Iemand wel eens een ander valkje genomen dan gepland?

Gestart door Ozzie, 6 oktober 2005, 21:33:57

« vorige - volgende »

Ozzie

Hele rare en vreemde vraag misschien, en ik voel me er ook heel vreemd bij, maar het volgende: heb een valkje gereserveerd bij iemand, die kan ik bijna ophalen. Maar nu ben ik eigenlijk verliefd geworden op een ander valkje (wel bij dezelfde kweker). Is het volgens jullie "not done" om nu te zeggen: ik wil misschien toch dat andere valkje?

Ik hoop op jullie reactie, ik zit er een beetje mee... :(

groetjes, Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Roosje

Vraag het gewoon! Je merkt vanzelf aan de kweker wat hij/zij ervan vindt. En je gevoel is de beste leider, dus ik zou zeggen, gewoon doen.

Riny

Hoy Wendy
Niet geschoten is altijd mis.
Vraag het gewoon zoals Roosje zegt.
Groetjes en succes Riny :D :D :D

Rianne

Mariska

Hoi Wendy,

Vraag het gewoon aan Jura!
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat erg vind.
Volgens mij begrijpt ze dat heel goed.
Maar weet je ook of die andere nog te koop is?
Misschien is die ook wel gereserveerd?

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wendy@work

Hoi mariska,

ja die is nog te koop...ik voel me er een beetje schuldig over tegenover Rocky...maar denk dat ik toch wel voor Rocky ga....wie weet neem ik ze allebei wel mee.

Hoop dat iemand snel die cinnamon neemt, hoef ik daar niet meer over na te denken!  :D

Wat een zwaar leven haha!

gr, Wendy

Joyce28

zoals ik Jura inschat zal ze dat vast niet erg vinden ;)

Ik kan me voorstellen dat je op een ander valkje kan vallen,maar zou dan toch met de 1e in de gedachte blijven zitten waar die terecht gekomen zou zijn.Omdat je toch een soort band ermee hebt d.m.v de foto's die je krijgt
Maar dat is mijn mening,doe wat je gevoel je ingeeft,of neem ze allebei ;D

valkchico

hallo Wendy,

pff het valt niet mee geloof ik he????
gewoon alvast vragen of het kan en als je er dan bent dat je dan kijkt wat je wilt???  ???. Dan kan je ze in het echt zien kan je ook zien hoe ze reageren op jou??
Heb er niet zoveel ervaring mee (kwekers) maar echt succes met je keuze .      maaarrree kan je nog wel slapen of droom je er al helemaal van? ;D

gr Esther

Ozzie

Nou, het klinkt misschien wat dramatisch :o maar vind t echt af en toe moeilijk hoor: dat je toch zo op een valkje of valkjes kunt vallen. Ik lijk wel niet voor rede vatbaar haha!

Tsja en die cinnamon blijft zoooo leuk...heb vandaag gevraagd wanneer die wegkan, als dat nou ook volgende week is...

ga me er nog eens over beraden, want twee tegelijk is misschien niet zo'n topidee i.v.m. het tam maken...

ik laat het nog weten!

Groetjes Wendy

Rianne

Ik kan me voorstellen dat je spijt kunt krijgen van je beslissing, want je zit je toch weken voor te bereiden op dat ene valkje. Je wacht de foto's af, je schrijft in je dagboek... denk er goed over na hoor.
Zijn ze al niet een beetje tam gemaakt door de kweker? Want dan is 2 tam maken niet zo moeilijk meer.

Ozzie

Het liefst zou ik ze allebei nemen, maar ik ben zo bang dat ik ze dan niet tam ga krijgen...dat lijkt me niet zo leuk.

Ze zijn wel allebei handtam gemaakt, dus dat is wel een voordeel.

??? ??? ??? ??? ???  ;D

Lin

twee tam maken lukt best wel hoor. Maar kost wat meer tijd om ze tam te houden.. Maar houd in gedachte dat er nog veel andere valkjes zijn ook nog straks..

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Bianca

of je houdt ze nog even apart van elkaar in een kooi zodat gescheiden aandacht ook makkelijk is om te geven.
Dan na een paar weekjes bij elkaar zetten, wel in het zicht van elkaar laten staan dan zodat ze elkaar wel blijven herkennen e.d.
twee is wel super-gezellig!
En als je verliefd bent ben je verliefd, toch?!
Stel je voor dat je met iemand trouwt, waar je eigenlijk niet van houdt maar gewoon aardig vind........?!

Succes met de beslissing!

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Mariska

Hoi Wendy,

Als je ze het liefste allebei wil nemen moet je Jura zo snel mogelijk bellen voor hij weg is.
Ik ben het wel met Joyce en Rianne eens.
Ik zou zelf me altijd afvragen wat er met Rocky is gebeurd.
Ik geloof wel dat je ze allebei tam krijgt hoor.
Jura geeft ze al tam mee en ik kan dat weten.
Ik en familie van mij hebben al aardig wat valkjes en parkietjes bij haar gekocht.
Doe wat je hart je ingeeft.
Succes met je beslissing.

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Jaimy_en_Viggo

Als ik jou was..zou ik het valkje nemen waarop je verliefd geworden ben..want een valkje nemen uit medelij is natuurlijk ook niet leuk voor het valkje..straks zit het valkje bij je..en moet je de hele tijd aan die andere denken..en dat andere valkje vind heus wel iemand anders hoor..gewoon doen waarbij jij je het fijnst voelt..ik zou ook geen vriend willen die eigenlijk een andere meid leuker vind..hahaha..beetje rare vergelijking mischien..maar tis toch zo?? ;)

Succes met je keus..en wat je ook kiest..kies met je hart!

Liefs Jaimy