28 juni 2025, 18:59:40

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

Rianne

Ach, wat een schattig valkje. :) Leuk dat hij zo tam is! Je kind(eren) zal/zullen het ook wel prachtig vinden!

Valerie

Hoi Es!

Wat een mooi valkje is Tigo! Trosgierst op de glazen tafel? Hij dacht toch niet dat die onder tafel lag en dan duikvlucht...  :o
Ik wacht op de foto's ervan. :)
Petra had me al nieuwsgierig gemaakt met wat voor goed gevoel ze had met Kirsten, dus ik kon het niet laten even op haar site te gaan piepen.. Allemaal erg mooi en mooie valkjes heeft zij. :) En een supervolière! :)

es

Ze zijn hellemaal hoteldeboten van hem, alleen vinden ze dat het zeer doet als hij op hun hand zit :o, maar daar wennen ze wel aan, met de tijd.
Maar ze zijn niet bang voor hem, aaien hem gewoon enz.
Ze laten ook allemaal vriendjes komen om hem te laten zien, echt lief. :-* van ze.
En staan dan met zijn allen om de kooi heen, en Tigo vindt dat wel wat al die aandacht.
Een soort appies kijken, alleen vraag ik me af wie de appies zijn ;D ;D

Valerie

Tigo zal wel weten wie de apies zijn.  ;D

es

Hier wat foto's van Tigo op de (glazen-tafel) was misschien wel een klein beetje gemeen  :-[ van me, maar het is maar heel even geweest hoor, zat daarna gewoon lekker troep te maken op mijn schoot. ;D

es

CitaatTigo zal wel weten wie de apies zijn. 

Hoi Valerie,
hahahahahaha dat weet dat wel zeker  ;D

Valerie

Ach, is toch een mooie tafel! Wij hebben ook een glazen tafel in het salon en ook de eettafel is puur glas. ;)
Leuke foto's wel! :)

Kirsten

Hoi Es,

Wat een leuke foto's op de tafel,. Je ziet hem echt kijken van 'als ik er nou gewoon op blijf zitten kan mij niets gebeuren en knabbel ik gewoon nog even verder' ;D

Hij had hier inderdaad iets scherpe nageltjes, kan me best voorstellen dat het bij je kids af en toe een beetje zeer kan doen. Ik had nog een pediperch stok(of hoe je die ook noemt) liggen,. stom dat ik er niet aan gedacht heb. Ik heb hier bij Lucky toen ze op de eitjes zat weleens een heeeeel klein puntje van haar nageltjes afgeknipt,. Kijk wel heel erg uit als je dat doet dat het echt een heel klein puntje is,..

Moest erg lachen om die aapies kijken,. hahah wat zal Tigo in een deuk gelegen hebben. Vind het wel erg lief van je kids :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Esther,

Gaat goed bij jou he, met Tigo? Het is een schitterend valkje. Heerlijk als ie zo op je schouder tegen je aankruipt.

Geniet er maar van,

groetjes, Nel :)

es

Hoi Nel,
Ja ik ben echt hellemaal inlove :-*.
Het is echt een poepie, begint nu af en toe geluidjes te maken, moet er zo om lachen hihihihi het lukt nog niet echt.
Kusjes geven kan die als de beste hoor :-* echt wel, heel zachtjes doet hij dat dan.
Je zou hem bijna opvreten. hahahahaha doe ik niet hoor, maar bij wijze van. ;)

Hoi Kirsten,
Ja die nageltjes zijn wel wat scherp, maar dat vind ik niet zo erg als hij er geen last van heb dan heb ik dat ook niet.
Dus er wordt zeker nog niet geknipt. :)

Ozzie

Hoi Esther,

schattig hoor op die tafel, lekker smullen, dan zien ze niks meer ineens, probeer dan maar de aandacht maar eens te trekken!  ;D Gaat je niet lukken...

Mijn Rocky begint ook af en toe wat geluid te maken, piepje hier, piepje daar, echt superschattig, het lukt nog niet zo best, maar je ziet en hoort dat ze flink hun best doen en dat is voor nu genoeg toch?   :P

Veel plezier met je kleine dondersteentje!

Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

es

:) Dankje Wendy en jij ook hé met Rocky  :D

es

Hier heb ik nog een paar foto's van Tigo samen met Melvin (mijn zoontje van 9) :-*
Die vond zijn eigen wel stoer zo  8) 8)

Zo jij bent wel erg dichtbij nu ;D

En een dikke  :-* van mij

Kirsten

*smelt*,. :D

hele leuke,lieve foto's Es!

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

Dank je Kirsten, ik smelt ook bij deze beelden. :D

Hé even een vraagje, niet dat ik er nu al aan denk, maar wat is de beste tijd om een 2e valkje erbij te nemen ??? ???
Binnen hoeveel maanden ???
Ik geniet nu zo volop van Tigo, en ben bang als ik er nog een bij heb (zo jong dan nog) dat ik mijn aandacht naar 2 moeilijk vind, of valt dat wel mee.
Ik vind er 2 heel leuk zeker voor elkaar, maar wordt Tigo dan niet minder tam erdoor, of ligt dat aan jezelf ??? ;)