3 augustus 2025, 17:47:22

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

HIEPHIEPHOERA,   

Ik heb Tigo vanavond opgehaald bij Kirsten en we zijn veilig en wel aangekomen.  :D :D
Hij zat in een poezenvervoermand en de hele tijd aan mijn kant zag ik hem zitten.
Af en toe even blazen, maar eenmaal thuis heb ik even met hem zitten kroelen  :-* :-* en was hij de reis al snel vergeten.
Hij zit nu al een beetje in te dutten en zal zo wel lekker gaan slapen, net als ik. ;)

Ik ben echt dol gelukkig en zal morgen wel verder vertellen over zijn eerste nacht in zijn nieuwe huis. :)

Kirsten nog bedankt voor alle goede zorgen. :)

es

Zo de eerste foto's van mijn nieuwe liefde  :-* in zijn nieuwe huisje.

bobbie

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met Tigo. Eindelijk thuis. Je hebt leuke foto's geplaatst moet ik zeggen. Je lijkt inderdaad op je vader.

Wat een lieverd is Tigo zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal hoteldebotel bent. 8)

Veel plezier met hem en ik kom hier regelmatig lezen (en foto's kijken hoop ik  ;)).

groetjes, Nel :)

Kirsten

Ahh wat een leuke foto's,. :D
De scheet helpt gewoon mee koffie zetten in de keuken ;) :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkchico

Hallo Esther,

gefeliciteerd mat dat Tigo thuis is!!
alle hoofden zijn al verkend zo te zien ;)
Kroelse en niet te veel verwennen he  (als dat al mogenlijk is )

kom snel weer kijken hoe het gaat met Tigo en jullie

gr Esther

es

(Je lijkt inderdaad op je vader.)
Ja goed hé Nel dat ik op zo'n knappe man lijk ;D ;D ;D

Ik moet inderdaad oppassen dat ik hem niet TE VEEL verwen.
Moet al zo om hem lachen, hij probeert af en toe geluid te maken, echt nog een baby hoor het lukt nog niet zo goed. :-*
En vanmiddag zat ik met hem op mijn schouder door het raam naar buiten te kijken, hellemaal gek werdt hij van die schijn-bewegingen maken enz. kuif kaarsrecht omhoog, echt een tof gezicht. :D :D
Het is echt een scheet van een valk, kusjes geven maar dan iets harder je onderlip pakken, en ik maar zeggen NEEEEE ik hoef geen piercing, maar dat snapt ie nog niet echt. :o

Petra en Cheeky

Ha Es,

Vond het heel leuk dat je ff bij mij kwam buurten, maar dat lokt natuurlijk een zekere nieuwsgierigheid naar dat van jou uit! En die bevredig ik natuurlijk direct!

Wat een leuke foto van jou en Tigo! Lief dat hij zich al zo thuis voelt bij jou! Die prachtige knappe dame eronder, is dat je dochter?! Wat een prachtige ogen zeg!

Tja, een valkje van Kirsten, bij haar heb ik, net als bij Peter en Lique (en wat anderen nog) een goed gevoel! En dat hebben jullie blijkbaar ook gehad, anders had je Tigo daar niet vandaan geplukt!  ;D

Ik kom zeker vaker bij je buurten!

Groetjes,
Peet

Bianca

leuke foto's!
Ik heb die kleine van jou ook live gezien, toen ik bij kirsten aan het buurten was, het is een echt snoeppie!
Geniet er maar lekker van!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

es

Hoi Petra,
Ik had wel veel te lezen bij jou,(  ;D  bij iedereen trouwens ;)) maar ben redelijk op de hoogte nu, het is moeilijk om zo halve wegen in een dagboek binnen te vallen. ;D
en ja dat is Rosanne mijn dochter van 7,5 jaar.
Mijn zoon (Melvin 9,5 jaar) wil hem ook elke keer op zijn vinger maar altijd als hij binnen wandeld zit Tigo net weer in zijn kooi :P :P :P baal baal vindt hij dan. ;D

Het gaat heel goed Tigo heeft al lekker zijn draai gevonden, doet af en toe nukkig zo van nou joh NU EVEN NIET kroelen, hihihih heeft hij lekker pech. ;D ;D ;D
Vliegen door de kamer is nog wat onwennig, dus blijft hij trouw (nogwel) op mijn schouder zitten.

Ozzie

Hoi Esther,

Tygo is echt een schatje hoor en al zo lekker bij je zit! Heerlijk als ze al zo tam zijn, kan je van dit punt zelf verder.

In ieder geval heel veel plezier met je valkje!!!!

Groeten Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

es

Hoi Wendy,
Dat zal wel gaan lukken  ;D ;)

Ben benieuwd wanneer ze gaan puberen :o, het zijn net kinderen. :D
Hij heeft vanavond op de tafel (=van glas)(was HËËEl ENG) zijn trosgierst meester gemaakt ;D
De foto's volgen nog.

Kirsten

Hoi Es,

Het dondertje voelt zich al helemaal thuis,. goed zo!,.
en inderdaad niet laten kennen hoor,. dan heeft ie inderdaad maar pech,. voor dat je het weet is ie het kwijt,.en wil die alleen nog maar gekroeld worden ;D

Ben benieuwd naar de foto's

Groetjes
Kirsten

Ps Hij zat hier ook altijd graag op m'n schouder overal mee naartoe dus denk dat ie dat wel blijft doen. Puberteit is meestal met de rui, dan merk je vanzelf dat ze wat sjagereiniger zijn,. verder heb ik eigenlijk bij m'n eigen valken er nooit echt iets van gemerkt. Ze hebben allemaal soms een mindere bui, eigenlijk net als wij soms hebben ;) :D

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

es

CitaatZe hebben allemaal soms een mindere bui, eigenlijk net als wij soms hebben   

En er zijn er soms bij die blijven maar in de puberteit ::) hihihih heb er hier in huis een stel rondlopen, (ben blij dat ze dit niet lezen) ;D ;D
Neehoor geintje.
Ze heeft afentoe van die stuiptrekkingen, dan kom ik echt niet meer bij.
En hij probeert eens om lekker te gaan roepen, klinkt nog nergens naar, maar hij probeert het wel steeds.
En is echt nog een beetje een onhandige Harry.  8)
( sorry voor de mensen die Harry heten ) is niet kwaad bedoelt ;D ;D

valkchico

hallo Esther,

de vak. van Tigo is dus ook goed gegaan?
En ja eten van een glazen tafel is wel heel eng .(wel gemeen hoor van je om daar de trosgierst neer te leggen ;))

kijk uit naar de volgende foto's .En blijvende pubers in huis????????
gr Esther

es

24 oktober 2005, 09:51:54 #44 Last Edit: 24 oktober 2005, 09:54:24 by Es
Citaat.(wel gemeen hoor van je om daar de trosgierst neer te leggen )

hihihihi valt mee hoor, wou even uitproberen of hij zo stoer was om daar op te gaan zitten, hij is OP het trosgierst gaan zitten, heel verstandig. 
Ik ben echt  ZO BLIJ  met hem.
Hij zit het liefste lekker op mijn schouder, want hij vindt sommige dingen nog best wel eng, dan zit ie een beetje te bibberen en kruipt dan heel dicht tegen me wang aan en het liefste nog een beetje onder mijn haar.
De scheet  :-*