De valkjes van M&M *Ricky heeft 4 eitjes! 2 zeker bevrucht*

Gestart door Mariska, 13 oktober 2005, 20:29:36

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Mariska en Margreet
Lief van jou mariska dat Margreet jou dagboek mocht lenen .
Nu weten we ook hoe haar valkjes en zijzelf eruit ziet.
Alles even mooi.
Groetjes Riny ;D ;D

Riny

100 pagina's en dat in record tempo.
groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi Mariska

Wat een spannende dagen , maar inderdaad je kan je pas druk maken als je presies weet wat er aan de hand is , sterkte.
Groetjes Gonnie

Mariska

Yeeeeeh 100 pagina's!!!!!!
Ik kan haast al een nieuwe beginnen :D ;)

Ik ga eerst even jullie beantwoorden en dan mijn eigen M&M nieuws doen oke?!
Oke?!

*Ankie*
Jij en Riny hadden helemaal gelijk en Mike heeft dus ook gebeld, met resultaat :D
Waarom ze precies voor dat onderzoek in het AVL hebben gekozen weten we nog niet, maar ze zijn flink voor ons bezig gegaan en hebben geregeld dat wij dinsdag van de Gastro-arts de uitlsag krijgen ;) Dat scheelt weer een week!!
Het is gewoon  :censuur allemaal en op een gegeven moment zie je het gewoon niet meer goed komen.
We zijn al 3 maanden bezig onderhand, overmorgen eigenlijk.
Maar die paar dagen komen wij nog wel door ;)

Een hele dikke  :-* voor jullie allemaal!!
En ook nog een lekkere kroel voor Zazou en Nala ;)

*Nel*
Gelukkig zijn ze achter de rug en de uitslag krijgen we na een telefoontje van Mike een week eerder :D
Goed nieuws he, want hij ziet het af en toe echt niet meer zitten.

Ik ben blij dat ik je een plezier heb gedaan met mijn foto's :D
Een een beetje eigenbelang kan geen kwaad hoor en met dit eigenbelang doe je mij alleen maar een plezier :D :D :D
Dan mag ik er nog meer maken :D ;)

Groetjes
Maris!!

*Margreet*
Wat een mooie foto's en lieve valkjes heb je allemaal :D :D :D
Heel leuk dat je ze hier heb gezet!!
Er zat wel een mutatie bij die ik nog niet ken, met blond haar en rode lippenstift ;D ;D ;D
Nee hoor Margreet, ik plaag je maar, heel leuk dat je het zo heb gedaan. Ik ben altijd benieuwd hoe iedereen eruit ziet ::) ;)

Planten verstoppen ;D, heel herkenbaar en de spaghetti ook.
Zijn ze gek op he?!
Dixy is echt een plaatje, mijn droommutatie om zelf te kweken. En je koppeltje leker knuffelen met de beren aah wat lief zeg :D
Het zijn echt scheetjes allemaal en heel mooi :D
Dank je wel voor de foto's!!

Groetjes
Maris!!

*Riny*
Margreet wou ze mailen, maar ik heb gezegd dat ze ze hier mocht plaatsen.
Altijd leuk, kijken hoe de valkjes en vrouwtjes van anderen eruit zien toch :D ;)
Wanneer krijkg ik jou foto ;D ::) :P ;) :-X
Grapje Riny, jou zien we in het voorjaar :D :D :D

En 100 pagina's :D :D :D, wat heb je goed opgelet zeg!!
Dank je wel :-* :-* :-*

Groetjes
Maris!!

*Gonnie*
Ja daar heb je ook wel gelijk in, maar onbewust gebeurd het toch soms. Alle rampscenario's gingen even aan me voorbij vanmorgen :-\
Maar nu gaat het beter en over 4 dagen krijgen we de uitslag ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Heeee Maris!

Gefeliciteerd met je 100e verjaardag... eh.... pagina!  ::) ;D

Fijn dat de uitslag van Mike een week eerder komt! Hoeven jullie iets minder lang te wachten.... hopelijk komt er iets uit zodat men en jullie verder kan/kunnen!!! Sterkte in deze K**-tijd van wachten en spanningen!!!

Liefs,
Peet

Mariska

8 december 2005, 20:07:39 #1490 Last Edit: 8 december 2005, 20:09:16 by Mariska
Nou dan nu het M&M nieuws ;D ;)

Mike heeft vanmiddag gebeld en we krijgen de uitslag dus een week eerder. As dinsdag al :D ;)
Gelukkig maar!!

