14 mei 2025, 18:21:31

kweekring 2006

Gestart door Joyce28, 7 oktober 2005, 16:12:27

« vorige - volgende »

Joyce28

Is het al bekend wat de kleur word?
En bij welke vogelvereniging(euro parrot?) moet je je aansluiten om ook ringen te krijgen?

Lin

Hey,

Ik dacht dat jij al lid was. Kleur weet ik ook niet. heb ze nog niet binnen. Als je nog lid ben kan je even hier kijken. http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11619.0.html

Greten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce28

Citaat van: Lin op  7 oktober 2005, 16:29:00
Hey,

Ik dacht dat jij al lid was. Kleur weet ik ook niet. heb ze nog niet binnen. Als je nog lid ben kan je even hier kijken. http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,11619.0.html

Greten, Lin

Nee,ben nog geen lid,maar lijkt me wel leuk :)
Gelukkig zit er geen minimale aantal aan,want als ik volgend jaar 1 jonkie heb ben ik al blij ;D :D

Joyce28

oja,vond wel dat er dan ook geringd moet worden,want ik heb nu een valkje bijna 5 jaar en weet niet eens hoe oud die is en dat vind ik irritant ;)

margreet

hallo Joyce,

Het minimale aantal dat je moet bestellen is 10, maar om de prijs hoef je het niet te laten, je moet dan natuurlijk wel eerst lid worden.
Bij mij worden ze volgend jaar ook voor het eerst geringd, lijkt me wel een zenuwslopend karweitje, met die kleine pootjes.

groetjes Margreet

Joyce28

Hoi Margreet,

Ja was ik ook van plan,gewoon 10.En idd voor de prijs hoef je het niet te laten
Heb al een mail gestuurd voor mijn aanmelding,dus ben benieuwd ;)

Lijkt me idd een priegelwerkje om een ringetje om te doen :D

♪ Marlies

Hallo allemaal,

Bij ons zijn de ringen al binnen. Ze zijn donker rood dit jaar.
Je kunt ook gewoon bij een plaatselijke vogel vereniging lid worden.

Groetjes Marlies

Rianne

Ik heb de bladen en het bestel formulier nog niet binnen. Ik hoop het snel binnen te krijgen. Wel spannend hoor, je eigen ringen!

Marco

Joyce28

Dank jullie wel,weten we dat ook weer,wel mooi rood :)

Rianne

Vandaag mijn bestelformulier binnen gekregen. Ik kan kiezen, blanco of kleur. Dus de rode kleur is niet standaard? Moet je voor kleur kiezen als je rode wilt?

Marianne

Hoi Rianne,

Klopt!
Dus als je rode ringetjes wilt, kies je kleur.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rianne

mar

bij welke vereniging kan je gekleurde en min aantal 10 ringen bestellen

groetjes mar

Paul

Hoi Mar,

Ik heb de ringen van Europarrot en ben lid van PS-holland daar kan je dan de ringen bestellen.
Het ligt er ook aan of je bij bepaalde tentoonstellingen mee wil doen als je namelijk bij de tentoonstellingen van de nbvv mee wil doen moet je de ringen van hun hebben.

Groetjes, Paul