26 juni 2025, 12:12:00

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi die Es,

En ik lees ook altijd hier als er iets nieuws staat. Heb de notificatie al een heel tijdje geleden aan het werk gezet!!

Maar de mensen hebben het gewoon druk gehad de laatste week, ik heb ook de laatste dagen niet zo veel reacties als normaal, dat gebeurt soms wel eens, maar daarom niet je verhalenboekje opgeven hoor. Je schrijft hem toch zeker vooral voor je zelf.  ;)

Groetjes van Caroline  :)

PS. Ik zal elke keer als ik hier kom lezen wel even een reactie geven oké??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

dank jullie  :D
ik ben gewoon niet poopie maar dat maakt niet uit hoor . ;D
Ik zie wel wat ik doe of ik blijf schrijven misschien wel.
Het enige wat ik wel zeker weet is dat ik super gek ben op Tigo :-*
en dat is toch veel belangrijker  ;)

marilyn

hey es

niet stoppen met schrijven hoor es  ;) er zijn vele mensen die ook jouw verhalen lezen maar zoals er al gezegt is kan je niet overal op reageren zoals ik ook ik zit een ganse avond voor mijn pc om alle verhalen te lezen en een beetje bij te blijven maar als ik overal op reageer !!!!!!!!!!!!!! djeezes dat hou ik dan echt niet meer bij maar vanaf nu hou ik jou wel in de gaten  ;)  8)

groetjes marilyn

es

Citaat van: Caroline op  2 december 2005, 23:17:54
Hoi die Es,

ps. Ik zal elke keer als ik hier kom lezen wel even een reactie geven oké??

nee joh gekkie dat hoeft echt niet hoor, ik red me wel, vond het alleen jammer dat als je hart ergens vol van is en je het dan opschrijft dat dan niemand er wat over zegt snap je. ;D
Tuurlijk weet ik dat iedereen het hartstikke druk heeft ikzelf ook. ::)
Snap je het een beetje.
Kijk van mij hoeft ook niet iedereen te reageren kan het zelf ook niet altijd bij een ander, zeker niet als er een diep gesprek is en je er moeilijk in kan komen met een reactie.
dan lees ik ook maar gewoon.

Tara

Citaat van: Es op  2 december 2005, 23:20:22
dank jullie  :D
ik ben gewoon niet poopie maar dat maakt niet uit hoor . ;D
Ik zie wel wat ik doe of ik blijf schrijven misschien wel.
Het enige wat ik wel zeker weet is dat ik super gek ben op Tigo :-*
en dat is toch veel belangrijker  ;)

Hoi Esthertje,

je mag niet stoppen met schrijven, dan missen we Tigo en vooral jou ook heel heel erg hoor :-*

Groetjes, Tara

es

Hi Tara,
nou echt stoppen kan ik denk ik ook niet, maar ik weet het niet.
Ik lees me af en toe een rotje bij iedereen en weet ook wel dat niet alles te volgen is.
Was gewoon een beetje teleurgesteld snap je :-\
maar niet getreurt ik ga nergens heen hoor ;D ;D
groetjes ES :-*

Tara

Ja hier blijven hoor Esther, da's wat je moet doen :-* :-*
Je bent een schat van een persoon voor mij en mijn valkjes en alle andere mensen hier ;D

es

Citaat van: marilyn op  2 december 2005, 23:25:04
hey es

niet stoppen met schrijven hoor es  ;) er zijn vele mensen die ook jouw verhalen lezen maar zoals er al gezegt is kan je niet overal op reageren zoals ik ook ik zit een ganse avond voor mijn pc om alle verhalen te lezen en een beetje bij te blijven maar als ik overal op reageer !!!!!!!!!!!!!! djeezes dat hou ik dan echt niet meer bij maar vanaf nu hou ik jou wel in de gaten  ;)  8)

groetjes marilyn

Weet ik ook wel, je hoeft ook geen medelijden te hebben met me hoor echt niet  ;D ;D ;D
het lijkt dan net of dat ik chanteer en dat is niet de bedoeling,
was gewoon een beetje terleurgesteld, kan gebeuren toch ;)

