5 mei 2025, 16:12:30

vogelziekte??

Gestart door Yasser, 7 oktober 2005, 20:52:26

« vorige - volgende »

Yasser

7 oktober 2005, 20:52:26 Last Edit: 8 oktober 2005, 17:32:42 by Paul
ze zeggen dat hier (curacao) een vogelziekte ontstaat, dat dodelijk is voor de mens ......... mijn moeder zei dat ik ricky (valkje) maar ergens moet "weggooien" maar ik heb dus zijn vleugels geknipt
maar ik wil niet dat ricky van me weggaaat:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( HELLUUUUUUUUUUUUUUUUUP :'( :'(

patty_dordtse valkjes

hallo,

is dit een vraag of...?
vind zelf niet echt spoed...
ik weet iedergeval niet het nieuws over wat u nu zegt.

heeft u zelf de vleugels geknipt en waarom heeft u dat gedaan eigelijk als ik mag vragen?
maar wat kunnen wij dan voor u doen omdat er help staat?

gewoon het valkje binnenhouden en handen wassen voor de zekerheid denk ik...

mvg,
patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Bianca

Ik denk dat ze de papegaaienziekte bedoelen, maar volgens mij komt ie net zo goed op curacao ook voor.
Dit is tegenwoordig goed te behandelen bij mensen dus ik zou me er niet te druk om maken.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

margreet

hallo,

Komt dit bericht uit Curacao?? Ik denk dat ze de vogelpest bedoelen, hetzelfde virus waarom onze kippen naar binnen moesten, deze vogelgriep kan inderdaad dodelijk zijn voor mensen. De omstandigheden waaronder dit valkje gehouden wordt kan ik niet beoordelen. Waarom deze paniek weet ik ook niet. Er zijn op Curacao ook vogelvereningen misschien kunnen deze hierop een passend antwoord geven.

groetjes Margreet

Yasser

ja dat denk ik ook (vogelpest)..maar wat moet ik met ricky nou doen?

Roosje

Euhm helemaal niks! Gewoon binnenhouden en je handen goed wassen als je in contact met vogels komt. Hij hoeft echt niet weg hoor, dat zou grote onzin zijn.