De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

klusvalk

hallo allemaal,
hier even een berichtje van de
gloei klusvalk[/color][/size]
ik wil iedereen bedanken die mij/ons toch steeds een hart onder riem steek doet mij/ons erg goed.
ben ook steeds netjes op de hoogte gehouden door mijn meisie maar hed niet veel puf om te reageren ben ook veel in de valkhut ;D daar kan ik even lekker alles van me afzetten en als ik daar niet was las ik op de bank.
nou nu maar wachten op dinsdag.

veel liefs mike

Mijn allergrootste liefde!
Mijn dochter Loys!

hippysuus

Mike, we vinden het ook allemaal harstikke ellendig voor je. En pijn en  :censuur onderzoeken..het is ook niet leuk meer en toch blijf je (jullie) zo positief en vrolijk. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen!

Het is dinsdag voor je het weet en iedereen hier duimt voor je, dat weet ik zeker!

Slaap lekker gloei klusvalk  ;)

Agnes

Hallo M&M

Gelukkig is het vandaag al vrijdag.....en morgen zaterdag...en dan zondag ;) ;)
Het is al bijna dinsdag :-*
Hou vol!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Valerie

Nog even volhouden Mike en Maris!
Is wel wat eh, zoeken ze nou echt naar een tumor? Het wordt echt een toestand bij jullie, zeg.
Sterkte nog maar eens!  :-*

Kirsten

Hoi Maris en Mike,

Onderzoeken zijn achter de rug, en gelukkig krijg je de uitslag van het tweede onderzoek al eerder, dat scheelt een hoop stress denk ik.
Ik duim uiteraard voor jullie,

Balen dat ze zo plukt,.ik hoop dat het een beetje werkt,.anders zul je toch aan andere opties moeten gaan denken.
Een nachthok?,. gaaf hoor,. ben benieuwd naar da foto's straks. Ben blij dat Mike nog een beetje zijn gedachten hiermee aan de kant kan zetten en even bezig kan zijn.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mariska

Nou ik heb even wat filmpjes gemaakt met mijn fototoestel.
Niet echt goed beeld en geen geluid, maar ik hoop dat Roosje er straks wat mee kan als ik aan de beurt ben.
Schrik niet van Dopey want haar koppie ziet er niet echt lekker uit.
Maar Ricky heeft er sinds gisteren met uierzalf niet meer aangezeten :D ;)

Snowy wil naar vrouwtje toe ;D
http://www.youtube.com/?v=sDm2ExNetmM

Misty speelt met haar eigen veer ;D
http://www.youtube.com/?v=oXVn21M4fmI

Binky en Snowy in het kerstdorp ::) ;D
http://www.youtube.com/?v=wTN1MxMX5XI

Ricky en Rumba zitten op de kooi.
Ricky gaat weg en stuurt haar dochter naar boven, om ze te koppelen natuurlijk ;D
Maar als Dopey boven komt met haar kale koppie schrikt Rumba zich rot en vliegt weg ;D ;)
Ik maak er grapjes over, maar het is wel heel erg hoor :'(
Maar zo zag ik de video ;)
http://www.youtube.com/?v=o_tOvcIoF0k

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Valerie

Agossie. Wat zielig!  :'(

Kirsten

Hoi Maris,

Ik vind het ook erg sneu en ben bang dat je andere opties moet gaan verzinnen. Hoeveel mannen heb je nu?

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

9 december 2005, 12:29:55 #1508 Last Edit: 9 december 2005, 16:37:07 by Riny
Hoy Mariska
Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat er bij me geplukt werd.
Ik vindt het toch wel heel erg zielig hoor.
Groetjes Riny  :'( :'(

Valerie

Citaat van: Riny op  9 december 2005, 12:29:55
Hoy Mariska
Gelukkig heb ik nog nooit meegemaakt dat er bij me gepukt werd.
Ik vindt het toch wel heel erg zielig hoor.
Groetjes Riny :'( :'(

Riny? Gepukt?? Wat is dat? Kan je dat even uitleggen?  ;D

ROCKS

Hoi Mariska,

Jeeetje, da's toch wel weer heftig, zo zag ze er ook uit toen ze de vorige keer terug kwam. Ze had toen ook (bijna) gen kuifje meer, zo zielig. Maar die gekkerd blijft Ricky maar opzoeken ook! Ik hoop dat het inderdaad helpt, die uierzalf.
was wel ff fleuk om het filmpje te zien. Ik ben nu op me werk, dus kan nog niet alles kijken. maar doe ik wel zodra ik weer thuis ben!!

