28 april 2024, 21:49:29

De verhalen van (de grote boef)Tigo!

Gestart door es, 11 oktober 2005, 20:51:47

« vorige - volgende »

es

11 oktober 2005, 20:51:47 Last Edit: 19 februari 2006, 19:04:12 by Es
Nou, ik dacht kom ik ga ook eens beginnen met een dagboek over mijn nieuwe liefde "Tigo". :-* :-*
Ik ga hem in het weekend van 22 okt. ophalen bij Kirsten.
Eerst nog even op vakantie (herftvakantie) en dan    taadaa   is het zover.
Ik heb al eerder een valkje gehad Rocko maar die is door omstandigheden naar zijn broer verhuisd.
Kort geleden heb ik 2 grasjes gehad, maar heb ontdekt dat ik daar tot mijn spijt totaal geen band mee kon opbouwen. :-[
Ik miste het aanwezigheid van een valkje. ;D

Ben een maandag wezen kijken en het was echt liefde op het eerste gezicht.  ( gelukkig dat mijn man dit niet leest, sorry schat! )
Zo'n lekker bekkie en zo mooi, lekker ontdeugend.
Ik hoorde van Kirsten dat ze een speeltje in de kooi had gehangen, hij heeft daar echt naar zitten kijken van "wat is dat nou toch". ??? ???
Ik had het wel willen zien. ;)

Nou ik hou jullie op de hoogte van de rest van de ontwikkelingen de komende tijd. :)


:-[

hermelien1989

hey
leuk dat je ook een dagboek begint
wat voor een mutatie krijg je??
leuke hond heb je trouwens

groetjes sanne


es

hoi Sanne,

Het wordt een wildkleur.
En mijn hond ja dat is ook een lieverd (ned.schapendoes).

hermelien1989

hey
wij hebben thuis 3 bearded collies
en die lijken volgens mij kwa karakter veel op schapendoesjes
alleeen soms kun je helemaal krankejorem van ze worden ( een van de drie piept en blaft heel veel, de ander is heel dominant en de laatste is gewoon oud)
groetjes sanne

p.s. terwijl ik dit aan het schrijven ben springt een van mijn honden op het bed en gaat eens heel diep zuchten

es

Klopt ze lijken qua karakter erg veel op elkaar. :)
Roeby van mij is hellemaal gek van andere dieren, ben benieuwd hoe het straks gaat als Tigo er is ???
Ik zal haar goed in de gaten houden. ;)

Kirsten

Hoi Es,

Ja de lieve mop hier vind een speeltje nog maar een beetje vreemd,. hihih ik merk hier altijd dat ze erg moeten wennen aan nieuwe dingen in hun kooi als ze nog zo jong zijn.

Ik zal (als esther dat goed vind ;) Tigo even voorstellen.

Hij kwam op 22 augustus uit het eitje gekropen,. het allereerste jong van Bo en Luna



maar al gauw werd ie groot en kreeg een prachtig verendek  :D





Het is een wildkleurtje.
Volgens de verervingsleer zou het een man moeten zijn. Hij is tevens split bont, cinnamon, witmasker en lutino.

Het is echt een schat en staat te springen om naar je toe te gaan! :D

en natuurlijk blijf ik je volgen, vind het erg leuk dat je een dagboek bent begonnen.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

bobbie

Hoi Esther,

Leuk dat je een dagboek bent begonnen. Ik ga je volgen hoor, en Tigo natuurlijk.

Ik vind Tigo ook zo'n lieverd. Ik zag de advertentie staan en mijn handen jeukten om te reageren, maar ik heb me ingehouden. Maar goed ook, want een paar dagen later kreeg ik een valkje kado. Het wordt te gek hier, maar ja ...........  ::) het zit in mijn bloed.

Fijne week vakantie en veel plezier met Tigo ophalen.

groetjes, Nel :)

Joyce28

haha,ik had al gereageerd naar Kirsten,de vele splits spraken me erg aan,en een wildkleur ventje is natuurlijk prachtig :D
Leuk dat je een dagboek bent begonnen,kunnen we meegenieten van Tigo.Alleen nog effies geduld,en dan heb je hem :)

Ankie

Hoi Es

Wat leuk dat je een valkje bij Kirsten gaat halen.
Tigo , leuke naam !!
Ben benieuwd hoe het gaat als die bij je is en zal je dagboek regelmatig bezoeken.
Prachtig valkje hoor !!!
Veel plezier als je Tigo gaat halen.

Groet van Ankie

Rianne

Gezellig, weer een dagboek erbij! Ik heb m ook zien staan bij de advertenties. Wat een hoop splitten! Ik hoop voor je dat het gauw 22 oktober is! :)

es

hoi allemaal,

Allereest Kirsten geweldig de foto's, bedankt, kunnen ze gelijk zien dat het hij supermooi is ;D ;D
Ik ga een vrijdag met vakantie dus zal het dagboek eventjes stil-liggen, maar ga maar goed zitten als ik hem heb opgehaald, (nog ongeveer 11 nachtjes slapen), dan zal je meer van hem horen en zien.


Els

Hallo,

Ik ben me aan het oriënteren of ik een grasparkiet wil of een valkparkiet.

Kunt u mij het verschil vertellen? Waarom is een valkparkiet leuker?

M vr gr,

Els

Valerie

Els,
Misschien kunt u beter bij het onderdeel "Aanschaf" een topic hierover aanmaken, dan zullen wij u met alle plezier vertellen waarom u wel of niet een valkje zou aanschaffen.

Groetjes,

Valerie



valkchico

hallo Esther,

leuk een naamgenootje en gefeliciteerd met je valkje nu nog even wachten maar met een vakantie in het verschiet is dat zo voorbij ;D.

blijf zeker in je dagboek lezen
gr Esther

es

12 oktober 2005, 17:43:04 #14 Last Edit: 12 oktober 2005, 17:53:48 by Es
Hoi Esther (naamgenoot) hihi leuk

Ik moet eigenlijk zeggen dat ik geen zin meer heb in mijn vakantie ;D wil zo graag Tigo bij me hebben,(  ;D sorry Kirsten dat is niet voor jou bedoelt  ;D) maar het is zo'n schatje :-*, kan gewoon niet meer wachten  ;)
Maar ik ga natuurlijk wel weg, en dat de week maar hééééééééééé'l snel om mag zijn. ;)