Ricky plukt Dopey weer behoorlijk.
Vanmorgen zag ik al een aardige kale plek :'(
Zo raar, want verder zijn ze zo lief en tevreden samen.
Dopey zoekt haar ook steeds op ::) die sufferd ;)
Maar ik las bij Kirsten dat Feld haar uierzalf had aangeraden voor Coco omdat ze er dan vanaf blijft en het nog goed is ook.
Plus supervet!!
Mike heeft dus een potje gehaald en we hebben er een half uurtje terug wat opgesmeerd in de hoop dat Ricky er nu of vanaf blijft of geen grip meer heeft en het opgeeft.
Je moet wat, want anders word dat lieve kind kaal.
Roept Mike me net heel dringend naar beneden :o :-\
Wat blijkt nou, ze leek nu nog kaler dan daarvoor en hij schrok. Maar dat is wel logisch volgens mij want al die veertjes zitten aan elkaar geplakt. En mogelijk zaten er wel een aantal los in die ik eruit heb gewreven.
Nu maar hopen dat het helpt.

Ik had 7 filmpjes gemaakt, maar helaas te donker dus dat doe ik morgen over ;)
Nellie, hij komt eraan hoor, nog even geduld!!

Binky probeerde vandaag een aantal keren anderen hun kuifje te poetsen :o :-* :D
Eerst bij Misty vanaf een hogere stok ;D en later ook bij Dopey die in de ring zat.
En hij doet het als ze zelf ook aan het poetsen zijn, net of hij wil helpen, aaaah wat lief vind ik dat :-* :-* :-*
Zo heeft hij nog nooit gedaan naar een ander valkje ;)

Mike is de valkjes het fluitje van "aanvallen"aan het leren ;D
Dat hoorde hij gisteren van Zazou ;D ;)
Nou als hij bij de kooi staat en dat fluit hangen er 3 aan zijn lippen, Binky, Snowy en Kaily ;D
Binnen een week doet Kaily het na ;)
Let maar op!!

En dan had ik nog een vraag.
Bij Salsa komt er een nieuwe staartveer terug met streepjes en hij/zij is tussen de 3 en 6 maanden. Ik denk eerder 6 als 3!
Zegt dat iets? Bij Rumba zie je ze amper nog!
Je kon het ook zien op mijn foto's van vandaag.

Nou dat was het weer even!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Mariska

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  8 december 2005, 19:55:25
Heeee Maris!

Gefeliciteerd met je 100e verjaardag... eh.... pagina! ::) ;D

Fijn dat de uitslag van Mike een week eerder komt! Hoeven jullie iets minder lang te wachten.... hopelijk komt er iets uit zodat men en jullie verder kan/kunnen!!! Sterkte in deze K**-tijd van wachten en spanningen!!!

Liefs,
Peet

Dank je wel Peet, voor je felicitatie en je lieve woorden!!
Het is zeker een  :censuur tijd!!
Maar ik heb wel heel veel plezier van me beestjes gelukkig en Mike ook :D ;)

Liefs
Maris!!

Petra en Cheeky

Mike ook
of
van Mike ook???

(Da's een nadenkertje he?!  :P )

Mariska

ALLEBEI ;D ;D ;D
:P :P :P :-X :-X :-X

Petra en Cheeky

Jij vond de plaatjes leuk die ik bij Roos zette... hier de laatste (die ik nauwelijks daar durfde te plaatsen...)

SMELLS LIKE AN ASS...

Mike mag 'm alleen zien als-ie niet zo'n buikpijn heeft... wil het niet op mijn geweten hebben dat het erger wordt....

Mariska

:o :o :o :o :o :o :o :o
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
:P :P :P :P :P :P :P :P

Die moet ik aan Mike laten zien als hij uit zijn valkenhut komt ;D

Hij is een nachthok aan het bouwen :D ;)

Mariska

Hij heeft ze gezien hoor Peet en kwam niet meer bij ;D ;D ;D

hippysuus

Hee Maris en Mike,

Bedankt voor de foto's, wat heb je nu een hoop valkjes en wat zijn ze mooi! Ik moest erg lachen om het valkhut bordje..wat een lieffie  ;D

Ik ben blij dat jullie de uitslag as dinsdag al krijgen en ga heel hard duimen dat ze nu eindelijk eens weten wat er is zodat ze er iets aan kunnen doen.

Nog even volhouden Mike!!

Mariska

Hoi Suus,

Wat een schatje he?!
Wel heel leuk dat bordje!!

Ben blij dat je mijn valkjes mooi vind, we breiden aardig uit he?! :D :D :D

Heel lief dat je voor ons duimt :-*

Groetjes
Maris!!

margreet

hallo Mariska,

Nog bedankt voor de leuke reactie en Riny ook, zelf ben ik ook benieuwd hoe iedereen eruit ziet, kan al best wat gezichten voor me halen vanwege de meetings (veel foto's) maar heb nog nooit iemand in levende lijve gezien, ik hoop dat ik dit jaar naar de valkparkietendag kan komen. Lijkt me erg gezellig. Wat goed dat de uitslag van de onderzoeken vervroegd zijn, wachten is altijd het moeilijkste. Dixy is inderdaad een heel mooi valkje aan het worden, jammer dat ik geen maatje voor haar heb. Peppie lijkt te zijn gevallen voor Lucky. Ik wacht de ontwikkelingen maar even af.

groetjes Margreet