Groetjes, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Riny

Hoy Mariska en Nellie
Ik heb het filmpje nog een keer bekeken ,ik geloof toch als ze bij mij gekomen waren dat ik ze zou scheiden.
Het kan dan wel zijn dat ze elkaar niet kunnen missen maar dat gaat wel ten koste van Dopey.
Groetjes Riny :D

Mariska

Hoi Allemaal,

Ik ga jullie straks even beantwoorden, maar wil wel even wat melden.
We hebben contact gehad met Feld over Ricky en Dopey en hij zegt dat we ze moeten scheiden.
Als een moeder na 8 maanden nog plukt wijst dat er op dat ze haar jong niet meer accepteeerd.
Ricky jaagt haar in feite weg, maar Dopey blijft terug gaan.
We gaan ze dus scheiden vanaf morgen.
Vandaag was de bedoeling, maar dat liep anders.
Ik ga Dopey op advies van Feld weghalen uit de voliere en plaats ik bij Rumba en Salsa. Ze kent die kooi en zat er ook alweer vaak in. Rumba en Salsa vinden dat ook goed.
Ricky laat ik in de voliere bij de 2 volwassen mannen zoals Feld adviseerd.
Het klinkt allemaal heel logisch.
We hebben ook contact gehad met Jura en die zei exact hetzelfde!
Nou is Rumba al de hele dag los en gaat de kooi niet in dus de deur moet ik openlaten. Zodoende doen we Dopey er dan morgen bij. Met een open deur heeft weinig zin, want dan komt beppie er weer uit ;D ;).
Ik ben blij dat ik nu meer weet en advies heb gekregen van Feld. Ben ontzettend opgelucht, want dit is echt heel triest :'(
Ze heeft gelukkig haar kuif nog en nieuwe veren op komst maar het is toch een behoorlijke plek.
Feld zei wel dat het insmeren met uierzalf wel heel goed is.
Zonder Kirstens dagboek was ik daar nooit opgekomen.
Ricky ging vanmorgen toch weer door, maar het is wel goed voor haar huidje ;) Dus niet helemaal voor niks gedaan.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

*Margreet*
Tuurlijk zijn onze reacties leuk.
Wij vinden het leuk dat je wat van jou kant heb laten zien.
Inderdaad, de uitslagen vervroegd.
Daar zijn we ook heel blij mee ;)
En voor Dixy kun je toch een lief maatje erbij nemen ;)

*Suus*
Dank je wel voor je compliment over ons positief blijven :-*
We doen ons best maar heel af en toe is het moeilijk.
Lief dat je ons steunt en voor ons duimt ;)

*Agnes*
Dank je wel voor je oppepper en je steun :-*

*Val*
Het is niet helemaal duidelijk voor ons waar ze naar zoeken, maar dinsdag weten we meer.
Dank je wel voor je steun :-*

*Kirsten*
Lief dat je voor ons duimt :-*
Gelukkig weten we dinsdag al meer ;)

Mike kennende word het vast een heel mooi nachthok, groot in ieder geval met keukenkastjes eronder voor mijn spullen zoals voer en dergelijke :D ;)

Die afleiding aan de vogels en de bezigheden daarom heen is ook goed voor hem.
Dat zei Jura ook vanmiddag ;)

Riny, Kirsten, Val
Het is ook heel zielig en daarom hebben we de knoop nu doorgehakt op advies van Feld.
Dopey gaat er morgen uit.
Dank je wel voor jullie advies ;)

*Nellie*
Gelukkig heeft ze haar kuif nog, maar die valt naar achteren door de uierzalf.
Vlak boven haar oogjes staan 2 plukjes omhoog waardoor ze net een duiveltje is en dat ziet er wel lief uit.
Maar het is gewoon triest.
Ik laat het niet zo ver komen als bij Eefje en zet haar morgen in de andere kooi.
Het is dus een teken dat Ricky haar niet meer accepteerd.
Daar waren wij allemaal nog niet opgekomen, maar klnikt heel logisch!
Maar verder gaat het prima met ze en ze heeft er geen last van. En die uierzalf is lekker verzorgend en verzachtend dus daar konden we gewoon mee doorgaan.

Liefs
Maris!!

Mariska

Dat kerstdorp is toch wel heel interressant voor de valkjes.
Wel grappig hoe Binky op het eind aan het kampvuur voelt :-*

http://www.youtube.com/?v=assexVzfthY

Ik ga er nog meer maken overdag als ik beter licht heb ;)