nagel recht omhoog staan, omdat die knel heeft gezeten in het verband.
Maar jullie hebben er ook weer een valkje bij, Ozzy  :D.
Leuk hoor en nu maar hopen dat het goed gaat klikken met Ricky, want dat is toch de bedoeling  ;D.
Veel succes met al je valkjes, sterkte met Mike, dat jullie gauw wat meer weten en geniet dat jullie straks met z'n drietjes zijn.

Groetjes Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Ankie

Hoi Maris

Wanneer krijgen we foto's van Ozzy te zien !!!?

Groet van Ankie

carco

oh,oh en je had net je handtekening veranderd:kan je weer beginnen ;D
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Ja, heb ik ook al zitten denken.  ::)

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Hoi Lieve Gerda,

Je hebt helemaal gelijk.
Ik zei net tegen Mike dat als ik niet zo verschrikkelijk veel van mijn beestjes hield ik er ook niet zo'n verdriet van zou hebben.
Mijn beestjes betekeken alles voor me.
Hoeveel ik van ze hou kan ik niet eens in woorden uitdrukken.
En daarom is mijn verdriet ook zo intens.
Maar dat zal op den duur slijten en met alle lieve berichtjes die ik heb gekregen vandaag voel ik me al iets beter nu.
Maar vergeten zal ik het niet snel doen.

En ik ben ook snel uit evenwicht momenteel.
Ik was de laatste dagen al niet zo stabiel en dan gebeurd me dit. Het was de druppel, ik heb in geen tijden zo verschrikkelijk gehuild.
Maar dat is ook goed, het zat me wss al langer dwars en nu ben ik het een beetje kwijt.

Ozzy is echt een liefje :-*
Hij maakt zo'n lieve geluidjes en brabbelt terug als je tegen hem praat :D Hij is niet tam, maar ik vind hem om op te vreten ;) Dat wordt de man van de voliere ;)

Ik ben blij dat je in de gaten heb hoeveel ik van mijn beestjes en mijn lieve klusvalk hou, want dat is ook zo.
Zij zijn mijn leven!

Liefs
Maris!!
:-* :-* :-*

Mariska

Hoi Hans en Olga,

Het zit ons niet echt mee momenteel.
Ik kan een hoop verdragen, maar dat van Salsa was echt even de druppel.
Ik heb in geen tijden zo'n verdriet gehad.

Mike gaan ze gelukkig open maken nu en vanbinnen kijken.
We verwachten eind deze week, begin volgende week een telefoontje. Dat is in ieder geval een hele opluchting.

Met Ozzy zijn we heel blij.
Mike is ook gek met hem en vind hem hartstikke lief.
Hij is grappig eigenlijk :D
En met Ricky klikt het goed ;)
Het doet me ook heel goed dat het nu is opgelost met Ricky en Dopey, iedereen is gelukkig zo.
Het gaat hartstikke goed met de dames. Ook Ricky!!!
Ze zijn ontzettend lief :-*

We gaan zeker genieten met de kleine meid :D

Groetjes
Maris!!

Hoi Ankie, Caroline en Caroline ;D

Ik maak heel gauw foto's en pas mijn handtekening niet meer aan heb ik besloten ;)
Sorry Ozzy :-*
Ik heb er geen puf meer voor en het past ook niet meer ;D ;)

Groetjes
Maris!!

Riny

Hoy Mariska
Die handtekening is ook niet bij te houden bij jullie hoor Mariska.
Als jullie zo doorgaan worden jij en Mike de grootste familie van het forum.
En Ozzy is gelukkiger met een knuffel als een foto in de handtekening.
Ga jij maar lekker met je Mike op de bank zitten.
Hoe gaat het met Salsa?
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Riny,

Je hebt helemaal gelijk en het past ook niet meer.
Maar hij is voor mij net zo belangrijk hoor.
Geen onderscheid in huize M&M, ik hou van allemaal ;)

Met Salsa gaat het naar omstandigheden goed.
Ze klimt gewoon door de kooi, maar zit het liefst in of op de ring. Dat is lekker zacht voor haar pootje natuurlijk.
Ze is wel iets rustiger, maar eet wel.
Ze gebruikt haar pootje de meeste tijd gewoon, maar soms trekt ze hem een beetje in. Dus ze heeft wel pijn eraan.
Nu ik zie dat ze hem wel gebruikt voel ik me wel iets beter.
Al geeft ze soms pijn aan. Dat gaat volgens Jura vrij snel over.

Ik ga zo ook even lekker liggen beneden, want ik ben kapot.
De valkjes laat ik niet los zodat Salsa ook lekker rustig in de kooi blijft ;)

Liefs
Maris en een dikke  :-*
voor mijn soepvriendin!!

ManjaV

Hoi Mariska,

Ik lees net in jouw dagboekje wat er was gebeurd.
Ik leef helemaal met je mee! Maar soms gebeuren er dingen waar je later spijt van hebt, en waar je weinig verder aan kan doen (heb ik zelf ook). Maar zoiets kan de beste overkomen, en voordat je het weet springt Salsa weer vrolijk rond...het heeft eventjes tijd nodig.
Sterkte ermee....

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki