27 april 2024, 14:41:26

wie wil er graag een dwergpapegaaitje

Gestart door Joke, 6 oktober 2005, 17:49:26

« vorige - volgende »

Joke

Hoi Hoi,

Ik weet niet waar ik dit berichtje het beste kan plaatsen dus maar eventjes hier.
Zijn er naast valkparkietliefhebbers ook dwergpapegaailiefhebbers??
Vanmiddag was ik in een winkel waar ik een heel mooi lief dwergpapegaaitje zag in een veels te klein rothokje. Ik kon het niet laten en heb haar meegenomen. Ik heb zelf vier valkjes en twee halsbandparkieten en dus ook geen plaats voor het schatje. Weet er iemand een goed tehuis voor dit beestje. Ze mogen het zo meenemen en eventueel ook de kooi want die heb ik ook in overvloed?
Voor fotootjes kun je me mailen op mijn adres: liefmeisje100@lycos.nl

Ik hoop dat er iemand is die voor dit beestje wil zorgen want ik zoek natuurlijk een goed tehuisje voor haar.

Liefs,
Joke

Mariska

Oh Joke,

jij bent veels te goed voor deze wereld.
Wat fijn voor dat beestje dat je hem daar heb wegehaald.
Helaas kan ik je niet helpen, zou wel willen ;D, maar me vriend heeft hier de rem erop. Anders sla ik echt door ;D
ik hoop dat je een goed tehuis voor hem vind.
Gaat vast lukken op dit forum.

Groetjes Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Roosje

Heb je al iemand gevonden die hem wil?

Joke

Zojuist zijn hele lieve mensen het schatje komen ophalen ;o)
Ze hadden zelf 9 dwergpapegaaien en waren er helemaal dol op dus het dwergje komt helemaal perfect terecht. Ik mag komen kijken en ze sturen nog fotootjes dus ben ik weer helemaal gerust  ;D
Heb ik toch weer een goede daad gedaan ;)

Joke

Riny

Hoy Joke
Fijn voor je dat het zo goed afgelopen is.
Mogen wij ook een keer een foto zien van het dwergpapegaaitje?
Groetjes Riny :D :D :D

Joke

Ik zou graag jullie fotootjes laten zien maar het lukt me niet om hier foto's op te zetten  ???
Ze was heel mooi, limoengroen met lichtoranje kopje en zeeeer eigenwijs.
Ik had in zijn kooitje een vissersbelletje geklemd en daar was ie helemaal verliefd op. ging ie er langs zitten en dan met zijn pootje tegen het belletje rammelen. Ik heb echt moeten lachen. Ik mis haar wel een beetje want je raakt snel gehecht aan zo'n schatje.

Liefs,
Joke

Jaimy_en_Viggo

ja dwergpapegaaien zijn echt clowntjes  ;D en ze kunnen zo vreselijk lief kijken terwijl het eigenlijk kleine donderstralen zijn. Ik had een dwergje gekocht voor mijn vriend..op valentijnsdag :P en die is toen verliefd geworden op mijn valkparkiet pop Charlie..echt geen gezicht..zo'n klein ventje die een grote valkparkiet pop zit te vlooien en te voeren  ;D ;D

Ik ben blij te horen dat het dwergje een leuk huisje heeft gevonden :)

Groetjes Jaimy

Riny

Hallo allemaal
Dit zijn de foto's van het dwergpapegaaitje die Joke had.






Groetjes Riny :D :D :D

Joke

schatje he  ;D ;D
had een berichtje gekregen van de mensen die hem hadden opgehaald en het ging perfect met Charly (zo hebben ze haar genoemd). Hij zat bij negen andere dwergjes en was ook redelijk tam want ging al op hun hoofd zitten.
Nou, dat maakt mijn dag natuurlijk weer helemaal goed  ;) ;)

Dank je wel Riny voor het plaatsen van de fotootjes  ;D