marilyn

hoikes es

ik begrijp je heel goed  ;) waar het hart van vol is loopt de mond van over en als er dan geen reactie komt dan ben je een beetje telleurgesteld juist  ??? is van mij ook zo ze  ;)
en ja iedereen heeft het druk mijn dag was ook chaotisch maar de jouwe nog meer denk ik als je steeds naar je oud-tante toe moet  :-\  ahja en btw hoe oud is jouw tigo ? als hij al zo goed kan fluiten !!!! amai mega goed hé  :D mijn kleintjes zijn nog te jong maar ze beginnen toch al te reageren op fluittoontjes al kan je er nog niets van maken nu ja da komt wel  :D

groetjes marilyn

es

Citaat van: Tara op  2 december 2005, 23:31:18
Ja hier blijven hoor Esther, da's wat je moet doen :-* :-*
Je bent een schat van een persoon voor mij en mijn valkjes en alle andere mensen hier ;D

dank je Tara voor je lieve woorden  :-*
ik doe mijn best en weet je af en toe weet ik ook niet wat ik moet schrijven en komt het niet altijd over hoe je het zou willen :-\
en je hebt denk ik ook met de een meer contact als met de ander, maar dat is niet erg zo is het leven ;D ;D

Kirsten

Hoi Es,

Ik had je een Im gestuurd, maar vergeten ook hier wat neer te zetten :-\ Ik vond je Im zo verschrikkelijk lief, dat ik het iedereen verteld heb, Ik denk inderdaad ook dat het erg druk is,. Ik wilde ook wat in m'n dagboek zetten vandaag, want ik heb coco z'n vleugels losgemaakt, maar heb er geen tijd voor gehad,. Ik zou willen dat ik wat meer tijd had soms,. haha
Maar je moet wel weten dat ik super geniet van je foto's en verhalen hier,. Tigo is echt zo'n mop,. en die kuif oh elke keer als ik hem zie moet ik aan z'n vader denken,. prachtig!

Ik kom gauw weer,. beloofd
en ik merk dat er hier op het forum altijd drukkere en minder drukken tijden zijn,. komt goed en dikke kus van hier

Groetjes
Kirsten

ps en je ziet nu aan het aantal reacties dat er echt wel gelezen wordt,. meestal lees ik meteen, maar plaats niet altijd gelijk m'n reactie,. Ik denk dat dat een hoop mensen doen

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Tara

Helemaal gelijk Esther,
weet ook niet altijd wat schrijven hoor, daarom liever verhalen dan dagboek :D
Bekijk het dan toch ook zo, jouw dagboek staat bij verhalen, je bent niet verplicht er heel veel in te schrijven, nou als ik een dagboek heb is het precies een verhaal, dus blijf ik maar bij verhalen ;D ;D

Groetjes, Tara :-*

Kirsten

eneeh wel 1027 keer gelezen,. dat zegt ook wat toch?

doegie
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

hoi Marilyn,
Ik moet even denken hoe jong Tigo is hij is volgens mij nu krap 4 maanden (moet ik even opzoeken straks  ::) :P )
En het is echt geweldig wat ie allemaal doet, ik heb ook als ik even weg ben de radio aanstaan en volgens mij pikt hij daar ook veel van op, want wat hij probeert te fluiten klinkt mij niet bekend in de oren  ???
En dat praten is ook nog niet echt een touw aan te knopen, maar dat komt nog wel.

ps. mijn oud tante word na het weekend waarschijnlijk naar een verzorgingstehuis gebracht hier in de buurt daar word maandag over vergaderd.

es

Citaat van: Kirsten op  2 december 2005, 23:36:15
eneeh wel 1027 keer gelezen,. dat zegt ook wat toch?

doegie
Kirsten

tuurlijk ;D ben er ook blij mee, ik was zoals ik bij de andere verteld had een klein beetje teleurgesteld maar dat is al weer over hoor, :-*
zit me nu een rotje te typen hihihih ;D ;D
dank je